Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou jongens, ik heb het wel gezien in de UB
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben volgens mij nog nooit op een feestje met dronken Russen geweest waar níet iemand gedichten ging voordragen. Best een opmerkelijke fascinatie met het poëtische, eigenlijk, voor zo'n relatief hard volk. Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit was het niet he? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe voor de gelegenheid ook maar een belachelijk Russisch ogende jas aan. Enkellang, zwart, en afgewerkt met een bonten capuchon. Panterprint, uiteraard. Hij doet een beetje denken aan dit. Wat een circus
![]() |
![]() |
|
Dingen die kak zijn deel duizent: er achter komen dat je tentamens niet begin januari zijn zoals de afgelopen 4 jaar, maar dat ze dinsdag al beginnen, je kkveel moet leren en dat dat niet kan omdat je moet werken en naar een crematie moet.
![]() Ik geloof dat ik nog tot m'n 30ste met die studie bezig ben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben zo'n ontiechelijke faalhaas. Ik wou dat ik nooit met die studie was begonnen. Hoe langer het duurt, hoe meer mensen teleurgesteld in me zijn als ik 't niet haal.
![]() Srsly, 12 uur per dag slapen en een week niet buitenkomen is toch niet normaal? Maar sinds alles zo kut gaat doe ik niet anders. Niet goed.
|
|