Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:

Ik ken het gevoel.
Ook sinds vandaag?
Advertentie
Oud 29-11-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
hear hear -schouderklopt-
Citaat:
<3 Ik ben trots op je.
Danku, danku. *buigt*

Oh en liefde voor vriendinnetje dat naar mij komt terwijl ik naar haar zou gaan, omdat ik geen geld op mijn OV heb en een fiets met kapotte remmen. Wat een dag! Als 100 pagina's lezen nou ook nog even in drie uur tijd lukt, wordt het helemaal paradijselijk.
Oud 29-11-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ook sinds vandaag?
Al jaren.
Verwijderd
Morgen Harry
Verwijderd
Citaat:
Al jaren.
Dat "" duidt er niet op dat je er 'as of today' overheen bent
Oud 29-11-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Het gaat hier nu al een paar uur zo:

1) Ik wil iets bestellen bij bol.com en wil iDeal aangeven als betalingsmethode.
2) Oja, daar heb je zo'n apparaatje van de ABN Amro voor nodig.
3) Zoek het apparaatje.
4) Wat een bende hier, ik kan niks vinden.
5) Opruimen.
6) Vergeten dat ik op zoek was naar iets.
7) Zoooo, genoeg opgeruimd.
8) Internet.

En dat telkens opnieuw.
Verwijderd
Citaat:
Welke is dat? Ik wil eigenlijk mijn prehistorische Nokia nogwat-dinges terug, die onverwoestbaar was maar uiteindelijk toch niet, en nu heb ik een stomme samsung.
Deze Alleen dan zwart. Er zit ook een zaklamp op, dat is heel handig.

Nokia heeft ook een model dat speciaal gemaakt is om onverwoestbaar te zijn. En dan bedoel ik dus écht onverwoestbaar. Een bekende van me heeft de versie die een val van 50 meter (ofzo) kan overleven en geheel waterdicht is, maar je hebt ook een nog uitgebreidere versie die daarnaast ook nog vuurvast is en een kleine explosie kan overleven.
Verwijderd
Citaat:

Ik ken het gevoel.
Het is wel lichtelijk hè!
Carn
Carn is offline
zo, ik mn zooi eens bij elkaar rapen en als een vrolijk hert door een niet warm te krijgen gymzaal dartelen .
Oud 29-11-2010, 17:07
Verwijderd
In mijn hoofd zit een stemmetje en dat stemmetje zegt: "Het sneeuwt! Laat de bel-trom hoooooren, Jezus is geboooooren!" En daarom heb ik de neiging om om het halve uur de computer aan te zetten om jullie te melden: Jongens, het sneeuwt! Alsof jullie dat niet waarschijnlijk al wel wisten.
Oud 29-11-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Morgen Harry
Ik wil ook naar Harry! Alleen de rest van de club loopt een beetje te fucken en te eikelen.

Citaat:
Dat "" duidt er niet op dat je er 'as of today' overheen bent
Oh, dat wel hoor Alleen ja. Sommige dingen blijven toch altijd bij je! Of zo.

Citaat:
Het is wel lichtelijk hè!
Ja! Fuck it, streep eronder, vanaf nu is het weer met open vizier klaar voor ongecompliceerd vertier!
Oud 29-11-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Deze Alleen dan zwart. Er zit ook een zaklamp op, dat is heel handig.

Nokia heeft ook een model dat speciaal gemaakt is om onverwoestbaar te zijn. En dan bedoel ik dus écht onverwoestbaar. Een bekende van me heeft de versie die een val van 50 meter (ofzo) kan overleven en geheel waterdicht is, maar je hebt ook een nog uitgebreidere versie die daarnaast ook nog vuurvast is en een kleine explosie kan overleven.
Hmm, I see. Ik had daar de ''mooie'' versie van met een aluminium binnenkant. Die tegen water kunnen ken ik ook wel ja, geinig rubber ding maar ehm, leuk als je scoutingleider bent, iets minder leuks als jurist in spé.
Oud 29-11-2010, 17:09
Verwijderd
Ik moet echt warmer schoeisel gaan kopen.
Oud 29-11-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
It has been specifically designed for developing countries: its keypad and front face have been designed to be as dustproof as possible, and its sides are non-slip for humid weather.
Kokoko Mijn huis is waarschijnlijk wel net zo stoffig als een derdewereldland. Of nouja, die zijn wel heel stoffig soms. Een tweedewereldland dan.
Oud 29-11-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
zo, ik mn zooi eens bij elkaar rapen en als een vrolijk hert door een niet warm te krijgen gymzaal dartelen .
*visuals*
Sann; Minke naamzoek: ik dacht dat jullie met huisdier aan iets ehm, gedomesticeerders in gedachten hadden.
Oud 29-11-2010, 17:10
Carn
Carn is offline

nou, ik ben mattennnn, dag schatjes.
Oud 29-11-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ja! Fuck it, streep eronder, vanaf nu is het weer met open vizier klaar voor ongecompliceerd vertier!
'cause I'm worth it!' bla de bla.
Oud 29-11-2010, 17:11
Verwijderd
Bambiiii <3

Dag carn *aait*

Ik ben er ook zo vandoor schatjes!
Oud 29-11-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Hmm, I see. Ik had daar de ''mooie'' versie van met een aluminium binnenkant. Die tegen water kunnen ken ik ook wel ja, geinig rubber ding maar ehm, leuk als je scoutingleider bent, iets minder leuks als jurist in spé.
Weet jij het model van die watervaste? Ik wil opzoeken hoe het precies zat met dat tegen explosies kunnen.

En ja, als jurist kun je het eigenlijk niet maken om zo'n telefoon te hebben Hoewel ik het wel iets vind hebben, maar de klanten zullen wel minder blij zijn. Je kunt er wel één nemen voor persoonlijk gebruik, want meestal krijg je toch een telefoon van je werk. Voor werkzaken.
Oud 29-11-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Weet jij het model van die watervaste? Ik wil opzoeken hoe het precies zat met dat tegen explosies kunnen.

En ja, als jurist kun je het eigenlijk niet maken om zo'n telefoon te hebben Hoewel ik het wel iets vind hebben, maar de klanten zullen wel minder blij zijn. Je kunt er wel één nemen voor persoonlijk gebruik, want meestal krijg je toch een telefoon van je werk. Voor werkzaken.
Nee ik heb geen idee. Ik kan me alleen herinneren dat hij een soort bakstreenrood hoesje had, van rubber dus.
En juh, ik moet sowieso een dubbelleven gaan leiden vanaf ehm, volgend jaar of zo, dus dan moet twee telefoons ook wel kunnen.
Oud 29-11-2010, 17:17
Verwijderd
Oh, mijn broertje praat altijd over die telefoon. Hij zegt dat hij hem wil en praat er een soort van de hele dag over. Ik denk dat hij meisjes versiert met dat als gespreksopener.
Ik zal eens vragen.
Oud 29-11-2010, 17:19
Verwijderd
Ik snap niet dat mensen zo'n telefoon willen terwijl Nederland het goedkoopste land in Europa is wat betreft toestellen. Je kunt echt al voor drie tientjes per maand een leuke telefoon hebben. Ik weet dat Britten en Duitsers jaloers zijn
Oud 29-11-2010, 17:20
Verwijderd
Oh, broerlief is niet thuis.
Oud 29-11-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet dat mensen zo'n telefoon willen terwijl Nederland het goedkoopste land in Europa is wat betreft toestellen. Je kunt echt al voor drie tientjes per maand een leuke telefoon hebben. Ik weet dat Britten en Duitsers jaloers zijn
Dat snap ik best. Het is toch een best gaaf idee: als je voor de trein springt, kan je nog steeds gebeld worden! Dan lig jij in duizend stukjes en je telefoon doet het nog! Of als je onder een lawine komt. Of als er een vrachtwagen over je heen rijdt. Of als je jezelf opblaast.
Verwijderd
Eigenlijk wil ik best m'n Swing 120 weer terug. Retrorevival!
Verwijderd
Citaat:
Oh, mijn broertje praat altijd over die telefoon. Hij zegt dat hij hem wil en praat er een soort van de hele dag over. Ik denk dat hij meisjes versiert met dat als gespreksopener.
Ik zal eens vragen.

Maar doe maar Al heeft die ene die ik bedoel geen baksteenkleurig hoesje maar een zwarte, en hij ziet er qua vorm veel baksteneriger uit dan de meeste resultaten als ik zoek op 'indestructible phone nokia'. Er bestaan er nog best veel, zo te zien. Sommige zijn zelfs relatief stijlvol.

Medeia bedoelt deze, denk ik:

Oud 29-11-2010, 17:22
Verwijderd
Mijn oude telefoon was ook veel beter!

Deze. Maar de provider was failliet.
Oud 29-11-2010, 17:23
Verwijderd
Mijn broertje bedoelde geloof ik deze:
Oud 29-11-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Wat, zo'n onverwoestbare? Dat doen mensen niet uit armoede of als statement ofzo, maar omdat ze weten dat ze onhandig zijn en het ding daarom constant op de grond laten vallen. Of in de gootsteen. Of in de wc. Of van de trap.

Bovendien is het gaaf als je telefoon een brand of explosie kan overleven, dat zie ik een iPhone nog niet doen.
Oud 29-11-2010, 17:24
Verwijderd
Mijn oom en tante zijn op het vliegveld aangehouden omdat mijn neefje zijn HELE koffer vol heeft gestopt met speelgoedwapens .
Oud 29-11-2010, 17:26
Verwijderd

Mijn telefoon ownt die van jullie. Dat bovenin is een LEDje
Oud 29-11-2010, 17:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Maar doe maar Al heeft die ene die ik bedoel geen baksteenkleurig hoesje maar een zwarte, en hij ziet er qua vorm veel baksteneriger uit dan de meeste resultaten als ik zoek op 'indestructible phone nokia'. Er bestaan er nog best veel, zo te zien. Sommige zijn zelfs relatief stijlvol.

[afbeelding]

[afbeelding]

Als je echt een onverwoestbare wilt

Maar die zijn al heel snel 350 euro
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wil ik best m'n Swing 120 weer terug. Retrorevival!
Ja ik heb de Swing 200 ooit een keer in bad gegooid want 12 jarige puber en ik wilde een nieuwe. Lukt niet. Vervolgens drie keer van de trap gegooid. Werkte nog steeds Na een paar weken was het gelukkig kerst. Wat een toestel was dat
Verwijderd
Citaat:
Bovendien is het gaaf als je telefoon een brand of explosie kan overleven, dat zie ik een iPhone nog niet doen.
<3

Citaat:
Ja ik heb de Swing 200 ooit een keer in bad gegooid want 12 jarige puber en ik wilde een nieuwe. Lukt niet. Vervolgens drie keer van de trap gegooid. Werkte nog steeds Na een paar weken was het gelukkig kerst. Wat een toestel was dat
Haha ja de Swing 200. Awesome telefoon
Verwijderd
Citaat:
Jongens hebben jullie VVVVVV al gechecked?

Bijna Nintendo hard te noemen

[filmpje]
Heb je weleens Supaplex gespeeld? Als je dat kan uitspelen ben je de ultieme gamenerd!
Oud 29-11-2010, 17:28
Verwijderd
Haha, van een forum over schilderen, uit een (tutorial)topic over harde en zachte randen:

Citaat:
In general, edges are:
Harder in the light, softer in the shadow
Harder in bright light, softer in dim light
Harder in focused light, softer in diffused light
Harder in the foreground, softer in the background
Harder on smooth forms, softer on textured forms
Harder on hard forms, softer on soft forms (Duh, but really)
Harder on flat forms, softer on rounded forms
Harder on thin forms, softer on thick forms
Harder on still forms, softer on forms in motion (on moving forms they are harder on the leading edge and softer on the trailing edge)
Harder at the center of interest, softer as you move away

The above are additive. So a kitten, far away, in the dark, would be really soft.
Oud 29-11-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Als je echt een onverwoestbare wilt

Maar die zijn al heel snel 350 euro
Ohja, die bedoelde hij! Hij vertelt ook graag het verhaal dat de makers het aan een of ander testbedrijf hebben gegeven met als enige boodschap 'maak het kapot!'. En toen hebben ze er met een vrachtwagen vol bakstenen overheen gereden en hij bleef heel!
Oud 29-11-2010, 17:30
Verwijderd
Leslie Nielsen is dood. Ik heb weleens stukjes gezien van Naked Gun e.d. maar dat is zó niet mijn humor.
Oud 29-11-2010, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn dan 2,5 tientje per maand te veel.

Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]
Nee, deze lijkt nieuwer!
Oud 29-11-2010, 17:31
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Heb je weleens Supaplex gespeeld? Als je dat kan uitspelen ben je de ultieme gamenerd!
Heb jij hem gemaakt ofzo?

http://www.dosgamesonline.com/index/...oductions.html

Wel eens gespeeld like 5 jaar geleden. Vond hem toen onmogelijk zal vast niet heel veel verschil in zitten
Oud 29-11-2010, 17:31
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ohja, die bedoelde hij! Hij vertelt ook graag het verhaal dat de makers het aan een of ander testbedrijf hebben gegeven met als enige boodschap 'maak het kapot!'. En toen hebben ze er met een vrachtwagen vol bakstenen overheen gereden en hij bleef heel!
Die dingen zijn ook gemaakt om in een bak cement te vallen en het nog gewoon te doen
Oud 29-11-2010, 17:32
Uice
Uice is offline

R.I.P.
Verwijderd
Supaplex, daar faal ik zo hard in ;p
Verwijderd
Citaat:
Heb jij hem gemaakt ofzo?

http://www.dosgamesonline.com/index/...oductions.html

Wel eens gespeeld like 5 jaar geleden. Vond hem toen onmogelijk zal vast niet heel veel verschil in zitten
Ik moest hardop lachen. Zo van "huhuhuhuhuhuhuhuhuhu dit is niet grappig";d;D::D:D
Verwijderd
Citaat:
Mensen, as off today, ben ik over m'n walgelijkste verliefdheid ooit heen. Power to the people maar dan aan ehm, mij, of zo.
En já dat moet ik zo nodig op het forum zetten en já dat moet ik aan iedereen kwijt.
Ja? Who! Wat was de sleutel?
Oud 29-11-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Leslie Nielsen is dood. Ik heb weleens stukjes gezien van Naked Gun e.d. maar dat is zó niet mijn humor.
Voor mij is Nielsen ook meer jeugdsentiment, uit de tijd dat ik nog een puppy was. Enorm schaterlachen om die flauwe slapstickhumor. Nu zal ik het zelf voor m'n eigen plezier niet meer opzetten maar als straks de dag komt dat Dobbie Junior vraagt "papa straks film kijken?" zal ik waarschijnlijk met plezier films met Leslie Nielsen aan de TV voeren en met Junior naast me grinniken om die koddige man. DUS.
Oud 29-11-2010, 17:33
Sherlock
Sherlock is offline
Oud 29-11-2010, 17:34
Verwijderd
Van die Meet the Fockers (?) films is ook totaal niet mijn humor. In de bioscoop kwam er een trailer van de nieuwe film, en mensen moeten dan heel hard lachen als er iemand valt ofzo. Wat is daar nou leuk aan, ik snap dat echt niet.
Oud 29-11-2010, 17:35
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Van die Meet the Fockers (?) films is ook totaal niet mijn humor. In de bioscoop kwam er een trailer van de nieuwe film, en mensen moeten dan heel hard lachen als er iemand valt ofzo. Wat is daar nou leuk aan, ik snap dat echt niet.
Toch vind je Hans Teeuwen wel geniaal?
Oud 29-11-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn dan 2,5 tientje per maand te veel.
Ook dit ja, trouwens. Hoewel je dan niet zozeer 'leuke' telefoons hebt maar gewoon normale, functionele telefoons.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten