Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als ze het lichaam inderdaad aan de wetenschap doneren, weet die er vast ook wel wat zinvollers mee te doen, denk je niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Disclaimer: ik ben het er niet geheel mee eens, maar het zou als argument gebruikt kunnen worden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar als je zou stellen: Als tien man allemaal een stuk brood hadden, en één persoon ergens op de wereld sterft binnen de minuut als je hem geen eten geeft, en niemand van die tien man geeft zijn brood weg, dan is niemand van die tien man verantwoordelijk voor de dood van de hongerigen. Anders zou jij nu ook schuldig zijn aan de dood van een hongerig Afrikaantje, terwijl jij nu lekker aan brood met pindakaas zit te lurken. Omdat je brood, waar je genoeg van hebt, niet hebt weggegeven aan iemand die het wél kon gebruiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Situatie: Kind is dood. Nuttige organen zijn eruit gehaald. Dan is het verder aan de nabestaanden wat er mee gebeurt, toch (hoewel ik zelfs in dit geval vind dat bijvoorbeeld medisch onderzoek voorrang zou moeten krijgen). Als die ouders het dan nodig vinden (en dus "toestemming" geven) om het kinderlijkje aan pedofielen te geven, dan moeten ze dat fijn doen.. Laatst gewijzigd op 08-07-2011 om 13:07. Reden: Typo. :( |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, laat ik het eens over een andere boeg gooien: ik ben sowieso niet schuldig aan de dood van een ander, want ik ben al dood als de kwestie van donatie zich voordoet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|