Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Hoe?
Gewoon stukje bij beetje.
Advertentie
Oud 10-10-2010, 22:24
Verwijderd
Ik vind het altijd heel erg als er iets kapot is, ook al is het iets goedkoops als een kurkentrekken.
Oud 10-10-2010, 22:26
Verwijderd
Carn, de discussie met jou laatst over marketing e.d. heeft me een piepklein beetje inspiratie gegeven voor m'n sollicitatiebrief
Verwijderd
Citaat:
ik vind vrouwenbenen sowieso maar lelijke dingen.
Volgens mij vind jij alles aan vrouwen lelijk.
Verwijderd
Citaat:
Gewoon stukje bij beetje.
Ja maar, erin of eruit?

Edit: oh, eruit dus.
Oud 10-10-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij vind jij alles aan vrouwen lelijk.
dat vroeg ik mezelf ook af na het posten van die post. Maar nee, dat is zeker niet waar. Wel moet het allemaal heel subtiel zijn en niet door mijn neus geduwd worden van oeh nou poe poe wat een vrouw. En met benen, ja, die vind ik vaak echt heel raar. Zo lang en zo bijna vormloos en ze glimmen ook zo waanzinnig griezelig.
Oud 10-10-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Zo lang en zo bijna vormloos en ze glimmen ook zo waanzinnig griezelig.
Wut? Nou dat is met mijn benen allemaal niet het geval hoor

Serieus, ik stond achteraan toen de benen werden uitgedeeld. Ze zijn, kort, best dik, krom, en ik heb ook een rare slinger in mijn linkerbeen als ik loop.
Oud 10-10-2010, 22:30
Verwijderd
nou, ik bedoel gewoon een beetje op die standaardplaatjes van mooie vrouwen zeg maar.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn, de discussie met jou laatst over marketing e.d. heeft me een piepklein beetje inspiratie gegeven voor m'n sollicitatiebrief
jeuj!

-opent fles wijn (met draaidop) om het te vieren-
Verwijderd
Citaat:
dat vroeg ik mezelf ook af na het posten van die post. Maar nee, dat is zeker niet waar. Wel moet het allemaal heel subtiel zijn en niet door mijn neus geduwd worden van oeh nou poe poe wat een vrouw. En met benen, ja, die vind ik vaak echt heel raar. Zo lang en zo bijna vormloos en ze glimmen ook zo waanzinnig griezelig.
Je hebt een fobie voor benen
Oud 10-10-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een fobie voor benen
nee hoor, ik heb geen moeite met mijn benen
Oud 10-10-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
jeuj!

-opent fles wijn (met draaidop) om het te vieren-

Ik moet nog uitgenodigd én aangenomen worden hè

Maar goed, vooruit, dan neem ik wel een portje
Oud 10-10-2010, 22:33
Verwijderd
Ze zijn vast moeilijk tekenbaar!
Oud 10-10-2010, 22:34
Verwijderd
ik moet een organogram maken van de dingen die ik heb onderzocht maar dat is onmogelijk. Dan heb je zoiets als narratologie en dan denk ik, oh oke, nou, een structuur. En die vertakt dan verder en verder en dan denk ik: 'maar dit is zoals de structuralisten het zouden doen. Het kan ook nog op 20 andere manieren.' en dan raakt het schema helemaal in de war. En dan heb ik ook nog vier andere thema's waar ik dat voor moet doen :"(
Oud 10-10-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn vast moeilijk tekenbaar!
dat is helemaal correct
Oud 10-10-2010, 22:35
Martiño
Martiño is offline
Zo, afstudeergedoe is af, hoplakee, dinsdag inleveren en dan heb ik in ieder geval twee weken rust totdat mijn begeleiders er na gekeken hebben. En hopen dat mijn afstudeergenoot morgen nu eens die dingen aanlevert die ik nodig heb.
Oud 10-10-2010, 22:36
Verwijderd
Ik ga echt alleen nog maar wijn kopen met een draaidop.

*kijkt naar misvormde vingers*

Als ik m'n handen 'overbelast' heb, bijvoorbeeld als ik een zware koffer heb gedragen, heb gekut met een kurkentrekker of als ik bijvoorbeeld heel vaak een sleutel gehanteerd heb, dan zwellen ze helemaal op. Ik dacht eerst dat het gewoon gebeurde, maar ik merk nu dat het is door overbelasting.

Jullie denken waarschijnlijk /care, maar ik heb al vanaf m'n 14e last van zulke dingen, ik had het ook vaak in m'n knie en in m'n schouder. Vet vaak naar de dokter, bloedgeprikt, reumatoloog, maar ze weten nog steeds niet wat het is. Ik heb soms echt overal pijn.
Oud 10-10-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
nee hoor, ik heb geen moeite met mijn benen
Foto dan!
Oud 10-10-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:

Als ik m'n handen 'overbelast' heb, bijvoorbeeld als ik een zware koffer heb gedragen, heb gekut met een kurkentrekker of als ik bijvoorbeeld heel vaak een sleutel gehanteerd heb, dan zwellen ze helemaal op. Ik dacht eerst dat het gewoon gebeurde, maar ik merk nu dat het is door overbelasting.

Jullie denken waarschijnlijk /care, maar ik heb al vanaf m'n 14e last van zulke dingen, ik had het ook vaak in m'n knie en in m'n schouder. Vet vaak naar de dokter, bloedgeprikt, reumatoloog, maar ze weten nog steeds niet wat het is. Ik heb soms echt overal pijn.
*Ellendige gewrichten-boks*
Oud 10-10-2010, 22:39
Martiño
Martiño is offline
Mijn benen zijn blijkbaar absurd veel behaard. Tenminste, gisteren bij toneel vroeg iedereen mij of dat mijn echte beenhaar was. Eh, ja, ik ga haar op mijn been plakken...
Verwijderd
Citaat:
Mijn benen zijn blijkbaar absurd veel behaard. Tenminste, gisteren bij toneel vroeg iedereen mij of dat mijn echte beenhaar was. Eh, ja, ik ga haar op mijn been plakken...
Verwijderd
Citaat:
*Ellendige gewrichten-boks*
*bokst met gehavende hand*
Oud 10-10-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Foto dan!
nee je vindt ze vast een beetje vies
Oud 10-10-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
foto dan!
Oud 10-10-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd heel erg als er iets kapot is, ook al is het iets goedkoops als een kurkentrekken.
Dat komt doordat je zo dicht bij Zeeland opgegroeid bent.
Carn
Carn is offline
Citaat:

Ik heb alleen een rotte rug door een kekke sportblessure, en ben wat IQ kwijt door een zware hersenschudding
Verwijderd
Het druis tegen alle gezonde verstand in om hier nu nog te blijven hangen ipv te gaan slapen, maar nu ik eindelijk klaar ben heb ik het gevoel dat ik mijn ''recht op vrije tijd'' nog even snel moet uitbuiten of zo.
Carn
Carn is offline
Dit liedje zit in mn hoofd.
Oud 10-10-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Een omaatje vroeg ook ooit aan mij of het mijn echte krullen waren of permanent. Misschien was het aardig bedoeld maar wtf, wat denk je zelf oud veenlijk?
Oud 10-10-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
*bokst met gehavende hand*
Trouwens, bij mij is het doodsimpel hypermobiliteit, kan dat bij jou niet ook zo zijn? Niet dat je dat wil of zo, want daar is niks aan te doen.
Oud 10-10-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
nee je vindt ze vast een beetje vies
Vast niet dus foto.
Oud 10-10-2010, 22:44
Verwijderd
Ik geef overigens niks om spullen. Althans, als ze kapot gaan, dan denk ik: hmm en dan gaat het leven weer na 1 seconde door Ik ben ook nooit jaloers als iemand bepaalde spullen heeft ofzo.
Oud 10-10-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, bij mij is het doodsimpel hypermobiliteit, kan dat bij jou niet ook zo zijn? Niet dat je dat wil of zo, want daar is niks aan te doen.
Reumatoloog nummer 1 zei inderdaad dat dat het kon zijn, nummer 2 deed dat echter weer af als onzin, dus ik weet het gewoon niet!

Wat betreft m'n vingers en m'n nek schijn ik vrij hypermobiel te zijn, ja. De reumatoloog was nogal verbaasd hoe ver ik mijn nek naar mijn schouder kon buigen.
Oud 10-10-2010, 22:47
Verwijderd
Ok, het is niet écht goed uitgevoerd, maar ik kon er toch wel om lachen. Voor alle DWDD-haterz, jeweet:
Oud 10-10-2010, 22:47
Verwijderd
@WT: ik wil een foto posten van jou en Sann en mij... Mag dat? Hij is leuk!
Oud 10-10-2010, 22:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik geef overigens niks om spullen. Althans, als ze kapot gaan, dan denk ik: hmm en dan gaat het leven weer na 1 seconde door Ik ben ook nooit jaloers als iemand bepaalde spullen heeft ofzo.
idem. You are not the things you own!
Verwijderd
Citaat:
Reumatoloog nummer 1 zei inderdaad dat dat het kon zijn, nummer 2 deed dat echter weer af als onzin, dus ik weet het gewoon niet!

Wat betreft m'n vingers en m'n nek schijn ik vrij hypermobiel te zijn, ja. De reumatoloog was nogal verbaasd hoe ver ik mijn nek naar mijn schouder kon buigen.
Als ze verbaasd zijn is het dat. Het enige wat je dan kunt doen is de spieren om de gewrichten heen trainen zodat ze de klappen beter opvangen, en je er goed van bewust zijn dat je sneller overbelast raakt.
Verwijderd
Wtf, mijn kraanwater stinkt opeens Als het uit de kraan komt, komt er echt zo'n meurende lucht mee. Wtf.
Verwijderd
Citaat:
@WT: ik wil een foto posten van jou en Sann en mij... Mag dat? Hij is leuk!
Oooh die foto's.
Oud 10-10-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Als ze verbaasd zijn is het dat. Het enige wat je dan kunt doen is de spieren om de gewrichten heen trainen zodat ze de klappen beter opvangen, en je er goed van bewust zijn dat je sneller overbelast raakt.
Mja, jammer dat ik totaal niet sportief ben.
Oud 10-10-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Oooh die foto's.
Van ons vallen ze nog best mee hoor Of heb je ze al gezien? Want ik weet niet of ik jou een uitnodiging kan sturen voor een album van E.
Oud 10-10-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Van ons vallen ze nog best mee hoor Of heb je ze al gezien? Want ik weet niet of ik jou een uitnodiging kan sturen voor een album van E.
Show me! Check even of je uberhaupt de fotos kan mailen? Heb je mijn email?
Oud 10-10-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Maar ik begrijp het niet, als ik lang een koffer gedragen heb, of zoals nu, veel kracht op m'n vingers heb gezet met die kurkentrekker dan zwellen m'n vingerkootjes nogal bizar op. Ik snap niet wat dat met hypermobiliteit te maken heeft? Het is niet zo dat ik m'n vingers abnormaal buig ofzo, of wel?
Oud 10-10-2010, 22:52
Verwijderd
Het is vandaag trouwens 15 jaar geleden dat alle telefoonnummers in nederland 10 cijfers kregen.
Oud 10-10-2010, 22:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja, jammer dat ik totaal niet sportief ben.
niemand "is" sportief. You just do it. Ik ga ook niet hardlopen omdat ik dat nou zo uberleuk vindt, ik doe het omdat ik anders een dikke papzak word en dat is al helemaal geen pretje.
Oud 10-10-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ze gezien ja. Jullie vallen idd wel mee, maar gewoon eh, de sfeer spat er in het algemeen wel vanaf.
Jammer dan sann er niet is, ik vind die van mij en haar ook wel leuk om te posten.
Verwijderd
Citaat:
niemand "is" sportief. You just do it. Ik ga ook niet hardlopen omdat ik dat nou zo uberleuk vindt, ik doe het omdat ik anders een dikke papzak word en dat is al helemaal geen pretje.
Je hebt mensen die sportief zijn en dat leuk vinden hoor!
Verwijderd
Citaat:
Ok, het is niet écht goed uitgevoerd, maar ik kon er toch wel om lachen. Voor alle DWDD-haterz, jeweet:
[filmpje]
ik moest zo heel erg hard lachen om nico dijkshoorn
Oud 10-10-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Maar ik begrijp het niet, als ik lang een koffer gedragen heb, of zoals nu, veel kracht op m'n vingers heb gezet met die kurkentrekker dan zwellen m'n vingerkootjes nogal bizar op. Ik snap niet wat dat met hypermobiliteit te maken heeft? Het is niet zo dat ik m'n vingers abnormaal buig ofzo, of wel?
Daar heb ik zelf geen last van, maar het klinkt als vocht en dat kan. Hypermobiliteit zorgt voor snellere overbelasting, overbelasting zorgt voor mini-onstekingkjes.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten