| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel: - Flatjes - Pumps - Enkellaarsjes - Half hoge laarzen - Hoge laarzen - Sneakers - Nette dichte schoenen - Slippers - Sandalen enzo
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar oei, enkellaarsjes, die moet ik ook nog een keer. <3
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond de woorden ostalgie en nostalgie naast dat ze op 1 letter hetzelfde zijn ook qua betekenis vrij aardig op elkaar lijken. Verder ga ik er niet meer op in want weinig zin in. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ach rot toch op, je hoeft nergens op in te gaan als je daar geen zin in hebt, maar je hoeft ook niet te doen alsof ik zit te klieren als dat niet zo is. Reageer dan gewoon niet. Als je alleen maar op mijn posts kunt reageren in de trend van ''zeik niet mens/doe niet zo zuur/ word je niet moe van jezelf?'' gá ik zeiken. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik /care echt behoorlijk om schoenen.
Ik vind sowieso bijna alle schoenen lelijk, ik vind ze allemaal te duur, en omdat ik blijkbaar loop als een mongool en snel zere voeten heb, draag ik ook nooit hakken, alleen soms laarzen met hakken, maar alleen lage gympachtige schoenen. |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Kachel. Hopelijk het eerste en enige dat ie heeft geslachtofferd? Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de winkelmutsjes bij verschillende sport/schoenenzaken zeiden dat die er alleen voor dames waren. Maar ze heten ''slim'' zal eens keer gaan kijken dan |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||