Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2011, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik inmiddels al zo aan birckenstocks gewend ben dat ik ze niet eens meer HEEL vreselijk vind
Ik vind ze wel lelijk, maar toch wel beduidend minder erg dan crocs. Of de ergste uggs.
Advertentie
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ben ook niet (meer) van de broeken die zo groot zijn dat je ze over je schoenen kan laten vallen
Strakke broeken is idd wel meer een vrouwending ja

Citaat:
Je bent er ook wel het type voor, I guess, maar ik kan me mooiere schoenen voorstellen. En ach, op festivals is alles geoorloofd.
Het was ook hoofdzakelijk een aanschaf uit praktische overwegingen. We gaan in de zomer door de bergen in schotland banjeren. En als het leger ermee uit de voeten kan (huhu), dan ik vast ook.
Verwijderd
hoi! 3we hadden een superleuke couchsurfer in huis!
Verwijderd
ik vind die ene birckenstoks instapslippers heel leuk (niet die teendingen dus), maar ik snap echt niet hoe mensen zo'n vies fluwelen voetbed aan hun blote voeten kunnen verdragen. Ik krijg er al kippenvel van als ik het zo opschrijf.
Verwijderd

dit dus.
Verwijderd
Citaat:
Maar Plakkies zijn de nieuwe Birckenstocks geloof ik.
Havaiana's dèènk
Oud 07-07-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Vertel er alles over!
Verwijderd
Oh we gaan sneller dan ik dacht
Verwijderd
Citaat:
Havaiana's dèènk (y
Nee die zijn juist oldschool!
Verwijderd
Citaat:
Strakke broeken is idd wel meer een vrouwending ja
Nou ja, ik draag ook geen skinny jeans, overigens. Maar dat is meer omdat ik die ook echt niet kan hebben
Oud 07-07-2011, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik inmiddels al zo aan birckenstocks gewend ben dat ik ze niet eens meer HEEL vreselijk vind
Ik ook niet. Ik heb een paar, al drie jaar, gekocht uit verstandigheidsoverwegingen (moeilijke voeten/knieën blah, hele dag op hippe sandaaltjes lopen wordt 'm niet), maar inmiddels ben ik er zelfs een beetje aan gehecht.

Citaat:
Inderdaad ja.
En oh, da's ook zonde
Ja, vooral zo, de Eerste Grote Kras. Die is altijd her ergste.
Verwijderd
Citaat:
Brrr..

Alhoewel nike air mexx ook hoog in mijn lijstje staan van schoenen die ik never nooit niet zou dragen.
Verwijderd
Citaat:
Nee die zijn juist oldschool!
Oh Maar ze worden wel nog steeds het meest gedragen, volgens mij. In 'mijn kringen' dan.
Oud 07-07-2011, 00:17
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nou ja, ik draag ook geen skinny jeans, overigens. Maar dat is meer omdat ik die ook echt niet kan hebben
Nee maar de 'normale' vrouwenspijkerbroek is toch wel een redelijke tight fit.
Oud 07-07-2011, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Brrr..

Alhoewel nike air mexx ook hoog in mijn lijstje staan van schoenen die ik never nooit niet zou dragen.
Als je ze aanhebt lijken ze best enigszins 'normaal'. Maar ze lopen dus wel een stuk beter dan normale slippers. Maar ik vind ze ook lelijk hoor.

Citaat:
Oh Maar ze worden wel nog steeds het meest gedragen, volgens mij. In 'mijn kringen' dan.
Oh ja absoluut, ik ken ook maar 1 iemand die 'plakkies' heeft, maar dat is ook degene die altijd het eerst met nieuwe hippe dingen loopt.

Oh nee, twee al!
Verwijderd
Citaat:
Het was ook hoofdzakelijk een aanschaf uit praktische overwegingen. We gaan in de zomer door de bergen in schotland banjeren. En als het leger ermee uit de voeten kan (huhu), dan ik vast ook.
Dat lijkt me ook ja. Een vriend van me en mijn broertje hebben er ook voor dat soort gelegenheden, en ze zweren er inmiddels bij.

Citaat:
Couchsurfers.

Citaat:
Ik weet niet of je ze juist tof vind of niet, maar dit dig ik wel.

Citaat:
Niet?
Verwijderd
waar gáát dit over
Verwijderd
Citaat:
Als ik 'm niet kan vinden kijk ik vaak even op de site van de schoenen zelf, als het nieuwe collectie is kun je 'm dan bijna zeker wel vinden.

Daar kan ik ze ook niet vinden, maar het is ook geen nieuwe collectie.
Oud 07-07-2011, 00:19
Verwijderd
Een vriendin van me loopt al iets van een jaar op plakkies.
Oud 07-07-2011, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Als je ze aanhebt lijken ze best enigszins 'normaal'. Maar ze lopen dus wel een stuk beter dan normale slippers. Maar ik vind ze ook lelijk hoor.

Oh ja absoluut, ik ken ook maar 1 iemand die 'plakkies' heeft, maar dat is ook degene die altijd het eerst met nieuwe hippe dingen loopt.

Oh nee, twee al!
Ik moet zeggen dat ik Plakkies wel mee vind vallen.
En vier jaar geleden nam mijn huisgenootje ze al mee uit Zuid-Afrika. geloof ik.

Citaat:
Niet?
Nee
Oud 07-07-2011, 00:20
Verwijderd
Wtf zijn plakkies?
Oud 07-07-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me ook ja. Een vriend van me en mijn broertje hebben er ook voor dat soort gelegenheden, en ze zweren er inmiddels bij.

Couchsurfers.

Ik weet niet of je ze juist tof vind of niet, maar dit dig ik wel.

Niet?
Ik vind ze nog steeds best lelijk, maar wel stukken beter dan birckenstocks en ze lopen ook behoorlijk goed. Dus wie weet

Citaat:
waar gáát dit over
Teenslippermode

Citaat:
Daar kan ik ze ook niet vinden, maar het is ook geen nieuwe collectie.
Hm verdorie! Staat er op de doos niet wat voor model het is?

Citaat:
Een vriendin van me loopt al iets van een jaar op plakkies.
Duidelijk de hipste van ons allemaal!
Verwijderd
Citaat:
Nee
Ik heb het vermoeden dat dat niet objectief zo is! Maar goed, slaaptijd, ciao mensen.
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik Plakkies wel mee vind vallen.
En vier jaar geleden nam mijn huisgenootje ze al mee uit Zuid-Afrika. geloof ik.

Nee
Yeah, maar nu zijn ze dus ook hip in NL!

Citaat:
Wtf zijn plakkies?
Soort birckenstockachtige slippers maar dan minder lelijk
Verwijderd
Citaat:
Soort birckenstockachtige slippers maar dan minder lelijk
Plaatje?

*googelt zelf al*

Oh, is toch wel oke?
Oud 07-07-2011, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het vermoeden dat dat niet objectief zo is! Maar goed, slaaptijd, ciao mensen.
Trusten liefste <3
Verwijderd
Citaat:
Voor stef.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik heb gewoon dikke billen en bovenbenen en dikke kuiten, en dat vind ik niet echt het beste onderstel voor skinny jeans
Verwijderd
Ik loop trouwens op tweeeuroslippers van de HEMA als ik niet weet welke schoenen ik aanmoet en die bevallen best goed.

En slaap zacht Quis!
Verwijderd
Wat zijn birckenstockachtige slippers ook alweer

*googelt*
Oud 07-07-2011, 00:23
Verwijderd
Oh, en truste Quis! Misschien moet ik ook maar weer een poging gaan wagen. Wordt een korte nacht zo
Verwijderd
Overigens heb ik vandaag gewoon stoffen slippers gekocht met een kurkzool
Verwijderd
ik ga ook slapen. Over 13,5 uur zie ik Q
Verwijderd
Die vast heel slecht voor je voeten zijn maar /care, deze slippers voelen als zomerrr <3
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn birckenstockachtige slippers ook alweer

*googelt*
Ohja, die dingen, WALGELIJK vind ik ze.
Oud 07-07-2011, 00:24
Verwijderd
Oh buuh gaat iedereen nu slapen? Trusten jongens.
Verwijderd
STOFFEN slippers met kurkzool... Als ik ooit in de hel beland doen ze die bij me aan, wat een afschuwelijke gedachte om die 2 dingen aan je blote voet te hebben
Verwijderd
Citaat:
Ohja, die dingen, WALGELIJK vind ik ze.
Dat is wel de algemene opinie ja Maar ik ben er een beetje aan gewend inmiddels.
Verwijderd
Ik blijf nog even. Tenslotte moet ik morgen pas om half acht op!
Verwijderd
Ik loop al even op Havaiana's, dit is/wordt mijn derde zomer ermee. Maar ik kreeg laatst toch ineens blaren
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel de algemene opinie ja Maar ik ben er een beetje aan gewend inmiddels.
Ja, let niet op mij hoor, ik vind, zoals ik net zei, bijna al het schoeisel lelijk.

Probeer maar eens om met mij schoenen te kopen, luk je nie!
Oud 07-07-2011, 00:25
Verwijderd
Citaat:
STOFFEN slippers met kurkzool... Als ik ooit in de hel beland doen ze die bij me aan, wat een afschuwelijke gedachte om die 2 dingen aan je blote voet te hebben
Waarom? Ik vind van die plastic dingen over je tenen echt vreselijk, bah zweet, bah.
Oud 07-07-2011, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf nog even. Tenslotte moet ik morgen pas om half acht op!

Citaat:
Ik loop al even op Havaiana's, dit is/wordt mijn derde zomer ermee. Maar ik kreeg laatst toch ineens blaren
Mijn slippers van vorig jaar waren volgens mij de eerste slippers waar ik 0 blaren van heb gehad, en ze waren 2 euro ofzo Maar goed, na Lowlands moesten ze ook echt weg
Oud 07-07-2011, 00:26
Verwijderd
Ik loop op mijn plastic slippertjes met liefde stukken van tien kilometer, en dat gaat prima. Maar dan gaan ze wel afgeven, dat is wel apart.
Oud 07-07-2011, 00:27
Verwijderd

Deze heb ik nu.
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Ik vind van die plastic dingen over je tenen echt vreselijk, bah zweet, bah.
Ik ben het met je eens. Plastic, plakkerig, eww.
Verwijderd
Grijs is wel mijn schoenenkleur deze zomer Al 3 paar grijs gekocht dit seizoen
Oud 07-07-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
nou ik vind rotstof (alles dat geen badstof is) geen geschikte stof voor niks. Vooral als ik het gedouched heb is het erg, dan heb ik van die enge droge voeten en dat je dan die stof aanraak, iew
ik moet altijd een beetje zweetvoeten hebben, of ingesmeerd met creme anders voelen ze eng en droog aan en dan word ik dus echt helemaal gek in mijn hoofd.
En die kurkshit is ook zo glad en droog, kan ik niet verdragen.
Verwijderd
Ook bijna exact dezelfde kleur grijs bedenk ik me nu
Verwijderd
Citaat:
nou ik vind rotstof (alles dat geen badstof is) geen geschikte stof voor niks. Vooral als ik het gedouched heb is het erg, dan heb ik van die enge droge voeten en dat je dan die stof aanraak, iew
ik moet altijd een beetje zweetvoeten hebben, of ingesmeerd met creme anders voelen ze eng en droog aan en dan word ik dus echt helemaal gek in mijn hoofd.
En die kurkshit is ook zo glad en droog, kan ik niet verdragen.
Issues?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten