Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hij is er een beetje blind voor, zoals: "Heb een 9 voor duits!" - dit na hard leren en een hele reekst 2'n en 3'n -Een 9 is nog geen 10 /einde gesprek Moeder doodziek met hoge koorts in Spanje. -Absoluut niet naar het ziekenhuis gaan. Valt in een wak /kleine pandakleuter -Vader lachend naast de kant Beloftes nooit nakomen -pa Net wakker na een extreme operatie Pa: Hey Ik: Hoi..*kapot* Pa: Hoe is het? Ik: Ja kut he *Pa praat met zuster opeens* Ik: Pa.. Ik: Pa.. *Pa praat verder met zuster* Ik: Pa...... Revalideer in een dorp 3 kilometer van huis voor 6 maand. Komt nooit op bezoek of wat dan ook. Dan kan hij er wel niks aan doen, niet voor gekozen maar soms is het gewoon teveel, iets te koud en harteloos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://ugliesttattoos.failblog.org/ zit niet meer in de standaard rijtjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() dan valt een kapot koffiezetapparaat nog mee; wat een horror ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
My girl was vroeger echt zo één van mijn huilfilms
![]() West Side Story heb ik trouwens ook nog. En The Holiday. En natuurlijk een boel Gendarme-films <33333 maar dat is misschien niet zo geschikt voor vanavond ![]() En natuurlijk Chocolat ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|