Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 01:48
Verwijderd
Citaat:
de holocaust IS amusant.
Nee, doe even normaal.
Advertentie
Oud 09-10-2010, 01:49
Carn
Carn is offline
ik vond de aardbeving in Haiti ook amusant!
Oud 09-10-2010, 01:49
Verwijderd
Stoer joh.
Oud 09-10-2010, 01:50
Carn
Carn is offline
ja, ik lach graag.
Oud 09-10-2010, 01:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Georgina Verbaan is wel erger dan Shakespeare. Laatstgenoemde heeft tenminste nog wat betekend voor de wereld, het is alleen nonsens dat hij nog steeds als de grootste schrijver ter wereld bekendstaat terwijl er inmiddels veel betere dingen geschreven zijn.
Ik ben ook geen groot fan van het werk van Shakes, maar de man heeft een GIGANTISCHE invloed gehad op de Engelse taal.
Hij heeft duizenden woorden verzonnen en velen daarvan worden nu nogsteeds gebruikt. Dat vind ik toch best knap.
Oud 09-10-2010, 01:52
Verwijderd
Jezus, het viva-forum. Wat een plek. Wat een mensen.

Ik wil even een aantal dingen met jullie delen van een topic over Nigel de Jong:

Ik snap ook niet dat die slachtoffers van hem geen aanklacht indienen. Een paar wedstrijden niet mogen spelen, slaat toch nergens op.

Hij heeft iemands kuit- en scheenbeen op twee plaatsen gebroken, dat staat in het gewone leven gelijk aan 3 maanden gevangenisstraf en een schadevergoeding aan het slachtoffer. Misschien is dat een plan.

ik vind ook dat het niks met voetbal te maken heeft.. echt afschuwelijke beelden.. misschien een half jaartje in een revalidatiecentrum aan een taakstraf?

In het ''normale'' leven krijg je daar gewoon een celstraf voor. Dan heet dat ''het plegen van zwaar lichamelijk geweld''.

Dat is het risico van sport jongens! Het is niet het normale leven, het is een voetbalwedstrijd! Alsof Nigel er expres op uit is om mensen hun been te breken. Kom op, je kan tijdens een duel toch gewoon rot terecht komen.
Oud 09-10-2010, 01:53
Carn
Carn is offline
godver Trimm, I lost teh game @

SUPER DRIPPING WET SERIES #3: CARNAL CASSEROLE - Yum, reminds me of mom's !
Oud 09-10-2010, 01:54
Rationeel
Rationeel is offline
Haha, carn
Carn
Carn is offline
Citaat:

Dat is het risico van sport jongens! Het is niet het normale leven, het is een voetbalwedstrijd! Alsof Nigel er expres op uit is om mensen hun been te breken. Kom op, je kan tijdens een duel toch gewoon rot terecht komen.
en zo ist Zo kan je elke sporter wel gaan bestraffen die ooit bij iemand wat lichamelijk leed heeft veroorzaakt.
Verwijderd
Citaat:
en zo ist Zo kan je elke sporter wel gaan bestraffen die ooit bij iemand wat lichamelijk leed heeft veroorzaakt.
poe, je bent het een keer met me eens.
Oud 09-10-2010, 01:55
Rationeel
Rationeel is offline
Mijn nederige excuses voor sann alvast. Voor mijn voorlaatste post dus :$
Oud 09-10-2010, 01:55
Carn
Carn is offline
Afro-centrix #36: Pumpin' the po-po
Oud 09-10-2010, 01:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
godver Trimm, I lost teh game @

SUPER DRIPPING WET SERIES #3: CARNAL CASSEROLE - Yum, reminds me of mom's !
Bij nummer 1 had ik al verloren.
Bij nummer 100 lag ik onder m'n bank.

Maar de originele website is jaren geleden al verwijderd. Ik ben zo blij dat iemand al die dingen heeft opgeslagen. <3
Carn
Carn is offline
Citaat:
poe, je bent het een keer met me eens.
waarom zou ik het niet met je eens zijn?
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook geen groot fan van het werk van Shakes, maar de man heeft een GIGANTISCHE invloed gehad op de Engelse taal.
Hij heeft duizenden woorden verzonnen en velen daarvan worden nu nogsteeds gebruikt. Dat vind ik toch best knap.
Dat is ook allemaal waar en daar verdient hij lof voor, want dat is ook allemaal zeer uitstekend, maar feit blijft dat hij allang niet meer de beste schrijver ter wereld is. Dat was meer mijn punt.
Oud 09-10-2010, 01:57
Verwijderd
Citaat:
waarom zou ik het niet met je eens zijn?
Je doet toch altijd een beetje grapjes maken ten koste van mij e.d.
Oud 09-10-2010, 01:58
Carn
Carn is offline
niet alleen ten koste van jou hoor! Maar je hapt significant vaker
Oud 09-10-2010, 01:58
Verwijderd
2 weken lopen zwoegen aan een tekening, zegt die man waar dat van moest:

"Nou weten jullie... dat jullie kunnen tekenen"

Je meent het.
Oud 09-10-2010, 01:59
Verwijderd
Citaat:
niet alleen ten koste van jou hoor! Maar je hapt significant vaker
Ja, ik hap lekker vaak, wat dat betreft ben ik een dankbaar slachtoffer.

Ik ga niet meer happen, dus!!!
Verwijderd
maar jongens, lees die Viva-posts eens, en facepalm gezellig met me mee!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat is ook allemaal waar en daar verdient hij lof voor, want dat is ook allemaal zeer uitstekend, maar feit blijft dat hij allang niet meer de beste schrijver ter wereld is. Dat was meer mijn punt.
Ach ja, 'beste' is sowieso relatief.
Zo zijn er belachelijk veel mensen die Dan Brown een geweldige schrijver vinden...
Oud 09-10-2010, 02:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
maar jongens, lees die Viva-posts eens, en facepalm gezellig met me mee!
Oud 09-10-2010, 02:01
Verwijderd
ik lees op een ander forum-voor-hormonale-vrouwen, waarvan het merendeel nog te dom is om te poepen, die viva-posts vallen reuze mee
Oud 09-10-2010, 02:04
Carn
Carn is offline
bij rugby zullen er ook genoeg dingetjes breken, maar goed, dat is hier niet zo populair dus je hoort er zelden iets over.
Oud 09-10-2010, 02:06
Carn
Carn is offline
om maar niet te spreken van alle gebroken benen voordat er om de 2 meter een camera op het veld stond.
Oud 09-10-2010, 02:12
Verwijderd
Er zijn toch een hoop mensen het niet met me eens...

Ik heb de overtreding niet echt goed gezien, maar in dit geval was het toch gewoon een kwestie van kut terecht komen? Het was toch geen gemene natrap van Nigel, of wel?
Kom op, om dan te gaan zeuren over aanklachten. Een paar wedstrijden geschorst vind ik dan in principe voldoende.
Oud 09-10-2010, 02:13
Verwijderd
Citaat:
ik lees op een ander forum-voor-hormonale-vrouwen, waarvan het merendeel nog te dom is om te poepen, die viva-posts vallen reuze mee
Toch niet babybrabbel he?
Oud 09-10-2010, 02:13
Carn
Carn is offline
hij kwam er hard in, maar het was 'op de bal'. Arfa bleef ongelukkig staan. Maar goed, eerder dit jaar ook al een gebroken been door de Jong en het WK was natuurlijk ook niet onopgemerkt voorbij gegaan; dus dan staat de media wel vol in je smoel.
Oud 09-10-2010, 02:16
Verwijderd
Citaat:
Toch niet babybrabbel he?
nee, dat ken ik niet
Oud 09-10-2010, 02:17
Verwijderd
Citaat:
nee, dat ken ik niet
Oke haha, daar heb ik hilarische verhalen over gehoord. Die vrouwen schijnen echt allemaal te dom zijn op te poepen. Hoe die baby's er ooit uit moeten komen is me dus een raadsel.
Oud 09-10-2010, 02:19
Verwijderd
Citaat:
Nou, de voorstelling was maar matig, al was ik één van de weinigen die dat vonden, want ze kregen een staande ovatie en afgezien van mij waren er maar drie mensen die bleven zitten. Shakespeare, ik snap niet wat men eraan vindt. De man kon voor geen donder schrijven.

De muziek was wel erg goed, natuurlijk.
Waarom ga je naar een voorstelling van een schrijver die je niet goed vindt? Alleen voor de muziek?
Oud 09-10-2010, 02:20
Verwijderd
Ik herinner me dat ik een tvp had geplaatst bij je andere (identieke) post!
Oud 09-10-2010, 02:21
Carn
Carn is offline
ja, ik wilde je er aan herinneren maar vergat je naam te includen!
Oud 09-10-2010, 02:21
Verwijderd
Citaat:
Jezus, het viva-forum. Wat een plek. Wat een mensen.

Ik wil even een aantal dingen met jullie delen van een topic over Nigel de Jong:

Ik snap ook niet dat die slachtoffers van hem geen aanklacht indienen. Een paar wedstrijden niet mogen spelen, slaat toch nergens op.

Hij heeft iemands kuit- en scheenbeen op twee plaatsen gebroken, dat staat in het gewone leven gelijk aan 3 maanden gevangenisstraf en een schadevergoeding aan het slachtoffer. Misschien is dat een plan.

ik vind ook dat het niks met voetbal te maken heeft.. echt afschuwelijke beelden.. misschien een half jaartje in een revalidatiecentrum aan een taakstraf?

In het ''normale'' leven krijg je daar gewoon een celstraf voor. Dan heet dat ''het plegen van zwaar lichamelijk geweld''.

Ik zie een sukkel als Nigel de Jong anders graag levenslang geschorst. "Dat is mijn speelstijl", waarom mep je dan niet gelijk iedereen neer, dan win je ook. Ik vind het een onsportieve aap.
Oud 09-10-2010, 02:23
Carn
Carn is offline
hij deed niets onsportiefs. Er vinden genoeg 'heftigere' tackles plaatst waarbij niets ernstigs gebeurd.
Oud 09-10-2010, 02:23
Verwijderd
Citaat:
2 weken lopen zwoegen aan een tekening, zegt die man waar dat van moest:

"Nou weten jullie... dat jullie kunnen tekenen"

Je meent het.
Hm, krijg je er nog iets voor behalve een suf complimentje?
Oud 09-10-2010, 02:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zie een sukkel als Nigel de Jong anders graag levenslang geschorst. "Dat is mijn speelstijl", waarom mep je dan niet gelijk iedereen neer, dan win je ook. Ik vind het een onsportieve aap.
We hebben het over een aantal ongelukkige incidenten, TIJDENS een tackle of een duel. Vaak ook gewoon op de bal gespeelt. Hij kan er niks aan doen, zoals ik net al zei, dat de tegenstander kut terecht komt. Helaas voor hem een aantal dingen vlak achter elkaar waardoor je dus een naam krijgt.

Inderdaad zijn speelstijl dus. Rode kaart, prima, een tijdje schorsen, prima, maar doen alsof het een misdaad is vind ik veel te ver gaan.
Oud 09-10-2010, 02:26
Verwijderd
Citaat:
hij deed niets onsportiefs. Er vinden genoeg 'heftigere' tackles plaatst waarbij niets ernstigs gebeurd.
Hm, en die karatetrap van Nigel tijdens het WK, vind je dat ook niet onsportief? Ik vind een harde game ook wel leuk om te zien, maar het is geen voetbal meer op die manier. En iemand echt invalide trappen is gewoon debiel, zelfs bij voetbal.
Oud 09-10-2010, 02:27
Verwijderd
Citaat:
Hm, en die karatetrap van Nigel tijdens het WK, vind je dat ook niet onsportief? Ik vind een harde game ook wel leuk om te zien, maar het is geen voetbal meer op die manier. En iemand echt invalide trappen is gewoon debiel, zelfs bij voetbal.
Ik heb dat fragment een aantal keer teruggekeken. Hij probeert gewoon de bal te spelen, wellicht niet heel handig of goed gedaan nee, maar het was écht geen trap gericht op die speler hoor.
Desondanks was rood wel terecht, want het was gewoon gevaarlijk spel om je been zo hoog te doen, maar kom ooooop, dat heeft niks met onsportief te maken!
Oud 09-10-2010, 02:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tja, het is niet 'fraai', maar je doet net of de Jong de enige is die dat soort fratsen uithaald en dat is een beetje bekrompen. Dit soort overtredingen gebeuren altijd en overal in elk land in praktisch elke divisie, maar daar zien wij nooit iets van. Het was in de jaren 70 misschien wel harder dan nu als het om tackles en verdediging gaat.
Oud 09-10-2010, 02:29
Verwijderd
Citaat:
We hebben het over een aantal ongelukkige incidenten, TIJDENS een tackle of een duel. Het is niet zo dat hij buiten de wedstrijden of buiten het spelen om agressief is en mensen aanvalt. Helaas voor hem een aantal dingen vlak achter elkaar waardoor je dus een naam krijgt.

Inderdaad zijn speelstijl dus. Rode kaart, prima, een tijdje schorsen, prima, maar doen alsof het een misdaad is vind ik veel te ver gaan.
Nou, zelfs geen rode kaart

En als je zo vaak voor "incidenten" zorgt, dan ben je gewoon onverantwoord bezig. je verneukt iemands carrière door een onnodige tackle (waarvan hij heel goed weet dat het gevaarlijk is), loopt daarna gewoon door en gaat achteraf lopen roepen dat je 'nu eenmaal zo speelt'.

Maar idd, het is geen misdaad. Wel blijft ie een droeftoeter.
Oud 09-10-2010, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Tja, het is niet 'fraai', maar je doet net of de Jong de enige is die dat soort fratsen uithaald en dat is een beetje bekrompen.
Nee hoor, dat doe ik niet.

Citaat:
Dit soort overtredingen gebeuren altijd en overal in elk land in praktisch elke divisie, maar daar zien wij nooit iets van. Het was in de jaren 70 misschien wel harder dan nu als het om tackles en verdediging gaat.
Dat ontken ik ook niet. Maar we hebben het nu over De Jong.
Oud 09-10-2010, 02:33
Carn
Carn is offline
Citaat:

En als je zo vaak voor "incidenten" zorgt, dan ben je gewoon onverantwoord bezig. je verneukt iemands carrière door een onnodige tackle (waarvan hij heel goed weet dat het gevaarlijk is), loopt daarna gewoon door en gaat achteraf lopen roepen dat je 'nu eenmaal zo speelt'.

hoezo onnodige tackle? En 'hard' spelen is een stijl, al helemaal in Engeland. Blijkbaar is er behoefte aan dat soort spelers, anders speelden ze niet.
Verwijderd
Citaat:

Daar ga je toch ook geen rood voor geven. hij speelde de bal.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat fragment een aantal keer teruggekeken. Hij probeert gewoon de bal te spelen, wellicht niet heel handig of goed gedaan nee, maar het was écht geen trap gericht op die speler hoor.
Desondanks was rood wel terecht, want het was gewoon gevaarlijk spel om je been zo hoog te doen, maar kom ooooop, dat heeft niks met onsportief te maken!
Echt niet dat ie probeert de bal te spelen Hij zat er een meter naast. Je gaat mij niet vertellen dat ie dat niet bewust deed. Hij heeft gewoon zoiets van 'ik wil winnen, care of ik de ander neertrap'.
Oud 09-10-2010, 02:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
'ik wil winnen, care of ik de ander neertrap'.
Zo denken praktisch alle verdedigers/verdedigende middenvelders, anders kan je net zo goed een ander beroep zoeken. De Jong zit helaas in de statistische marge van "2 benen in 1 jaar breken"
Oud 09-10-2010, 02:35
Verwijderd
Citaat:
Echt niet dat ie probeert de bal te spelen Hij zat er een meter naast. Je gaat mij niet vertellen dat ie dat niet bewust deed. Hij heeft gewoon zoiets van 'ik wil winnen, care of ik de ander neertrap'.
Kijk maar terug. Hij probeert de bal te raken, heel ongelukkig hoor, dat zeg ik ook, maar die ketst dus op de tegenstander, en dus raakt hij hem.
Kom op, je gelooft toch zelf niet dat hij tijdens zo'n belangrijke wedstrijd expres iemand gaat neertrappen??
Oud 09-10-2010, 02:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Werd Rationeel niet gewoon gedwongen?;p

Het feestje van Sann was leuk en nu is het tijd voor bed!
Oud 09-10-2010, 02:37
Verwijderd
Citaat:
hoezo onnodige tackle? En 'hard' spelen is een stijl, al helemaal in Engeland. Blijkbaar is er behoefte aan dat soort spelers, anders speelden ze niet.
Onnodig omdat er geen direct gevaar was voor de tegenpartij. Er was nergens dreiging. Niemand schiet er iets mee op.

Dat het een stijl is en dat er behoefte aan is, snap ik.
Oud 09-10-2010, 02:38
Carn
Carn is offline
misschien moeten we alle gemotoriseerde racesporten ook maar verbieden gezien er elk jaar wel wat mensen iets breken of doodgaan. "dat kan toch ook niet de bedoeling zijn!"

Regels voor berichten