Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Jullie grepen mijn tieten en ik deed het terug?
Ik in elk geval, toen je weer eens langs liep op weg naar andere Belangrijke Leuke Mensen. Vraag me niet waarom.
Advertentie
Oud 31-10-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik in elk geval, toen je weer eens langs liep op weg naar andere Belangrijke Leuke Mensen. Vraag me niet waarom.
Oh wtf Daar staat me echt bijna niets van bij Ik weet nog net dat het gebeurd is, maar het hoe en waarom
Oud 31-10-2011, 20:17
Verwijderd
Ja nee daarvoor moet je ook niet bij mij zijn.
Oud 31-10-2011, 20:19
Verwijderd
Ik had je zaterdag gewoon moeten versieren, ipv laatst in mijn bed

Notetoself: Bring Amaretto

Oud 31-10-2011, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ik had je zaterdag gewoon moeten versieren, ipv laatst in mijn bed

Notetoself: Bring Amaretto

Oud 31-10-2011, 20:30
Martiño
Martiño is offline
Hoe laat ben jij eigen naar huis gegaan quis?
Oud 31-10-2011, 20:31
Verwijderd
Jammer dat ik niet net wat meer van de avond weet
Oud 31-10-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat ben jij eigen naar huis gegaan quis?
Ik ben met Sann mee in de taxi gegaan maar ik weet niet meer hoe laat dat was. Sann? Wel heel laat, er waren geloof ik bijna geen mensen meer over.
Oud 31-10-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat ik niet net wat meer van de avond weet
Ook last van geheugenverlies of wat bedoel je, snorremans?
Oud 31-10-2011, 20:37
Verwijderd
Last van geheugenverlies! En die snor is er de volgende dag direct afgegaan
Oud 31-10-2011, 20:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Doet er hier trouwens iemand aan Wordfeud?
Yesh!
Oud 31-10-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben met Sann mee in de taxi gegaan maar ik weet niet meer hoe laat dat was. Sann? Wel heel laat, er waren geloof ik bijna geen mensen meer over.
Not sure. Roos kwam geloof ik een half uur later thuis dan wij en dat was om 5 uur. Dus ik denk om half 5.

Ja of 6 uur en half 6. Volgens mij was het nieuwe tijd, maar ik weet het niet zeker.
Oud 31-10-2011, 21:46
Verwijderd
Holy shit ik keek nog eens naar het mailtje van mijn cijfer van mijn recensie, en dat is gewoon om 04.40 gestuurd en een studiegenootje kreeg eentje om half 5 's ochtends :'). Dat is best wel snel nakijken wat die gast doet, ik stuurde het om 10 uur naar hem toe geloof ik
Oud 31-10-2011, 21:50
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Holy shit ik keek nog eens naar het mailtje van mijn cijfer van mijn recensie, en dat is gewoon om 04.40 gestuurd en een studiegenootje kreeg eentje om half 5 's ochtends :'). Dat is best wel snel nakijken wat die gast doet, ik stuurde het om 10 uur naar hem toe geloof ik
En had je een goed punt?
Oud 31-10-2011, 21:50
Verwijderd
Beter huren ze die gast hier in
Oud 31-10-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
En had je een goed punt?
Ahum een 5

Maar ik was er echt blij mee. Moeilijk vak.

Sowieso, nu cijfer van 1 tentamen terug, binnen 6 dagen

Maar ja weinig mensen die mijn studie doen eh ?
Oud 31-10-2011, 21:53
Verwijderd
Dan nog. Mijn werkgroepdocent (vergelijkbaar aantal studenten) deed 2,5 week over de laatste opdracht (650 woorden)
Oud 31-10-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Not sure. Roos kwam geloof ik een half uur later thuis dan wij en dat was om 5 uur. Dus ik denk om half 5.

Ja of 6 uur en half 6. Volgens mij was het nieuwe tijd, maar ik weet het niet zeker.
Ja nieuwe tijd. Dat maakt het nog veel schrijnender eigenlijk
Oud 31-10-2011, 21:54
Verwijderd
Oh. Dit waren meer woorden. Ik had er ongeveer 1100. Ik snap ook niet dat hij al die verslagen al klaar heeft . Al helemaal niet om 4 uur 's nachts. Terwijl het zondag was.
Oud 31-10-2011, 21:56
Verwijderd
Sommige docenten houden er gekke ritmes op na
Oud 31-10-2011, 21:56
Macrador
Macrador is offline
Ik kreeg soms gewoon 2 dagen voor like 3 opdrachten van 500 woorden op het middelbaar
Oud 31-10-2011, 21:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ahum een 5

Maar ik was er echt blij mee. Moeilijk vak.

Sowieso, nu cijfer van 1 tentamen terug, binnen 6 dagen

Maar ja weinig mensen die mijn studie doen eh ?
Aan je spelling lag het in ieder geval niet huhuhu
Oud 31-10-2011, 21:58
Verwijderd
Ik weet dat cijfer morgen pas omdat ik nog niet op de uni ben geweest en dus ligt het nog in de uitwisselingskast morgen weet ik het pas ( hij zet ze niet online )
Oud 31-10-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Oh. Dit waren meer woorden. Ik had er ongeveer 1100. Ik snap ook niet dat hij al die verslagen al klaar heeft . Al helemaal niet om 4 uur 's nachts. Terwijl het zondag was.
Allemaal vijven uitdelen, ben je zo klaar.
Oud 31-10-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Aan je spelling lag het in ieder geval niet huhuhu
Nee <3

Overigens moet ik woensdag voor 3 uur mijn essay ingeleverd hebben.... wil jij morgen nog een keer je superawesomenakijkskills op mijn essay doen?
Oud 31-10-2011, 22:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee <3

Overigens moet ik woensdag voor 3 uur mijn essay ingeleverd hebben.... wil jij morgen nog een keer je superawesomenakijkskills op mijn essay doen?
Als ik morgen niet hoef te werken volgens mij sta ik reserve, maar ik zal even voor je kijken
Oud 31-10-2011, 22:12
Verwijderd
Graaaag. Kan woensdagochtend ook nog hoor!
Oud 31-10-2011, 22:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik sta morgenochtend reserve ja. Dus het kan wel kan morgenavond dan ook nog wel.
Oud 31-10-2011, 22:16
Verwijderd
Ik ga 'm morgen schrijven (hoop ik) en dan mail ik hem 's avonds naar je toe! Waars. voor 6 uur, want daarna ga ik naar Utrecht ! En dan kan ik hem woensdag weer verbeteren
Oud 31-10-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat cijfer morgen pas omdat ik nog niet op de uni ben geweest en dus ligt het nog in de uitwisselingskast morgen weet ik het pas ( hij zet ze niet online )
Hebben jullie daar geen via internet toegankelijk systeem voor?

Edit: oh, het is een tussenopdrachtje? Flauw dat hij ze niet via internet doorgeeft dan.
Oud 31-10-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie daar geen via internet toegankelijk systeem voor?
Tuurlijk zou hij ze op blackboard kunnen zetten, maar dat doet hij niet
Oud 31-10-2011, 22:22
Verwijderd
Ik ben eigenlijk best wel fan geworden van blackboard de laatste tijd! Het wérkt namelijk gewoon!
Oud 31-10-2011, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk zou hij ze op blackboard kunnen zetten, maar dat doet hij niet
Hij krijgt toch niet betaald om lui te zijn?

Citaat:
Ik ben eigenlijk best wel fan geworden van blackboard de laatste tijd! Het wérkt namelijk gewoon!
Eens kijken of je er over een jaartje nog zo over denkt.
Oud 31-10-2011, 22:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ga 'm morgen schrijven (hoop ik) en dan mail ik hem 's avonds naar je toe! Waars. voor 6 uur, want daarna ga ik naar Utrecht ! En dan kan ik hem woensdag weer verbeteren
Goed zo, want ik moet werken tot half 6. Aan de arbeid morgen dus wij allebei.
Verwijderd
Tenzij het er uit ligt op cruciale momenten
Verwijderd
Citaat:
Eens kijken of je er over een jaartje nog zo over denkt.
Usis is het kwaad hier overigens
Oud 31-10-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ken ik niet.
Oud 31-10-2011, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Vakinschrijvingssysteem?

sis hier en dat is pure aids ja
Oud 31-10-2011, 22:29
Verwijderd
Nee het wordt alleen in Leiden gebruikt, dacht ik althans. Het is een administratie systeem, waarin cijfers worden neergezet (dat is de bedoeling) en waar je je moet inschrijven voor je vakken en tentamens en dergelijke. Het werkt alleen niet, en dat is een beetje zonde van de (geloof ik) 10 miljoen euro die erin zit. Gevolg: Bij mijn studie negeren ze Usis zo lang mogelijk. Bij mijn kerncurriculum kon niemand zich inschrijven en moest iedereen handmatig worden ingeschreven door het studiepunt.

Niemand kan zich ooit ergens voor inschrijven, docenten kunnen niet inloggen en hebben als ze wel kunnen inloggen geen rechten om cijfers in te voeren. En er gaat meer en meer geld in, en er gebeurt niets
Oud 31-10-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Nee het wordt alleen in Leiden gebruikt, dacht ik althans. Het is een administratie systeem, waarin cijfers worden neergezet (dat is de bedoeling) en waar je je moet inschrijven voor je vakken en tentamens en dergelijke. Het werkt alleen niet, en dat is een beetje zonde van de (geloof ik) 10 miljoen euro die erin zit. Gevolg: Bij mijn studie negeren ze Usis zo lang mogelijk. Bij mijn kerncurriculum kon niemand zich inschrijven en moest iedereen handmatig worden ingeschreven door het studiepunt.

Niemand kan zich ooit ergens voor inschrijven, docenten kunnen niet inloggen en hebben als ze wel kunnen inloggen geen rechten om cijfers in te voeren. En er gaat meer en meer geld in, en er gebeurt niets
Aan de RU gebruiken ze een systeem dat TIS heet, het ziet er erg spartaans uit, maar voor ons studenten werkt het uitstekend.
Oud 31-10-2011, 22:32
Verwijderd
Het is de bedoeling dat cijfers er ook in komen bij ons maar nog geen 1 van mijn resultaten zijn al over gezet!

Maar ons systeem heet dus bijna hetzelfde zal het vast wel enige gelijkenis vertonen.
Oud 31-10-2011, 22:32
Verwijderd
Usis is de as van het kwaad hier

Overigens gaan de cijfers tot nu toe maar gewoon op blackboard, en wordt alleen ons eindcijfer in Usis gezet. Omdat dat gemakkelijker is.
Oud 31-10-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ja nieuwe tijd. Dat maakt het nog veel schrijnender eigenlijk
Welnee, dat maakt het een nog beter feest
Oud 31-10-2011, 22:50
Verwijderd
Tijd voor slapen! Weltrusten!
Oud 31-10-2011, 22:52
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Schilderij van 5 meter x 1.60 meter maken is geen dag-klusje zeg.
Oud 31-10-2011, 22:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ach liefje wat is er?
Ik heb al twee weken zo heel erg last van mijn tourette en ik kan het helemaal niet tegenhouden en het is ook niet chill om dat te doen maar ik merk dan wel dat mensen het merken en vooral vreemden geven daar supergraag blijk van en vaak duurt het maar een paar dagen maar nu al twee weken en ik wil het niet

Citaat:
*kusje op voorhoofd en knuffel geeft*
dankjewel <3 dat is lief
Oud 31-10-2011, 23:00
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik heb al twee weken zo heel erg last van mijn tourette en ik kan het helemaal niet tegenhouden en het is ook niet chill om dat te doen maar ik merk dan wel dat mensen het merken en vooral vreemden geven daar supergraag blijk van en vaak duurt het maar een paar dagen maar nu al twee weken en ik wil het niet

dankjewel <3 dat is lief
tourette in de vieze woordjes of tourette in beweging?
Oud 31-10-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:

dankjewel <3 dat is lief
Kusje fizzle. Wat stom
Oud 31-10-2011, 23:04
Verwijderd
Citaat:

dankjewel <3 dat is lief
Ik wist niet dat je dat had /latetrain *knuffels* en sterkte!
Oud 31-10-2011, 23:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wist het ook niet! Misschien een stomme vraag, maar zijn daar nou geen medicijnen voor?

Regels voor berichten