Advertentie | |
|
![]() |
|
Toch nog op de loopband gestapt
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik kwam even meelezen (ik hoopte dat het wwspel zou beginnen, maar nu hoop ik dat niet meer, want de komende tijd heb ik het druk) en toen zag ik allemaal bekenden online en toen dacht ik: halloooooo!! Soms mis ik jullie wel een beetje boel.
||
Citaat:
Ik zag die van de week langs komen, geen grapje. Maar zoals ik zei, ik ben erover na aan het denken.
|
Hoi Katje,
Dat vind ik wel lief, dat er nog aan me gedacht wordt. Heb je de nieuwste strip van Uier al gezien, daarin is hij een piraat. Ik vind piraten gaaf. Liefs, pixie/sterrenmeisje
Laatst gewijzigd op 26-04-2013 om 18:47. Reden: niet met een C |
![]() |
|
Ja, helaas wel :')
Ik wil weer terug naar mijn echte hometown, maar ben heel veel in het buitenland geweest voor mijn werk, dus had niet echt tijd om te zoeken. En nu woon ik in een cheapie craphuis, en dat is wel fijn als je er toch niet bent. Maar jij gaat ook verhuizen, zag ik?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen ik je veel sprak was je zo ongeveer van mijn huidige leeftijd en waren er veel anderen van 19/20. Nu zit ik soms in wen spamtopic tussen mensen van die leeftijd, of wordt advies gevraagd via pm en dan denk ik wel eens: ahw nu ben ik de Anneke van de groep ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
lekker met je vingers in de aarde gezeten of wat heb je gedaan? nou ja tussen willen verhuizen en een geschikt huis vinden én hypotheek krijgen zit nogal een kloof, maar de eerste stap is gezet: we hebben 3 afspraken met makelaars gemaakt om huizen te bekijken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In ander brekend nieuws: vorige week heb ik kennis mogen maken met de bessenkoning, deze week heb ik hier de koning der knofloken.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee joh, Vld ftw. Ik doe daar vrijwilligerswerk, mijn familie woont er en veel vrienden, en je zit veel dichter bij de polders enzo. Ik ben de stad zo beu. Opgraven heb ik nog niet gedaan, dat komt in september als het goed is (ein-de-lijk!). Ik heb 2 maanden in Sydney gezeten voor een cursus, daarna 5 maanden in Barcelona om naar dode paarden te kijken en straks moet ik weer 3 weken naar Frankfurt voor een cursus over dode paarden. Maar ik hou mezelf lekker bezig iig! Jaaaa, is Absinthe er ook? Jeetje, dat had ik eigenlijk niet verwacht, dat zoveel mensen zouden blijven hangen. Wat leuk!
|
|