Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2012, 10:03
Verwijderd
Goedemorgen, ik heb vrij vandaag!

Snebbel, beestjes in je ooghoeken zien is iets dat ook gevolg van oververmoeidheid kan zijn, dus zorg wel goed voor jezelf. Je mag echt ook nee zeggen tegen dingen waar je eerder ja op had gezegd. Als je mensen opbelt en zegt 'sorry, maar dat artikel gaat me niet lukken want ik heb al zo veel op het moment met sinterklaas binnenkort, ik schrijf het voor de volgende editie' dan snappen ze dat echt wel.
(bij voorbeeld)

Laatst gewijzigd op 28-11-2012 om 10:10.
Advertentie
Oud 28-11-2012, 10:07
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik moet vandaag een lettertype maken voor werk.

Dit gaat super lelijk en slecht worden.
Oud 28-11-2012, 10:16
Verwijderd
Theodoor en ik willen in de eerste week van januari 4 dagen op vakantie met wandelen&cultuur en zonder skieen. We denken zelf aan Griekenland. Wie heeft er tips voor waar in Griekenland we dan moeten zijn? Of misschien een heel ander idee van 'nee joh je moet naar land x'?
Oud 28-11-2012, 10:19
Verwijderd
Voor vier dagen zou ik niet zo ver gaan eerder Ardennen ofzo.
Oud 28-11-2012, 10:22
Verwijderd
Och, 2 uur trein + 1 uur wachttijd + 1.5 uur vliegen naar Griekenland is net zo lang als 4.5 uur rijden naar de Ardennen.
Oud 28-11-2012, 10:23
Verwijderd
Ardennen zijn we trouwens ook al geweest en het meest culturele was er een maisdoolhof met piratentoneelstukjes erin.
Oud 28-11-2012, 10:24
Verwijderd
Oud 28-11-2012, 10:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn ouders zijn een keer naar Kreta geweest buiten het hoogseizoen. Ze hebben daar ook veel gewandeld en wat cultuurdingetjes gedaan.
Oud 28-11-2012, 10:27
Verwijderd
7 januari moet ik weer werken en oud&nieuw willen we in Nederland vieren. Dus het zou eventueel ook 5.5 dag kunnen worden.
Oud 28-11-2012, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn een keer naar Kreta geweest buiten het hoogseizoen. Ze hebben daar ook veel gewandeld en wat cultuurdingetjes gedaan.
ja Kreta vind ik ook wel een leuk idee
Oud 28-11-2012, 10:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Goedemorgen, ik heb vrij vandaag!

Snebbel, beestjes in je ooghoeken zien is iets dat ook gevolg van oververmoeidheid kan zijn, dus zorg wel goed voor jezelf. Je mag echt ook nee zeggen tegen dingen waar je eerder ja op had gezegd. Als je mensen opbelt en zegt 'sorry, maar dat artikel gaat me niet lukken want ik heb al zo veel op het moment met sinterklaas binnenkort, ik schrijf het voor de volgende editie' dan snappen ze dat echt wel.
(bij voorbeeld)
Ik heb niet het idee dat ik oververmoeid ben.. Ik slik pillen om te kunnen slapen en ik zorg steeds dat ik tussen de 8 en 10 uur slaap. 's Avonds lijkt alles een groter drama dan het werkelijk is en ik kan dat nieuwsbrief stukje niet meer afzeggen. Het moet al ongeveer af zijn en ik denk niet dat ze op zulke korte termijn nog iemand anders vinden. Maar goed, het is wel een leermomentje dat ik nog achteloos zomaar overal ja op moet zeggen.
Oud 28-11-2012, 10:40
Qimm
Qimm is offline
Kreta is prachtig! Wij zijn er toen 18 dagen geweest en 18 dagen uitstekend vermaakt! Beetje vanalles wat, wandelen, zwemmen (want zomer) maar ook cultuur dingen gedaan, lekker chillen
Spoiler

oke nu heb ik ook zin om te gaan!
Oud 28-11-2012, 10:57
Verwijderd
Ik zou naar Rome gaan.
Oud 28-11-2012, 10:57
Verwijderd
Of naar Madrid. Madrid <3
Oud 28-11-2012, 11:17
Verwijderd
Als je naar Madrid gaat kun je naar Museo del Prado, waar je o.a. Rubens, Rafael, Goya en Hieronymus Bosch kunt bekijken.

En naar een natuurhistorisch museum dat er nog echt uitziet als een natuurhistorisch museum. Met mahoniehouten vitrines en antieke stolpen en reusachtige skeletten en meteorieten en kristallen en octopi op sterk water en dit prehistorische schatje:

Er is ook een leuke botanische tuin met grote bomen en er is lekkere worst. Niet in de tuin, maar in Madrid.
Oud 28-11-2012, 11:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Op paiq een Icebreaker. Wat neem je mee op een onbewoond eiland. Ik kom met een hele lijst spullen en hij zegt: Haha ik kan alleen jou bedenken.

Omg rot toch op, kwijlbal
*Zucht* Paiq......

Citaat:
Theodoor en ik willen in de eerste week van januari 4 dagen op vakantie met wandelen&cultuur en zonder skieen. We denken zelf aan Griekenland. Wie heeft er tips voor waar in Griekenland we dan moeten zijn? Of misschien een heel ander idee van 'nee joh je moet naar land x'?
Rome! Florence! Barcelona! Londen!
Oud 28-11-2012, 11:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh Madrid ben ik nog niet geweest, maar dat is vast ook erg mooi
Oud 28-11-2012, 11:45
Qimm
Qimm is offline
Barcelona is ook cool, zou dan zeker een dagtrip doen naar montserrat! Wandelen EN cultuur tegelijkertijd
Oud 28-11-2012, 12:21
Verwijderd
Rome heb ik al ooit in vijf dagen gezien en ik herinner me vooral veel haastigheid daar wil ik een keer langer naartoe.
Oud 28-11-2012, 12:25
Verwijderd
Ik heb de konijnen een bal gegeven waar snoepjes uit vallen als ze ermee rollen. Ze snappen het nog niet. Ze snuffelen wel aan de bal maar brengen hem niet in beweging.
Oud 28-11-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de konijnen een bal gegeven waar snoepjes uit vallen als ze ermee rollen. Ze snappen het nog niet. Ze snuffelen wel aan de bal maar brengen hem niet in beweging.
Kan even duren de kat eet standaard uit zo'n bol.
Oud 28-11-2012, 12:48
Verwijderd
Tot mijn stomme verbazing is die chocolademelk van Tony Chocolonely écht best lekker
Oud 28-11-2012, 12:48
Verwijderd
Ja dat is ook mijn bedoeling, dat ze de korrels er uit gaan eten
Oud 28-11-2012, 13:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, trouwens.
Oud 28-11-2012, 13:09
Verwijderd
Hallo! ik heb ontbeten met twee boterhammen
Oud 28-11-2012, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Hallo! ik heb ontbeten met twee boterhammen
Goede gesprekken gehad onder 't genot van koffie?
Oud 28-11-2012, 13:13
Verwijderd
Nee, geen koffie. Thee. Ik hou niet zo van koffie en als ik er wel van hield denk ik niet dat dat nu mijn keuze was geweest
Oud 28-11-2012, 13:16
Verwijderd
Goed zo Frayne
Oud 28-11-2012, 13:19
Verwijderd
Ja joh . Ik word weer een sprinkhanenplaag. Mijn arme ouders het is te hopen dat mijn vriendje niet nog een keer onverwacht langskomt als ik mijn volle eetlust weer terug heb. De vorige keer kookte mijn moeder ongeveer 3 keer zoveel als normaal en was het allemaal op.
Oud 28-11-2012, 13:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Stedentrip? Barcelona, Parijs, Berlijn, Wenen (schijnt heel mooi te zijn in het kerstseizoen).

Of Maastricht!
Oud 28-11-2012, 13:39
Verwijderd
Jullie noemen allemaal plaatsen die niet in Griekenland liggen zonder erbij te zeggen waarom we niet naar Griekenland zouden moeten gaan
Oud 28-11-2012, 13:43
Verwijderd
Omdat ze onze banen stelen en we de gulden terug willen.

Griekenland is toch voor zomers op het strand of tussen de oudheiddingen
Oud 28-11-2012, 13:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jullie noemen allemaal plaatsen die niet in Griekenland liggen zonder erbij te zeggen waarom we niet naar Griekenland zouden moeten gaan
Omdat ze vast veel leuker zijn dan Griekenland!

Maar waarom gaan jullie niet naar het reisbureau voor een wandelvakantie dan
Oud 28-11-2012, 13:47
Verwijderd
Mijn scriptiebegeleidster ging helemaal uit haar plaat aan de telefoon, over het IDIOTE VERSCHIL TUSSEN HET WEL ERKENNEN VAN BUITENLANDSE POLYGAME HUWELIJKEN MAAR HET NEDERLANDERS VERBIEDEN
Oud 28-11-2012, 13:47
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mijn ratjes knaagden gewoon de hele bal kapot. Binnen een uur. Slimme beestjes.
Oud 28-11-2012, 13:48
Verwijderd
Ik vind haar tof geloof ik Voorlopig goedgekeurd, maar ik moet wel veel aanpassen en dan moeten we kijken of er nog genoeg overblijft om een scriptie over te schrijven. Ze vindt het wel een heel gaaf onderwerp en anders mag ik het voor 7,5 punt schrijven in m'n vrije ruimte
Oud 28-11-2012, 13:49
Verwijderd
Paranoide naamzoek.
Oud 28-11-2012, 13:50
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
jij bent Bijzonder.
Mijn ma zegt dat ik gewoon een beeke speciaal zen om m'n eige manier.
Oud 28-11-2012, 13:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

grieken zijn vet aardige mensen en de griekse eilanden die ik tot nu toe bezocht heb zijn erg mooi. De taal is vrij pittig, maar om je daar nu door tegen te laten houden?

Gewoon naar griekenland gaan als je dat wil, sarah.
Oud 28-11-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn scriptiebegeleidster ging helemaal uit haar plaat aan de telefoon, over het IDIOTE VERSCHIL TUSSEN HET WEL ERKENNEN VAN BUITENLANDSE POLYGAME HUWELIJKEN MAAR HET NEDERLANDERS VERBIEDEN
Nou ja, klinkt wel positief op zich.
Oud 28-11-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
grieken zijn vet aardige mensen en de griekse eilanden die ik tot nu toe bezocht heb zijn erg mooi. De taal is vrij pittig, maar om je daar nu door tegen te laten houden?

Gewoon naar griekenland gaan als je dat wil, sarah.
Het was een grapje he ik bedoelde vooral dat weinig mensen Griekenland anders kennen dan zo. Sowieso wandelvqkanties kennen de meesten niet mijn ouders vonden oostenrijk mooi, en Andorra waren ze positief over voor max 5 dagen ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar tof geloof ik Voorlopig goedgekeurd, maar ik moet wel veel aanpassen en dan moeten we kijken of er nog genoeg overblijft om een scriptie over te schrijven. Ze vindt het wel een heel gaaf onderwerp en anders mag ik het voor 7,5 punt schrijven in m'n vrije ruimte
Verwijderd
Citaat:

ja oudheiddingen zijn toch cultuur waar je tussendoor kunt wandelen! Dat was het hele punt
Verwijderd
Ze is wel goed voor me denk ik, ze is doodeng, dus no way dat ik met halfbakken werk aan kom
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze vast veel leuker zijn dan Griekenland!

Maar waarom gaan jullie niet naar het reisbureau voor een wandelvakantie dan
omdat we dan naar een reisbureau moeten

en we willen ook niet echt een wandelvakantie, alleen maar wandelen kan hier ook wel.
Oud 28-11-2012, 14:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het was een grapje he ik bedoelde vooral dat weinig mensen Griekenland anders kennen dan zo. Sowieso wandelvqkanties kennen de meesten niet mijn ouders vonden oostenrijk mooi, en Andorra waren ze positief over voor max 5 dagen ofzo.

ik nam ook aan dat het een grapje was Maar op Kreta hebben wij echt fijne gewandeld. Op Lesbos en Zakynthos was dat wat minder omdat die toch wel echt kleiner waren.

http://www.grieksegids.nl/kreta/zaros.php hier zaten wij toen we op Kreta waren.
Oud 28-11-2012, 14:03
Verwijderd
We hadden eerst zelf aan Athene zitten denken maar ik hoorde van mensen dat het daar niet heel boeiend is en ook dat het op het moment met demonstraties enzo niet zo leuk is voor toeristen!
Oud 28-11-2012, 14:06
Verwijderd
subweb zegt dat cultuur- en natuurliefhebbers naar Rethymnon moeten, maar heeft het dan vervolgens toch weer vooral over het strand daar.
Oud 28-11-2012, 14:07
Verwijderd
Citaat:
ja oudheiddingen zijn toch cultuur waar je tussendoor kunt wandelen! Dat was het hele punt
Oudheiddingen
Oud 28-11-2012, 14:08
Verwijderd
Neckermann zegt dat je voor cultuur naar Kreta of Rhodos moet, maar heeft het dan weer vervolgens toch vooral over zonaanbidden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten