Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat denk ik ook niet, van had ik hem nog maar. Maar ik heb het gevoel dat ik helemaal niet aan hem zou moeten moeten denken tenzij ik er zelf voor kies. Ik wil hem helemaal niet terug. Ookal zijn sommige herinneringen aan hem best fijn. En ik ben heel blij met mijn vriendje. Maar ik heb het ook opeens, sinds ik in mijn nieuwe kamer zit.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
dankje ![]() dat stelt wel gerust. Ik denk dat ik gewoon een beetje gedogmatiseerd ben door de kerk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ow, op liefdesgebied ben ik geen expert. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb zelfs meerdere exen ![]()
||
Citaat:
We hebben allebei samengewoond voordat we een relatie kregen. Mijn ex had trouwens géén serieuze ex, maar vond het ook niet erg als ik nog aan míjn ex dacht. Maar heeft hij geen mensen uit het verleden waar hij nog wel eens aan denkt? Of sowieso 'het verleden'?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het is al bijna een jaar uit he! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap trouwens wel dat het lastig is om daaraan terug te denken, maar het is echt heel normaal om daar soms aan te denken en het betekent echt niet dat je je ex terug wil of dat je niet gelukkig kan zijn met je huidige vriend, het betekent gewoon dat je een fijne tijd hebt gehad met je ex. Dat is niets om je schuldig over te voelen.
|
![]() |
||
Citaat:
'neemt u deze man tot uw wettige echtgenoot?' 'wat moest ik ookalweer niet doen nu..? Ohja aan mijn ex denken. Hihi, stel je voor dat ik hier met mijn ex zou staan! Sorry wat was de vraag?' |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet niet of ik dat laatste erger vind dan tijdens de seks hoor.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Graag gedaan hoor schat
![]() Oh en fizzle: mijn ervaring is dat ik vooral aan m'n ex denk door een associatie. Het is nooit zo dat ik op de bank ga zitten met een kopje thee en denk "ha, nu ga ik eens even aan mijn ex denken!". Maar meer dat ik iets zie en denk "oh ja, daar ben ik toen met hem geweest" oid. Dat zou ik zelfs niet kunnen stoppen al zou ik het willen (wat ik best wilde overigens toen het net uit was.. nu gebeurt het gewoon niet zo heel vaak meer).
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Trouwens Fizzle, die ex waar ik het over had, van 7 jaar geleden (nou ja 5,5 jaar geleden ongeveer dat het echt over was), die kom ik nog zo'n 1 a 2x per jaar tegen (met kerst en tijdens het dorpsfeest in het dorp waar mijn ouders wonen) en dan maakt mijn hart nog steeds een sprongetje. En ik wil hem absoluut niet terug, en ik mis hem op geen enkele manier, maar dat effect blijft ie wss gewoon altijd op me hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|