Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nokia heeft ook een model dat speciaal gemaakt is om onverwoestbaar te zijn. En dan bedoel ik dus écht onverwoestbaar. Een bekende van me heeft de versie die een val van 50 meter (ofzo) kan overleven en geheel waterdicht is, maar je hebt ook een nog uitgebreidere versie die daarnaast ook nog vuurvast is en een kleine explosie kan overleven. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn hoofd zit een stemmetje en dat stemmetje zegt: "Het sneeuwt! Laat de bel-trom hoooooren, Jezus is geboooooren!" En daarom heb ik de neiging om om het halve uur de computer aan te zetten om jullie te melden: Jongens, het sneeuwt! Alsof jullie dat niet waarschijnlijk al wel wisten.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, als jurist kun je het eigenlijk niet maken om zo'n telefoon te hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En juh, ik moet sowieso een dubbelleven gaan leiden vanaf ehm, volgend jaar of zo, dus dan moet twee telefoons ook wel kunnen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar doe maar ![]() Medeia bedoelt deze, denk ik: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is het gaaf als je telefoon een brand of explosie kan overleven, dat zie ik een iPhone nog niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je echt een onverwoestbare wilt ![]() Maar die zijn al heel snel 350 euro ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Haha, van een forum over schilderen, uit een (tutorial)topic over harde en zachte randen:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.dosgamesonline.com/index/...oductions.html Wel eens gespeeld like 5 jaar geleden. Vond hem toen onmogelijk zal vast niet heel veel verschil in zitten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|