| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Jezus, het viva-forum. Wat een plek. Wat een mensen.
Ik wil even een aantal dingen met jullie delen van een topic over Nigel de Jong: Ik snap ook niet dat die slachtoffers van hem geen aanklacht indienen. Een paar wedstrijden niet mogen spelen, slaat toch nergens op. Hij heeft iemands kuit- en scheenbeen op twee plaatsen gebroken, dat staat in het gewone leven gelijk aan 3 maanden gevangenisstraf en een schadevergoeding aan het slachtoffer. Misschien is dat een plan. ik vind ook dat het niks met voetbal te maken heeft.. echt afschuwelijke beelden.. misschien een half jaartje in een revalidatiecentrum aan een taakstraf? In het ''normale'' leven krijg je daar gewoon een celstraf voor. Dan heet dat ''het plegen van zwaar lichamelijk geweld''. ![]() ![]() Dat is het risico van sport jongens! Het is niet het normale leven, het is een voetbalwedstrijd! Alsof Nigel er expres op uit is om mensen hun been te breken. Kom op, je kan tijdens een duel toch gewoon rot terecht komen. |
|
|
||
|
Citaat:
Zo kan je elke sporter wel gaan bestraffen die ooit bij iemand wat lichamelijk leed heeft veroorzaakt.
|
|
||
|
Citaat:
Bij nummer 100 lag ik onder m'n bank. Maar de originele website is jaren geleden al verwijderd. Ik ben zo blij dat iemand al die dingen heeft opgeslagen. <3
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Zo zijn er belachelijk veel mensen die Dan Brown een geweldige schrijver vinden...
|
|
|
Verwijderd
|
Er zijn toch een hoop mensen het niet met me eens...
Ik heb de overtreding niet echt goed gezien, maar in dit geval was het toch gewoon een kwestie van kut terecht komen? Het was toch geen gemene natrap van Nigel, of wel? Kom op, om dan te gaan zeuren over aanklachten. Een paar wedstrijden geschorst vind ik dan in principe voldoende. |
|
|
|
|
hij kwam er hard in, maar het was 'op de bal'. Arfa bleef ongelukkig staan. Maar goed, eerder dit jaar ook al een gebroken been door de Jong en het WK was natuurlijk ook niet onopgemerkt voorbij gegaan; dus dan staat de media wel vol in je smoel.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen voor de muziek?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad zijn speelstijl dus. Rode kaart, prima, een tijdje schorsen, prima, maar doen alsof het een misdaad is vind ik veel te ver gaan. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Desondanks was rood wel terecht, want het was gewoon gevaarlijk spel om je been zo hoog te doen, maar kom ooooop, dat heeft niks met onsportief te maken! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je zo vaak voor "incidenten" zorgt, dan ben je gewoon onverantwoord bezig. je verneukt iemands carrière door een onnodige tackle (waarvan hij heel goed weet dat het gevaarlijk is), loopt daarna gewoon door en gaat achteraf lopen roepen dat je 'nu eenmaal zo speelt'. Maar idd, het is geen misdaad. Wel blijft ie een droeftoeter. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zat er een meter naast. Je gaat mij niet vertellen dat ie dat niet bewust deed. Hij heeft gewoon zoiets van 'ik wil winnen, care of ik de ander neertrap'.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom op, je gelooft toch zelf niet dat hij tijdens zo'n belangrijke wedstrijd expres iemand gaat neertrappen?? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat het een stijl is en dat er behoefte aan is, snap ik. |
|
|
|
|
|
misschien moeten we alle gemotoriseerde racesporten ook maar verbieden gezien er elk jaar wel wat mensen iets breken of doodgaan. "dat kan toch ook niet de bedoeling zijn!"
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|