Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2012, 13:09
Verwijderd
thomascook vindt dat we best naar Athene kunnen maar raadt ook Kreta aan. En houdt verder zijn mond over zonnebaden in januari, dat vind ik wel sympathiek van ze.
Advertentie
Oud 28-11-2012, 13:10
Verwijderd
Jiba raadt gewoon heel Griekenland aan, dus daar kom ik niet verder mee!
Oud 28-11-2012, 13:11
Verwijderd
Oad vindt het ook geen probleem om naar Athene te gaan! Of anders een eiland, maakt hun niet uit welke.
Oud 28-11-2012, 13:13
Verwijderd
Oh, als je echt oudheiddingen wil bekijken in Griekenland, maar je wil liever niet in Athene zijn dan is Epidaurus misschien wel leuk om te bekijken! Ik weet alleen niet hoe het daar allemaal nu heet, maar het heeft vast wel een wiki-pagina ofzo. Er is daar best wel veel. Kun je volgens mij prima wandelen.
Oud 28-11-2012, 13:15
Qimm
Qimm is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Phaistos
Oud 28-11-2012, 13:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jullie noemen allemaal plaatsen die niet in Griekenland liggen zonder erbij te zeggen waarom we niet naar Griekenland zouden moeten gaan
Omdat ik nog nooit in Griekenland ben geweest en wel in Barcelona/Rome/Florence/Londen
Oud 28-11-2012, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens! Ik weet niet of jullie het nog weten, maar er was een klein beetje gezeur aan het eind van m'n stage mbt het cijfer. Ik kreeg niet het verwachtte cijfer, "omdat ik niet dat beetje extra had gedaan", volgens stagedocent. Los van het cijfer vond ik dat superkut, want ik heb me uit de naad gewerkt daar. En ik baalde dat het me niet eerder was verteld, want zo kon ik er niks meer aan doen.

Vanochtend ben ik in het museum geweest en heb even gekletst met stagebegeleider aldaar. Die was bijzonder verbaasd over de uitspraak van stagedocent, "hoezo dat beetje extra niet gedaan? Wat had je dan nog moeten doen??" En hij vond het belachelijk en zei dat ik me niks van haar moest aantrekken en dat ik het heel goed heb gedaan

Oud 28-11-2012, 13:29
Verwijderd
Oh wat leuk . Dat is echt chill om te horen dan gewoon zo lief dat mensen dan zoiets nog even zeggen.
Oud 28-11-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Jongens! Ik weet niet of jullie het nog weten, maar er was een klein beetje gezeur aan het eind van m'n stage mbt het cijfer. Ik kreeg niet het verwachtte cijfer, "omdat ik niet dat beetje extra had gedaan", volgens stagedocent. Los van het cijfer vond ik dat superkut, want ik heb me uit de naad gewerkt daar. En ik baalde dat het me niet eerder was verteld, want zo kon ik er niks meer aan doen.

Vanochtend ben ik in het museum geweest en heb even gekletst met stagebegeleider aldaar. Die was bijzonder verbaasd over de uitspraak van stagedocent, "hoezo dat beetje extra niet gedaan? Wat had je dan nog moeten doen??" En hij vond het belachelijk en zei dat ik me niks van haar moest aantrekken en dat ik het heel goed heb gedaan

Fijn om te horen
Oud 28-11-2012, 13:32
Verwijderd
He bah, ik wil een ding printen omdat ik liever vanaf papier studeer, maar het heeft echt enorme marges de marges zijn zo groot dat het gebied waar wel tekst staat, makkelijk 2 x op 1 pagina zou kunnen. Maar zoals het nu is, is het bestand 25 pagina's omdat er heel veel marges zijn, en zijn de letters te klein om het 2-op-1 te printen.
Oud 28-11-2012, 13:34
Verwijderd
(mocht er iemand zijn die toevallig weet hoe je marges in een .pdf aanpast in foxit reader, dan hoor ik dat graag!)
Oud 28-11-2012, 13:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh wat leuk . Dat is echt chill om te horen dan gewoon zo lief dat mensen dan zoiets nog even zeggen.
Nou ja, hij begon er niet over, ik heb ernaar gevraagd
Oud 28-11-2012, 13:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfiew, ik ben helemaal opgelucht en blij nu. Ik dacht steeds dat stagebegeleider van het museum vond dat ik niet genoeg had gedaan, maar het was dus alleen die stomme docent. Daar kan ik wel mee leven
Oud 28-11-2012, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, hij begon er niet over, ik heb ernaar gevraagd
Nee, snap ik, maardat hij dan wel zegt van 'Nou wat een onzin want je deed het gewoon fantastisch'
Oud 28-11-2012, 13:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
(mocht er iemand zijn die toevallig weet hoe je marges in een .pdf aanpast in foxit reader, dan hoor ik dat graag!)
Tekst selecteren en kopieren naar word?
Oud 28-11-2012, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Tekst selecteren en kopieren naar word?
Had ik geprobeerd, maar dan gaan de tabellen moeilijk doen!

Ik print het nu maar gewoon op meer papier dan nodig zou moeten zijn....
Wel dubbelzijdig hoor
Oud 28-11-2012, 13:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, snap ik, maardat hij dan wel zegt van 'Nou wat een onzin want je deed het gewoon fantastisch'
Jaaaaaa, zo fijn!
Oud 28-11-2012, 13:42
Verwijderd
En dat allemaal om te kunnen lezen over ouwe mannen die moeilijk plassen!
Oud 28-11-2012, 13:44
Verwijderd
Citaat:

wat fijn!
Oud 28-11-2012, 13:54
Verwijderd
Sarah, je kan naar Mycene, de Leeuwenpoort bekijken!
Oud 28-11-2012, 14:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ga maar gewoon naar Griekenland. Maar dan wel wat langer dan 4 daagjes. 5 ofzo.
Oud 28-11-2012, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ga maar gewoon naar Griekenland. Maar dan wel wat langer dan 4 daagjes. 5 ofzo.
ok

Nu zit ik te studeren terwijl ik winterbanden krijg.
Oud 28-11-2012, 14:50
Verwijderd
Fizzle naamzoek, je was een tijd geleden bezig met ijzeropname vs melk, toch? Ik lees hier, dat vind je vast interessant, dat ijzer-3 zoals het voorkomt in planten en ei, eerst moet worden afgebroken tot ijzer-2 om opgenomen te worden, en die afbraak gebeurt door maagzuur.
Calcium uit melk bindt aan maagzuur en neutraliseert het daarmee; mogelijk is dát de reden ervan dat melk+ijzer in dezelfde maaltijd voor slechtere opname zorgt.
Oud 28-11-2012, 14:52
Verwijderd
Alleen zit in ijzertabletten wel ijzer-2, dus ik snap het nog niet helemaal. Ik zal het aan mijn opleider vragen.
Oud 28-11-2012, 14:53
Verwijderd
Citaat:

Oud 28-11-2012, 15:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat leven jullie allemaal fijn met mij mee
Oud 28-11-2012, 15:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga nog maar even een rondje lopen, zulk fijn weer
Oud 28-11-2012, 15:27
Verwijderd
Zo, ik ben weer thuis, de banden zitten er op!
Oud 28-11-2012, 15:28
Verwijderd
En ziekenhuis Hengelo heeft mijn overuren eindelijk uitbetaald. dus per saldo nog winst gemaakt vandaag ook
Oud 28-11-2012, 15:48
Verwijderd
Citaat:
En ziekenhuis Hengelo heeft mijn overuren eindelijk uitbetaald. dus per saldo nog winst gemaakt vandaag ook
Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen
Oud 28-11-2012, 16:36
Verwijderd
Aankomende vrijdag heb ik een of ander open podium van Kunstbende en het gaat echt niet goedkomen met mij. :')
Oud 28-11-2012, 16:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, mijn Sinterklaas-inkopen is geslaagd
Oud 28-11-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Je moet deze gesprekken echt voeren met een vriendinnetje ofzo
best wel ja. ik ga toch, maar met leukere mensen.
Oud 28-11-2012, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Aankomende vrijdag heb ik een of ander open podium van Kunstbende en het gaat echt niet goedkomen met mij. :')
het lukt je wel. ik stuur je gewoon veel positieve energie.
Oud 28-11-2012, 18:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jeetje, heb ik NU een brief in de bus dat MORGEN ochtend mijn advocaat voor de deur staat
Oud 28-11-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
best wel ja. ik ga toch, maar met leukere mensen.
En nu is het flauwvallen ineens geen probleem meer?
Oud 28-11-2012, 18:06
Verwijderd
Ja want dan heb je wel de keuze je zo te gedragen dat je niet flauwvalt Duh Ingrid.
Oud 28-11-2012, 18:06
Verwijderd
Oh tuurlijk . Dat ik dat niet had bedacht.
Oud 28-11-2012, 18:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jeetje, heb ik NU een brief in de bus dat MORGEN ochtend mijn advocaat voor de deur staat
Lekker op tijd zeg

Waar heb jij een advocaat voor?
Oud 28-11-2012, 18:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
En jongens, laat die arme Sadye toch eens met rust. Ik vind het al dapper van haar dat ze als 14-jarige post in een topic met zo ongeveer alleen 20+'ers
Oud 28-11-2012, 18:16
Martiño
Martiño is offline
Bol.com verzendt gratis vanaf 20 euro. De DVD die ik wil kopen kost €19,99. :')
Oud 28-11-2012, 18:16
Verwijderd
Nou ja ik zou op zich ook zo reageren als een 20-er zo zou posten hoor. Het is toch stom dat je vrijwillig activiteiten gaat doen waar je of door flauwvalt?
Oud 28-11-2012, 18:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Lekker op tijd zeg

Waar heb jij een advocaat voor?
Ik pm je even
Oud 28-11-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
En nu is het flauwvallen ineens geen probleem meer?
Ik overleef het wel hoop ik.

Citaat:
En jongens, laat die arme Sadye toch eens met rust. Ik vind het al dapper van haar dat ze als 14-jarige post in een topic met zo ongeveer alleen 20+'ers
Ja dapper he! maar ben ondertussen over een maand 16.
Oud 28-11-2012, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Heel vaak heeft wel iemand in je buurt een code voor gratis verzending.

En anders laat je het inpakken ALs je toch de centjes kwijt bent.
Oud 28-11-2012, 18:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Neeee, rondt 'ie niet af in dit soort gevallen? Meh, vast niet...

Citaat:
Nou ja ik zou op zich ook zo reageren als een 20-er zo zou posten hoor. Het is toch stom dat je vrijwillig activiteiten gaat doen waar je of door flauwvalt?
Nou oke

Citaat:
Ik pm je even
Prima!
Oud 28-11-2012, 18:20
Verwijderd
Citaat:
En qft. + In saai en hoi zijn genoeg mensen van die leeftijd die zich prima redden
Oud 28-11-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik er wel overheen ben gegroeid, dat hoop ik en anders mag mn lover me oprapen.
Oud 28-11-2012, 18:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heel vaak heeft wel iemand in je buurt een code voor gratis verzending.

En anders laat je het inpakken ALs je toch de centjes kwijt bent.
Heb jij nog zo'n code dan?

Overigens is verzenden maar twee euro, maar dat inpakken is wel een goede, bespaart me nog werk ook
Oud 28-11-2012, 18:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh potver, is het al half 8?! Tijd om boodschapjes te gaan doen!

Oh, weet iemand of je stamppot kan invriezen?

Regels voor berichten