Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2012, 09:37
Verwijderd
Mijn fiets is gejat . Tweede keer in wat, twee weken nog niet eens. Bovendien heb ik zo tentamen.
Advertentie
Oud 31-10-2012, 09:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn fiets is gejat . Tweede keer in wat, twee weken nog niet eens. Bovendien heb ik zo tentamen.
Oh dat is wel kut ja. Jat een andere fiets dan.
Oud 31-10-2012, 09:44
Verwijderd
Ik doe (nog) niet aan fietsen jatten.
Oud 31-10-2012, 09:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed zo
Oud 31-10-2012, 09:49
Verwijderd
Ik ga straks tentamen maken, dan terug om te kijken of hij niet gewoon verplaatst is en anders dan een nieuwe fiets ergens kopen.
Oud 31-10-2012, 09:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En een goed slot?
Oud 31-10-2012, 09:53
Verwijderd
nou ja, als je hem in een winkel koopt zit er neem ik aan een slot op.
Oud 31-10-2012, 09:56
Carn
Carn is offline
ik gebruik al jaren twee sloten, standaardfietsslot + kettingslot; altijd en overal. Met als resultaat vooralsnog geen gestolen fiets
Oud 31-10-2012, 09:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
@Frayne: Ja, hallo, jouw fiets is al 2x gejat, die van mij nog nooit (behalve die ene keer dat ik dacht dat ie gejat was, maar ik hem gewoon even niet kon vinden en in paniek mijn moeder had opgebeld ). Ik weet wel hoe ik een fiets op slot moet zetten hoor

Dus ja, wat Carn zegt.
Oud 31-10-2012, 10:00
Verwijderd
Mijn eerste fiets werd alleen maar "gejat" omdat mijn sleutels nog in het slot zaten. Dat telt dus niet mee als stelen want dat is gewoon dom. Maar goed, die fiets had ik echt al jaren en hij had maar 1 gewoon slot. Dus ik zie nog steeds geen reden om meer dan 1 slot te nemen.
Oud 31-10-2012, 10:04
Verwijderd
En die vandaag gejat is had ook maar 1 slot?
Oud 31-10-2012, 10:05
Verwijderd
Ja, maar een ander soort slot. En eigenlijk vond ik het al een kutslot maar goed. Nog steeds geen reden om meer dan 1 slot te nemen.
Oud 31-10-2012, 10:07
Verwijderd
Ik wil alleen een ander slot
Oud 31-10-2012, 10:32
Carn
Carn is offline
Met alleen een normaal fietsslot is het een kwestie van tijd voordat ie weg is
Oud 31-10-2012, 10:45
Verwijderd
Nee hoor, ten minste. Dan ben ik minimaal een jaar verder. Dat zien we na dat jaar wel weer. Zo erg is het in Leiden nou ook weer niet.
Oud 31-10-2012, 10:46
Verwijderd
Oh, sterker nog, anderhalf jaar al bijna
Oud 31-10-2012, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik gebruik al jaren twee sloten, standaardfietsslot + kettingslot; altijd en overal. Met als resultaat vooralsnog geen gestolen fiets
Dit ja In Groningen worden ook heel veel fietsen gejat trouwens, blij dat de mijne er nog niet één van is
Oud 31-10-2012, 11:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben toch maar op de fiets naar meneer de advocaat gegaan, minder ver dan ik dacht

Advocaat zegt dat als UWV me geen gelijk geeft we het uit moeten vechten bij de rechter en evt hoge raad. In ieder geval fijn om te weten dat hij vindt dat ik gelijk heb
Oud 31-10-2012, 11:07
Verwijderd
Oud 31-10-2012, 11:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kort maar krachtig
Oud 31-10-2012, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb je zo nou een tentamen?
Oud 31-10-2012, 11:13
Verwijderd
Ja, standaard Babylonisch. We moeten een stuk tekst vertalen en de werkwoorden ontleden. Daarvoor hebben we 27 zinnen opgekregen die we moeten kunnen vertalen, uit ons hoofd. Ik heb ze nét allemaal doorgenomen en over 3 kwartier begint mijn tentamen. Gelukkig ken ik de vertaling wel vrij goed.
Oud 31-10-2012, 11:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus waarom doe je dat voor je lol
Oud 31-10-2012, 11:18
Verwijderd
Nou ja, lol, lol. Dat tentamen doe ik niet voor mijn lol.

Alhoewel het echt best wel mooie zinnen zijn!

Spoiler

En zo zijn alle stukjes dan een beetje . Ik vind de beschrijvingen zo mooi.
Oud 31-10-2012, 11:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind dat best mooi hoor, maar meer dan een paar regels hoeft van mij dan ook weer niet
Oud 31-10-2012, 11:26
Verwijderd
Even later in het verhaaltje gaat het brood, vogels, vissen en tarwe regenen
Oud 31-10-2012, 11:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb toch een pijn in m'n rug en benen, pfoei. Misschien van die yoga-houding gisteravond
Oud 31-10-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Zelfs in Di-fucking-damsko is je fiets op 't station niet veilig met alleen een standaard fietsslot
Oud 31-10-2012, 12:45
Verwijderd

ABC.
Oud 31-10-2012, 12:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Meh, i.p.v Millennium Falcon zou ik persoonlijk toch Moya (Farscape) kiezen, voor de variatie enzo.

[/auti-kill]
Oud 31-10-2012, 12:55
Carn
Carn is offline
ishimura en normandy
Oud 31-10-2012, 13:06
Dinalfos
Dinalfos is offline
Trouwens, "Battlestar" is geen onderdeel van de naam. Het schip heet gewoon Galactica. Anders zou het ook "Firefly Serenity" moeten zijn. En dan zou er gewoon geen hout meer van kloppen!
Oud 31-10-2012, 13:09
Carn
Carn is offline
en YT-1300 freighter Millenium Falcon, en Sovereign-class USS Enterprise

Oud 31-10-2012, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nerds
Oud 31-10-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Beste Koen,

Graag wil ik je laten weten dat je datum van uitschrijving is aangepast naar aanleiding van je e-mailbericht.
HEUJJJ dat scheelt me 266 + 166 euro die ik eigenlijk aan de DUO zou moeten betalen
Oud 31-10-2012, 14:10
Verwijderd
BEN JE GEIL OF WIL JE 'N KOEKJE
Oud 31-10-2012, 14:18
Verwijderd
HEY BAS BEN JE EN BEETJE BOOS
Oud 31-10-2012, 14:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Koekje plz
Oud 31-10-2012, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 31-10-2012, 14:40
Verwijderd
Hoi,
ik dacht even dat dit onzin was, omdat er zoveel mensen van onzin posten hier.

De schoolfotograaf komt trouwens morgen pas, dus heb ik me voor niks opogemaakt en krullen gemaakt. morgen ga ik zonder krullen en zonder make-up, zoals altijd.
Oud 31-10-2012, 14:45
Verwijderd
Bij het zwembad was ik eens een keer mijn fiets vrgeten af te sluiten, dus de sleutels hingen er nog in. Zodra ik binnen was met mijn moeder (mijn broertje had zwemles) kwam er een busje die fietsen meenam, alle fietsen waren meegenomen behalve de mijne en nog een fiets. Die van mijn moeder was met 2 kettingen vastgezet en was weg. De mijne met sleutels erin gestoken stond er nog. Dit vind ik nog steeds een beetje raar, dat de mijne niet meegenomen is. Het was ook nog een vrij nieuwe fiets.
Oud 31-10-2012, 14:56
Verwijderd
Was het niet van de gemeente? In dat geval stond jouw fiets namelijk goed en die van je moeder niet
Oud 31-10-2012, 15:08
Verwijderd
Mensenkinderen, mijn HOOFD
Oud 31-10-2012, 15:17
Verwijderd
:boks: ik lig in bed met rugpijn en een licht gevoel in mijn hoofd en pijn in mijn hoofd en in mijn nek en eigenlijk alles. Ik wil geen griep
Oud 31-10-2012, 15:27
Verwijderd
Oh, ik heb 'slechts' migraine-in-wording. Eigenlijk wil ik ook gewoon naar bed maar 't is voor het eerst dat ik mijn poedertje kan uitproberen en ik wil eigenlijk wel zien/voelen hoe het werkt en in hoeverre het invloed heeft op reactievermogen en zo. Voor zover je dat goed kunt aanvoelen zelf, natuurlijk.
Oud 31-10-2012, 15:36
Verwijderd
Nou ja, migraine lijkt me nog wel een graadje erger.
Oud 31-10-2012, 15:48
Verwijderd
Mm, als 't goed is valt 't allemaal reuze mee. Als die meuk begint te werken, that is.
Oud 31-10-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Was het niet van de gemeente? In dat geval stond jouw fiets namelijk goed en die van je moeder niet
Hij stond in het rek naast die van mam. Het was niet van de gemeente.
Oud 31-10-2012, 16:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Net bij opa in het ziekenhuis geweest, hij zag er goed uit. Waarschijnlijk moet 'ie nog wel een paar dagen blijven om z'n medicijnen goed te testen. Hij vertelde wat er nou gister aan de hand was. Hij had dus pijn op de borst. Bleek een bovendruk van 220 te hebben en een hartslag van 45. Dat klonk toch niet bepaald goed. Fijn dat ze het in het ziekenhuis nou eens goed gaan bekijken

Verder: wat een mooi weer
Oud 31-10-2012, 16:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh en beterschap aan de zieken, zwakken en misselijken hier.

Regels voor berichten