Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik ben er nu minder enthousiast over dan eerst, maar dat is vooral omdat ik begin te vergeten hoe het is om in een rookhuis te wonen, denk ik. En als het winter is zal ik er ook minder blij mee zijn
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik vond Lesley Manville en Peter Wight (die ook al één van de mooiste scènes in Naked speelt <3) heel sterk. Beide bijna irritant hopeloos, maar toch wel echt aangrijpend. |
![]() |
|
ARGH! Dit geloof je niet:
Dus ik kwam eergisteren ergens voor een kamer kijken + een gesprekje. Er wonen nu 3 mensen waarvan er 1 weg gaat en ik wil wel dondersgraag die kamer hebben. Nou kwam er al 1 van die mensen uit zichzelf naar me toe en die wilt me daar wel graag hebben, de jongen die weggaat vind ook dat ik daar zou moeten gaan wonen. Alleen die 3e kerel, waar ik een prima gesprek mee heb gehad, gooit roet in het eten.. Hij heeft geen problemen met mij, er was niks aan te merken.. Maar hij wilt gewoon zijn huisgenote geen gelijk geven, het gaat niet eens om mij dan, hij wilt gewoon "nee" tegen diegene zeggen die mij vroeg om bij hun te komen wonen. ![]() In ander nieuws: Ik hoef niet geopereerd te worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mooi dat je geen operatie hoeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst was het lastig hospiteren, want ik wist nog niet zeker of ik in Groningen ingeloot zou worden, en na enkele mislukte hospitaties kwam ik bij een echtpaar in huis terecht. Dat ze het ongezellig vonden als ik op mijn kamer zat te studeren en dat ze midden in de nacht mijn prullenbak kwamen leegmaken en dat ze in mijn kamer rookten als ik er niet was, was al vervelend genoeg, maar toen ze ook nog gingen scheiden terwijl ik daar zat en allebei mij gingen opstoken om pro hun en tegen de ander te zijn was ik heel blij dat ik een andere kamer had. Terwijl ik bij die mensen zat had ik al een paar keer gehospiteerd op mooiere kamers, grotendeels met die enge keuringen waarbij je met twintig tegelijk aanwezig was. Toen ze gingen scheiden ging ik reageren op ALLE kamers en zo had ik uiteindelijk twee aanboden. De een was bij een commune op een boerderij buiten Gronigen en de ander was een kamer van 7 vierkante meter. Ik nam de kleine kamer en heb daar vijf jaar heel tevreden gewoond ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De ergste hospitaties waren:
- de keer dat ik helemaal vanuit Enschede naar Gronigen ging, en daar een jongen trof die zei "dit is de kamer, dit is de keuken, dit is de douche, heb je nog vragen?" en toen zei ik "Nou..." en toen zei hij "ok, nou, mooi, doei dan" en duwde me de voordeur uit en deed die dicht, en ging ik weer terug naar Enschede. De volgende dag belde hij dat ik de kamer niet had, en toen ik vroeg waarom, zei hij dat ze eerder al iemand hadden aangenomen, maar mij niet wilden teleurstellen door me af te bellen. - de keer dat ik als 18jarig braaf meisje in een ontzettend feesthuis kwam hospiteren in m'n eentje, en de vier huisgenoten die er nog waren alleen met elkaar gingen zitten brallen en bier drinken om hun kater te verdrijven, en ik niet wist hoe ik weg moest gaan, en af en toe stelden ze me een vraag en dan gaf ik mijn brave antwoord en gingen ze allevier heel hard lachen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn kamers komen ook via kamernet, daar had ik geluk met hospiteren. Het huis waar ik nu woon heeft mijn oudhuisgenoot via marktplaats gehosseld, maar toen waren we op zoek naar een heel huis, niet naar een kamer. Dat was wel win, binnen 2 weken konden we uit 3 huizen kiezen.
![]() |
![]() |
|
|