Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe ik een slakkenhuisje schoon moet krijgen als er helemaal binnenin zo'n halfweggerot slakje in zit waar ik niet bij kan. En ik wil het weten want ik verzamel slakkenhuisjes, althans ik doe er een poging toe, en als ik niet driekwart hoefde weg te gooien omdat er nog een dood slakje in zit zou dat een stuk beter gaan.
En ik ben er nog niet achter waarom newfoundlanders (= hondenras) zwemvliezen tussen hun tenen hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-06-2011 om 18:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, normaal maak ik ze van binnen schoon met een tandenstoker of een wattenstaafje, maar die kunnen er niet bij als het slakje (of ander vuil) heel ver naar binnen zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Touwen aan de poten van de paarden vastbinden en dan flink trekken was een vaak gebruikte methode, en daarbij brak zo'n paard vaak zijn poten. Maar tegenwoordig gebeurt het allemaal wat beschaafder.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter? #veel Little Phoebe | 500 | 21-11-2010 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaapjes aan mijn voeten weten het ook niet meer... lautie | 11 | 30-03-2005 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
(niet af) Gangen van gedachten Mir-idiotA | 13 | 18-11-2004 18:40 |