Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En hoe kan jij smelten? Hier in Soest was het best fris nog ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Zo, nou, hier was het 's middags goed toefen maar om vier uur werd het toch wel frisjes!
Ontopic: een t-shirt met zo'n tunnelding aan de bovenkant, donkergroen, precies dezelfde kleur als mijn bril, spijkerbroek, schoenen die ik niet kan omschrijven (grijze stof, dan een klein blauw randje, dan witte rand, zie je het voor je?) |
![]() |
|
Een blauw jurkje met een mooie dikke zwarte riem (stretch). Een wit topje met een vestje erop overheen want het is koud! brrrrrrr. Allemaal gekocht bij de H&M. Gesproken over aan hebben! Ik heb make-up "aan" van zo'n website waar je gratis kunt bestellen. Ik betaalde alleen verzendkosten OOoooo
![]() Laatst gewijzigd op 14-11-2013 om 12:30. Reden: reclame verwijderd |
![]() |
|
Blauwe spijkerbroek, zwarte hoge suede veterschoenen, taupe kleurig shirtje met korte mouwen, blauw/turquoise/taupe geblokt capuchonvest.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat voor outfit heb jij vandaag aan? #2 bloodyb | 17 | 08-06-2019 19:37 | |
Onzin |
Weten jullie de Onzin Shopping Queens nog? ßuerp | 71 | 04-12-2015 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 |