Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb er ook alleen Literatuur en Muziek staan en eigenlijk is dat misschien net te weinig om het kopje te rechtvaardigen. Eerst stond er ook Theater bij maar ik speel geen toneel meer en ga ook zelden naar het theater. Als je iets bij hobby's en interesses hebt staan en bij het gesprek zeggen ze 'oh ja, vertel daar wel eens wat meer over' dan moet je dat wel kunnen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles wat geen werkervaring of opleiding is maar wat je wel veel ervaring heeft gegeven
![]() ![]() Als ik ga wedstrijdsturen ga ik dat er ook bij zetten. Als ik het niet ga doen ga ik duizend commissies doen op mijn eigen vereniging en dat zet ik er dan ook allemaal bij. En dan BAM twee bachelors aan de uni en dan heb ik een fucking goed cv. Vind ik zelf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijne moet nu ook nog in het Engels. En ik kan eigenlijk helemaal niet zoveel met computers. Ik kan inderdaad typen in word. En ik kan grafiekjes maken met google documenten, want dat heb ik geleerd bij informatiekunde. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De onderdelen over het leger waren minder nuttig. |
![]() |
|
Ik vind CV's best kut. Staat je hele 'belangrijke' werkleven op papier, alsof dat zoveel zegt over iemand. Er wordt standaard om gevraagd in vacatures, maar bij een sollicitatie letten ze toch meer op je vaardigheden dan op hoeveel voorzitterschapjes en baantjes je hebt gehad. Heb er iig nog nooit ene flikker aan gehad.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
edit:Ze zoeken bij ons iemand voor tussen de 10-20 uur in de week.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat was écht heel erg zinloos. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh, ik heb vorig jaar (niet afgelopen jaar, want toen was ik gewoon aan het werk) wel gecollecteerd voor de Dierenbescherming, dat was wel echt vrijwillig. Dat moet ik er misschien ook even opzetten, dat was ik helemaal vergeten ![]()
|
Verwijderd
|
Maak je CV nou niet te uitgebreid. Op de brief word je vaak uitgenodigt en het CV is vaak extra informatie.
Doe dit kort, zakelijk en in zet het in volgorde van nu tot vroeger. Persoonsgegevens Opleiding Werkervaring Stages Nevenactiviteiten Referentie (kan ook in bijlage) Hobbys en al die andere bullshit interesseert ze echt vrij weinig. En de competentie van word of excel kun je wanneer gevraagd ook in de brief zetten. Less is more ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|