| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Kreta is prachtig! Wij zijn er toen 18 dagen geweest en 18 dagen uitstekend vermaakt! Beetje vanalles wat, wandelen, zwemmen (want zomer) maar ook cultuur dingen gedaan, lekker chillen
![]()
Spoiler
oke nu heb ik ook zin om te gaan!
|
|
|
Verwijderd
|
Als je naar Madrid gaat kun je naar Museo del Prado, waar je o.a. Rubens, Rafael, Goya en Hieronymus Bosch kunt bekijken.
En naar een natuurhistorisch museum dat er nog echt uitziet als een natuurhistorisch museum. Met mahoniehouten vitrines en antieke stolpen en reusachtige skeletten en meteorieten en kristallen en octopi op sterk water en dit prehistorische schatje: Er is ook een leuke botanische tuin met grote bomen en er is lekkere worst. Niet in de tuin, maar in Madrid. |
|
|
|||
|
Citaat:
![]() *Zucht* Paiq......Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Of Maastricht!
|
|
||
|
Citaat:
Maar waarom gaan jullie niet naar het reisbureau voor een wandelvakantie dan
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind haar tof geloof ik
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Gewoon naar griekenland gaan als je dat wil, sarah.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik bedoelde vooral dat weinig mensen Griekenland anders kennen dan zo. Sowieso wandelvqkanties kennen de meesten niet mijn ouders vonden oostenrijk mooi, en Andorra waren ze positief over voor max 5 dagen ofzo.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik nam ook aan dat het een grapje was Maar op Kreta hebben wij echt fijne gewandeld. Op Lesbos en Zakynthos was dat wat minder omdat die toch wel echt kleiner waren.http://www.grieksegids.nl/kreta/zaros.php hier zaten wij toen we op Kreta waren.
![]() |
|
|