Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Rare switch VegS, "ow queasy heeft meer stemmen dan dober" "maar als we nu samen naar" doberman switchen dan komt dober en lychee dichter bij elkaar.
like
In ronde 1 maakte ze van 4-2, 4-3.
In ronde 2 maakte ze van 6-3-3, 6-4-3.
Later in ronde 2 maakte ze van de inmiddels 7-5-2, 6-4-4.

Ze is constant uit op gelijkspel. Maar mss wilde ze nu idd Queasy beschermen (geliefdes?). Ik dacht eerst dat VeGs mss ziener was, maar dat is ze niet blijkbaar.
Ik ga de volgende ronde sowieso op een switcher stemmen: heel erg onoverzichtelijk dat geswitch. Wellicht dat VeGs mijn stem krijgt.

Stemtabel
Spoiler
Advertentie
Oud 28-03-2011, 21:09
Verwijderd
Oehh onait slim opgemerkt! Als gewone dorpeling ga je niet zo erg gigantisch wisselen met je stem en de stemlijstjes inderdaad.
Ik ga het morgen nalezen na mijn tentamen
Oud 28-03-2011, 21:12
Spelleider
Spelleider is offline
Ik zal jullie nog verdere vertraging besparen, het verhaal houd je tegoed. Maar als speler zou ik liever uitslag willen, dus bij deze:

Deelnemers:
1. Little Phoebe
2. Geel
3. Dobermann
4. Andijvie
5. SweetSmile
6. Schrödinger
7. .sann
8. Doux
9. Daboman
10. snoopy
11. napoleonzuurtje (dorpeling)
12. Röps (verrader)
13. Sherlock
14. Batave
15. Syori
16. Queasy (dorpeling)
17. Lychee Leto
18. Vegs
19. arPos
20. Onait Sirch

Blauw = onthoofd
Rood = opgegeten

De wolven kozen voor Queasy, zij was dorpeling. De wolven hebben tot morgen 20.30 de tijd om hun volgende avondmaal door te geven.
Oud 28-03-2011, 21:13
Verwijderd
Eh wat?!

Het was toch gelijkspel tussen dobermann en Lychee Leto? Wtfff.
Oud 28-03-2011, 21:15
Verwijderd
Hoe is dat in godsnaam gebeurd?

Spoiler

6-6 voor Dobermann en Lychee Leto.
Dat betekent dat er onder allebei twee valse stemmen moeten staan en de verrader heeft Queasy gestemd.

Toch?
Oud 28-03-2011, 21:15
Sherlock
Sherlock is offline
Wtfff

*Stemlijstje nakijkt*
Oud 28-03-2011, 21:16
Verwijderd
He Ok, ik dacht dat ik door al dat geswitch de draad kwijt was, maar dit is helemaal erg
Oud 28-03-2011, 21:16
Verwijderd
Huh? Queasy had toch niet zoveel stemmen? Morgen ga ik zeker alles nog eens goed bekijken.
Oud 28-03-2011, 21:17
snoopy
snoopy is offline
Heuh?

@ Syori: waarom heb je sann doorgestreept?
edit: oh, stem gewijzigd, sorry
Verwijderd
Citaat:
Heuh?

@ Syori: waarom heb je sann doorgestreept?
doorgestreept = van stem gewisseld
Verwijderd
Omdat ze haar stem gewijzigd heeft van Lychee naar Dobermann.
Sherlock
Sherlock is offline
Syori en arPos zijn logisch mijn hoofdverdachten nu
Oud 28-03-2011, 21:19
snoopy
snoopy is offline
Mensen onder Queasy lijken me het minst verdacht nu
Oud 28-03-2011, 21:20
Verwijderd
Okay, even nadenken nu. Het stond 6-6-3 (Dobermann, Lychee Leto, Queasy). Dat moet dus echt betekenen dat het uiteindelijk 4-4-4 is geworden. 2 valse stemmen onder Dobermann, 2 valse stemmen onder Lychee.

En dan denk ik dat arPos ook een slechte functie heeft, want ik ben het niet.

Edit: De mensen onder Queasy zijn wat mij betreft nu vrijgesproken van wolf/verrader-zijn. Geliefden zou wel kunnen natuurlijk.
Oud 28-03-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Hoe is dat in godsnaam gebeurd?

Spoiler

6-6 voor Dobermann en Lychee Leto.
Dat betekent dat er onder allebei twee valse stemmen moeten staan en de verrader heeft Queasy gestemd.

Toch?
+ evt. nog geklooi door de evilziener. Maar ik denk twee valse stemmen onder beide en verrader op Queasy ja. Domme zet dan (van verrader), want zo zijn de wolven wel behoorlijk makkelijk te pakken te krijgen. Of Dobermann én Leechee Leto zijn beide wolven en de verrader wilde zo zorgen dat ze nog een alternatieve keuze hadden.
Oud 28-03-2011, 21:22
Sherlock
Sherlock is offline
We moeten Dobermann niet vergeten, misschien heeft hij nog wel gestemd zonder het te melden?
Oud 28-03-2011, 21:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Opmerkelijk. Er staan dus waarschijnlijk valse stemmen onder Lychee Leto. Het lijkt me behoorlijk waarschijnlijk dat daar nog een extra wolf in dat lijstje is gaan staan om zichzelf in te dekken, SweetSmile is dan een goede kandidaat. Een andere mogelijkheid is dat beide geliefden op Queasy hebben gestemd en iets anders hebben gemeld. Maar goed, aangenomen dat het gelijkspel was tussen Queasy en Lychee Leto (al is het mogelijk dat Dobermann ook evenveel stemmen heeft gekregen of dat het gelijkspel tussen Dobermann en Queasy was) lijkt het me sowieso beter om eerst Lychee Leto op te hangen.

Edit: oh wacht, Dobermann en Lychee Leto hadden beide 6 in het lijstje. Hmm.
Oud 28-03-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
We moeten Dobermann niet vergeten, misschien heeft hij nog wel gestemd zonder het te melden?
Dat zou eventueel kunnen, maar het meest logische is dan dat hij Lychee heeft gestemd (die had immers meer stemmen dan Queasy en hij moest stemmen uit lijfsbehoud). Dus als hij daadwerkelijk heeft gestemd zou het 7-6-3 zijn. Maar dan kan het nog steeds 4-4-4 zijn geworden als de verrader onder Lychee staat.
Oud 28-03-2011, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wtf. Ik snap er geen reet meer van nu.
Oud 28-03-2011, 21:27
Verwijderd
4-4-4 lijkt mij ook het meest logische.

Ik stem op Lychee Leto of Dobermann, omdat ik me geen andere reden kan voorstellen waarom de verrader de wolven anders in zo'n benarde positie zou brengen (al blijft het natuurijk gissen wat er echt gebeurd is).
Oud 28-03-2011, 21:28
Verwijderd
Wat Schrödinger zegt kan natuurlijk ook goed. Dat óf Dobermann, óf Lychee geliefde is en dat ze op Queasy hebben gestemd, maar dat zou nog steeds vreemd zijn, want waarom hebben ze dan niet op degene gestemd met de meeste stemmen (Dobermann of Lychee dus)?
Oud 28-03-2011, 21:29
Verwijderd
De stem van Queasy was echt. Dus dan zou 1 van de 5 onder Dobermann wolf moeten zijn. Uit mijn tabel blijkt, dat twee van hen (en geen onder het Lychee-rijtje) ook op Schrödinger stemden, de vorige ronde. Te weten: Little Phoebe en VeGs. Gezien het aandeel van VeGs in al het geswitch, wordt zij mijn volgende stem.

Maar, waarom dan niet voor één van de andere twee gaan, om die andere twee rijtjes niet verdacht te maken? Misschien omdat een van de twee, Dobermann of Lychee, wolf is en een van hen dus de enige andere optie was. Wat zou betekenen dat onder de andere persoon twee wolven staan en onder deze één. En dan nog één buiten deze twee lijstjes.
Lychee zou dan de tweede wolf onder rijtje Dobermann kunnen zijn. Van Dobermann zijn stem is niks bekend helaas.

Ik hoop dat de tovenaar zn werk doet.
Oud 28-03-2011, 21:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het lijkt me een geliefden situatie, waar de verrader natuurlijk ook in mee heeft gespeeld.
Dan rest me de vraag: waarom willen de geliefden en/of verrader Queasy eruit hebben en/of Dobermann/Lychee erin houden?
Oud 28-03-2011, 21:31
Verwijderd
Ik zie eigenlijk niet echt in waarom de geliefden zouden gaan lopen fucken? Tenzij Lychee of Dobermann onderdeel is van de geliefden en er dus zo gestemd is dat 1 van die twee er koste wat het kost in moest blijven.

Edit: of misschien wel allebei. Nou ja dit sterkt me alleen maar in het idee om op 1 van hun te gaan stemmen overmorgen.
Oud 28-03-2011, 21:31
Batave
Batave is offline
Wacht.. wat?
Oud 28-03-2011, 21:34
Verwijderd
ik was er al bang voor succes
Oud 28-03-2011, 21:35
Verwijderd
Toen er zo zo gewisseld werd naar Dobermann, had ik sterk het gevoel dat Lychee beschermd werd. Maar nu Queasy eruit is, vertrouw ik Dobermann ook niet meer. Ik krijg mijn gedachten nu niet op een rijtje omdat ik geen seconde bezig ben geweest met Queasy, maar de mensen in haar lijstje lijken me niet verdacht. Ik ben nu vooral bezig met Lychee en Dobermann. Maar na een lange dag, lijkt het me handig eerst nog eens alle switchers te bekijken en wie er nu mee begon. VeGs vertrouw ik iig ook niet, maar tegelijkertijd is dat gewissel zó vreemd, dat ik echt niet weet wat ik er mee moet. Nou ja, slapen en morgen weer proberen de chaos te begrijpen
Oud 28-03-2011, 21:37
Batave
Batave is offline
Nu maar even wachten wat de wolven doen en dan verder zien.
Oud 28-03-2011, 21:43
Geel
Geel is offline
Godver wat een streek van degene die dit gedaan heeft

Ik heb geen idee wat er gebeurd zou kunnen zijn met de stemmen. Maar wat mij opvalt is dat Syroi en arPos allebei op een los iemand gestemd hebben. Hebben ze dit gedaan zodat hun eventuele switch niet te zien zou zijn in de stemlijstjes? Misschien is één van hen wel verrader, of geliefde?
Oud 28-03-2011, 21:46
Verwijderd
Ik heb even geteld. Het is zelfs mogelijk dat het 3-3-3 is geworden. Wat nu als de verrader ook geliefde is? Dan zouden ze precies weten waar de wolven staan en dan allebei snel op iemand stemmen die helemaal geen stemmen heeft. Zo hebben ze lekker alle wolven te kakken gezet.
Maar stiekem lijkt dit me nogal onwaarschijnlijk. 4-4-4 is de meest logische uitkomst. Hmm en dan de verdachten.

De mensen in het Queasy lijstje zijn voor mij helemaal vrijgesproken van wolf/verrader/evilziener. Die drie stemmen moeten gewoon echt zijn want het is onmogelijk dat het 2-2-2 is geworden.

Van het Lychee Leto lijstje vind ik Onait Sirch en SweetSmile verdacht. Nu snap ik dat dit vreemd lijkt omdat Onait net SweetSmile ook heeft genoemd, but you never know. Kan heel makkelijker reverse psychology zijn.
Van het Dobermann rijtje is sowieso Lychee verdacht, maar ik heb eigenlijk geen idee wie dan de tweede valse stem zou moeten zijn. VeGs.. Tja, ik kan niet echt hoogte krijgen van haar dit spel. Little Phoebe is een beetje stil, maar echt verdacht.. ik weet het niet. Ik krijg wel een raar gevoel bij .sann, maar ook dat kan ik niet echt onderbouwen.

En verder vind ik arPos verdacht omdat hij buiten de lijstjes staat en ik van mezelf weet dat ik niet slecht ben.

Oh en dit vind ik altijd zo vreemd:
Citaat:
Ik hoop dat de tovenaar zn werk doet.
Is dat nou echt een hint naar de tovenaar dat hij jou moet beschermen? Of..?
Oud 28-03-2011, 21:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, ik ben niet stil
Oud 28-03-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Godver, ik ben niet stil
Je bent stiller dan ik van je gewend ben. Zo goed?
Batave
Batave is offline
Citaat:
Godver, ik ben niet stil
Sssssh, rustig nou maar.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Godver, ik ben niet stil
Jawel, dat ben je wel. Je had veel meer kunnen zeggen dat je tot nu toe hebt gedaan.
Oud 28-03-2011, 21:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, wat ik net zei. Ik heb dit weekend een leven gehad en ik heb geen grote theorieën in de tweede hangronde. Hoewel het nu natuurlijk theorietijd is, na deze uitslag.

En wat ik ook zei, morgen geen activiteiten na werk, dus dan ga ik op een theorie broeden.
Oud 28-03-2011, 22:04
Verwijderd
Het feit dat de wolven voor Queasy kiezen als opgehangene, betekent volgens mij echt dat of Lychee, of Dobermann, of allebei wolf is.
1] Een weerwolf (Lychee of Dobermann) is hier dus beschermd.

A) Als Dobermann wolf is, is het verwachte aantal wolven onder Lychee iets kleiner dan bij B (want Dobermann valt dan af).
B) Als Lychee wolf is, is het verwachte aantal wolven onder Dobermann iets groter dan bij A (want Lychee telt dan zelf al als één).
2] De kans dat onder Dobermann de meeste wolven staan, is dus groter. Hierdoor vallen meer stemmen weg. Hierdoor is de kans dat Dobermann onderdeel van het gelijkspel was, kleiner.
3] De kans dat het gelijkspel tussen Lychee en Queasy ging, is dus groter. Dan is er voor Queasy gekozen om lychee te beschermen (en de stemmers onder Dobermann).

Naast Lychee zou er een andere wolf onder Dobermann staan (1/4).
A) Little Phoebe en VeGs stonden in ronde 1 al eerder onder het verdachte lijstje.
B) Vegs heeft deze ronde Lychee geholpen door haar geswitch.
5] Meest verdachte als tweede wolf is dus VeGs.

Tot dusver mijn theorieën.
Oud 28-03-2011, 22:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat Schrödinger zegt kan natuurlijk ook goed. Dat óf Dobermann, óf Lychee geliefde is en dat ze op Queasy hebben gestemd, maar dat zou nog steeds vreemd zijn, want waarom hebben ze dan niet op degene gestemd met de meeste stemmen (Dobermann of Lychee dus)?
Misschien omdat een geliefde verrader is? Mja, het is ook maar één van de vele opties...
Oud 28-03-2011, 22:43
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Het feit dat de wolven voor Queasy kiezen als opgehangene, betekent volgens mij echt dat of Lychee, of Dobermann, of allebei wolf is.
1] Een weerwolf (Lychee of Dobermann) is hier dus beschermd.

A) Als Dobermann wolf is, is het verwachte aantal wolven onder Lychee iets kleiner dan bij B (want Dobermann valt dan af).
B) Als Lychee wolf is, is het verwachte aantal wolven onder Dobermann iets groter dan bij A (want Lychee telt dan zelf al als één).
2] De kans dat onder Dobermann de meeste wolven staan, is dus groter. Hierdoor vallen meer stemmen weg. Hierdoor is de kans dat Dobermann onderdeel van het gelijkspel was, kleiner.
3] De kans dat het gelijkspel tussen Lychee en Queasy ging, is dus groter. Dan is er voor Queasy gekozen om lychee te beschermen (en de stemmers onder Dobermann).

Naast Lychee zou er een andere wolf onder Dobermann staan (1/4).
A) Little Phoebe en VeGs stonden in ronde 1 al eerder onder het verdachte lijstje.
B) Vegs heeft deze ronde Lychee geholpen door haar geswitch.
5] Meest verdachte als tweede wolf is dus VeGs.

Tot dusver mijn theorieën.
Die theorie hield eerder nog in dat ik geliefde was met Queasy. Valt tegen zeker, dat ze dorpeling blijkt?

Maar als ik het goed begrijp, ben ik verdacht omdat ik:
a) in hangronde 1 op roep om niet als een idioot mee te schapen op Napoleonzuurtje. Gevolg: nuttig lijstje.
b) in hangronde 2 op roep om niet als een idioot te schapen op Lychee en in plaats van daarvan stem op iemand die ik verdacht vind.
c) Vervolgens wissel naar iemand die ik nog verdachter vind, als er toch meer mensen blijken te zijn die op hem mee gaan en mijn stem dus niet nutteloos blijkt. Opnieuw gevolg: nuttiger lijstje
d) Geel bescherm tegen de standaard verdachtmakingen die horen bij geswitch, en goh, gezien dit lijstje is hij vrij zeker geen wolf.
e) omdat ik geliefde ben met Queasy. Ooh nee, wacht, dat blijk ik niet te zijn.

Iedereen die mij serieus verdenkt, is niet lekker in zijn hoofd, of wolf.

Citaat:
Ze is constant uit op gelijkspel.
Leugenaar.

Ik stuur niet aan op gelijkspel. Ik stuur aan op niet te grote verschillen in de stemlijstjes. Zie eerste hangronde waar ik letterlijk zeg dat het verschil niet groter dan twee moet zijn in het spel, maar dat een verschil van twee net kan, omdat de kans op gelijkspel dan nog redelijk klein is.

Vervolgens een pracht van een theorie bedenken, waarbij je aangeeft dat je er zeker van bent dat Lychee of Dobermann wolf is. Kans fifty-fifty.
En wat doe je; je stemt op mij. Right.
Typische wolven- of verradersmove: wel een wolf (Dobermann imo) verdacht noemen, maar vervolgens lekker stemmen op degene die deze wolf verdacht maakt.

Citaat:
e is constant uit op gelijkspel. Maar mss wilde ze nu idd Queasy beschermen (geliefdes?). Ik dacht eerst dat VeGs mss ziener was, maar dat is ze niet blijkbaar.
En dan deze opmerking.Iemand openlijk benoemen als potentiele ziener? Je wil me echt dood hebben, he?
Blijkbaar werk ik op je zenuwen... Dat is een klassieke verraderstactiek.
Wat mij betreft is Soija leerling-verrader, en Dobermann nog steeds wolf.

Stemlijstjes bekijk ik morgen nog wel.
Oud 28-03-2011, 22:48
Geel
Geel is offline
Wat Soija komt met een theorie? Ik weet niet hoor, dat kan twee kanten opgaan. Hij heeft nuttige informatie voor de dorpelingen en wil die delen óf hij speelt in het voordeel van de badguys. Als dat laatste waar is dan denk ik dat hij eerder verrader is want als wolf doet hij geen reet, behalve soija-opmerkingen maken.
Oud 28-03-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Wat Soija komt met een theorie? Ik weet niet hoor, dat kan twee kanten opgaan. Hij heeft nuttige informatie voor de dorpelingen en wil die delen óf hij speelt in het voordeel van de badguys. Als dat laatste waar is dan denk ik dat hij eerder verrader is want als wolf doet hij geen reet, behalve soija-opmerkingen maken.
LIeve schat, ik heb de meeste theorieën ooit bedacht, dus doe niet zo raar.
Voor iedereen geldt dat men of helpt of tegenwerkt. Zinloze kreet aldus.
Je laatste zin is onjuist.
@ VeGs, jij ontvangt mijn reactie nog.
Oud 28-03-2011, 22:59
Geel
Geel is offline
Helpt/tegenwerkt waarmee/waartegen?
Oud 28-03-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Die theorie hield eerder nog in dat ik geliefde was met Queasy. Valt tegen zeker, dat ze dorpeling blijkt?
Er stond duidelijk MISSCHIEN. Zoveel is misschien in dit spel. Zoveel verdenkingen zijn überhaupt onjuist in dit spel.
Kortom: stel je niet aan.

Citaat:
Maar als ik het goed begrijp, ben ik verdacht omdat ik:
a) in hangronde 1 op roep om niet als een idioot mee te schapen op Napoleonzuurtje. Gevolg: nuttig lijstje.
Onjuist.
Citaat:
b) in hangronde 2 op roep om niet als een idioot te schapen op Lychee en in plaats van daarvan stem op iemand die ik verdacht vind.
Onjuist.
Citaat:
c) Vervolgens wissel naar iemand die ik nog verdachter vind, als er toch meer mensen blijken te zijn die op hem mee gaan en mijn stem dus niet nutteloos blijkt. Opnieuw gevolg: nuttiger lijstje
Onjuist.
Citaat:
d) Geel bescherm tegen de standaard verdachtmakingen die horen bij geswitch, en goh, gezien dit lijstje is hij vrij zeker geen wolf.
Ja. Slechteriken pleiten graag onschuldigen vrij, ter dekmantel.
Citaat:
e) omdat ik geliefde ben met Queasy. Ooh nee, wacht, dat blijk ik niet te zijn.
Onjuist.

Citaat:
Iedereen die mij serieus verdenkt, is niet lekker in zijn hoofd, of wolf.
Onjuist.

Citaat:
Leugenaar.
Mijn fout, dit mag wel duidelijker geformuleerd van mij. Hiermee bedoel ik niet per se dat je er bewust op uit bent, doch al dan niet bewust.

Citaat:
Ik stuur niet aan op gelijkspel. Ik stuur aan op niet te grote verschillen in de stemlijstjes. Zie eerste hangronde waar ik letterlijk zeg dat het verschil niet groter dan twee moet zijn in het spel, maar dat een verschil van twee net kan, omdat de kans op gelijkspel dan nog redelijk klein is.
Dit wist ik nog niet. Zal ik meenemen in mijn verdere bedenkingen.

Citaat:
Vervolgens een pracht van een theorie bedenken, waarbij je aangeeft dat je er zeker van bent dat Lychee of Dobermann wolf is.
Onjuist
Citaat:
En wat doe je; je stemt op mij. Right.
Onjuist.
Citaat:
Typische wolven- of verradersmove: wel een wolf (Dobermann imo) verdacht noemen, maar vervolgens lekker stemmen op degene die deze wolf verdacht maakt.
Geen sprake van.

Ik snap niet waarom bepaalde mensen niet normaal begrijpend lezen kunnen. En ik snap niet waarom bepaalde mensen zoveel ergens omheen moeten 'lullen'. Feiten en stellingen zijn simpel en kort; nergens voor nodig allerlei irrelevante feiten en - meestal - verzinsels erbij te betrekken.
Vanaf nu reageer ik niet meer op dit soort posts. Het kost mij te veel energie om op elke domme uitspraak in te gaan.

Citaat:
En dan deze opmerking.Iemand openlijk benoemen als potentiele ziener?
Onjuist.
Citaat:
Je wil me echt dood hebben, he?
DingDingDing! Uw eerste juiste uitspraak. U gaat door voor de hersencellen.
Citaat:
Blijkbaar werk ik op je zenuwen...
DingDingDing! Sinds deze post wel, want tis je tweede onzinpost. U gaat door voor Gebruik van mijn eerste hersencellen voor Dummies.
Oud 28-03-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Helpt/tegenwerkt waarmee/waartegen?
Object is niet van belang.
Oud 29-03-2011, 00:36
Geel
Geel is offline
Citaat:
Object is niet van belang.
En we leven ook allemaal in ons eigen wereldje?
Oud 29-03-2011, 00:39
Geel
Geel is offline
Citaat:
Er stond duidelijk MISSCHIEN. Zoveel is misschien in dit spel. Zoveel verdenkingen zijn überhaupt onjuist in dit spel.
Kortom: stel je niet aan.

Onjuist.
Onjuist.
Onjuist.
Ja. Slechteriken pleiten graag onschuldigen vrij, ter dekmantel.
Onjuist.

Onjuist.

Mijn fout, dit mag wel duidelijker geformuleerd van mij. Hiermee bedoel ik niet per se dat je er bewust op uit bent, doch al dan niet bewust.

Dit wist ik nog niet. Zal ik meenemen in mijn verdere bedenkingen.

Onjuist
Onjuist.
Geen sprake van.

Ik snap niet waarom bepaalde mensen niet normaal begrijpend lezen kunnen. En ik snap niet waarom bepaalde mensen zoveel ergens omheen moeten 'lullen'. Feiten en stellingen zijn simpel en kort; nergens voor nodig allerlei irrelevante feiten en - meestal - verzinsels erbij te betrekken.
Vanaf nu reageer ik niet meer op dit soort posts. Het kost mij te veel energie om op elke domme uitspraak in te gaan.

Onjuist.
DingDingDing! Uw eerste juiste uitspraak. U gaat door voor de hersencellen.
DingDingDing! Sinds deze post wel, want tis je tweede onzinpost. U gaat door voor Gebruik van mijn eerste hersencellen voor Dummies.
Dit is zoo diva dat het grappig wordt

Behalve dat het niet grappig is, natuurlijk. Want o.a. door deze post vraag ik me af of je wel plezier hebt in het wwspel.
Oud 29-03-2011, 01:54
Batave
Batave is offline
Nu ik erover nadenk is het voor de wolven heel vreemd om voor Queasy te gaan. Door LL op te eten zouden ze, als ze onder dat rijtje stonden zich veel beter beschermen. Of ze gaan gewoon voor een mindfuckeet. Nu ik er nog eens over nadenk is dat rijtje sowieso voor geen cent te vertrouwen door de wolven + verrader + geliefden die wel eens voor een vertekend beeld zouden kunnen zorgen.
Oud 29-03-2011, 02:34
Verwijderd
Citaat:
Nu ik erover nadenk is het voor de wolven heel vreemd om voor Queasy te gaan. Door LL op te eten zouden ze, als ze onder dat rijtje stonden zich veel beter beschermen. Of ze gaan gewoon voor een mindfuckeet. Nu ik er nog eens over nadenk is dat rijtje sowieso voor geen cent te vertrouwen door de wolven + verrader + geliefden die wel eens voor een vertekend beeld zouden kunnen zorgen.
Well yeah, tenzij Lychee wolf is. Of Lychee én Dobermann. Dan is Queasy nu juist de logische keuze.
Oud 29-03-2011, 06:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Waarom zouden de wolven zich beter beschermen als ze onder LL staan en niet onder Dobermann?

Er van uitgaand dat het 4-4-4 is natuurlijk.
Oud 29-03-2011, 07:12
Verwijderd
Even iets heel anders, gisteravond ben ik rond half 7 in slaap gevallen en werd ik om een uur of elf wakker Ik had mijn stem ook nog niet doorgegeven Sorry

Nu werken, vanmiddag ga ik posten.
Oud 29-03-2011, 10:07
Verwijderd
Citaat:
En we leven ook allemaal in ons eigen wereldje?
Prima, ik zal het voor je uitleggen. Elke speler óf helpt de dorpelingen, óf werkt tegen de dorpelingen. Spreekt voor zich. Geen raketwetenschap.
En eigenlijk is het object niet van belang, omdat alle partijen in dit spel zowel een partij helpen als een partij tegenwerken. Ook geen raketwetenschap.
Ik snap niet, waarom jij dit niet snapt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten