Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2011, 00:59
Verwijderd
Ik heb 2 en 3 jaar geleden sneakers gehad van le coq sportif, die zaten hemels, maar aan het eind van de zomer waren ze wel echt op. En die waren bijna dubbel zo duur als mijn all stars
Advertentie
Oud 07-07-2011, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Bijna al mijn schoenen gaan jaren mee. Zelfs de el cheapo sneaker gympen.
Oud 07-07-2011, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op de hoogte van nostalgie, en die is wat jij oppert.

nos·tal·gie [nɔstɑlɣi] (dev)1.verlangen naar dat wat geweest is▼ betekenisverwante termenhyperoniem: verlangen

En ik zag ooit wel wat van Theo Maassen, maar die grap, die ik nog steeds niet snap, heb ik dan blijkbaar gemist.

Prima, allemaal zelf weten

Word jij nooit moe van jezelf?
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op de hoogte van nostalgie, en die is wat jij oppert.

nos·tal·gie [nɔstɑlɣi] (dev)1.verlangen naar dat wat geweest is▼ betekenisverwante termenhyperoniem: verlangen

En ik zag ooit wel wat van Theo Maassen, maar die grap, die ik nog steeds niet snap, heb ik dan blijkbaar gemist.

Wat bedoel je met ''soort''? Heb je ook van die rubberen-plateau-zool-laars-monsters die neo-gothics vaak dragen?
Daarom zeg ik de meeste soorten Ik bedoel:

- Flatjes
- Pumps
- Enkellaarsjes
- Half hoge laarzen
- Hoge laarzen
- Sneakers
- Nette dichte schoenen
- Slippers
- Sandalen

enzo
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb inderdaad Allstars van mijn ma, maar ze zijn kut en ik krijg er pijn in mijn poten van Adidas ftw.
Verwijderd
Citaat:
Ik hou ook van All Stars, bijna net zoveel als dat ik van Adidas-vestjes hou <3
Adidasvestjes (al heb ik er zelf geen )
Verwijderd
oh ja le coq sportif heeft vaak ook leuke platte neuzen. maar nu heb ik eenmaal die ene all stars in mijn hoofd dus ik zal niet sterven voor ik die heb.
Oud 07-07-2011, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Prima, allemaal zelf weten

Word je nooit moe van jezelf?
Waar heb ik dat nou aan verdient? Je kunt ook gewoon aardig doen hoor.
Oud 07-07-2011, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Ja vriend van mij heeft die (maat 45, dus voor mannen) ook. Vond ze er wel vet uitzien voor de zomer maar ze waren onvindbaar en heb toen nog mijn rechtstreekse connectie naar all star gebeld maar ze hadden die niet meer in verkoop helaas.
Ah zonde. Een vriend van mij heeft ze en die heeft ze geloof ik nog redelijk recent gekocht.
Oud 07-07-2011, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Daarom zeg ik de meeste soorten Ik bedoel:

- Flatjes
- Pumps
- Enkellaarsjes
- Half hoge laarzen
- Hoge laarzen
- Sneakers
- Nette dichte schoenen
- Slippers
- Sandalen

enzo
Ah nee je bedoelt dus wel hetzelfde met ''soort'' als ik. Kon me ook voorstellen dat je doelde op Allstars, Adidas, Vans etc. Maar oei, enkellaarsjes, die moet ik ook nog een keer. <3
Verwijderd
Citaat:
Adidasvestjes (al heb ik er zelf geen )
Ik MOET weer een nieuwe, want mijn allereerste Adidasvestje is verbrand door mijn kachel
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oei, bij mij echt niet. Maar ik zorg er eerlijk gezegd ook niet heel goed voor
Ik heb laatst kisten gekocht voor festivals en ander wandelgeweld. Dan heb je voor dezelfde prijs toch wel wat meer schoen om je voeten
Verwijderd
Citaat:
oh ja le coq sportif heeft vaak ook leuke platte neuzen. maar nu heb ik eenmaal die ene all stars in mijn hoofd dus ik zal niet sterven voor ik die heb.
Ze hebben ook een heel fijne zachte binnenkant. Alsof je op pantoffeltjes loopt.
Verwijderd
Citaat:
Waar heb ik dat nou aan verdient? Je kunt ook gewoon aardig doen hoor.
Ik zeg iets in de trant van theo maassen en het was ook vrij flauw maar dan heb ik geen zin in een discussie waarin jij mijn hele posts weer gaat ontleden.

Ik vond de woorden ostalgie en nostalgie naast dat ze op 1 letter hetzelfde zijn ook qua betekenis vrij aardig op elkaar lijken.

Verder ga ik er niet meer op in want weinig zin in.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik begrijp de grap ook niet, Michelangelo, dus het ligt waarschijnlijk aan jou.
Oud 07-07-2011, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Ik MOET weer een nieuwe, want mijn allereerste Adidasvestje is verbrand door mijn kachel
Je hebt die paarsachtige/blauwachtige nog wel? Of waren dat er 2?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst kisten gekocht voor festivals en ander wandelgeweld. Dan heb je voor dezelfde prijs toch wel wat meer schoen om je voeten
Kisten zijn voor mij geen optie, ik vind ze niet mooi, zeker niet bij vrouwen en ze zijn ook veel te zwaar
Verwijderd
Citaat:
Het ziet er alleen niet uit
[/smaak]
Oud 07-07-2011, 01:04
Verwijderd
Ik ken alles van Theo Maassen, maar geen idee over welke grap jij het hebt Michelangelo?
Verwijderd
Citaat:
Je hebt die paarsachtige/blauwachtige nog wel? Of waren dat er 2?
Ik heb inderdaad een paarse en een blauwe. En die heb ik nog allebei ja
Verwijderd
Citaat:
Ah zonde. Een vriend van mij heeft ze en die heeft ze geloof ik nog redelijk recent gekocht.
Ja wat ik hoorde was dat ze die bijna niet meer verkochten heb nog wel gezocht omdat ik zo ook heel tof en zomers eruit vond zien.
Verwijderd
Citaat:
Kisten zijn voor mij geen optie, ik vind ze niet mooi, zeker niet bij vrouwen en ze zijn ook veel te zwaar
Dit inderdaad.
Verwijderd
Citaat:
Ja wat ik hoorde was dat ze die bijna niet meer verkochten heb nog wel gezocht omdat ik zo ook heel tof en zomers eruit vond zien.
Internet al gecheckt?
Oud 07-07-2011, 01:05
Verwijderd
Mijn schoenen gaan trouwens nooit langer mee dan een jaar (hooguit anderhalf) en mijn all-stars nooit langer dan een half jaar / 3 kwart jaar.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wel praktisch als er 20 man op je tenen staan te springen

Citaat:
Het ziet er alleen niet uit
[/smaak]
Als je je broek eroverheen laat vallen, zie je ze nauwelijks meer.
Verwijderd
Citaat:
qft idem bij mannen vind ik dat
Oud 07-07-2011, 01:06
Verwijderd
Mijn schoenen gaan meestal iets van drie à vier jaar mee.
Pierrot
Pierrot is offline
'De woorden lijken op elkaar'. Jezus Christus.
Verwijderd
Citaat:
Internet al gecheckt?
Nouja ik heb net weer een nieuw paar, standaard donkerblauw, dus vind het wel even goed zo.

Alhoewel ik wel heel snel nieuwe kleding moet..
Verwijderd
Citaat:

Oh dat absoluut, dat is een groot pluspunt.
Oud 07-07-2011, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg iets in de trant van theo maassen en het was ook vrij flauw maar dan heb ik geen zin in een discussie waarin jij mijn hele posts weer gaat ontleden.

Ik vond de woorden ostalgie en nostalgie naast dat ze op 1 letter hetzelfde zijn ook qua betekenis vrij aardig op elkaar lijken.

Verder ga ik er niet meer op in want weinig zin in.
Ik snap volledig dat het om een flauwe grap ging, maar ik snapte de grap niet. Dat jij geen zin hebt om uit te leggen, kun je niet als verwijt naar mij richten. En ja, ze lijken qua betekenis op elkaar, dat had ik ook door en heb ik nooit ontkent. Ik ging je posts niet ontleden, ik vroeg me gewoon af hoe dat zat met die grap. Dat lijkt me normaal, dat iemand zich zoiets afvraagt.

En ach rot toch op, je hoeft nergens op in te gaan als je daar geen zin in hebt, maar je hoeft ook niet te doen alsof ik zit te klieren als dat niet zo is. Reageer dan gewoon niet. Als je alleen maar op mijn posts kunt reageren in de trend van ''zeik niet mens/doe niet zo zuur/ word je niet moe van jezelf?'' gá ik zeiken.
Oud 07-07-2011, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan het enige praktische, ik vind ze er niet uitzien.
Oud 07-07-2011, 01:08
Verwijderd
Ik /care echt behoorlijk om schoenen.

Ik vind sowieso bijna alle schoenen lelijk, ik vind ze allemaal te duur, en omdat ik blijkbaar loop als een mongool en snel zere voeten heb, draag ik ook nooit hakken, alleen soms laarzen met hakken, maar alleen lage gympachtige schoenen.
Verwijderd
Volgens mij heet de mannenversie 'slim' ipv 'light'. En volgens converse.com nog gewoon te krijgen.
Verwijderd
Citaat:

Ik ben ook niet (meer) van de broeken die zo groot zijn dat je ze over je schoenen kan laten vallen
Oud 07-07-2011, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Kachel. Hopelijk het eerste en enige dat ie heeft geslachtofferd?

Citaat:

Je bent er ook wel het type voor, I guess, maar ik kan me mooiere schoenen voorstellen. En ach, op festivals is alles geoorloofd.
Oud 07-07-2011, 01:09
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat is dan het enige praktische, ik vind ze er niet uitzien.
Het zijn idd niet de mooiste, maar ook zeker niet de lelijkste schoenen die er zijn.
Oud 07-07-2011, 01:10
Verwijderd
jemig! ik kan niet eens een plaatje vinden op internet van mijn nieuwe schoenen... Ik ben toch geen slechte googledingesser?!
Oud 07-07-2011, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Kachel. Hopelijk het eerste en enige dat ie heeft geslachtofferd?
Ja, los van de tas die eromheen zat, maar dat was gewoon zo'n shopperbag van een euro, ofzo. Maar wel doodzonde ja
Oud 07-07-2011, 01:11
Pierrot
Pierrot is offline
Tijd voor een boek. Ciao.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heet de mannenversie 'slim' ipv 'light'. En volgens converse.com nog gewoon te krijgen.
Ik vroeg het aan een maat van mij en die moeder regelt dat via de winkel maar dat was niet meer verkrijgbaar.

En de winkelmutsjes bij verschillende sport/schoenenzaken zeiden dat die er alleen voor dames waren. Maar ze heten ''slim'' zal eens keer gaan kijken dan
Verwijderd
Op een festival kan alles inderdaad, als het maar lekker zit en je er het festival op doorkomt Vorig jaar heb ik voor het eerst op slippers gelopen, dat vond ik altijd heel erg not done, maar oei wat fijn als het warm is <3 Alleen niet vooraan gaan staan
Verwijderd
Citaat:
Het zijn idd niet de mooiste, maar ook zeker niet de lelijkste schoenen die er zijn.
Klopt crocs en birckenstocks-sandalen staan net iets hoger
Oud 07-07-2011, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, los van de tas die eromheen zat, maar dat was gewoon zo'n shopperbag van een euro, ofzo. Maar wel doodzonde ja
Hmm, harde les. Was het maar een H&Mshirtje geweest. Ik maakte vanavond met mijn fietsstandaard een enorme kras over de neus van mijn bruine leren schoenen. Ook nietzoleuk. Hopelijk gaat het er met goed invetten een beetje uit.
Verwijderd
Citaat:
jemig! ik kan niet eens een plaatje vinden op internet van mijn nieuwe schoenen... Ik ben toch geen slechte googledingesser?!
Als ik 'm niet kan vinden kijk ik vaak even op de site van de schoenen zelf, als het nieuwe collectie is kun je 'm dan bijna zeker wel vinden.

Citaat:
Tijd voor een boek. Ciao.
Toedeloe

Citaat:
Ik vroeg het aan een maat van mij en die moeder regelt dat via de winkel maar dat was niet meer verkrijgbaar.

En de winkelmutsjes bij verschillende sport/schoenenzaken zeiden dat die er alleen voor dames waren. Maar ze heten ''slim'' zal eens keer gaan kijken dan
Verwijderd
Citaat:
Dat misschien niet, maar ze horen toch echt wel in de categorie 'schoenen die ik nevernooit zal dragen'.
Oud 07-07-2011, 01:13
Verwijderd
Ik geloof dat ik inmiddels al zo aan birckenstocks gewend ben dat ik ze niet eens meer HEEL vreselijk vind
Verwijderd
Citaat:
Hmm, harde les. Was het maar een H&Mshirtje geweest. Ik maakte vanavond met mijn fietsstandaard een enorme kras over de neus van mijn bruine leren schoenen. Ook nietzoleuk. Hopelijk gaat het er met goed invetten een beetje uit.
Inderdaad ja.
En oh, da's ook zonde
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben ook een heel fijne zachte binnenkant. Alsof je op pantoffeltjes loopt.
yeah, maar wat jij zegt, ik heb 2 paar gehad en die waren vrij snel stuk.
Oud 07-07-2011, 01:14
Verwijderd
Maar Plakkies zijn de nieuwe Birckenstocks geloof ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten