Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2011, 00:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh dat het zal bevallen daar twijfel ik niet aan. Af en toe gun ik mezelf een 2.5 lemon en dat is me toch intens genieten! Het is el bebe die roet in het bier gooit.
huhu een 2.5 lemonparty
huhu nu alweer bevallen?
Advertentie
Oud 09-04-2011, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Oh dat het zal bevallen daar twijfel ik niet aan. Af en toe gun ik mezelf een 2.5 lemon en dat is me toch intens genieten! Het is el bebe die roet in het bier gooit.
huhu een 2.5 lemonparty

Ik heb vandaag nog iemand verteld van jouw alcoholische periode die zó erg was dat je zelfs een boete kreeg voor zuipen in het stadspark. Jij alkly.
Oud 09-04-2011, 00:04
Verwijderd
Wat een waanzinnig vies kind En dan ook nog op wallpaperformaat. Gatverdamme.
Oud 09-04-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:

Ik heb vandaag nog iemand verteld van jouw alcoholische periode die zó erg was dat je zelfs een boete kreeg voor zuipen in het stadspark. Jij alkly.
Oud 09-04-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Pics want dat moet ik dan zien.

Toen ik me laatst geschoren had moest ik me legitimeren in de shop En je kent me niet maar ik ben bijna 30.
dus de baard is de sleutel!

Spoiler

helemaal links!
ik zit op de computer van mijn ouders want ik pas op het huis, verder heb ik geen foto's
Oud 09-04-2011, 00:07
Verwijderd
http://lh4.ggpht.com/jamespaq/SEHyMb...BM/serious.jpg

deze lelijkerd lijkt op een acteur, maar ik weet niet wie..
Oud 09-04-2011, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ja je kan wel huilen maar dat lost het probleem niet op
Oud 09-04-2011, 00:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trusten!
Verwijderd
Citaat:
dus de baard is de sleutel!

Spoiler

helemaal links!
ik zit op de computer van mijn ouders want ik pas op het huis, verder heb ik geen foto's
Hallo!

En Beugels
Verwijderd
Die rechter lijkt op Hugh Laurie.
Verwijderd
Citaat:

brendan gleeson
Oud 09-04-2011, 00:10
Verwijderd
Citaat:

Deze is nog wel op een mooie manier lelijk Die andere is echt een gremlin. Nu krijgen kinderen sowieso nare gremlinkoppen zodra ze aan het huilen gaan, maar die was wel heel erg.

Ik weet verder niet op wie hij lijkt want ik ben vrij waardeloos in gezichten herkennen.
Oud 09-04-2011, 00:14
Verwijderd
het gremlinkind doet me denken aan mackckauaullykckcy culkin
Oud 09-04-2011, 00:22
Pierrot
Pierrot is offline
Ik betrapte mezelf net op het schoonmaken van mijn tanden met een broodmes. Dat is toch wel een vrij onhandig ding om je tanden mee schoon te maken.
Oud 09-04-2011, 00:24
Verwijderd
Soms heb je niets praktisers bij de hand.
Oud 09-04-2011, 00:25
Verwijderd
He Pierrot, waarom rook jij eigenlijk sigaretten en geen shag?
Oud 09-04-2011, 00:26
Verwijderd
nggg ik wilde 100 pagina's storyboard afhebben vandaag maar ik blijf haken op de 66
Oud 09-04-2011, 00:26
Verwijderd
Citaat:
He Pierrot, waarom rook jij eigenlijk sigaretten en geen shag?
Excellent question!
Oud 09-04-2011, 00:27
Verwijderd
Para wanneer gaan we dildo's in dobermanns tuin planten?
Oud 09-04-2011, 00:29
Verwijderd
Waar is dobermann eigenlijk? Heeft hij een date met zijn rechterhand?
Oud 09-04-2011, 00:30
Pierrot
Pierrot is offline
Gemakzucht, denk ik. En ik ben gewend aan peuken. Shag vind ik altijd wel iets minder lekker.
Oud 09-04-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:

mijn god wat een gedrocht
Oud 09-04-2011, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Gemakzucht, denk ik. En ik ben gewend aan peuken. Shag vind ik altijd wel iets minder lekker.
Ah, kwestie van gewenning dus. Ik zou wel overstappen hoor, al dat geld dat je nu uitgeeft aan sigaretten kan veel beter besteed worden aan shag en bier

Citaat:
Para wanneer gaan we dildo's in dobermanns tuin planten?
Als we genoeg dildo's beschikbaar hebben! Ik heb er op het moment nul. Zouden ze bij seksshops weleens dildo's weggooien? Als ze over de datum zijn, of teruggebracht worden ofzo. () Dan mogen we ze misschien gratis meenemen. Dobermann naamzoek, hoe sta je tegenover gebruikte dildo's in jouw tuin?
Oud 09-04-2011, 00:41
Pierrot
Pierrot is offline
Mijn financiële situatie is wel iets beter de laatste tijd, dus bezuinigen is niet noodzakelijk. Ik heb al in tijden geen geld van Pip geleend.

En meer geld uitgeven aan bier is ook niet nodig. Dan zou ik niet echt meer functioneren.
Oud 09-04-2011, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Ah, kwestie van gewenning dus. Ik zou wel overstappen hoor, al dat geld dat je nu uitgeeft aan sigaretten kan veel beter besteed worden aan shag en bier

Als we genoeg dildo's beschikbaar hebben! Ik heb er op het moment nul. Zouden ze bij seksshops weleens dildo's weggooien? Als ze over de datum zijn, of teruggebracht worden ofzo. () Dan mogen we ze misschien gratis meenemen. Dobermann naamzoek, hoe sta je tegenover gebruikte dildo's in jouw tuin?

Ik vrees van niet. Of mss wel achterhaalde modellen ofzo, als ze er over een tijdje achterkomen dat de gspott niet bestaat bijvoorbeeld en de gspott stimulator massaal uit de schappen wordt gehaald
Oud 09-04-2011, 00:43
Verwijderd
Citaat:

Godver, ik heb Another Year gezien en ik vond het een bijzonder goeie film weer <3 Hij staat nu met Secrets and lies op nummer 2 van de Mike Leigh-films denk ik. Noedelhap naamzoek, ik ben het niet met je eens over 'altijd diezelfde acteurs' en dat het dan een beetje allemaal van hetzelfde zou zijn. Ze spelen zo totaal andere personages en die dan zó goed, ik denk alleen maar Gaaf juist, dat hij zo'n vaste kliek met belachelijk goede acteurs heeft, het doet een beetje theatercollectief aan <3
Oud 09-04-2011, 00:44
Pierrot
Pierrot is offline
Ik las laatst iets over iemand die dildo's in de tuin plantte en ze water gaf. Hmm.
Oud 09-04-2011, 00:49
Verwijderd
Citaat:

Ik vrees van niet. Of mss wel achterhaalde modellen ofzo, als ze er over een tijdje achterkomen dat de gspott niet bestaat bijvoorbeeld en de gspott stimulator massaal uit de schappen wordt gehaald
Ik heb weleens iets teruggebracht naar de seksshop en dat namen ze zonder problemen aan, dus het kan wel Al was het geen dildo, maar uit de klacht van J. en mij bleek wel dat we 't ding in kwestie allebei in onze mond hadden gehad, dus het is wel vies als ze 'm terug hebben gelegd in de schappen. En zo zullen er vast ook meisjes zijn die per ongeluk een latex dildo kopen terwijl ze een latexallergie hebben.

Maar ik weet al wat er mis is met mijn redenering, de meeste mensen gaan niet terug naar de seksshop om te klagen, denk ik

Al heb ik ook weleens een vibrator uitgestald gezien in een tweedehandswinkel, dus je weet maar nooit.
Oud 09-04-2011, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Ik las laatst iets over iemand die dildo's in de tuin plantte en ze water gaf. Hmm.
Dat is ook ongeveer wat we in Dobie's tuin willen doen. Alleen gaan we ze vastmetselen, zodat hij ze er niet meer uit krijgt.
Oud 09-04-2011, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weleens iets teruggebracht naar de seksshop en dat namen ze zonder problemen aan, dus het kan wel Al was het geen dildo, maar uit de klacht van J. en mij bleek wel dat we 't ding in kwestie allebei in onze mond hadden gehad, dus het is wel vies als ze 'm terug hebben gelegd in de schappen. En zo zullen er vast ook meisjes zijn die per ongeluk een latex dildo kopen terwijl ze een latexallergie hebben.

Maar ik weet al wat er mis is met mijn redenering, de meeste mensen gaan niet terug naar de seksshop om te klagen, denk ik

Al heb ik ook weleens een vibrator uitgestald gezien in een tweedehandswinkel, dus je weet maar nooit.
Mja, ik hoop dat ze die dan wel weggegooid hebben ja Maar een dildo is mss weer een stapje verder. Maar ik kan best even langs de Miranda XXL gaan en vragen hoe dat zit

Maar ik denk dat er op de bon staat dat je ze niet terug mag brengen, tenzij ze defect zijn ofzo, als er garantie op zit, maar niet omdat ie niet bevalt ofzo.
Oud 09-04-2011, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook ongeveer wat we in Dobie's tuin willen doen. Alleen gaan we ze vastmetselen, zodat hij ze er niet meer uit krijgt.
En een brug bouwen!

Ik kreeg net hele nare visuals over Dobermann en z'n dildotuin trouwens

Maar goed dat die jongen niet naamzoekt
Oud 09-04-2011, 00:58
Verwijderd
ik teken mensen die een gestorven zon hebben ingeslikt
Oud 09-04-2011, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik hoop dat ze die dan wel weggegooid hebben ja Maar een dildo is mss weer een stapje verder. Maar ik kan best even langs de Miranda XXL gaan en vragen hoe dat zit
Oeh ja, doe 'es Zal ik meegaan? Dan lijkt het wellicht minder alsof je gewoon gratis seksattributen wil scoren.

Al kun je nog altijd zeggen dat het voor een filmproject is Dan zijn mensen altijd opeens heel meewerkend en niet-kritisch.

Citaat:
Maar ik denk dat er op de bon staat dat je ze niet terug mag brengen, tenzij ze defect zijn ofzo, als er garantie op zit, maar niet omdat ie niet bevalt ofzo.
Defect
Oud 09-04-2011, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Wát
Verwijderd
Citaat:
Laat eens zien?
Verwijderd
een dildo scoren voor een filmproject. Wat zal dat voor film zijn!
Oud 09-04-2011, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Oeh ja, doe 'es Zal ik meegaan? Dan lijkt het wellicht minder alsof je gewoon gratis seksattributen wil scoren.

Al kun je nog altijd zeggen dat het voor een filmproject is Dan zijn mensen altijd opeens heel meewerkend en niet-kritisch.

Defect
Para en sann sexshopmiddag, ik ben voor En jij kunt vast overtuigender over filmprojecten vertellen.

Ja dat kán toch! Dat het motortje het niet meer doet ofzo! Oh nee wacht, we hebben het over dildo's nou ja mss breekt ie door midden ofzo!
Oud 09-04-2011, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Laat eens zien?
het is een storyboard hoor, dus erg onduidelijk, maar

hier daalt de zon naar beneden en in de pagina ervoor staat er
'heb ik de zon zien dalen en sterven'

en dan hop, deze, en hier slikt hij per ongeluk de zon in, onder lichte dwang.
http://3.bp.blogspot.com/-lPt9qn4EKD...Q/s1600/32.jpg

en dan een pagina met er op:
'voor ons, wanneer het korte licht gedoofd is,'

en dan deze:
http://4.bp.blogspot.com/-zm_NahcuLz...A/s1600/35.jpg
Oud 09-04-2011, 01:06
Verwijderd
Citaat:
een dildo scoren voor een filmproject. Wat zal dat voor film zijn!
Niet één maar heel veel! En dan kun je erbij zeggen dat het gaat over, weet ik veel, de objectivering van de vrouwelijke seksualiteit en de potsierlijkheid die daarmee komt kijken. "De hoofdpersoon is een perverseling die maar al te graag pronkt met zijn seksuele escapades, dus hij heeft zijn tuin vol laten metselen met dildo's. In die tuin worden dan feestjes gehouden, die gedurende de film steeds meer uit de hand lopen. Uiteindelijk leert hij een waardevolle les over de liefde. Hoe dan ook, we hebben wel iemand gevonden die zijn tuin hiervoor beschikbaar wil stellen, en iemand die wel weet heeft van beton, maar we zoeken nog dildo's die we erin kunnen stoppen. En het is een studentenproject, dus we zouden 't het liefst zo goedkoop mogelijk houden, vandaar dat we ons afvroegen of jullie hier niet toevallig weleens dildo's weggooien."
Oud 09-04-2011, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Niet één maar heel veel! En dan kun je erbij zeggen dat het gaat over, weet ik veel, de objectivering van de vrouwelijke seksualiteit en de potsierlijkheid die daarmee komt kijken. "De hoofdpersoon is een perverseling die maar al te graag pronkt met zijn seksuele escapades, dus hij heeft zijn tuin vol laten metselen met dildo's. In die tuin worden dan feestjes gehouden, die gedurende de film steeds meer uit de hand lopen. Uiteindelijk leert hij een waardevolle les over de liefde. Hoe dan ook, we hebben wel iemand gevonden die zijn tuin hiervoor beschikbaar wil stellen, en iemand die wel weet heeft van beton, maar we zoeken nog dildo's die we erin kunnen stoppen. En het is een studentenproject, dus we zouden 't het liefst zo goedkoop mogelijk houden, vandaar dat we ons afvroegen of jullie hier niet toevallig weleens dildo's weggooien."
Godver Rationeel naamzoek.
Verwijderd
wat een berg naamzoeken hier
maar basjuhhhh ik zal het er even over hebben met mijn suikerhartje, als hij wakker is.

Ik had vandaag een collega met zo'n fascinerend kontje het was een Antilliaan en die hebben meestal toch wel de gekste kontjes. rug, hele tijd niks en dan een kont waar je een dienblad op kan zetten. Ben daar altijd wel een beetje jaloers op.
Verwijderd
Citaat:

ik nam een slok sap, toen bedacht ik me 'straks moet ik lachen en heb ik sap in mijn mond' Toen moest ik lachen :"( toen las ik de tekst en moest ik nog een keer lachen
Oud 09-04-2011, 01:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wát
My word exactly
Verwijderd
ik heb wel een kkdikke reet van mezelf al. Altijd al. Maar niet zo eentje waar er een onzichtbaar mannetje er touwtjes door heeft gespannen en omhoog trekt.
Verwijderd
Ik weet wat het betekent niet terug te keren.
Door het prikkeldraad
Heb ik de zon zien dalen en sterven;
Ik heb mijn vlees voelen scheuren
Door de woorden van de oude dichter:
‘Zonnen kunnen vallen en terugkeren:
Voor ons, wanneer het korte licht gedoofd is,
Is er een eindeloze nacht om te doorslapen

mmm, gedichtjes !

hoe heet quis tegenwoordig ook alweer? die nieuwe naam naamzoek!
Oud 09-04-2011, 01:10
Verwijderd
Citaat:
het is een storyboard hoor, dus erg onduidelijk, maar

hier daalt de zon naar beneden en in de pagina ervoor staat er
'heb ik de zon zien dalen en sterven'

en dan hop, deze, en hier slikt hij per ongeluk de zon in, onder lichte dwang.
http://3.bp.blogspot.com/-lPt9qn4EKD...Q/s1600/32.jpg

en dan een pagina met er op:
'voor ons, wanneer het korte licht gedoofd is,'

en dan deze:
http://4.bp.blogspot.com/-zm_NahcuLz...A/s1600/35.jpg
Hm Wat gaat het uiteindelijk worden? Of blijft het bij een storyboard?
Oud 09-04-2011, 01:12
Verwijderd
een stripverhaal! haha en links staat 'het gaat om aantallen. Er smelt niemand.'
omdat de opvatting is dat ik een stiekeme smeltende mensen voorliefde zou hebben. nou, in deze strip smelt er niemand! Níemand!
Oud 09-04-2011, 01:12
Verwijderd
Citaat:

Godver, ik heb Another Year gezien en ik vond het een bijzonder goeie film weer <3 Hij staat nu met Secrets and lies op nummer 2 van de Mike Leigh-films denk ik. Noedelhap naamzoek, ik ben het niet met je eens over 'altijd diezelfde acteurs' en dat het dan een beetje allemaal van hetzelfde zou zijn. Ze spelen zo totaal andere personages en die dan zó goed, ik denk alleen maar Gaaf juist, dat hij zo'n vaste kliek met belachelijk goede acteurs heeft, het doet een beetje theatercollectief aan <3

Egon naamzoek, deze film wil ik zien.
edit: ohnee wacht, ik heet volkert.
Oud 09-04-2011, 01:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Hehe, ja stiekem was de film ook wel orgasmisch genot. Het is ook supersterk geacteerd, en mijn liefde voor Jim Broadbent is alleen maar toegenomen Misschien is mijn 6,5 wat aan de lage kant.
Oud 09-04-2011, 01:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik drink nu koffie van Kahrel. Volgens mij is dat gewoon één of andere Haagse inwoner genaamd Karel die besloten heeft om zijn naam te gebruiken als koffiemerk.

Dames ende heren, wat is eigenlijk het beste merk?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten