Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2011, 18:34
Verwijderd
Niet dat ik kan rappen.
Advertentie
freezer
freezer is offline
Maar Eminem heeft 50 CENT ondekt maar dat is zo een gay
Echt zonb neppe gangster rapper
Verwijderd
mijn eerst gebrande cd was van samson & gert
Oud 08-03-2011, 18:37
freezer
freezer is offline
Douche!!
Oud 08-03-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
mijn eerst gebrande cd was van samson & gert

Een van mijn eerste gebrande cd's was van Toybox. Destijds had je dan de broer van een klasgenootje die cd's kon branden, vet hip.
Oud 08-03-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:

Een van mijn eerste gebrande cd's was van Toybox. Destijds had je dan de broer van een klasgenootje die cd's kon branden, vet hip.
Ja precies. En nog 5 euro oid betalen voor een gebrande cd
Oud 08-03-2011, 18:41
Verwijderd
en leuk voor jullie dat jullie eminem mee kunnen 'rappen'. Ik kan lekker samson &gert nog meezingen. "Wij zijn bij de brandweer...."
Oud 08-03-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:
en leuk voor jullie dat jullie eminem mee kunnen 'rappen'. Ik kan lekker samson &gert nog meezingen. "Wij zijn bij de brandweer...."
Oud 08-03-2011, 18:42
Verwijderd
Oei shit ik moet naar de supermarkt, wat is het alweer laat
Oud 08-03-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
dat heb ik nog wel met rollercoaster tycoon gedaan
Oud 08-03-2011, 18:43
Verwijderd
Ik deed niet aan gebrande cd's want ik had Napster En later Kazaa.
Oud 08-03-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
ja 5 euro inderdaad
Oud 08-03-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:
(8) Als het brandt dan blussen wij het vuuuur(8)

Ik had een bandje van Samson en Gert.

(8) In 't kasteel van koning Samson zit een hondje op de troon
in 't kasteel van koning Samson is dat doodgewoon
tis het allerleukste plekje, waar jij ooit bent geweest
in 't kasteel van koning Samson is het feest! (8)
Oud 08-03-2011, 18:48
Verwijderd
Oud 08-03-2011, 18:49
Verwijderd
Maar goed, ik wil hier verder niet Samson en Gert promoten, want het is natuurlijk VERSCHRIKKELIJK.
Oud 08-03-2011, 18:50
Verwijderd
dit was overigens ook een held van mij:
Oud 08-03-2011, 18:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik deed niet aan gebrande cd's want ik had Napster En later Kazaa.
Idd!

Maar vroegah ('96/'97) ging ik altijd naar de Centrale Discotheek in Rotterdam en dan huurde ik daar CD's en die zette ik eerst op cassettebandje en diegene die ik écht goed vond brandde ik dan op CD (lege CD's waren toen nog duur!)
En later kocht ik ze dan gewoon, want dat was toch toffer.

Mijn eerste CD was trouwens Irene Moors en Smurf De House.
Mijn eerste zelfgekochte CDtje was (volens mij) de singel van Don't Speak van No Doubt.
Oud 08-03-2011, 18:54
Rationeel
Rationeel is offline
napster

dan was het echt tof als je eens een nummer vond met een bitrate van hoger dan 128, ach dat kwartiertje extra dat het dan kostte om dat nummer te downloaden was wel de moeite waard
Oud 08-03-2011, 18:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik weet trouwens ook nog dat ik voor het eerst iets met een torrent downloadde (ook alweer 10 jaar geleden) en toen dacht ik echt "huuuh, maar dat werkt toch niet, want dan moeten al die mensen constant online zijn!"
Oud 08-03-2011, 18:57
Rationeel
Rationeel is offline
ow, maar dat idee heb ik nog steeds. nouja ik weet wel iets beter, maar ik doe niet aan torrents. usenet ftw
Oud 08-03-2011, 19:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap usenet niet zo.
Maar met torrents heb ik de gekste shit echt binnen minuten op m'n schijf staan. De 1,5 tB raakt al aardig vol.
Oud 08-03-2011, 19:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoeren Belastingdienst, hoe moeilijk kan het zijn om een aangifteding voor me klaar te zetten?
Verwijderd
Praten over Napster is nu al gaaf, stel je voor hoe het is als we allemaal 80 zijn en op de bejaardenhuiscomputers WoW aan het spelen zijn
Carn
Carn is offline
irc ftw
Oud 08-03-2011, 19:06
Verwijderd
Napster had ik niet, kazaa later wel. En toen kocht ik ook geen gebrande cd's meer natuurlijk, toen brandde ik ze zelf

En als een (1!!!) liedje dan binnen 10 minuten binnen was was het supersnel
Oud 08-03-2011, 19:06
Verwijderd
Ja, hoe moet je eigenlijk belastingaangifte doen? Ik heb dat nooit gedaan maar nu heb ik met wat freelancewerk een paar honderd euro verdiend, en ik kreeg laatst een brief met 'hai we hebben verder geen loonheffing betaald over dit bedrag dus zoek het even uit plz'. Dus ik denk dat ik dat nu zelf moet doen, maar hoe Krijg ik vanzelf een formulier toegestuurd van de belastingdienst of wat?
Oud 08-03-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, hoe moet je eigenlijk belastingaangifte doen? Ik heb dat nooit gedaan maar nu heb ik met wat freelancewerk een paar honderd euro verdiend, en ik kreeg laatst een brief met 'hai we hebben verder geen loonheffing betaald over dit bedrag dus zoek het even uit plz'. Dus ik denk dat ik dat nu zelf moet doen, maar hoe Krijg ik vanzelf een formulier toegestuurd van de belastingdienst of wat?
Op belastingdienst.nl kun je het programma downloaden en gewoon digitaal aangifte doen
Oud 08-03-2011, 19:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
progje downloaden van bdienstsite en invullen maar. En als je freelancer bent kijken wat je allemaal kan opgeven.
Oud 08-03-2011, 19:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je kan het allemaal online invoeren met je DigiD.

edit:wat Sann dus zei.
Oud 08-03-2011, 19:09
Verwijderd
Usenet is useless voor muziek en scenereleases zijn ook maar zo-zo.

Ik kan me trouwens nog wel herinneren dat ik downloadde via het Z-modemprotocol. En bi-modem. Dat was tegelijk down- en opladen én je had de mogelijkheid splitscreen te chatten met de andere kant. BBS'en ftw.
Oud 08-03-2011, 19:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan moet je die paar honderd euro onder het kopje Resultaat uit Overige Werkzaamheden zetten.

Voor een paar 100 is dat prima, maar ik heb een paar 1000 aan te geven en dat wil ik als WUO aangeven, maar die staat niet klaar ;\ Moet ik er zelf achteraan sjorren, blah.
Oud 08-03-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Praten over Napster is nu al gaaf, stel je voor hoe het is als we allemaal 80 zijn en op de bejaardenhuiscomputers WoW aan het spelen zijn
Hehe, wat nu de klaverjastafels zijn is dan de gaminghub <3

Ik baal er trouwens behoorlijk van dat ik niet naar voetbal kan kijken zodadelijk.
Oud 08-03-2011, 19:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap belasting aangifte ook niet. Waarom moet het? Laatste keer was volgens mij 3 jaar geleden ofzo.
Oud 08-03-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:

Ik baal er trouwens behoorlijk van dat ik niet naar voetbal kan kijken zodadelijk.
je moet DE wedstrijd van de week missen? watdan?
Oud 08-03-2011, 19:19
Verwijderd
Zo, mijn is ondertekend en verzonden Komt dat geld <3
Verwijderd
Dank, ik zal zo eens gaan kijken

Citaat:
Dan moet je die paar honderd euro onder het kopje Resultaat uit Overige Werkzaamheden zetten.

Voor een paar 100 is dat prima, maar ik heb een paar 1000 aan te geven en dat wil ik als WUO aangeven, maar die staat niet klaar ;\ Moet ik er zelf achteraan sjorren, blah.
Wat is WUO en hoe kan die klaarstaan?
freezer
freezer is offline
Ik heb net even gestoomd met kokend water en vicks erin
Nu is mijn neus weer even leeg haha!
Oud 08-03-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Precies
Oud 08-03-2011, 19:20
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik snap belasting aangifte ook niet. Waarom moet het? Laatste keer was volgens mij 3 jaar geleden ofzo.
lekker geld terugkrijgen!
Oud 08-03-2011, 19:21
Rationeel
Rationeel is offline
ffffffffffffffff flexlm service start niet
Oud 08-03-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Omdat iedereen belasting moet betalen De belastingdienst rekent uit hoeveel jij moet betalen, maar kan dat mis hebben, door te veel of te weinig te berekenen. Daarom doe je de aangifte, zodat zij kijken of het klopt en of je recht hebt op teruggave dan wel dat je extra moet betalen. Zeker doen als je bent gaan werken bijv. Als je geluk hebt krijg je een leuk zakcentje terug (Als je pech hebt moet je betalen maar dat zie je in het aangifteprogramma dus dan zou je nog kunnen besluiten hem niet te versturen, al is dat wel strafbaar )
Oud 08-03-2011, 19:22
Verwijderd
Ik vind het trouwens wel schrikwekkend dat ik anderhalf jaar geleden belastingrecht heb gedaan en nu al niet eens meer alle standaarddingen van het belastingformulier weet
Oud 08-03-2011, 19:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
lekker geld terugkrijgen!
Hmm ik heb alleen maar niet (lees: zwart) gewerkt vorig jaar.

Maar de belasting stuurt toch een brief als je wat terug kan krijgen?
Oud 08-03-2011, 19:23
freezer
freezer is offline
Citaat:

Geloof je het zelf, alleen als je geld moet betalen
Oud 08-03-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:

Nee. De belasting stuurt hooguit een bericht dat je aangifte moet doen
Oud 08-03-2011, 19:24
Verwijderd
Voor 35 e p.p. wil ik overigens best jullie aangiftes doen hoor
Oud 08-03-2011, 19:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan heb ik die niet gehad kan dat?

Maar als ik vorig jaar niet als werkend geregistreerd stond, krijg ik toch ook niks terug
Verwijderd
Ik heb schoonmaakwoede, en vanochtend heb ik in die woede besloten om niet meer binnenshuis te roken. En meteen alle asbakken weggegooid, want anders zou ik het toch doen. Mijn huis ruikt nu al veel lekkerder
Verwijderd
Citaat:
Dan heb ik die niet gehad kan dat?

Maar als ik vorig jaar niet als werkend geregistreerd stond, krijg ik toch ook niks terug
Dat kan

(Zeker als je het al 3 jaar geen aangifte gedaan hebt )

Overigens kun je tot 5 jaar terug aangifte doen, dus als je ergens wel wit gewerkt hebt is dat zeker aan te raden
Oud 08-03-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb schoonmaakwoede, en vanochtend heb ik in die woede besloten om niet meer binnenshuis te roken. En meteen alle asbakken weggegooid, want anders zou ik het toch doen. Mijn huis ruikt nu al veel lekkerder
Dat voornemen heb ik ook een beetje. Ik moet me er alleen nog even toe zetten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten