Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar vroegah ('96/'97) ging ik altijd naar de Centrale Discotheek in Rotterdam en dan huurde ik daar CD's en die zette ik eerst op cassettebandje en diegene die ik écht goed vond brandde ik dan op CD (lege CD's waren toen nog duur!) En later kocht ik ze dan gewoon, want dat was toch toffer. Mijn eerste CD was trouwens Irene Moors en Smurf De House. Mijn eerste zelfgekochte CDtje was (volens mij) de singel van Don't Speak van No Doubt.
|
Ik weet trouwens ook nog dat ik voor het eerst iets met een torrent downloadde (ook alweer 10 jaar geleden) en toen dacht ik echt "huuuh, maar dat werkt toch niet, want dan moeten al die mensen constant online zijn!"
|
Verwijderd
|
Ja, hoe moet je eigenlijk belastingaangifte doen? Ik heb dat nooit gedaan maar nu heb ik met wat freelancewerk een paar honderd euro verdiend, en ik kreeg laatst een brief met 'hai we hebben verder geen loonheffing betaald over dit bedrag dus zoek het even uit plz'. Dus ik denk dat ik dat nu zelf moet doen, maar hoe
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Usenet is useless voor muziek en scenereleases zijn ook maar zo-zo.
Ik kan me trouwens nog wel herinneren dat ik downloadde via het Z-modemprotocol. En bi-modem. Dat was tegelijk down- en opladen én je had de mogelijkheid splitscreen te chatten met de andere kant. BBS'en ftw. |
![]() |
||
Citaat:
Voor een paar 100 is dat prima, maar ik heb een paar 1000 aan te geven en dat wil ik als WUO aangeven, maar die staat niet klaar ;\ Moet ik er zelf achteraan sjorren, blah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik baal er trouwens behoorlijk van dat ik niet naar voetbal kan kijken zodadelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Dank, ik zal zo eens gaan kijken
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Zeker als je het al 3 jaar geen aangifte gedaan hebt ![]() Overigens kun je tot 5 jaar terug aangifte doen, dus als je ergens wel wit gewerkt hebt is dat zeker aan te raden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|