Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2013, 21:18
Verwijderd
Citaat:
hu-hu ze zei 'prutje'.
Advertentie
Oud 20-11-2013, 21:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind 'mondje' altijd een heel vies woord.
Oud 20-11-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij dat je niet aan komt zetten met zeventien verborgen boodschappen en driedubbele verhaallijnen en method acting dat ik gemist zou hebben
Haha, nee Ik vond de uitvoering ook tenenkrommend en doodsaai. Method acting heb uk weinig mee, maar ik vond de actrice niet slecht verder. Behalve die intens vervelende voiceover dan
Oud 20-11-2013, 21:25
Verwijderd
Bastvaten zijn rare dingen op foto's.
Oud 20-11-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Als je de mijne maar niet wegkaapt, want ik ben ook al weken aan 't wachten!
Nou nee, jij zoekt 1 persoons neem ik aan ? Wij zoeken 2 persoons, wel zo handig
Oud 20-11-2013, 21:59
Verwijderd
Lijkt me gaaf als jullie heel ongemakkelijk driepersoons moeten huren plots jajaja as if maar stel je eens voor, jullie in één huis
Oud 20-11-2013, 22:05
Verwijderd
Haha
Oud 20-11-2013, 22:08
Verwijderd
Volgens mij is het niet zo'n probleem om bij Trimm in een huis te zitten zolang je niet midden in de nacht de vaat gaat doen.
Oud 20-11-2013, 22:08
Verwijderd
Joepie, het hondje heeft weer een plotse aanval van verlatingsangst!
Oud 20-11-2013, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Para, ik zag dat er op 't IDFA een documentaire draait over kink.com en 1) Dat lijkt me stiekem wel vet en 2) ik moest meteen aan jou denken.
De meningen over kink.com zijn erg verdeeld dus ik ben benieuwd naar wat ze ervan gemaakt heeft! Al zal 't wel zo'n feel good funementary zijn die zo is van 'ze hebben seks voor geld... maar ze zijn ook gewoon MENSEN!!1!'. Maar ja, die moet je ook hebben, zulke documentaires.
Oud 20-11-2013, 22:21
Verwijderd
Zal niet snel gebeuren . Over het algemeen slaap ik dan wel

Ik ga nu dan ook lekker slapen weltrusten schatjes!
Oud 20-11-2013, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De meningen over kink.com zijn erg verdeeld dus ik ben benieuwd naar wat ze ervan gemaakt heeft! Al zal 't wel zo'n feel good funementary zijn die zo is van 'ze hebben seks voor geld... maar ze zijn ook gewoon MENSEN!!1!'. Maar ja, die moet je ook hebben, zulke documentaires.
Nou ja, ik las alleen een stukje op de idfa-website en het ging over de producers/regisseuse enzo en idd over dat het allemaal gewoon mensen zijn en dat ze heel erg proberen iedereen een goed gevoel te geven. Dus lekker knuffelen na een marteling of gezellig effe kletsen of een potje kaarten tussen het gangbangen door, dat soort dingen.
Ik weet niks over de slechte kanten van Kink, maar ik ga zo es effe je linkje lezen.
Oud 20-11-2013, 23:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Volgens mij is het niet zo'n probleem om bij Trimm in een huis te zitten zolang je niet midden in de nacht de vaat gaat doen.
Met mij in een huis wonen gaat prima als je gewoon een beetje rustig doet en niet al te ranzig bent.
Ik heb 't tot nu toe gewoon niet erg getroffen met huisgenoten. Ik woon volgens mij met één van de weinige mensen die, en ik quote hier een vriendin van me, 'het voor elkaar krijgt om luidruchtig een pakje boter open te maken'.

Maar ik zou ook niet met Knittie moeten samen wonen, want die heeft een vriendje en ik haat gelukkige stelletjes.
Oud 20-11-2013, 23:14
Hazel
Hazel is offline
Ik heb die film al gezien, vond het niet erg diepgaand allemaal. Best vermakelijk om naar te kijken. Het gaat wel echt over het bedrijf erachter (dus het is geen wonder dat ze vooral zeggen hoe leuk het is om voor deze werkgever te werken, hoewel kort ook wel de vrees om niet teruggevraagd te worden wanneer je duidelijk grenzen stelt aan bod komt, maar een echt kritisch perspectief ontbreekt natuurlijk). Het gaat dus niet per se over de inhoud/zingeving/ideeën rondom BDSM.
Oud 20-11-2013, 23:19
Verwijderd
Kink heeft toch al eerder zoiets gedaan? Ik meen me tenminste te herinneren dat ik dat gezien heb.
Oud 21-11-2013, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Met mij in een huis wonen gaat prima als je gewoon een beetje rustig doet en niet al te ranzig bent.
Ik heb 't tot nu toe gewoon niet erg getroffen met huisgenoten. Ik woon volgens mij met één van de weinige mensen die, en ik quote hier een vriendin van me, 'het voor elkaar krijgt om luidruchtig een pakje boter open te maken'.

Maar ik zou ook niet met Knittie moeten samen wonen, want die heeft een vriendje en ik haat gelukkige stelletjes.
Je hebt het er maar zwaar mee.
Oud 21-11-2013, 09:14
Verwijderd
Als je gelukkige stelletjes haat moet je zéker niet bij mij gaan wonen. Wij zijn verschrikkelijk
Oud 21-11-2013, 09:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
http://thebladebrownshow.wordpress.c...-5-cent-coins/
Oud 21-11-2013, 10:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

en jaja, "glazen deur", "de kat krabte" en "ik schoot uit met de kaasschaaf" natuurlijk
GMTA
Oud 21-11-2013, 10:13
Verwijderd
KRABDE OMG

Ok dat moest even.
Oud 21-11-2013, 10:26
Verwijderd
Citaat:
KRABDE OMG

Ok dat moest even.
Het kofschib denkt daar anders over
Oud 21-11-2013, 10:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kan een beetje fietsen! Maar om te kunnen fietsen heb je wel een fiets nodig Weet iemand hier toevallig wat een goede plek is in Utreg om een tweedehands fiets (legaal) te kopen?
Oud 21-11-2013, 12:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline

Ik ben verliefd op dit servies Veel te duur natuurlijk. Ik zou het kunnen gaan sparen, elke keer voor mijn verjaardag en voor sinterklaas iets hiervan als cadeau vragen, maar dan moet het natuurlijk wel de komende 10 jaar verkocht blijven worden en ik weet niet of dat zo zal zijn (het is geen serviesmerk, maar een merk voor allemaal woonspulletjes..)
Oud 21-11-2013, 13:11
Miekje*
Miekje* is offline
Omg, ik heb weer iets, hoor. We hadden net een lezing/gesprek met mensen uit het Turkse onderwijs over het thema 'autisme'. Het ging er dus over hoe mensen met een vorm van autisme zijn en hoe je daar het onderwijs op aan kan passen enzo. Bij de vraag of we iemand kenden die een vorm van autisme heeft, liet ik vallen dat mijn vriend Asperger heeft en wat daar dan de kenmerken van zijn, wat je daarvan merkt in het dagelijks leven, etc. Toen de lezing afgelopen was, werd ik bij het weggaan nog even aangeklampt door een of andere onderwijspief van mijn school (die ik overigens nog nooit eerder had gezien), die tegen mij zei: 'Sterkte nog, hè!' Dus ik knipperde eens uit verbazing en vroeg: 'Waarom?' Zei hij: 'Nou, dat vraagt toch ook wel veel van jou, zo'n vriend!' Eh, wtf Hij bedoelde het vast goed, maar omg.

/verhaal
Oud 21-11-2013, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik heb weer iets, hoor. We hadden net een lezing/gesprek met mensen uit het Turkse onderwijs over het thema 'autisme'. Het ging er dus over hoe mensen met een vorm van autisme zijn en hoe je daar het onderwijs op aan kan passen enzo. Bij de vraag of we iemand kenden die een vorm van autisme heeft, liet ik vallen dat mijn vriend Asperger heeft en wat daar dan de kenmerken van zijn, wat je daarvan merkt in het dagelijks leven, etc. Toen de lezing afgelopen was, werd ik bij het weggaan nog even aangeklampt door een of andere onderwijspief van mijn school (die ik overigens nog nooit eerder had gezien), die tegen mij zei: 'Sterkte nog, hè!' Dus ik knipperde eens uit verbazing en vroeg: 'Waarom?' Zei hij: 'Nou, dat vraagt toch ook wel veel van jou, zo'n vriend!' Eh, wtf Hij bedoelde het vast goed, maar omg.

/verhaal
Is toch juist handig. Lekker voorspelbaar enzo!
Oud 21-11-2013, 13:25
Verwijderd
Is mijn vriend ook al eens gebeurt ja 'Ja, goh, dat je dan nog bij haar bent!'

Uuuuh
Oud 21-11-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:

/verhaal
Nou, ik had toch met een bedenkelijke glimlach gemeld dat hij blijkbaar weinig snapte van het onderwerp die dag.
Oud 21-11-2013, 13:47
Verwijderd
Oh wat een verschrikkelijke facepalm veroorzaken sommige mensen toch...

Zo had ik een keer een uitslaggesprek over een patiëntje op een school (ook diagnose binnen het autistisch spectrum), zegt de intern begeleider: 'Huh, autisme? Dat kan niet! Hij geeft toch gewoon antwoord als je hem iets vraagt?'
Oud 21-11-2013, 13:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kennen jullie die reclamespots van de hulplijn voor mensen zonder psychische stoornis?
Oud 21-11-2013, 13:54
Verwijderd
Nee, gelukkig niet denk ik
Oud 21-11-2013, 13:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 21-11-2013, 13:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heel veel gehoord ook: "eetstoornis? Maar X is veel dunner dan jij/ jij bent toch helemaal niet dun/ dan zul je wel geen toetje willen?/ ik eet ook weleens een dag niet"
Oud 21-11-2013, 13:59
Verwijderd
Mijn klasgenootje is model, en dus slank en lang. Ze eet normaal, maar de coördinator denkt dat ze zich uithongert. Ze moet elke week een verslag uitbrengen met wat ze gegeten heeft.
Oud 21-11-2013, 14:03
Verwijderd
In dezelfde categorie:
Citaat:
Ik was zaterdagnacht naar de plaatselijke kroeg geweest in Gouda. Het betreft de woodies. Eigenlijk meer een discotheek vol gewillige meisjes. De sfeer van Gouda krijg je hier helemaal te pakken. Met name ook omdat er een wapencontrole bij binnenkomst is. Dit is daar gebruikelijk en daarom werkt iedereen ook mee. In het verleden is het zonder die controle nog wel eens misgegaan.

Ik stond op de dansvloer, te schuren, te drinken en tegelijkertijd mijn jachtgebied met mijn ogen te observeren. Ik zag een aantal leuke dames en ben me daar die avond op gaan focussen. Tot mijn grote verbazing hoefde ik deze keer niet te jagen. Ik kreeg een meisje letterlijk in mijn schoot geworpen. Ik ging naar de bar om een pilsje te halen voor mezelf en mijn maat. Daar stond ze dan. Naast mij te wachten tot ze kon bestellen. Bloedmooie rode lippen, zwart krullend haar, een jurkje wat maat XS zou moeten zijn en afgemaakt met een mooie decolleté. Het was een prachtmeisje.
Ze gaf haar bestelling door waarna een meisje achter haar opeens schreeuwde: " HE JOSEPHIEN BIERTJE MINDER BESTELLEN WANT KATJA STAAT TE BRAKEN OP DE DANSVLOER BESTEL EEN WATERTJE" . Ik hoorde het brakende geluid, en Josephien vroeg aan mij: " Wil jij dat biertje dan hebben? Wellicht kunnen we die dan samen opdrinken in het rookhok. Je viel me al eerder op deze avond" . Gelukkig rook ik, dus ik ging met haar mee.

We liepen langs het brakende meisje die nog steeds haar maag aan het leegspugen was midden op de dansvloer. Eenmaal in het rookhok aangekomen duwde ze me tegen de muur en begon ze me direct te zoenen. Ik had er geen problemen mee en ik probeerde haar bij dr middel beet te pakken. Ik had meteen door dat er geen slipje of ondergoedje moest zitten. Dit vond ik wel spannend en ik probeerde wat te voelen. Dit stond ze niet toe en zei: " Haha, geduld jongen, we zuipen door tot sluitingstijd en dan kom ik bij jou bivakkeren in je bed "

We liepen naar een tafeltje om te gaan roken. Ik verwachte een elegante 'vogue-sigaret' maar in plaats daarvan haalde ze een cubaanse sigaar uit haar tasje. Niet zo'n klein dun sigaartje, maar echt zo'n dikke. Ze zei tegen mij: " Vriend, deze sigaar brand zo ongeveer 45 minuten, dus we blijven hier lekker zuipen, en dan gaan we naar je neukschuur toe" . Ik wist dat ik niet meer kon dansen die avond, dus ik besloot maar om met haar sigaretjes te gaan roken en wat te zuipen. Ook keek ik even schuchtig in haar tasje, waar ik een logo van het leger des heils zag. Ze zal wel in de verzorging werken dacht ik. Ze liet de ene boer na de andere en ze was niet erg aansprakelijk meer door de vele drankjes. Ik wist nu dat ik gewoon moest gaan neuken anders was mijn avond verpest.

De tijd dat we naar buiten konden gaan was toch sneller dan verwacht. Ze stak een jointje op waarna een beveiliger haar beveelde het uit te maken. Ze drukte het jointje uit op het maatpak van de beveiliger, en voila, we moesten naar buiten. Ja, ik ook, omdat ze zo bezopen zou zijn dat haar ' vriendje' haar veilig thuis zou moeten brengen. We waren dan ook niet welkom meer de komende 8 weken.

We waren bij mij thuis aangekomen, op de walvisstraat, en ze vloog onmiddelijk naar mijn koelkast. Ze pakte een pan van mijn fornuis en vulde die met blikken bier. Een stuk of 10. Toen zei ze: " we gaan zuipen en neuken boven, waar is die neukplatteau van je " Ze vond het echt heel erg grappig.

We zijn naar boven gegaan en ik begon haar te zoenen. Ze zoende terug en voor we het wisten was onze kleding uit. Ik kuste lief en geil naar beneden, richting haar vaginaal speeleiland. opeens duwde ze zich van me af en ik dacht dat ik iets fouts had gedaan. " NEE MENEER ZO WERKT SEKS NIET. eerst moet de vrouw uitgekleed worden, en dan de man, herinner ik me weer. Beffen is leuk maar dan moet jij je kleren nog aanhebben" . Goed. Het moest overnieuw.

We hadden ons weer aangekleed, we liepen naar de keuken, ze zette de pan weer op het fornuis,legde de blikken bier weer in de koelkast en we liepen weer naar de voordeur. Je raad het al. Ze ging weer naar het fornuis, pakte de pan weer, legde de blikken bier er weer op, en maakte weer een opmerking dat we naar het neukhok moesten.

Ik kleedde haar erotisch uit, ik begon langzaam naar het vaginale ballenbak te likken, en ze kreunde heerlijk mee. Nu trok ze mijn broek uit, staarde naar mijn boxer, en bedacht ze opeens dat eerst het shirt van de man uit moest, omdat de spanning langzaam opgebouwd moest worden.

Je raad het al. Weer naar beneden, weer naar het gasfornuis, blikken bier in de koelkast en weer naar de voordeur. Ik ga de rest niet eens meer vertellen, maar het komt er op neer dat we 7 keer bij de voordeur hebben gestaan. Ik had echt moeite om nog klaar te komen nadat het helemaal volgens haar schema klopte.

Ze is overigens nog tot woensdagmiddag blijven hangen,omdat ze zogenaamd een nogal lange kater had en echt de buitenlucht niet kon verdragen :') Nooit meer neem ik dit soort wijven mee. Ik heb haar 3 dagen in huis gehad door dit gezeik. En mijn koelkast is natuurlijk leeg. Die wist ze wel te vinden in die 3 dagen.
Oud 21-11-2013, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Mijn klasgenootje is model, en dus slank en lang. Ze eet normaal, maar de coördinator denkt dat ze zich uithongert. Ze moet elke week een verslag uitbrengen met wat ze gegeten heeft.
Beter dan dat ze anorexia heeft en de school het negeert toch.
Oud 21-11-2013, 14:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, maar ook gebaseerd op de misvatting dat je aan iemands uiterlijk kunt zien wat er mis is in zijn hoofd
Oud 21-11-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Alsof dat de twee logische opties zijn
Oud 21-11-2013, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft geen anorexia, want ze zit altijd bij me in de pauze en ze heeft elke les samen met mij. Ze gaat bijna nooit naar de wc en eet normaal. En ik ken er al 3 jaar. Ze is niet verandert qua dikte.
Oud 21-11-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ook gebaseerd op de misvatting dat je aan iemands uiterlijk kunt zien wat er mis is in zijn hoofd
Precies.
Oud 21-11-2013, 14:19
Verwijderd
Ach, genoeg scholen die hun leerlingen praktisch negeren als het niet goed gaat oid . Beter dat ze zich zorgen maken dan dat ze hun schouders erover ophalen
Oud 21-11-2013, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Alsof dat de twee logische opties zijn
Tja, erg subtiel is het niet, en waarschijnlijk ook op het vooroordeel 'model=anorexia' gebaseerd, maar ik begrijp het wel, ja.
Oud 21-11-2013, 14:23
Verwijderd
Als ze nou eens iets tegen pesten deden ja. Maar pesten laten ze toe. Wat doen ze wel, dingen verzinnen die er niet zijn. De coördinator is een stresskip. Als ze goed heeft opgelet is dat meisje al zo sinds de brugklas, en toen deden ze niks.
Oud 21-11-2013, 14:24
Verwijderd
Nou ja, als iemand serieus niet meer dikker is geworden sinds de brugklas tegen de tijd dat ze in vierde zit zou ik me denk ik ook best een beetje zorgen maken
Oud 21-11-2013, 14:24
Verwijderd
Ze is er in ieder geval niet dunner geworden.
Oud 21-11-2013, 14:52
Verwijderd
AAAAAAAH nieuwe appartementen eindelijk
Oud 21-11-2013, 14:53
Verwijderd
zit er iets geschikts bij?
Oud 21-11-2013, 15:01
Verwijderd
In principe zouden we in allebei kunnen . Eentje in Oegstgeest, die is het grootste en eentje in het centrum van Leiden. Scheelt 5 vierkante meter in totaal.
Oud 21-11-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:

/verhaal
Nou, daar heb je je 'mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten' excuus ^^

Oud 21-11-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
In principe zouden we in allebei kunnen . Eentje in Oegstgeest, die is het grootste en eentje in het centrum van Leiden. Scheelt 5 vierkante meter in totaal.
Oud 21-11-2013, 15:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ze is er in ieder geval niet dunner geworden.
Maar dat zegt op zich niks over of ze een eetstoornis heeft

Wat zou er volgens jou aan pesten moeten gebeuren?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten