Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn accu is al vervangen
![]() Met Security Essentials ook. Maar als ik nu een filmpje wil bekijken trekt ie het eigenlijk al niet meer, dus misschien toch stof in de laptop ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Apate! Je laptop valt toch de hele tijd uit? Dat had onze computer ook eerst. Toen hebben we hem helemaal opnieuw hergeïnstalleerd en dat werkte een tijdje, maar uiteindelijk ging het toch weer mis. Toen hebben we een nieuwe gekocht. Hij was ook al negen jaar oud, dus het voelde niet zo zonde.
Sorry dat dit geen hoopgevende post is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En spannend, hopelijk komt er iets uit!
|
Ik dacht net aan Freecell en hoorde vanuit het niets mijn grootvaders stem in mijn hoofd: 'Freecell! Dat is wel echt zo ongeveer het stomst mogelijke ding op aarde! Een beetje stom kaarten heen en weer schuiven. Het is verzonnen om het volk simpel te houden! Dat doe jij toch niet, [mijn achternaam]? (Hij spreekt mensen meestal aan bij de achternaam.) Het is belachelijk! Heel dom!'
|
![]() |
|
Een vriend van me heeft een glutenintolerantie, en het is echt lastig met eten in het algemeen. Je mag dus ook geen brood of pasta meer, en in heel veel fabrieksproducten zitten ook gluten, eten wordt drie keer zo duur en je hebt duisent kleine regeltjes. Echt kut.
||
Citaat:
![]() ![]() En weet iemand hoe dat ene liedje gaat van 'hee hoo achter mij aan, kom laten wij marcheren.' Hoe gaat dat verder? |
![]() |
||
Citaat:
Maar de lekkerste dingen zoals brood en pasta en koekjes en duizent andere dingen helemaal niet meer kunnen eten lijkt me dan echt onwijs klote.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat: