Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2011, 18:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Grmbllll, huisgenootje kwam thuis met een vriendin en staat nu al duizent uur in de keuken, terwijl ik honger heb en superveel zin heb in m'n zelfgemaakte uberhamburgers. Waarom moet dat altijd zo lang duren?
Oud 24-10-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn laptop heeft altijd MSE gehad dus ik weet niet hoe je daar bij komt ik heb altijd dit erop gehad, en de problemen spelen vaak met een proces wat zich bezig houdt met beveiliging. Dus. Ik vind het logisch.
Oh ik dacht van niet haha. Maar het lijkt me nog steeds onlogisch
Oud 24-10-2011, 18:49
Verwijderd
Het lijkt mij ook onlogisch maar klinkt dit probleem logisch in jouw oren ?
Oud 24-10-2011, 18:53
Verwijderd
Ook weer zo

Het zou wel hilarisch zijn als blijkt dat het daadwerkelijk MSE is
Oud 24-10-2011, 18:53
Verwijderd
Ik zou dat niet zo hilarisch vinden
Oud 24-10-2011, 18:56
Verwijderd
Achteraf gezien is dat toch best grappig ;p
Oud 24-10-2011, 18:59
Verwijderd
ik vind nu niets meer grappig. Ik vond het eerst ook niet erg om in de veilige modus te werken, maar het gaat me nu gewoon heel erg irriteren, en ik ga erover lopen stressen en ik word er gewoon heel. erg. moe van.
Oud 24-10-2011, 19:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
MSE, is dat BSE voor computers?
Oud 24-10-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Nee, MSE is een prima graties ellendefilter in de zin van snode software.
Oud 24-10-2011, 19:03
Verwijderd
Dobermann wil jij mijn laptop adopteren ?
Oud 24-10-2011, 19:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Multiple Sclerose Electronicus?
Oud 24-10-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Dobermann wil jij mijn laptop adopteren ?

Wat voor iets is het?
Oud 24-10-2011, 19:12
Verwijderd
"het" is een HP Pavilion DV6 1320 SD . En ik heb het sinds eind december 2009. En hij werkt dus niet. Denk ik. Hij doet het nu vrij aardig alweer voor een aantal uur, maar ja, ik ben er dan ook 2 uur van weg geweest.
Oud 24-10-2011, 19:18
Verwijderd
Men wat heb ik weinig zin om huiswerk te maken.
Oud 24-10-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
"het" is een HP Pavilion DV6 1320 SD . En ik heb het sinds eind december 2009. En hij werkt dus niet. Denk ik. Hij doet het nu vrij aardig alweer voor een aantal uur, maar ja, ik ben er dan ook 2 uur van weg geweest.
Mijn zusje heeft precies dezelfde en die draait zonder problemen Microsoft Security Essentials. Wel is de accu al heel slecht en heeft hij, naar het schijnt, soms ook wat vreemde kuurtjes, maar niet zo erg als dit.
Oud 24-10-2011, 19:24
Verwijderd
Mijn accu is al vervangen door een betere. En ik was er ook echt heel erg tevreden over! Hij werkte altijd heel prima, tot 3 maanden geleden.

Met Security Essentials ook. Maar als ik nu een filmpje wil bekijken trekt ie het eigenlijk al niet meer, dus misschien toch stof in de laptop
Oud 24-10-2011, 19:27
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat het iets hardwarematigs is, ontstoffen zou ik dan toch een keertje (laten) doen.
Oud 24-10-2011, 19:29
Verwijderd
Ja apart dan toch. Maar het moet bijna wel...
Oud 24-10-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Oh, die wil ik best adopteren hoor
Oud 24-10-2011, 19:30
Verwijderd
Huhu waarschijnlijk komt er straks een spin uit mijn laptop gelopen die daar gewoon een nest heeft zitten ofzo .
Oud 24-10-2011, 19:31
Verwijderd

Zo, ik ga weer verder studeren, nu hopen op wat focus en concentratie!
Oud 24-10-2011, 19:37
Verwijderd
Argh ik had op internet op een ander forum iemand gevonden met precies hetzelfde probleem, dus ik helemaal blij... Is er geen oplossing
Oud 24-10-2011, 19:53
Verwijderd
wat is nu precies het probleem dan?
Oud 24-10-2011, 19:57
Verwijderd
Oh wat een zalig weer is het buiten.. Ik heb de achterdeur lekker open gezet
Oud 24-10-2011, 19:57
Verwijderd
Heb je een uur maar, ik kwam net dénk ik de oplossing tegen. Toch een harde schijf probleem . Ten minste, het lijkt er verdacht veel op . Hoe duur is een harde schijf en het vervangen van een harde schijf ?
Oud 24-10-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Heb je een uur maar, ik kwam net dénk ik de oplossing tegen. Toch een harde schijf probleem . Ten minste, het lijkt er verdacht veel op . Hoe duur is een harde schijf en het vervangen van een harde schijf ?
Depends, 3,5" kost geen reet en 2,5" een paar aarsharen meer. Vervangen is een kwestie van twee schroefjes opendraaien, kleppie open doen, oude schijf er uit, nieuwe er in, kleppie dicht, schroefjes vast draaien en gas er op.
Oud 24-10-2011, 20:03
The Larch
The Larch is offline
Apate! Je laptop valt toch de hele tijd uit? Dat had onze computer ook eerst. Toen hebben we hem helemaal opnieuw hergeïnstalleerd en dat werkte een tijdje, maar uiteindelijk ging het toch weer mis. Toen hebben we een nieuwe gekocht. Hij was ook al negen jaar oud, dus het voelde niet zo zonde.
Sorry dat dit geen hoopgevende post is.
Oud 24-10-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Depends, 3,5" kost geen reet en 2,5" een paar aarsharen meer. Vervangen is een kwestie van twee schroefjes opendraaien, kleppie open doen, oude schijf er uit, nieuwe er in, kleppie dicht, schroefjes vast draaien en gas er op.
Uuh oke Als jij het zegt . Dus het hoeft in ieder geval niet veel te kosten begrijp ik uit dit verhaal ?
Oud 24-10-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Apate! Je laptop valt toch de hele tijd uit? Dat had onze computer ook eerst. Toen hebben we hem helemaal opnieuw hergeïnstalleerd en dat werkte een tijdje, maar uiteindelijk ging het toch weer mis. Toen hebben we een nieuwe gekocht. Hij was ook al negen jaar oud, dus het voelde niet zo zonde.
Sorry dat dit geen hoopgevende post is.

<3 Alleen, hij valt niet uit .
Oud 24-10-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Uuh oke Als jij het zegt . Dus het hoeft in ieder geval niet veel te kosten begrijp ik uit dit verhaal ?
Nou ja, reken op 5 tientjes of zo, ongeacht fysieke grootte. Als je het zelf vervangt betaal je geen kosten voor het monteren, obviously, reken anders op een paar tientjes extra, probably.
Oud 24-10-2011, 20:07
Verwijderd
Oh dát is wel weer een beetje jammer. Maar goedkoper dan een nieuwe computer of laptop natuurlijk. Maar dan koop ik NOOIT meer een hp laptop
Oud 24-10-2011, 20:08
Verwijderd
Ik heb sneaky mijn post moeten wijzigen Apate. 't Is allemaal niet zo duur; ik veronderstel dat 500GB plenty is voor een chicka als jij.
Oud 24-10-2011, 20:10
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
<3 Alleen, hij valt niet uit .
O echt. Dan heb ik niets gezegd!

En mijn winpercentage bij FreeCell is 57%. Omfg. <3
Oud 24-10-2011, 20:10
Verwijderd
Oh. Dat is dan alweer beter te doen!

En ik ben er tevreden als ie het doet en ik er een beetje op kan gamen als ik dat wil
Oud 24-10-2011, 20:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oef, m'n buik ontploft bijna door alle hamburger goodness. En ik ruik naar boter, want de hamburger viel van m'n spateltje en deed zo van 'flatsjjjj' en toen spatte de boter op m'n kleren. Nou mou.
Oud 24-10-2011, 20:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Goed nieuws: internist heeft me GEGARANDEERD dat ik geen kwaadaardige tumor heb

Slecht nieuws: weer 10 buisjes bloed gegeven + urine onderzoek. Wordt gedacht aan: bijnieren, toch schildklier óf een voedselallergie (gluten bijv.) 14 november moet ik weer naar het ziekenhuis voor resultaten.
gelukkig maar

En spannend, hopelijk komt er iets uit!
Oud 24-10-2011, 20:19
The Larch
The Larch is offline
Ik dacht net aan Freecell en hoorde vanuit het niets mijn grootvaders stem in mijn hoofd: 'Freecell! Dat is wel echt zo ongeveer het stomst mogelijke ding op aarde! Een beetje stom kaarten heen en weer schuiven. Het is verzonnen om het volk simpel te houden! Dat doe jij toch niet, [mijn achternaam]? (Hij spreekt mensen meestal aan bij de achternaam.) Het is belachelijk! Heel dom!'
Oud 24-10-2011, 20:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja Sann, ik hoop dat je nog gewoon gluten mag, want gluutloos voer is echt vieszzz.
Maar gelukkig is het iig niks kwaadaardigs, phew. daar proost ik een biertje op!
Oud 24-10-2011, 20:24
Verwijderd
Mijn nichtje komt morgen onverwachts langs!
Oud 24-10-2011, 20:24
Martiño
Martiño is offline
Een vriend van me heeft een glutenintolerantie, en het is echt lastig met eten in het algemeen. Je mag dus ook geen brood of pasta meer, en in heel veel fabrieksproducten zitten ook gluten, eten wordt drie keer zo duur en je hebt duisent kleine regeltjes. Echt kut.
Oud 24-10-2011, 20:26
Verwijderd
Mijn vader wil nog een keer mijn laptop laten formatteren
Oud 24-10-2011, 20:29
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ja Sann, ik hoop dat je nog gewoon gluten mag, want gluutloos voer is echt vieszzz.
Maar gelukkig is het iig niks kwaadaardigs, phew. daar proost ik een biertje op!
Glutenvrij eten is helemaal niet altijd vies, gekke Trimm! En uiteindelijk vallen dat soort diëten bijna altijd mee. Toen ik erachter kwam dat ik door melk altijd zo ziek werd dacht ik eerst ook 'zhe noessss, mijn leven is voorbij zonder heerlijke glazen karnemelk voor het slapengaan!', maar dat viel heel erg mee omdat ik wist hoe groot het verschil in buikpijn is tussen wel en geen melk. En glutenvrij eten is natuurlijk wat ingrijpender, maar dat komt ook allemaal goed. Sanne kan dat want Sanne is keigaaf.

En weet iemand hoe dat ene liedje gaat van 'hee hoo achter mij aan, kom laten wij marcheren.' Hoe gaat dat verder?
Oud 24-10-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
mijn vader wil nog een keer mijn laptop laten formatteren
Oud 24-10-2011, 20:32
Verwijderd
Het is echt niet meer grappig ondertussen. Wat heeft nou voor NUT om in hemelsnaam NOG een keer windows opnieuw te installeren. Dat hielp de voorgaande 2 keer ook niet.
Oud 24-10-2011, 20:33
Lorelei
Lorelei is offline
Sanne bezorgt mij al de hele dag stress. Zelfs als ze niet aanwezig is.
Oud 24-10-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Het is echt niet meer grappig ondertussen. Wat heeft nou voor NUT om in hemelsnaam NOG een keer windows opnieuw te installeren. Dat hielp de voorgaande 2 keer ook niet.
Vaders zijn wat dat betreft niet te begrijpen.
Oud 24-10-2011, 20:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Glutenvrij eten is helemaal niet altijd vies, gekke Trimm! En uiteindelijk vallen dat soort diëten bijna altijd mee. Toen ik erachter kwam dat ik door melk altijd zo ziek werd dacht ik eerst ook 'zhe noessss, mijn leven is voorbij zonder heerlijke glazen karnemelk voor het slapengaan!', maar dat viel heel erg mee omdat ik wist hoe groot het verschil in buikpijn is tussen wel en geen melk. En glutenvrij eten is natuurlijk wat ingrijpender, maar dat komt ook allemaal goed. Sanne kan dat want Sanne is keigaaf.

En weet iemand hoe dat ene liedje gaat van 'hee hoo achter mij aan, kom laten wij marcheren.' Hoe gaat dat verder?
Ja, maar kon je dan bijvoorbeeld ook geen kaas eten, of andere producten waar melk in verwerkt zat? Want anders is het dus niet zo'n probleem. Ik drink zelf ook nooit melk en daar mis ik niks aan.
Maar de lekkerste dingen zoals brood en pasta en koekjes en duizent andere dingen helemaal niet meer kunnen eten lijkt me dan echt onwijs klote.
Oud 24-10-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Helemaal geen nut!
Citaat:
Mij ook! Althans er ligt een doos in de hoek van de kamer met daarin een lederhose, ik zie er lichtjes tegenop om die open te maken en dat ding te passen en in de spiegel te kijken
Oud 24-10-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Vaders zijn wat dat betreft niet te begrijpen.
Ik weet zeker dat mijn moeder zit te zuchten en roept: Geef dat kind gewoon een nieuwe laptop, ik ben dit gezeur hélemaal zat!
Oud 24-10-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:

Glutenvrij eten is intens kut en echt niet vergelijkbaar met iets als melk of zelfs noten achterwege laten. Maar daarbuiten is het natuurlijk helemaal niet zo dat dat nu met sann aan de hand is, het is slechts een van de vage mogelijkheden.

Citaat:
?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten