Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Het is een uitdrukking, jeez Waarom zou iemand dat letterlijk opvatten?
Omdat ik 'm niet ken. En zo te lezen de meeste hier niet
Advertentie
Verwijderd
Jammer dat de kidde op den duur kapot ging
Verwijderd
Citaat:
Bij dezen wel, denk ik. Maar het gaat me niet echt om groeien, maar... het aankomen. Ik vind het ZO erg. Niet dat ik niet meer normaal kan leven door de gedachte, maar ik vind het wel erg vervelend. En bovenstaande was ooit wel zo dus aankomen triggert me verder.

Of moet ik nu naar het LJH-topic?
Maar je hebt dus een BMI van 21?

STEL JE NIET AAN DAN! dat is uberslank. Moet ik me nu soms een fatty voelen?
Geel
Geel is offline
Citaat:
Omdat ik 'm niet ken. En zo te lezen de meeste hier niet
Ja, daar zei ik ook iets over.
Verwijderd
ik ben blij dat ik niet meer hetzelfde weeg als mijn 16e :"D je wordt echt nog wel wat dikker dan hoor.
Oud 19-07-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Oh dear god. HET IS EEN UITDRUKKING. Denk je nou serieus dat ik vreemdgangers wil vergassen, ofzo? Heb toch niet van die lange tenen. Christ.
Nou ja, je bent er zo fel op en je zei "ik ben bloedserieus" en nou ja! Ik dacht het echt En ik vond je heel creepy
Verwijderd
Citaat:
Bij dezen wel, denk ik. Maar het gaat me niet echt om groeien, maar... het aankomen. Ik vind het ZO erg. Niet dat ik niet meer normaal kan leven door de gedachte, maar ik vind het wel erg vervelend. En bovenstaande was ooit wel zo dus aankomen triggert me verder.

Of moet ik nu naar het LJH-topic?
Je bedoelt dat jij qua heupen en borsten wel al bent uitgegroeid? Dat kun je toch niet weten?
En verder heb ik hetzelfde advies voor jou als voor Fizzle een tijdje terug: doe wat aan de onzekerheid/het erg vinden van. Je gewicht is niet het probleem, maar je zelfbeeld en weerbaarheid zijn dat misschien wel.

Citaat:
Uitdrukking.. Lol. Bijvoorbeeld, "hij had mij aan het gas gekund."

Edit: ik bedoel dus niet dat ik wil dat vreemdgangers worden vermoord, ofzo. Het is maar een uitdrukking.
Ik ken de uitdrukking niet en vind het dan nog steeds maar zo zo. Maar ik ben dan ook opgevoed door een moeder die in haar scheldwoordengamma niks ergers dan ''trut'' had.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou ja, je bent er zo fel op en je zei "ik ben bloedserieus" en nou ja! Ik dacht het echt En ik vond je heel creepy
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oh dear god. HET IS EEN UITDRUKKING. Denk je nou serieus dat ik vreemdgangers wil vergassen, ofzo. Heb toch niet van die lange tenen. Christ.
Ik vind het anders een heel nare uitdrukking. Ik ben absoluut niet butthurt als het gaat om dit soort uitdrukkingen (.sann weet het vast ook, ivm grapjes) maar dit gaat mij zelfs te ver.
Oud 19-07-2011, 18:52
Geel
Geel is offline

Ik vind de verwarring grappig.
Verwijderd
Ik kende de uitdrukking niet en had het dus ook niet opgevat als uitdrukking. Wel als hyperbool, totdat je zei dat je bloedserieus was
Verwijderd
Citaat:
Ik ken de uitdrukking niet en vind het dan nog steeds maar zo zo. Maar ik ben dan ook opgevoed door een moeder die in haar scheldwoordengamma niks ergers dan ''trut'' had.
Haha, same, zoiets. Ik weet nog dat ik m'n moeder voor het eerst 'kut' hoorde zeggen, dat was me wat!

M'n vader ook trouwens.
Oud 19-07-2011, 18:53
Verwijderd
Jij gaat zeker ook huilen wanneer iemand "Arbeit macht Frei" gebruikt? Hoewel die uitdrukking natuurlijk voor heel veel mensen gewoon de waarheid is..
Verwijderd
Citaat:
Ik kende de uitdrukking niet en had het dus ook niet opgevat als uitdrukking. Wel als hyperbool, totdat je zei dat je bloedserieus was
Ja dit dus
Verwijderd
Huhu dachten jullie echt dat ze bedoelde dat ze alle vreemdgangers graag vergast zag?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bloedserieus? OMG, haal snel pleisters!
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Huhu dachten jullie echt dat ze bedoelde dat ze alle vreemdgangers graag vergast zag?
Nee. Het gaat me alleen al om de uitdrukking.
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-07-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Jij gaat zeker ook huilen wanneer iemand "Arbeit macht Frei" gebruikt? Hoewel die uitdrukking natuurlijk voor heel veel mensen gewoon de waarheid is..
Wat een gelul Ik kan prima tegen dergelijke uitspraken omdat ze als grap gebruikt worden. Ik zag het hier als serieus en dat is nogal een verschil.
Verwijderd
Citaat:
Waarom dan? Wat is er mis met die uitdrukking? Behalve emotioneel gezeur, natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het, hoor. Maar ik ben niet zo vergevingsgezind en ik vertrouw mensen sowieso al heel moeilijk, dus als ik van iemand weet dat 'ie ooit is vreemdgegaan, kan hij mij aan het gas. Ik ben bloedserieus.
kazet naamzoek
Verwijderd
Citaat:
Loop niet zo de nazi te spelen en laat haar dingen uitdrukken zoals ze wil
Oud 19-07-2011, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Behalve emotioneel gezeur, natuurlijk.
Oh jee mensen, de invloed van Schro gaat z'n werk al doen!
Verwijderd
Citaat:
Wat een gelul Ik kan prima tegen dergelijke uitspraken omdat ze als grap gebruikt worden. Ik zag het hier als serieus en dat is nogal een verschil.
Ja pfft, kan ik er iets aan doen dat jij mij ziet als één of andere vreemdgangernazi die graag mensen vergast? Dat had je toch ook wel kunnen inzien?
Verwijderd
Citaat:
Oh jee mensen, de invloed van Schro gaat z'n werk al doen!
Daar heb ik hem niet voor nodig, hoor.
Verwijderd
Citaat:
Waarom doe je nou zo?

Citaat:
Natuurlijk niet, maar dat maakt het nog geen smaakvolle woordkeuze.
Verwijderd
En nu komt Schro uit de kast als notoir vreemdganger
Oud 19-07-2011, 18:56
Verwijderd
Ik ga naar huis
Verwijderd
Citaat:
Ja pfft, kan ik er iets aan doen dat jij mij ziet als één of andere vreemdgangernazi die graag mensen vergast? Dat had je toch ook wel kunnen inzien?
Dat was ook niet handig, maar het staat wel los van 'huilen om opmerkingen als..'
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Waarom dan? Wat is er mis met die uitdrukking? Behalve emotioneel gezeur, natuurlijk.
Als je het eerst vraagt en het dan afdoet als emotioneel gezeur hoef ik dus niet meer te antwoorden. En ja, noem het maar zo. *sigh*
Oud 19-07-2011, 18:57
Verwijderd
Avond !
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom doe je nou zo?
Ze zit te vaak in mijn buurt...
Verwijderd
Citaat:
Waarom doe je nou zo?

Ja, nou. Ik ben gewoon een beetje allergisch voor mensen met lange tenen. Het is maar een woord, damn. Ik ga toch ook niet huilen als iemand "kanker" zegt, omdat er toevallig familieleden zijn die het hebben gehad?

Smaakvol, politiek correct, pfft wat een onzin.

Maar goed, ik ga hier mijn mond wel houden.
Verwijderd
Citaat:
Waarom doe je nou zo?

Smaakvol is het niet maar eh als je je daar al om moet gaan druk maken..
Oud 19-07-2011, 18:58
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Jij gaat zeker ook huilen wanneer iemand "Arbeit macht Frei" gebruikt?
Persoonlijk worden :')
Verwijderd
Ok, ik ben om. Minecraft is EXTREEM LEUK en ik ga het nu kopen want de gratis demo volstaat niet meer. De komende weken zijn een sociaal circus maar in augustus ga ik me drie weken lang thuis opsluiten en dan maar aan de lopende band gave shit bouwen.
Verwijderd
Citaat:
Dat was toch al bekend van toen met Pippeloen en Anja.
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou. Ik ben gewoon een beetje allergisch voor mensen met lange tenen. Het is maar een woord, damn. Ik ga toch ook niet huilen als iemand "kanker" zegt, omdat er toevallig familieleden zijn die het hebben gehad?

Oei.
Oud 19-07-2011, 18:59
Verwijderd
Stelletje aidsnegers ik ben boodschappen doen! superkusjeknuffelmegadoei!
Verwijderd
Nou. Het is hier erg gezellig merk ik al
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De sfeer zit er lekker in, zie ik!
Verwijderd
Citaat:
Anja Leuke bedachte naam.
Geel
Geel is offline
Citaat:

Je beseft dat jij dan ook 'lange tenen' hebt? Omdat je niet tegen mensen kunt die 'lange tenen hebben'?
Verwijderd
Citaat:
shitstorm in 3-2-1?
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik ben om. Minecraft is EXTREEM LEUK en ik ga het nu kopen want de gratis demo volstaat niet meer. De komende weken zijn een sociaal circus maar in augustus ga ik me drie weken lang thuis opsluiten en dan maar aan de lopende band gave shit bouwen.

Ik kan het vast niet spelen op mac. Maar ik heb pandemic nog steeds niet 'uitgespeeld' dus ik vermaak me nog wel even
Oud 19-07-2011, 19:00
Verwijderd
Phoebe .
Verwijderd
Citaat:
Anja Leuke bedachte naam.
ik had wel zin om zo een relletje te lezen
Verwijderd

Oud 19-07-2011, 19:01
Verwijderd