Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja wat heeft hij allemaal al? pasta ehh hoe noem je zo'n ding, zo een waarmee je zelf pasta maakt. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wekker? HET IS WEEKEND! ![]() http://www.cookingissues.com/2010/08...eap-technique/ Niet relevant voor cadeau maar wel intens gaaf btw <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet nou niet waar alle drama om was, maar ik ben al 2 nachten wakker en ik heb nog geen vlokje sneeuw zien vallen.
Ik hou ervan om 's nachts een rondje te lopen op verse (krakende) sneeuw, alles is dan zo stil <3 Daarna is de sneeuwpret voor mij wel weer over, trouwens ![]()
|
Verwijderd
|
Hallo! Mijn vriendje riep gisteravond dat ik wel echt op tijd op moest staan als we om negen uur in de auto naar Limburg wilde zitten. Nu ben ik al op en hij ligt nog in bed! Ga hem zo maar eens wakker maken met koffie en een boterham! Met een beetje geluk zitten we om tien uur in de auto!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister zei een collega (iemand die net zo oud als ik is)
'vanwege de sneeuw kon ik de vlag niet uithangen ![]() ![]() 'vlag uithangen?' 'Ja, vanwege de verjaardag van Amalia' Ik dacht dat hij me in de maling nam maar hij schijnt dat bij iedere verjaardag van de nationale koekhappers te doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|