Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2013, 17:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hoe kom je d'r bij dat je zelf moet betalen voor je opleiding
Je moet stufi ook terugbetalen, dus ja, zelf betalen.
Citaat:
oh en ik gaf je die tip omdat je doorgaans niets doet met nuttige informatie die je hele omgeving je al jaren geeft en je heus zelf weet wat je moet doen
Vandaar ja ik neig naar niet doen, maar werk is werk en dat soort dingen.
Citaat:
Oh LP, ik zou ook solliciteren op baantjes van minder uren. Acht uur per week werken is beter dan niks. En dan kun je, als je wil, altijd nog gedag zeggen tegen parttime als je iets fulltime hebt gevonden.
Ja precies, dat was mijn gedachte ook ik wil ook best meerdere banen aannemen, maar ze willen vaak dat je flexibel bent in je 8 uur, dat is meestal de reden dat ik er niet op reageerde. Nu maakt het me geen zak meer uit hoeveel uur en hoe flexibel.
Oud 26-04-2013, 17:26
Verwijderd
Door bepaalde zin in een post van een forumer weet ik precies waar die woont.
Oud 26-04-2013, 17:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Toch nog op de loopband gestapt Niet gejogd, want het leek me voor de verandering eens verstandig te luisteren naar de fysio en een tandje terug te schroeven op een wat mindere dag. Maar toch! Ik heb bovendien de hele tijd uit volle borst de liedjes voor de zangcursus meegebruld, dat zal ook wel wat zwaarder zijn dan je stil houden, toch?
Oud 26-04-2013, 17:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Vast zwaar genoeg.
Oud 26-04-2013, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Door bepaalde zin in een post van een forumer weet ik precies waar die woont.
Gaat dit weer over Cornel?
Oud 26-04-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Gaat dit weer over Cornel?
'
Oud 26-04-2013, 17:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik spring maar eens onder de douche voor wat broodnodige frisheid
Oud 26-04-2013, 17:45
Verwijderd
Ik heb ook wel zin om (schofterig lang) te douchen, eigenlijk. Met goede muziek keihard aan.
Oud 26-04-2013, 18:01
Verwijderd
Muziek bij het douchen

Hee lintjes zijn voor maatschappelijke inzet toch? Mijn oom heeft er een gekregen en ik kan niks bedenken behalve tuba spelen oid.
Oud 26-04-2013, 18:04
Verwijderd
Ik douche zelden zónder. Ook om 05:10. Maar dan niet keihard. Want ik ben fedomme geen pauper.
Oud 26-04-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik douche zelden zónder. Ook om 05:10. Maar dan niet keihard. Want ik ben fedomme geen pauper.
Tuba?
Oud 26-04-2013, 18:09
Verwijderd
Een trapveer, shithead.
Oud 26-04-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Je moet stufi ook terugbetalen, dus ja, zelf betalen.

Vandaar ja ik neig naar niet doen, maar werk is werk en dat soort dingen.

Ja precies, dat was mijn gedachte ook ik wil ook best meerdere banen aannemen, maar ze willen vaak dat je flexibel bent in je JI 8 uur, dat is meestal de reden dat ik er niet op reageerde. Nu maakt het me geen zak meer uit hoeveel uur en hoe flexibel.
Als je je shit haalt hoef je niet terug te betalen. En al was dat wel zo, dan heb je tenminste een diploma en grotere kans op een fatsoenlijke baan en mag je for ever doen over afbetalen. Je moet niet alleen in problemen denken, zelfde geldt voor een flutbaan van 8 uur. Flexibel houdt niet in dat je 24/7 beschikbaar moet zijn. Ik heb ook een flexibele baan en er zijn tijden geweest dat ik voor vier verschillende uitzendbureaus tegelijkertijd heb gewerkt en dat ging prima.
Oud 26-04-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Een trapveer, shithead.
You make me feel so special
Oud 26-04-2013, 18:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij zit ik tegen een blaasontsteking aan vanavond maar even goed veel water drinken.
Oud 26-04-2013, 18:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als je je shit haalt hoef je niet terug te betalen. En al was dat wel zo, dan heb je tenminste een diploma en grotere kans op een fatsoenlijke baan en mag je for ever doen over afbetalen. Je moet niet alleen in problemen denken, zelfde geldt voor een flutbaan van 8 uur. Flexibel houdt niet in dat je 24/7 beschikbaar moet zijn. Ik heb ook een flexibele baan en er zijn tijden geweest dat ik voor vier verschillende uitzendbureaus tegelijkertijd heb gewerkt en dat ging prima.
Oud 26-04-2013, 18:32
pixie
pixie is offline
Citaat:
box
secret handshake
Oud 26-04-2013, 18:33
Verwijderd
Citaat:
You make me feel so special
Je bent ook ""speciaal"''
Oud 26-04-2013, 18:36
Verwijderd
Blijkt dat er een skilled fluiter naast me is komen wonen
Oud 26-04-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Je bent ook ""speciaal"''
Weet ik

En wtf topdrop sterrenmeisje tegelijk is deslyxie herboren misschien
Oud 26-04-2013, 18:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmmeloen
pixie
pixie is offline
Ik kwam even meelezen (ik hoopte dat het wwspel zou beginnen, maar nu hoop ik dat niet meer, want de komende tijd heb ik het druk) en toen zag ik allemaal bekenden online en toen dacht ik: halloooooo!! Soms mis ik jullie wel een beetje boel.
pixie
pixie is offline
Ik moet misschien wel een nieuwe ava.
Oud 26-04-2013, 18:42
Verwijderd
Hoi s'meisje! op een ander forum waar ik zit, zit ook iemand met die Uieravatar, en dan moet ik nog altijd aan jou denken.

groetjes, Katje
Oud 26-04-2013, 18:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee joh, deze ava is herkenbaar
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
True, maar ik zie ook vaak genoeg langskomen 'voor 12 uur, beschikbaarheid van maandag t/m zondag van 08:00 tot 22:00'
Ik zag die van de week langs komen, geen grapje.

Maar zoals ik zei, ik ben erover na aan het denken.
pixie
pixie is offline
Hoi Katje,
Dat vind ik wel lief, dat er nog aan me gedacht wordt. Heb je de nieuwste strip van Uier al gezien, daarin is hij een piraat. Ik vind piraten gaaf.
Liefs, pixie/sterrenmeisje

Laatst gewijzigd op 26-04-2013 om 18:47. Reden: niet met een C
Oud 26-04-2013, 18:45
Verwijderd
Met een C?
En nee, ik ken die hele Uier verder helemaal niet.
Oud 26-04-2013, 18:46
Verwijderd
Goedenavond Sterrenmeisje, ik ken je niet, maar ik heb veel verhalen over je gehoord.
Oud 26-04-2013, 18:47
pixie
pixie is offline
Sorry, ik ben ook gewoon dom aan het doen.

Doe even een korte samenvatting van de afgelopen 4 jaar!
Oud 26-04-2013, 18:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
KatjA met een C is iemand anders
Oud 26-04-2013, 18:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vier jaar, jemig Ik weet nog dat je hier lang geleden veel postte, maar hoe en wat ben ik vergeten
Oud 26-04-2013, 18:49
pixie
pixie is offline
Ja, dat zat ik al te bedenken, ik haal mensen door elkaar, terwijl ik heel goed weet wie Katje is.
Zoals Lisa zou zeggen: ik ben selluf stom. Dus.
Oud 26-04-2013, 18:51
Verwijderd
hallo pixie! ik was net nog in je hometown, woon je daar nog?
Oud 26-04-2013, 18:52
Verwijderd
Nu hebben we dus TopDrop, sterrenmeisje en Absinthe weer terug. Het enige wat nog moet gebeuren is dat Stefenoot weer gaat rellen en dan zijn de DK-dagen van weleer compleet.
pixie
pixie is offline
Ja, helaas wel :')
Ik wil weer terug naar mijn echte hometown, maar ben heel veel in het buitenland geweest voor mijn werk, dus had niet echt tijd om te zoeken. En nu woon ik in een cheapie craphuis, en dat is wel fijn als je er toch niet bent.

Maar jij gaat ook verhuizen, zag ik?
Verwijderd
Lusi hoort ook in dat rijtje thuis maar die was al langere tijd terug dus dat is niet spannend meer.
Oud 26-04-2013, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zat ik al te bedenken, ik haal mensen door elkaar, terwijl ik heel goed weet wie Katje is.
Zoals Lisa zou zeggen: ik ben selluf stom. Dus.
Wat

Toen ik je veel sprak was je zo ongeveer van mijn huidige leeftijd en waren er veel anderen van 19/20. Nu zit ik soms in wen spamtopic tussen mensen van die leeftijd, of wordt advies gevraagd via pm en dan denk ik wel eens: ahw nu ben ik de Anneke van de groep
pixie
pixie is offline
Iedereen heeft een andere naam. Dat is wel een beetje ingewikkeld. En ik ben al slecht in namen vrdmm.
pixie
pixie is offline
Citaat:
Toen ik je veel sprak was je zo ongeveer van mijn huidige leeftijd en waren er veel anderen van 19/20. Nu zit ik soms in wen spamtopic tussen mensen van die leeftijd, of wordt advies gevraagd via pm en dan denk ik wel eens: ahw nu ben ik de Anneke van de groep
WHAHAHAHAHAHAHA
Oud 26-04-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, helaas wel :')
Ik wil weer terug naar mijn echte hometown, maar ben heel veel in het buitenland geweest voor mijn werk, dus had niet echt tijd om te zoeken. En nu woon ik in een cheapie craphuis, en dat is wel fijn als je er toch niet bent.

Maar jij gaat ook verhuizen, zag ik?
oei dat is toch vlaardingen? dat is nog verdrietiger dan schiedam.
lekker met je vingers in de aarde gezeten of wat heb je gedaan?

nou ja tussen willen verhuizen en een geschikt huis vinden én hypotheek krijgen zit nogal een kloof, maar de eerste stap is gezet: we hebben 3 afspraken met makelaars gemaakt om huizen te bekijken
Oud 26-04-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Nu hebben we dus TopDrop, sterrenmeisje en Absinthe weer terug. Het enige wat nog moet gebeuren is dat Stefenoot weer gaat rellen en dan zijn de DK-dagen van weleer compleet.
Absinthe was maar een paar maanden weg! En dat rellen, daar mag je niks over zeggen
Oud 26-04-2013, 18:57
Verwijderd
wat leuk zo, allemaal mensen van ye olden days weer
Oud 26-04-2013, 18:58
Verwijderd
In ander brekend nieuws: vorige week heb ik kennis mogen maken met de bessenkoning, deze week heb ik hier de koning der knofloken.

Oud 26-04-2013, 18:58
Verwijderd
Waarom is mijn ene hand zo glimmend
Oud 26-04-2013, 18:59
pixie
pixie is offline
Citaat:
oei dat is toch vlaardingen? dat is nog verdrietiger dan schiedam.
lekker met je vingers in de aarde gezeten of wat heb je gedaan?

nou ja tussen willen verhuizen en een geschikt huis vinden én hypotheek krijgen zit nogal een kloof, maar de eerste stap is gezet: we hebben 3 afspraken met makelaars gemaakt om huizen te bekijken
Cool! Spannend! Waar willen jullie gaan wonen?

En nee joh, Vld ftw. Ik doe daar vrijwilligerswerk, mijn familie woont er en veel vrienden, en je zit veel dichter bij de polders enzo. Ik ben de stad zo beu.

Opgraven heb ik nog niet gedaan, dat komt in september als het goed is (ein-de-lijk!). Ik heb 2 maanden in Sydney gezeten voor een cursus, daarna 5 maanden in Barcelona om naar dode paarden te kijken en straks moet ik weer 3 weken naar Frankfurt voor een cursus over dode paarden. Maar ik hou mezelf lekker bezig iig!

Jaaaa, is Absinthe er ook? Jeetje, dat had ik eigenlijk niet verwacht, dat zoveel mensen zouden blijven hangen. Wat leuk!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het enige wat nog moet gebeuren is dat Stefenoot weer gaat rellen en dan zijn de DK-dagen van weleer compleet.
Waar is die eigenlijk?
pixie
pixie is offline
Wtf, dat is hoofdletter Knoflook.
Verwijderd
Sterrenmeisje! Ik ben ex-MadameMinke, maar dat wist je misschien al
Oud 26-04-2013, 19:00
Verwijderd
Oh, ja dat wist je dus al
Advertentie