Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2011, 21:17
Verwijderd
Ik heb ze bij de apotheek gehaald! Ik denk dat je ze ook wel zonder voorschrift ofzo kan krijgen. Het zijn Psylliumvezels van Sandoz. Ik moest het wel betalen, voor 20 stuks (10 dagen ) was ik geloof ik 5 euro ofzo kwijt. Ik moest dit van mijn huisarts proberen, omdat het kennelijk iets fantastisch voor je darmen doet . Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik al twee dagen geen pijn in buik meer heb gehad, en hij maakt ook minder geluid, dus volgens mij is mijn buik best tevreden

Het zijn gewoon zakjes poeder die je oplost. Met sinaasappelsmaak. Kennelijk.
Advertentie
Oud 14-11-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
wat hebben jullie gedaan moesasji?
biergedronken in een ierse pub, 6 gangen dineetje, naar een club waar het gay night bleek te zijn, en bij een chinees restaurant (Echt chinees zeg maar) gegeten.
Oud 14-11-2011, 21:18
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
hoe wordt je eigenlijk mod?
Oud 14-11-2011, 21:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb ze bij de apotheek gehaald! Ik denk dat je ze ook wel zonder voorschrift ofzo kan krijgen. Het zijn Psylliumvezels van Sandoz. Ik moest het wel betalen, voor 20 stuks (10 dagen ) was ik geloof ik 5 euro ofzo kwijt. Ik moest dit van mijn huisarts proberen, omdat het kennelijk iets fantastisch voor je darmen doet . Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik al twee dagen geen pijn in buik meer heb gehad, en hij maakt ook minder geluid, dus volgens mij is mijn buik best tevreden

Het zijn gewoon zakjes poeder die je oplost. Met sinaasappelsmaak. Kennelijk.
Oke, ga ik daar eens naar vragen

En KENNELIJK sinaasappelsmaak hm. Klinkt heeeerlijk!
Oud 14-11-2011, 21:19
Verwijderd
Uuuh Ja . Echt, niet oplossen in water. Gewoon in limonade of sinaasappelsap/appelsap. Dat is veel chiller!
Oud 14-11-2011, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Vooruit. Je wordt of gevraagd of je moet solliciteren als er een topic staat van: Wie wil er FB worden, stuur nu een sollicitatie.
Oud 14-11-2011, 21:21
CuwleMandarijn
okeej ty
Oud 14-11-2011, 21:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uuuh Ja . Echt, niet oplossen in water. Gewoon in limonade of sinaasappelsap/appelsap. Dat is veel chiller!
Euuuulllll *ril* ik heb er nu al zin in.
Oud 14-11-2011, 21:23
Verwijderd
Huhu de eerste keer was het verschrikkelijk en toen werd het wel steeds beter . Ik moest ook laxeermiddel (nu nog steeds eigenlijk ) en de eerste keer dat ik dát dronk ging ik serieus bijna over m'n nek, want dat had ik toen ook heel optimistisch in water opgelost . Maar ook dat is met sinaasappelsap ofzo prima te doen
Oud 14-11-2011, 21:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huhu de eerste keer was het verschrikkelijk en toen werd het wel steeds beter . Ik moest ook laxeermiddel (nu nog steeds eigenlijk ) en de eerste keer dat ik dát dronk ging ik serieus bijna over m'n nek, want dat had ik toen ook heel optimistisch in water opgelost . Maar ook dat is met sinaasappelsap ofzo prima te doen
Dat heb ik ook gehad, maar vond ik wel meevallen (na een tijdje ). Het deed me denken aan fluorbehandeling bij de tandarts. Bleh.
Oud 14-11-2011, 21:26
Verwijderd
Ach het is allemaal niet zo erg. Had in ieder geval veel erger kunnen zijn enzo.

God, het is alweer half 11 tijd gaat snel zeg.
Oud 14-11-2011, 21:27
CuwleMandarijn
Citaat:
blugh, me broertje moest dat spul vaak innemen, hij zei dat het smaakte naar frisse dwijl

ik vroeg of hij ooit wel eens een frisse dwijl in z'n mond had gehad zD
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, dat zag ik ook. Daarom ga ik maar slapen @Apate

Toedels!
Verwijderd
Als dat laxeermiddel Movicolon is kun je ook gewoon gerust besluiten om het alleen te gebruiken op de dagen dat je niet uit jezelf gepoept hebt
Oud 14-11-2011, 21:30
Verwijderd
Weltrusten CR!

En Sarah, volgens mij is het dat inderdaad .
Oud 14-11-2011, 21:34
Verwijderd
Fijn dat er niets gevonden is Sann, want dat durven ze pas te zeggen als ze zeker weten dat het niets rottigs is
Oud 14-11-2011, 21:35
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Fijn dat er niets gevonden is Sann, want dat durven ze pas te zeggen als ze zeker weten dat het niets rottigs is
of als ze incapabel zijn en hun fout proberen te verbergen.
Oud 14-11-2011, 21:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Laxeermiddelen zijn toch zodat je diarree krijgt en je darmen leeggaan?
Oud 14-11-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ja hij klonk ook heel zeker van z'n zaak En ik heb me ook in 'm vergist denk ik, want hij was vandaag echt extreem hartelijk.
Oud 14-11-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Alleen als je 1 dag een heel hoge dosering gebruikt omdat je een darmonderzoek krijgt. Normaal zijn ze gewoon als je obstipatie hebt, om te zorgen dat je vaak genoeg poept om te voorkomen dat je er buikpijn van krijgt. Als je er diarree van krijgt heb je ze dus niet nodig.
Oud 14-11-2011, 21:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
biergedronken in een ierse pub, 6 gangen dineetje, naar een club waar het gay night bleek te zijn, en bij een chinees restaurant (Echt chinees zeg maar) gegeten.
Oh, gaaf. "Toevallig" gay night zeker!

Citaat:
Door die vraag niet te stellen
Oud 14-11-2011, 21:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als dat laxeermiddel Movicolon is kun je ook gewoon gerust besluiten om het alleen te gebruiken op de dagen dat je niet uit jezelf gepoept hebt
En met veel ranja valt movicolon best mee.
Oud 14-11-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Huhu

En wauw! Ik ga morgen me proberen in te schrijven voor een cursus Aerial Aerobics! Lijkt me echt heel erg gaaf
Verwijderd
Citaat:
Oh, gaaf. "Toevallig" gay night zeker!

Wij hadden geen idee! Het was hilarisch
Verwijderd
Citaat:
En met veel ranja valt movicolon best mee.
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Huhu

En wauw! Ik ga morgen me proberen in te schrijven voor een cursus Aerial Aerobics! Lijkt me echt heel erg gaaf
Seriously?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wij hadden geen idee! Het was hilarisch
hihi, vast!
Verwijderd
Citaat:
dobermann, speel ik nu webfeud tegen jou?
Kweenie, wie ben jij?

edit: Ik las "wordfeud"

Wat is in godsnaam een "webfeud"?
Oud 14-11-2011, 21:40
Martiño
Martiño is offline
Ah, LL is het forumen ook nog niet verleerd!
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt van het type laxeermiddel af.
Verwijderd
Citaat:
Seriously?
Ja
Verwijderd
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mod_(subculture)
Oud 14-11-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt van het type laxeermiddel af.
Vooral van de reden waarom je het gebruikt. Voorafgaand aan een colonoscopie (darmonderzoek met zo'n slang) krijgen mensen vaak ook gewoon movicolon, alleen heet het dan moviprep, maar het is hetzelfde. Maargoed, normaal wil je juist geen diarree natuurlijk.
Oud 14-11-2011, 21:41
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ja
-8
Oud 14-11-2011, 21:42
Verwijderd
Want?
Oud 14-11-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
hihi, vast!
En wat was iedereen brak vandaag
Oud 14-11-2011, 21:47
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Want?
Oud 14-11-2011, 21:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mmmm, ik had heel veel en vaak steken in mijn onderbuik. En opgeblazen buik enzo. Bij de huisarts geweest, die had het over een spastische darm en zei dat ik vezeldrankjes moest gaan drinken. Dat doe ik nu. Gemixt met appelsap of sinaasappelsap is het best te doen, proeft net als het onderste stukje uit een pak sinaasappelsap gewoon, met veel stukjes. Ik ben er wel achter gekomen dat je het snel moet opdrinken, want het dikt echt in ik had het per ongeluk een keer laten staan, en toen was het echt superdik geworden .
Waarom niet gewoon vezelrijk eten?
Oud 14-11-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet gewoon vezelrijk eten?
Geen idee. Ik heb beschreven op zich wat ik op een normale dag eet, en toen kwam ze met dit aan.
Oud 14-11-2011, 21:49
Verwijderd
Sann, min of meer gefeliciteerd meid!
Oud 14-11-2011, 21:50
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Geen idee. Ik heb beschreven op zich wat ik op een normale dag eet, en toen kwam ze met dit aan.
Had ze ook een kruidendrankje tegen kanker?
Verwijderd
Ik zie het punt nog niet zo Volgens mij heb je bij geen enkele sport dat het er altijd maar leuk en sierlijk uitziet enzo . Dus tsja. Je zal heus niet een uur lang dat doen.
Thomas.
Thomas. is offline
'avond!
Oud 14-11-2011, 21:51
mollerator
mollerator is offline
Ik heb morgen om 7.30 een telecon met Australie, dus ik heb de wekker op 7.20 gezet
Oud 14-11-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Had ze ook een kruidendrankje tegen kanker?
Nee. Mijn vorige huisarts, die ik daarna ook echt niet meer vertrouwde eigenlijk , heeft wel beweerd dat mijn lichaam en geest niet synchroon liepen
Oud 14-11-2011, 21:52
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Nee. Mijn vorige huisarts, die ik daarna ook echt niet meer vertrouwde eigenlijk , heeft wel beweerd dat mijn lichaam en geest niet synchroon liepen
En toen had hij een drankje met een laplacefunctie voor een faseverschuiving?
Oud 14-11-2011, 21:53
Verwijderd
De vezels in die zakjes worden deels afgebroken tot stofjes die de voortplanting van je darmbacteriën stimuleren, wat ook voor harder werkende darmen zorgt. Dus ze werken op twee manieren. De meeste vezels uit je gewone eten doen dat niet. Meestal probeer je wel eerst vezelrijk eten uit, maar kennelijk vond je huisarts dat je dat al deed
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ik zie het punt nog niet zo Volgens mij heb je bij geen enkele sport dat het er altijd maar leuk en sierlijk uitziet enzo . Dus tsja. Je zal heus niet een uur lang dat doen.
Sport?
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
huh?
Verwijderd
Citaat:

Waarschijnlijk constateerde hij dat er een minimal temporal rift bij je frontal lobe zat waardoor de subparticlestream in de vortex tussen je kwabben niet in de juiste flux zat. Dat komt vaak voor hoor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten