Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik laat me vaker leiden door redenatie. Maar misschien is die redenatie juist wel beďnvloed door emoties, zonder dat ik dat doorheb. Maar ik kan echt heel ver rationaliseren. Misschien zelfs een beetje te veel soms.
Maar als ik wíl kan ik wel goed emoties uiten. Of ernaar luisteren. Dat kan ik wel, maar soms heb ik er even geen zin in, en dan duw ik mijn emoties gewoon weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Emotioneel als in: je emoties/humeur/bui een grote rol laten spelen, 'erg gevoelig zijn/reageren, niet-rationeel, niet beschouwend, janken bij romkoms, snel gekwetst zijn. Of zo. Het zijn niet de definities maar zo zitten die woorden ongeveer in mijn hoofd. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En heh, je zat vrij lang in een relatie, hoe kun je dan vergeten zijn dat er zoiets bestaat? (verder snap ik je verhaal wel hoor, van de focus en zo). Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
even iets compleet anders, kijk hier nou eens na.
http://www.lohuizerbrink-epe.nl/coll...PG&w=800&h=446 Even los van het 'BUDUHSUDHUHG guldens, ik wil ze terug'. Hoe fantastisch mooi is het kleurontwerp van dit biljet? En die fantastische strakke vormen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, hoor ik ergens een ijsvogel te zien? Het staat erop maar ik kan het niet ontdekken eerlijk gezegd ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Deze vind ik toffer, maar ik kan me nog herinneren dat ik de 10-gulden remake wel modern vond ogen! Nog steeds eigenlijk. De nieuwe 10 gulden is wel tijdslozer imho, maar de portretten van Michiel de Ruyter en kornuiten zijn ook gaaf.
|
"Het tien gulden briefje met de ijsvogel is ontworpen door Jaap Drupsteen. In eerste instantie had hij het biljet ontworpen met de afbeelding van een vlinder, maar dat was volgens De Nederlandsche Bank te revolutionair en de Bank was erg aan vogeltjes gehecht."
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|