Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou heel graag die 160 Limited Edition hebben, maar die is naar het schijnt alleen maar mooi en niet zo goed voor die prijs. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die van mij heeft echt een speelgoeduiterlijk ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben helemaal alleen ^^ dat wil zeggen, als de huidige vrouw van mijn verwekker zo slim is geweest hem niet meer te laten kweken. Maar dat weet ik dus niet, dus dat boeit ook niet
![]() En ik vind dat ook dikke prima ![]() Allen ja, als je in het ziekenhuis ligt, dan merk je het wel als je vrienden zo ver wonen en je niet echt heel veel dichte familie hebt ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ehm *kuch* Ja, ik weet dat hij me stalkt online, behoorlijk zielig, maar ach ja, wat doe je eraan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik heb op mijn 12e gezegd dat ik hem niet meer wou zien. Daar is de politie aan te pas gekomen omdat meneer stond te roepen, tieren en dreigen aan de deur. Politie heeft op me ingepraat, maar ik ben blijven weigeren. Sindsdien heb ik niks meer te maken willen hebben met hem of die kant van de familie. Kaartjes en toestanden blijven krijgen, vooral met verwijten dat mijn ouders me weghielden en me hadden voorgelogen. Integendeel, vaak genoeg smeekten mijn ouders om alsjeblieft een kaartje te schrijven, het waren toch mijn grootouders en blabla, later zou ik misschien spijt krijgen, toestanden. Maar ik wou zelf niet.
Jaren later krijgen mijn ouders een brief over me dat ze mijn Livejournal hadden gelezen (dat toen nog openbaar was) en dat ik depressief was enzo (toen niet eens, maar goed). Dus tja, mijn nickname en website was dus al bekend en dus daarmee is het niet moeilijk Scholieren te vinden en al mijn posts te achterhalen. Maar ik heb er nooit bij stilgestaan hoeveel verder het zou gaan. En nu kan ik niet teveel vertellen, maar ik ben te weten gekomen dat hij zeker kortgeleden nog bezig was met het lezen van mijn posts hier. 18 jaar later maar liefst. Ik hou er soms rekening mee, maar lang niet altijd. Dingen die echt persoonlijk mijn ouders of mij betreffen, zal ik niet onder deze naam of zomaar openbaar plaatsen. Toch dingen die hij zou kunnen gebruiken tegen ons (nou ja, vooral tegen hen, mij boeit het niet zo, maar ik wil niet dat hij de mensen waar ik zielsveel van hou kwetst en daar is ie heeeeeeel erg goed in. Gelukkig heb ik dat op mijn 12e al doorzien en liet ik me niet meer voor het karretje spannen om zo anderen te treffen). |
![]() |
|
Eww.
![]() Ik heb een problemette: Ik heb morgenochtend een mondeling tentamen, en ten eerste werd dit pas een paar dagen geleden bekend gemaakt en ten tweede stond er ineens dat elke groep op een ander tijdstip moet komen...maarrr ik kan werkelijk nergens vinden of ik nou in groep A, B, C, D of E zit. Dafuq. Oh en een deadline van een essay is ineens niet vrijdag maar morgen. Dikke haat aan de kakhoerenwebsite van de uni. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bestialiteit is ook pas sinds 2010 illegaal in Nederland, he. Daarvoor had iedereen breeduit /care, wat logisch is, want dierenmishandeling was wél gewoon verboden. Het is pas sinds de crisis dat er ophef over is. Dergelijke symboolpolitiek leidt altijd zo lekker de aandacht af. |
![]() |
|
Overigens heb ik mijn dieet ook wel aangepast. Daar begon ik mee toen ik last van mijn maag had, maar daarna heb ik het maar doorgezet. Ik eet nu best wel veel fruit en ik koop geen cola meer. Ik dronk alleen cola light, dus wat dat betreft maakt het niet uit, maar ik heb het idee dat het ook mijn trek in zoetigheid vermindert. Dus nu drink ik ineens heel veel thee en af en toe nog een kopje koffie. En ik koop ook geen koekjes of chips meer, als ik bij anderen wat krijg aangeboden eet ik het wel.
|
Verwijderd
|
Hou je van de sportschool, zo ja, ga je gang, zo nee, spaar je geld. Als je het echt niet leuk vindt, dan gaat ook het geld je niet dwingen en dan verdwijnt er elke maand voor niks geld van je rekening. Dat is mijn ervaring en die van een heleboel mensen die er ook over klagen ^^
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|