Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wil morgen met een dunner jasje naar school, maar dan ben ik zeker de enige ![]() en zaterdag krijg ik nieuwe kleren en schoenen. voor de zomer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vroeger kon je decemberzegels gewoon het hele jaar gebruiken maar dan had je er gewoon meer van nodig want ze waren 25 ct in plaats van 39. Weet iemand hoe dat nu zit? Ik vind wel dat een decemberzegel 36 ct kost nu en een gewone 50 ct, maar als er 4 postzegels op mijn brief moeten, kunnen er dan niet ook gewoon 6 decemberzegels op? |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn moeder gebruikt overigens nog gewoon postzegels uit de guldentijd. Die koopt ze dan voor het goede doel en gebruikt ze op kaarten en brieven die ze verstuurd. Een eurozegel is nu 50 cent per stuk, dus ze plakt er dan twee guldenzegels op van 60 cent. Of drie van 40 cent.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
de meerderheid van de Amerikaanse websites die ik volg, raad me aan om ook thebloggess.com te volgen. Dus je zou zeggen dat ik het geweldig moet vinden. Maar bij de meerderheid van de posts erop denk ik vooral 'okeee...dus.'
Ik snap wel waarom ze grappig is, zo heet haar webshop 'eight pounds of uncut cocaine' omdat dat zo leuk staat op je creditcardrekening. Maar haar posts zijn zo daar-had-je-vast-bij-moeten-zijn. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen ik zou haar zo graag nog eens zien en alles. Maar ik denk niet dat ik haar ooit nog zie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Ik dicteerde mijn pleegbroertje net een dictee en toen ik het nakeek was hij gewoon random letters vergeten.
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|