Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Serieus, ik stond achteraan toen de benen werden uitgedeeld. Ze zijn, kort, best dik, krom, en ik heb ook een rare slinger in mijn linkerbeen als ik loop. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -opent fles wijn (met draaidop) om het te vieren-
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet een organogram maken van de dingen die ik heb onderzocht maar dat is onmogelijk. Dan heb je zoiets als narratologie en dan denk ik, oh oke, nou, een structuur. En die vertakt dan verder en verder en dan denk ik: 'maar dit is zoals de structuralisten het zouden doen. Het kan ook nog op 20 andere manieren.' en dan raakt het schema helemaal in de war. En dan heb ik ook nog vier andere thema's waar ik dat voor moet doen :"(
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga echt alleen nog maar wijn kopen met een draaidop.
*kijkt naar misvormde vingers* Als ik m'n handen 'overbelast' heb, bijvoorbeeld als ik een zware koffer heb gedragen, heb gekut met een kurkentrekker of als ik bijvoorbeeld heel vaak een sleutel gehanteerd heb, dan zwellen ze helemaal op. Ik dacht eerst dat het gewoon gebeurde, maar ik merk nu dat het is door overbelasting. Jullie denken waarschijnlijk /care, maar ik heb al vanaf m'n 14e last van zulke dingen, ik had het ook vaak in m'n knie en in m'n schouder. Vet vaak naar de dokter, bloedgeprikt, reumatoloog, maar ze weten nog steeds niet wat het is. Ik heb soms echt overal pijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft m'n vingers en m'n nek schijn ik vrij hypermobiel te zijn, ja. De reumatoloog was nogal verbaasd hoe ver ik mijn nek naar mijn schouder kon buigen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer dan sann er niet is, ik vind die van mij en haar ook wel leuk om te posten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|