Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2013, 14:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik word nu al een week lang steevast elke ochtend wakker gebeld door 'Oproep', maar ze spreken niks in en ik kan ook niet terugbellen
Oud 20-06-2013, 14:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Arme vogels!
Ja, ook kuifmezen blijven niet gespaard!
Oud 20-06-2013, 14:10
Verwijderd
Het is niet zo handig om digen te gaan lezen over blikseminslagen, nu
Oud 20-06-2013, 14:17
Verwijderd
Hmm, ik had duidelijk eerder moeten gaan, want nu regent het.
Oud 20-06-2013, 14:19
Verwijderd
En hier hield het uiteindelijk toch op
Oud 20-06-2013, 14:22
Verwijderd
Ha zon
Oud 20-06-2013, 14:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jee, de eerste lichtflits
Oud 20-06-2013, 14:32
Hazel
Hazel is offline
Het onweert hier nu ook lekker hard. Eindelijk
Oud 20-06-2013, 15:08
Verwijderd
Ik heb weer een stukje verborgen den haag ontdekt. Het is een parkje met heel veel groen en boomhutdingen. Ik ben hier ontelbaar veel keren langsgefietst, sterker nog ik woonde hier vlakbij maar nooit gezien. Allemaal dankzij mijn jong dat ik dit weet
Oud 20-06-2013, 15:09
Verwijderd
<3

Citaat:
Was het forum bij jullie ook KAPOT?
Ik ben nergens aan geweest deze keer + Jon heeft die functie gesloopt

Citaat:
Ha zon
Ik merk dat wij niet zo ver van elkaar vandaan wonen
Hier is het ook weer volle bak zon. En ik voel me beroerd en ik kan al niet meer tegen warmte, dus van mij mag die zon lekker hard opbokken! Al is een wolk recht boven mijn huis ook prima, de rest van het land mag wel zon hebben.
Oud 20-06-2013, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Al is een wolk recht boven mijn huis ook prima, de rest van het land mag wel zon hebben.
Wat ben je toch ook ruimhartig.
Oud 20-06-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je toch ook ruimhartig.
Ja hč! Ik vind het geweldig genereus van mezelf

Nee, het is gewoon dat ik wel snap dat iedereen kou en regen en winterweer zat is, maar ik merk wel dat het warme weer lichamelijk best zwaar is voor me (zeker nu ik ziek blijk te zijn) en ik vind dat vervelend, het is niet alsof ik met koud weer al zo geweldig presteer
Oud 20-06-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
<3

Ik merk dat wij niet zo ver van elkaar vandaan wonen
Hier is het ook weer volle bak zon. En ik voel me beroerd en ik kan al niet meer tegen warmte, dus van mij mag die zon lekker hard opbokken! Al is een wolk recht boven mijn huis ook prima, de rest van het land mag wel zon hebben.
Nee volgens mij wonen we best vlak bij elkaar.

Zon mag, zolang het niet te warm is.
Oud 20-06-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 20-06-2013, 15:49
Verwijderd
sam was net heel vervelend en brutaal en toen greep hij zijn fiets vast zo in de vogelstront. Dat heet nou karma zei ik. Ik moest gniffelen van binnen.
Oud 20-06-2013, 15:56
Signy
Signy is offline
Citaat:
En blugh, het wordt hem gewoon niet. Zette één voet buiten en nee, daar ga ik gewoon echt niet doorheen
Regenpak??
Oud 20-06-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Regenpak??
Doe ik niet aan. Maar het was al opgehouden, dus ik ben uiteindelijk toch nog gaan sporten.
Oud 20-06-2013, 16:02
Verwijderd
Ik heb vandaag de 1.5 km van en naar mijn werk afgelegd in de auto
Oud 20-06-2013, 16:05
Verwijderd
Maar dat was omdat ik natuurlijk ook huisvisites doe, en die zijn wel wel eens vijf km van de praktijk en dan kom je daar aan en gaan mensen zich nog schuldig voelen dat ze net nu ziek moesten worden enzo.
Oud 20-06-2013, 16:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Citaat:
<3
Oud 20-06-2013, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik hoop maar dat het pas laat gaat regenen hier, want ik sta vanmiddag een paar uur te flyeren.
Nou, dat ging lekker

Citaat:
Ja hč! Ik vind het geweldig genereus van mezelf

Nee, het is gewoon dat ik wel snap dat iedereen kou en regen en winterweer zat is, maar ik merk wel dat het warme weer lichamelijk best zwaar is voor me (zeker nu ik ziek blijk te zijn) en ik vind dat vervelend, het is niet alsof ik met koud weer al zo geweldig presteer
Ik las iets over angina, hoe en wat? Vertel!
Oud 20-06-2013, 16:33
Verwijderd
kip ik ga je gaar krijgen. deze keer gaat het lukken zonder hem aan te laten branden. En ondertussen groenten snijden en de kat voeren.
Oud 20-06-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ik las iets over angina, hoe en wat? Vertel!
Ik dacht vrijdag dat ik tegen sinusitis aan liep te hikken. Weekend niks aan de hand verder, maandagnamiddag opeens gewoon niks meer kunnen, beroerd, druk in mijn hoofd, overal spierpijn, gewoon kut. Nou ja kan. Twee dagen hitte daaroverheen deed me geen goed maar gezien ik in Gran Canaria al liep te puffen in februari, vond ik dat ook niet opmerkelijk. Gisteren doodgaan van de koppijn en in slaap vallen waar ik zit en ook wat vage keelpijn dus mijn moeder vond dat ik vandaag naar de huisarts moest. Ik had geen zin want de dokter kan toch niet veel doen met sinusitis dan sinutab voorschrijven en dat nam ik al, maar toch gegaan om geen gezeur te krijgen. En na het kijken in mijn keel wist hij te melden dat ik blijkbaar weer vol witte stippen sta Alle andere miserie met beroerd voelen komt daardoor. Dus nou ja, lekker Maar ik ben al lang blij dat ik geen last heb van echte keelpijn.

Niks bijzonders dus, gewoon ziek. Alleen wel even de vriend waar ik afgelopen weekend was gewaarschuwd dat ik lekker besmettelijk ben, dus als hij zich beroerd begint te voelen, hij weet waar het aan zou kunnen liggen ^^
Oud 20-06-2013, 17:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh ik dacht aan iets heel anders hartdingen enzo. Maar vervelend, goed uitzieken dus!
Oud 20-06-2013, 17:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Beterschap dan Mutant!

Mijn geduld met mijn verwarde medepatiënten begint een beetje op te raken Overigens is het overgrote deel al lang niet meer verward, maar soms zit er nog iemand met wat meer klachten hier. En dan ben ik in de woonkamer aan het facebooken en kijkt er continu iemand mee over mijn schouder en maakt wat wazige opmerkingen over de foto's die voorbij komen. Ik zou er spontaan paranoďde van worden Dus ik ben naar mijn eigen kamer verkast en nu voel ik me schuldig dat ik zo lullig doe over iemand die zijn gedrag nu niet in de hand heeft
Oud 20-06-2013, 17:13
Verwijderd
Wtf een bekende van me gaat trouwen en ze is negentien of twintig ofzo en het is zo... apart.
Oud 20-06-2013, 17:13
Verwijderd
Chick Rock: Ja, dat heb je ook, angina van de keel heet tonsillitis officieel ofzo, maar al sinds ik klein ben noemt elke Vlaamse dokter dat angina als ik het heb, vandaag ook weer, dus daarmee dat ik dat ook zo benoem.
Oud 20-06-2013, 17:14
Verwijderd
Dat is een JAAARRRRR ouder dan ik. Een JAAR! Misschien twee. Ik probeer me nu voor te stellen dat ik over twee jaar al zou trouwen.
Oud 20-06-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Dat is een JAAARRRRR ouder dan ik. Een JAAR! Misschien twee. Ik probeer me nu voor te stellen dat ik over twee jaar al zou trouwen.
Zijn ze al lang samen?
Oud 20-06-2013, 17:17
Verwijderd
Beterschap Mutant! Dat lijkt me echt knap irritant.

Ik kijk Mulan.
Oud 20-06-2013, 17:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chick Rock: Ja, dat heb je ook, angina van de keel heet tonsillitis officieel ofzo, maar al sinds ik klein ben noemt elke Vlaamse dokter dat angina als ik het heb, vandaag ook weer, dus daarmee dat ik dat ook zo benoem.
Betekent angina dan gewoon ontsteking? Ik kende het in ieder geval niet op die manier, weer wat geleerd dus.

edit:
Citaat:
Angina is een aanduiding voor lichamelijke aandoeningen waarbij benauwdheid, of verstikkingsverschijnselen een rol spelen.
Ah!
Oud 20-06-2013, 17:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik ben een stukje ouder dan jij en voor mij is het idee ook onvoorstelbaar.
Oud 20-06-2013, 17:21
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Eindelijk buiten kunnen douchen.
Verwijderd
Citaat:
Zijn ze al lang samen?
Ehh een jaar, als ik het me goed herinner. Hm. Iets langer dan N en ik, dus dertien maanden ofzo? Ik weet het niet precies.

Citaat:
Ik ben een stukje ouder dan jij en voor mij is het idee ook onvoorstelbaar.
Mij lukte het zich voorstellen beter dan ik had verwacht, eigenlijk.
Verwijderd
Al meteen na een jaar.
Oud 20-06-2013, 17:22
Verwijderd
Mja, ik weet het verschil ook niet precies, maar angina (tonsillitis dus) is naar het schijnt niet hetzelfde als een keelontsteking, al heb ik dat wel lang gedacht.
Oud 20-06-2013, 17:23
Verwijderd

Hier, een bijzonder plaatje. Zomaar.
Oud 20-06-2013, 17:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mja, ik weet het verschil ook niet precies, maar angina (tonsillitis dus) is naar het schijnt niet hetzelfde als een keelontsteking, al heb ik dat wel lang gedacht.
Dat heeft met de amandelen te maken dan lijkt me.
Oud 20-06-2013, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Eindelijk buiten kunnen douchen.
zag ik jou in den haag laatst? op de amsterdamse veerkade/wagenstraat?
Citaat:
[afbeelding]

ahw. is dit m-preg of gewoon lollig bedoeld?
Oud 20-06-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
zag ik jou in den haag laatst? op de amsterdamse veerkade/wagenstraat?

ahw. is dit m-preg of gewoon lollig bedoeld?
Weet niet, aan de fotomaakstijl/indeling te zien zou ik zeggen gewoon een projectje van een fotograaf oid.
Oud 20-06-2013, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft met de amandelen te maken dan lijkt me.
Klopt, maar bij keelontsteking kunnen die soms hetzelfde gedrag vertonen. Maar ik ben geen dokter, dus ik heb er sowieso weinig verstand van.
Oud 20-06-2013, 18:23
Verwijderd
Hier regende het drie druppels en nu is het weer stikbenauwd.
Oud 20-06-2013, 18:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hier zijn wel wat meer dan drie druppels gevallen.
Oud 20-06-2013, 18:28
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi forumvolk! Ik ben met een klasgenoot/dinnie een tas voor haar aan het maken, voor als ze volgend jaar Europa door gaat reizen. Hij is geďnspireerd op mijn zelfmaakrugtas en hij wordt echt supergaaf En nu is ze heel de dag hier geweest om er samen aan te fröbelen (wat erop neerkomt dat ik naai, want zij heeft twee linkerhanden ) en het was supergezellig
Oud 20-06-2013, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik vind het fascinerend hoe ze allemaal hun piemel tussen hun benen hebben gestopt.

//Ik luister Vivaldi's Four Seasons <3 Emg, 42 minuten kippenvel en eargasm.
Oud 20-06-2013, 19:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik vind het fassieneerent.
Oud 20-06-2013, 19:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind het overigens ook maar raar dat mijn vrienden ineens gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, en die zijn toch al een stukkie ouder dan Etmakas. Dudebro is gewoon getuige bij het trouwen van een mattie van ons. Hij moet morgen een pak ophalen voor wr naar een festival vertrekken, want hij moet 't zelfde aan als de vaders ofzo.
Oud 20-06-2013, 19:20
Turk February
Turk February is offline
Ik ben Stephen Fry's memoires Moab Is My Washpot aan het lezen, en ben nogal verbaasd over de hoeveelheid seks die blijkbaar plaatsvond tussen de jongste en de oudste jongens op kostscholen.
Oud 20-06-2013, 19:26
Verwijderd
Hallo allemaal, ik heb tegenwoordig een oranje band.
Oud 20-06-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Stephen Fry's memoires Moab Is My Washpot aan het lezen, en ben nogal verbaasd over de hoeveelheid seks die blijkbaar plaatsvond tussen de jongste en de oudste jongens op kostscholen.
Hmmm, als ik vertel dat ik op een uniformschool en een meisjesinternaat daaraan (kostschool dus, niet de instelling), dan krijg ik gegarandeerd wat gegrijns, maar voor zover ik weet is dat heel erg weinig gebeurd. Het zal vast voorgekomen zijn, maar mij niet, ik weet het ook van niemand eigenlijk.

Citaat:
Hallo allemaal, ik heb tegenwoordig een oranje band.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten