| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus de baard is de sleutel!
Spoiler
helemaal links! ik zit op de computer van mijn ouders want ik pas op het huis, verder heb ik geen foto's |
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://lh4.ggpht.com/jamespaq/SEHyMb...BM/serious.jpg
deze lelijkerd lijkt op een acteur, maar ik weet niet wie.. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die andere is echt een gremlin. Nu krijgen kinderen sowieso nare gremlinkoppen zodra ze aan het huilen gaan, maar die was wel heel erg.Ik weet verder niet op wie hij lijkt want ik ben vrij waardeloos in gezichten herkennen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
) Dan mogen we ze misschien gratis meenemen. Dobermann naamzoek, hoe sta je tegenover gebruikte dildo's in jouw tuin?
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vrees van niet. Of mss wel achterhaalde modellen ofzo, als ze er over een tijdje achterkomen dat de gspott niet bestaat bijvoorbeeld en de gspott stimulator massaal uit de schappen wordt gehaald
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Godver, ik heb Another Year gezien en ik vond het een bijzonder goeie film weer <3 Hij staat nu met Secrets and lies op nummer 2 van de Mike Leigh-films denk ik. Noedelhap naamzoek, ik ben het niet met je eens over 'altijd diezelfde acteurs' en dat het dan een beetje allemaal van hetzelfde zou zijn. Ze spelen zo totaal andere personages en die dan zó goed, ik denk alleen maar Gaaf juist, dat hij zo'n vaste kliek met belachelijk goede acteurs heeft, het doet een beetje theatercollectief aan <3
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al was het geen dildo, maar uit de klacht van J. en mij bleek wel dat we 't ding in kwestie allebei in onze mond hadden gehad, dus het is wel vies als ze 'm terug hebben gelegd in de schappen. En zo zullen er vast ook meisjes zijn die per ongeluk een latex dildo kopen terwijl ze een latexallergie hebben.Maar ik weet al wat er mis is met mijn redenering, de meeste mensen gaan niet terug naar de seksshop om te klagen, denk ik ![]() Al heb ik ook weleens een vibrator uitgestald gezien in een tweedehandswinkel, dus je weet maar nooit. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar een dildo is mss weer een stapje verder. Maar ik kan best even langs de Miranda XXL gaan en vragen hoe dat zit ![]() Maar ik denk dat er op de bon staat dat je ze niet terug mag brengen, tenzij ze defect zijn ofzo, als er garantie op zit, maar niet omdat ie niet bevalt ofzo. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal ik meegaan? Dan lijkt het wellicht minder alsof je gewoon gratis seksattributen wil scoren.Al kun je nog altijd zeggen dat het voor een filmproject is Citaat:
![]()
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij kunt vast overtuigender over filmprojecten vertellen. Ja dat kán toch! Dat het motortje het niet meer doet ofzo! Oh nee wacht, we hebben het over dildo's nou ja mss breekt ie door midden ofzo!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier daalt de zon naar beneden en in de pagina ervoor staat er 'heb ik de zon zien dalen en sterven' en dan hop, deze, en hier slikt hij per ongeluk de zon in, onder lichte dwang. http://3.bp.blogspot.com/-lPt9qn4EKD...Q/s1600/32.jpg en dan een pagina met er op: 'voor ons, wanneer het korte licht gedoofd is,' en dan deze: http://4.bp.blogspot.com/-zm_NahcuLz...A/s1600/35.jpg |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rationeel naamzoek.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
wat een berg naamzoeken hier
![]() maar basjuhhhh ik zal het er even over hebben met mijn suikerhartje, als hij wakker is. Ik had vandaag een collega met zo'n fascinerend kontje het was een Antilliaan en die hebben meestal toch wel de gekste kontjes. rug, hele tijd niks en dan een kont waar je een dienblad op kan zetten. Ben daar altijd wel een beetje jaloers op.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik nam een slok sap, toen bedacht ik me 'straks moet ik lachen en heb ik sap in mijn mond' Toen moest ik lachen :"( toen las ik de tekst en moest ik nog een keer lachen |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik weet wat het betekent niet terug te keren.
Door het prikkeldraad Heb ik de zon zien dalen en sterven; Ik heb mijn vlees voelen scheuren Door de woorden van de oude dichter: ‘Zonnen kunnen vallen en terugkeren: Voor ons, wanneer het korte licht gedoofd is, Is er een eindeloze nacht om te doorslapen mmm, gedichtjes ! hoe heet quis tegenwoordig ook alweer? die nieuwe naam naamzoek! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat gaat het uiteindelijk worden? Of blijft het bij een storyboard?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Egon naamzoek, deze film wil ik zien. edit: ohnee wacht, ik heet volkert. |
|
|
|