Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2011, 00:28
Verwijderd
even trimm gesmst of ze nog leeft, want ze heeft al een week niks gepost
en natuurlijk omdat ze nog steeds moet langskomen en k3 chips moet eten met mij
Advertentie
Oud 09-04-2011, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Dan mogen Pip en Kazet en Moz en Volkert en Carn en ZELFS dobermann komen
Zélfs ik? Ik weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn of niet

Citaat:
Para wanneer gaan we dildo's in dobermanns tuin planten?
Oh..

Citaat:
Als we genoeg dildo's beschikbaar hebben! Ik heb er op het moment nul. Zouden ze bij seksshops weleens dildo's weggooien? Als ze over de datum zijn, of teruggebracht worden ofzo. () Dan mogen we ze misschien gratis meenemen. Dobermann naamzoek, hoe sta je tegenover gebruikte dildo's in jouw tuin?
My..

Citaat:
En een brug bouwen!

Ik kreeg net hele nare visuals over Dobermann en z'n dildotuin trouwens

Maar goed dat die jongen niet naamzoekt
LAWDS!

Citaat:
even trimm gesmst of ze nog leeft, want ze heeft al een week niks gepost
en natuurlijk omdat ze nog steeds moet langskomen en k3 chips moet eten met mij
Yeah ik vroeg laatst ook al of iemand wist wat up is met Trimm maar ik werd straal genegeerd door iedereen

Citaat:
Waar is dobermann eigenlijk? Heeft hij een date met zijn rechterhand?
Hierrrrrrrrr ben ik. Nog eventjes. Morgen weer werken dus ik kan niet weer tot de vogeltjes tsjielpen up blijven.
Oud 09-04-2011, 00:50
Verwijderd
facebook zegt mij dat trimm nog leeft!
Oud 09-04-2011, 01:05
Verwijderd
Citaat:
facebook zegt mij dat trimm nog leeft!
Ye, volgens mij is ze ook nog wel op het forum geregeld alleen is ze zo stilletjes. Als zelfs mij dat opvalt (normaliter ben ik echt een onbenul met dat soort dingen)... *!*

Maar is iedereen ineens vertrokken?
Oud 09-04-2011, 01:06
Verwijderd
Ik was roken!
Oud 09-04-2011, 01:09
Verwijderd
Oh hai!

Bevalt het buiten roken nog steeds? Gelukkig voor je wordt het fabelachtig weer dit weekend Over roken gesproken, morgenavond maar 'ns naar de coffeeshop
Oud 09-04-2011, 01:13
Verwijderd
Nou, ik ben er nu minder enthousiast over dan eerst, maar dat is vooral omdat ik begin te vergeten hoe het is om in een rookhuis te wonen, denk ik. En als het winter is zal ik er ook minder blij mee zijn Maar ik ga het wel zo houden, want nu ben ik toch al enigszins gewend.
Oud 09-04-2011, 01:21
Verwijderd

Godchorelanakendetering ik zou er best een zooitje tenen over hebben om zó te kunnen spelen
Oud 09-04-2011, 01:32
Verwijderd

mja
Oud 09-04-2011, 01:33
Verwijderd
Eigenlijk ook wel gewoon 'n nier. Of een stukje lever. Of allebei.
Oud 09-04-2011, 03:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zijn er nog mensen wakker? Ik wil wel tekenen maar moet weer ff de drive zien te vinden
Oud 09-04-2011, 06:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Huhu, ik heb Bob Ross - The Joy of Painting gedownload. Ultieme ontspanning, luisteren naar Bob's stem en zien hoe hij die happy little bushes op het doek kwakt! <3
Oud 09-04-2011, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Egon naamzoek, deze film wil ik zien.
edit: ohnee wacht, ik heet volkert.

Citaat:
Hehe, ja stiekem was de film ook wel orgasmisch genot. Het is ook supersterk geacteerd, en mijn liefde voor Jim Broadbent is alleen maar toegenomen Misschien is mijn 6,5 wat aan de lage kant.

Ik vond Lesley Manville en Peter Wight (die ook al één van de mooiste scènes in Naked speelt <3) heel sterk. Beide bijna irritant hopeloos, maar toch wel echt aangrijpend.
Verwijderd
goedemorgen!
Verwijderd
Morning, btw.
Verwijderd
Hee Absinthe. Ook werken vandaag?
Oud 09-04-2011, 08:35
Verwijderd
Nee, vandaag niet. Hoewel ik wel van alles voor m'n werk moet doen (attributen kopen voor de voorstelling en van die dingen) maar ik hoef nergens heen. Jij wel?
Oud 09-04-2011, 10:33
Verwijderd
Ja. Vandaar deze late reactie maar je was dus gewoon vroeg op omdat je veel te doen had

Maar nu is het laat genoeg voor de meeste forumers om uit bed te zijn!
Oud 09-04-2011, 10:37
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
ARGH! Dit geloof je niet:

Dus ik kwam eergisteren ergens voor een kamer kijken + een gesprekje. Er wonen nu 3 mensen waarvan er 1 weg gaat en ik wil wel dondersgraag die kamer hebben. Nou kwam er al 1 van die mensen uit zichzelf naar me toe en die wilt me daar wel graag hebben, de jongen die weggaat vind ook dat ik daar zou moeten gaan wonen. Alleen die 3e kerel, waar ik een prima gesprek mee heb gehad, gooit roet in het eten..
Hij heeft geen problemen met mij, er was niks aan te merken.. Maar hij wilt gewoon zijn huisgenote geen gelijk geven, het gaat niet eens om mij dan, hij wilt gewoon "nee" tegen diegene zeggen die mij vroeg om bij hun te komen wonen.

Dat is toch ongelovelijk.. Ze hebben 2 weken de tijd om iemand te vinden en kak! Ik hoop dat die kerel bij gaat draaien want sodeju wat snak ik erna om daar te wonen, het is haast te mooi deze kans.

In ander nieuws: Ik hoef niet geopereerd te worden Heb een mooi gesprek gehad over kunst met de dokter en mijn rug was prima.
Oud 09-04-2011, 10:40
Verwijderd
ARGH! ik heb echt een baantje nodig, ik red het zo niet
Oud 09-04-2011, 10:52
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Godver Rationeel naamzoek.
Oud 09-04-2011, 10:58
Verwijderd
Oeioei, de computer maakte net toetergeluiden bij het opstarten en daarna liep hij nogal vast. Wat nu? Gaat hij crashen en zo? :\
Oud 09-04-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Oeioei, de computer maakte net toetergeluiden bij het opstarten en daarna liep hij nogal vast. Wat nu? Gaat hij crashen en zo? :\
Ik denk dat hij ontploft.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat hij ontploft.
Dat zou wel tijd worden!
Verwijderd
Morning
Oud 09-04-2011, 11:01
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hoe ging kamers zoeken bij jullie?
Oud 09-04-2011, 11:06
Verwijderd
goedemorgen deze mooie zonnige morgen! Al mijn huisgenoten zijn weg dus dat geeft mij mooi de kans om vandaag ongegeneerd viool te spelen!
Oud 09-04-2011, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ik had heul veul geluk elke keer.
Oud 09-04-2011, 11:08
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik had heul veul geluk elke keer.
En verkoop jij die geluk?
Oud 09-04-2011, 11:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
In Nederland niet zo best, in Finland een stuk vlotter!
Oud 09-04-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Tot twee keer toe werd me een fantastische kamer in de schoot geworpen.
Oud 09-04-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
ARGH! Dit geloof je niet:

Dus ik kwam eergisteren ergens voor een kamer kijken + een gesprekje. Er wonen nu 3 mensen waarvan er 1 weg gaat en ik wil wel dondersgraag die kamer hebben. Nou kwam er al 1 van die mensen uit zichzelf naar me toe en die wilt me daar wel graag hebben, de jongen die weggaat vind ook dat ik daar zou moeten gaan wonen. Alleen die 3e kerel, waar ik een prima gesprek mee heb gehad, gooit roet in het eten..
Hij heeft geen problemen met mij, er was niks aan te merken.. Maar hij wilt gewoon zijn huisgenote geen gelijk geven, het gaat niet eens om mij dan, hij wilt gewoon "nee" tegen diegene zeggen die mij vroeg om bij hun te komen wonen.

Dat is toch ongelovelijk.. Ze hebben 2 weken de tijd om iemand te vinden en kak! Ik hoop dat die kerel bij gaat draaien want sodeju wat snak ik erna om daar te wonen, het is haast te mooi deze kans.

In ander nieuws: Ik hoef niet geopereerd te worden Heb een mooi gesprek gehad over kunst met de dokter en mijn rug was prima.
Wat een kinderachtig gedoe daar dan

En mooi dat je geen operatie hoeft
Oud 09-04-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ja. Vandaar deze late reactie maar je was dus gewoon vroeg op omdat je veel te doen had

Maar nu is het laat genoeg voor de meeste forumers om uit bed te zijn!
Nou ja, en omdat het wel slim is om een beetje een goed slaapritme aan te houden, dus ik werd gewoon uit mezelf wakker. Morgen moet ik namelijk wel weer vroeg werken.
Oud 09-04-2011, 11:11
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
humpf, ik heb tot nu toe het "Ja die kamer is vrijwel zeker voor jou! ;D"

totdat er iets onverwachts tussen komt
Oud 09-04-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
ARGH! ik heb echt een baantje nodig, ik red het zo niet
Oud 09-04-2011, 11:12
Verwijderd
Citaat:
En verkoop jij die geluk?
Je mag het gratis hebben! Als je het maar teruggeeft op het moment dat ik weer een kamer nodig heb!
Oud 09-04-2011, 11:15
Verwijderd
@Sarah: ik ben aan het twijfelen of ik dat filmpje naar mijn vader zal sturen. Ik weet niet of hij het kan waarderen
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alleen via kamernet en advertenties in de plaatselijke krant gezocht.

Eerst was het lastig hospiteren, want ik wist nog niet zeker of ik in Groningen ingeloot zou worden, en na enkele mislukte hospitaties kwam ik bij een echtpaar in huis terecht. Dat ze het ongezellig vonden als ik op mijn kamer zat te studeren en dat ze midden in de nacht mijn prullenbak kwamen leegmaken en dat ze in mijn kamer rookten als ik er niet was, was al vervelend genoeg, maar toen ze ook nog gingen scheiden terwijl ik daar zat en allebei mij gingen opstoken om pro hun en tegen de ander te zijn was ik heel blij dat ik een andere kamer had.

Terwijl ik bij die mensen zat had ik al een paar keer gehospiteerd op mooiere kamers, grotendeels met die enge keuringen waarbij je met twintig tegelijk aanwezig was. Toen ze gingen scheiden ging ik reageren op ALLE kamers en zo had ik uiteindelijk twee aanboden. De een was bij een commune op een boerderij buiten Gronigen en de ander was een kamer van 7 vierkante meter. Ik nam de kleine kamer en heb daar vijf jaar heel tevreden gewoond want er zat ook een mega algemene woonkamer bij.
Verwijderd
2de kijkavond raak! wonder boven wonder!
Oud 09-04-2011, 11:20
Verwijderd
De ergste hospitaties waren:
- de keer dat ik helemaal vanuit Enschede naar Gronigen ging, en daar een jongen trof die zei "dit is de kamer, dit is de keuken, dit is de douche, heb je nog vragen?" en toen zei ik "Nou..." en toen zei hij "ok, nou, mooi, doei dan" en duwde me de voordeur uit en deed die dicht, en ging ik weer terug naar Enschede. De volgende dag belde hij dat ik de kamer niet had, en toen ik vroeg waarom, zei hij dat ze eerder al iemand hadden aangenomen, maar mij niet wilden teleurstellen door me af te bellen.
- de keer dat ik als 18jarig braaf meisje in een ontzettend feesthuis kwam hospiteren in m'n eentje, en de vier huisgenoten die er nog waren alleen met elkaar gingen zitten brallen en bier drinken om hun kater te verdrijven, en ik niet wist hoe ik weg moest gaan, en af en toe stelden ze me een vraag en dan gaf ik mijn brave antwoord en gingen ze allevier heel hard lachen.
Oud 09-04-2011, 11:20
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ow Volkert, de kamer is zoooo mooi! Krakende houten vloer! KRAKENDE HOUTEN VLOERTJES!

Leidingen die je nog ziet zitten, ribbelruitjes om de kamer, ingebouwde lattenkast..
Oud 09-04-2011, 11:27
Verwijderd
Mijn kamers komen ook via kamernet, daar had ik geluk met hospiteren. Het huis waar ik nu woon heeft mijn oudhuisgenoot via marktplaats gehosseld, maar toen waren we op zoek naar een heel huis, niet naar een kamer. Dat was wel win, binnen 2 weken konden we uit 3 huizen kiezen.
Oud 09-04-2011, 11:29
Verwijderd
de kamer waar ik ben gebleven was ook de leukste hospitatie trouwens, het klikte goed met het meisje met wie ik de woonkamer en keuken zou delen en we hebben zitten kletsen tot ik weg moest omdat ik college had echt anderhalf uur ofzo.
Oud 09-04-2011, 12:37
Carn
Carn is offline
1337
Oud 09-04-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Toetergeluiden? Als in: de Snorkels
Oud 09-04-2011, 12:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dan moet je je computer opnemen in een jazzensemble.
Oud 09-04-2011, 13:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oud 09-04-2011, 14:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
we hate everyone (8)
Oud 09-04-2011, 14:05
Verwijderd
Scoreeeee, 9 incheckers vandaag, waarvan een groep van 8 die tegelijk komen. Kan ik lekker relaxed extra dingetjes doen en verder een beetje betaald internetten
Oud 09-04-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Toetergeluiden? Als in: de Snorkels
Snorkels?
Echt als in 'toooeeetoetoetoeeee'. Maar net ontdekte ik dat de koptelefoon op de esc-toets lag. Dus misschien kwam het daarvan.

Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten