Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2013, 08:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jullie hoeven idd niet meer, wat jullie nu hebben is ideaal
Was wel een half jaar intensief klussen voor nodig on het huis in deze eeuw te krijgen. Maar het geregel is verschrikkelijk, en alle dingen die niet met een paar dagen klaar zijn ook.

Dit soort dingetjes zijn nog wel geinig:

Instant result

Maar dit:

Zwaar, traag, weinig zichtbaar resultaat maar wel noodzakelijk
Oud 24-11-2013, 08:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb sinds dinsdag de sleutel en ik heb tot gister geklust en vandaag ga ik verhuizen. Althans, bijna helemaal, grote spullen gaan morgen pas over.
Als ik foto's heb en alles, zijn jullie de eerste

Trimmeh: Neem je moeder mee of beter, neem de mijne mee. Moeders zien alles helder en handig
Oud 24-11-2013, 09:00
Verwijderd
Klopt, vaders kan je beter thuislaten, die kijken onpraktisch en doen moeilijk.
Oud 24-11-2013, 09:02
Verwijderd
Nee, die kijken meer wat ze allemaal willen veranderen en hoe iets beter kan en zeggen dat zij dat wel kunnen en uiteindelijk komt er niks van en heb je een half afgewerkte schoorsteenmantel of iets dergelijks
Oud 24-11-2013, 09:02
Qimm
Qimm is offline
Mijn vader heeft voor ons het electrisch gedaan best handig
Oud 24-11-2013, 09:03
Verwijderd
De mijne kan klussen, maar waar die moet beginnen en wat het beste is om mee te beginnen weet alleen mijn moeder. Ze heeft ook meer oog voor details van afwerkingen. Het is dat ze het niet zelf kan, maar anders had ze het hele huis opgeknapt
Oud 24-11-2013, 09:04
Verwijderd
Over 10 minuten komt een man nieuwe ramen en deuren plaatsen.
Oud 24-11-2013, 09:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader kan niks, dus die heb ik inderdaad thuis gelaten
Oud 24-11-2013, 09:16
Verwijderd
Mijn buren zijn naar de winter Efteling, ik wil daar ok nog eens heen. De laatste keer dat ik daar was, was 2 januari, 3 jaar geleden.
Oud 24-11-2013, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Haha, Sigmund is er ook. Het is hier nu officieel drukker dan overdag.

Wat heb je gedaan, Sigmans?
Familieweekend met de Limburgse schoonfamilie. En het valt mee met de kater, dat had ik niet verwacht.
Oud 24-11-2013, 10:21
Verwijderd
Deze jurk is afgeprijst van 55 euro naar 11 euro

Ik begrijp wel waarom
Oud 24-11-2013, 10:29
Verwijderd
Je bent zelf afgeprijsd
Oud 24-11-2013, 10:34
Verwijderd
Ik snap overigens echt niet dat mensen verhuizen zo leuk vinden. Als het eenmaal achter de rug is is het wel leuk, en de eerste doos inpakken is ook prima, maar alles daar tussenin duurt achterlijk lang, is achterlijk veel werk en altijd gaan er dingen anders dan gepland.
Ik vond het echt best zwaar, maar dat komt misschien ook doordat ik geen verlof kon krijgen en meer dan fulltime werk.
Oud 24-11-2013, 10:35
Verwijderd
ja, ik vind klussen bij een verhuizing vooral leuk omdat je de hele dag in de weer bent zonder echt na te hoeven denken. Aan het eind van een werkdag vind ik klussen niet leuk.
Oud 24-11-2013, 10:40
Verwijderd
Ik vond het klussen ook echt vermoeiend! Fysiek duidelijk zwaarder werk dan mijn gewone werk
Oud 24-11-2013, 10:45
Verwijderd
Het sauzen van plafond en muren vond ik prima te verduren.
Oud 24-11-2013, 11:09
Verwijderd
gister weer dozen uitgepakt, keuken uitgemest, m'n kamer meer ingericht, dozen voor kringloop ingepakt, oude koelkast schoongemaakt zodat ie op MP kan, in het oude huis opgeruimd en schoongemaakt en bed/houten podium uit elkaar gehaald, 3 van de 6 gordijnen vermaakt, nieuwe lakens voor mezelf genaaid (heerlijke badstofdekbedhoezen). Vandaag weer verder want morgen begint de werk/schoolweek weer en dan heb je toch beduidend minder tijd en energie voor alles.
Oud 24-11-2013, 11:11
Verwijderd
Hehe, ik gruw juist van badstof in bed.

Good busy Pip!
Oud 24-11-2013, 11:15
Verwijderd
Oh badstof is juist goddelijk in bed! Met name als het net gewassen is en in de wind gedroogd, dan is het zo heerlijk ruw
Ik kan het alleen nergens meer vinden tegenwoordig, dus nu heb ik weer zo'n saai zacht laken.
Oud 24-11-2013, 11:25
Miekje*
Miekje* is offline
Badstof in bed *ril*

Ik ben maar begonnen aan mijn onderzoeksverslag, want die moet morgen zijn ingeleverd En natuurlijk heb ik het weer veel te lang uitgesteld
Oud 24-11-2013, 12:59
Verwijderd
Ik heb sokken badstof erin.
Oud 24-11-2013, 14:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet een diagram maken in exel maar ik snap er geen hoer van
Oud 24-11-2013, 14:10
Verwijderd
Excel werk ik nooit mee. Ik snap het programma niet echt.
Oud 24-11-2013, 14:27
Verwijderd
Ik heb vandaag dertig km gefietst en vijftien km gewandeld en nu wil ik alleen nog maar op de bank liggen en lui zijn. Maar ik moet bog heel veel doen. Dusch. Douchen en aan de bak, dan maar.
Oud 24-11-2013, 15:31
Miekje*
Miekje* is offline
Het was even klooien, maar het is gelukt, en eigenlijk dacht ik gewoon veel te moeilijk
Oud 24-11-2013, 15:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wisten jullie ook dat Dee en Mac in het ech getrouwd zijn en een bebe hebben?!?!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
Jaaaa! Aan het einde van 'Dee gives birth' zie je ook een foto van hun bebe met geboortedatum erbij enzo.
En wat dacht je dan van Charlie en The Waitress? En Dennis en die chick uit 'the D.E.N.N.I.S. system'? Die zijn ook met elkaar getrouwd.

Citaat:
Nee, die kijken meer wat ze allemaal willen veranderen en hoe iets beter kan en zeggen dat zij dat wel kunnen en uiteindelijk komt er niks van en heb je een half afgewerkte schoorsteenmantel of iets dergelijks
Omg, idd ja!
Maar mijn vader heeft wel duizent meer kluservaring dan ik, heeft een schuur vol met professioneel gereedschap, is groot en sterk en eigenwijs genoeg om dingen in z'n eentje te sjouwen EN, eigenlijk het belangrijkste, hij heeft een auto.
Oud 24-11-2013, 16:04
Verwijderd
ik ben de site van het WNF aan het analyseren en er staan veel woorden verkeerd geschreven.
Oud 24-11-2013, 16:10
Verwijderd
Ik heb van mijn broer Humans of NY gekregen, het boek zegmaar. Echt een leuk boek. Ik blader er nu al uren in en ik blijf maar bladeren.

Humans of NY is zegmaar een facebookpagina waarop één fotograaf allerlei foto's zet van (bijzondere) mensen.
Oud 24-11-2013, 16:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vind verhuizen meestal dikke prima, maar dat komt omdat mijn vader heel handig is en heel goed mee kan denken hoe alles moet en ongeveer al het kluswerk doet Eén keer ben ik verhuisd zonder dat ik zelf een poot heb uitgestoken, want ik lag net in het ziekenhuis. Mijn nieuwe huisgenootjes vonden dat ik het goed geregeld had (die wisten niet dat ik in het ziekenhuis lag) Bij mijn laatste verhuizing vond ik al het gedoe met elektriciteit, internet, tv, water, warmte enz. enz. wel erg stresserend, bovendien overleed een van mijn ratjes de avond ervoor. Mijn ouders riepen daarna ook dat ik echt de komende 5 jaar niet mag verhuizen omdat ze het wel erg vermoeiend vonden. Ze hadden weer heel veel voor me gedaan ook omdat ik nog herstellende was toen (en 5 keer in 6 jaar tijd is ook wel veel )
Oud 24-11-2013, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Wisten jullie ook dat Dee en Mac in het ech getrouwd zijn en een bebe hebben?!?!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
Ja!

En wat Trimm zegt!

En dit!

Citaat:
Je eet bouillonblokjes?
Ja. Af en toe een lekker bouillonblokje uit 't vuistje.
Oud 24-11-2013, 16:56
Verwijderd
Verhuizen is leuk. Nieuw begin en alles En ik vind/vond het regelen van dat soort dingen altijd wel lekker om te doen. Maar goed, mijn insteek is ook altijd wel 'regeren is vooruit zien', dus ik had alles wel echt strák geregeld volgens een logisch plan en alles viel naadloos in elkaar geheel conform planning betreffende mijn 'eckte huis'. Erg bevredigend.
Oud 24-11-2013, 16:58
Verwijderd
Ja dat herken ik wel Op het moment dat al het geregel dan in elkaar valt is het heel erg fijn! Dat gestructureer is wel handig, al vonden anderen het lachwekkend toen ik ruim van te voren lijstjes zat te maken over wat wanneer moest gebeuren, welke boodschappen nodig waren op klusdagen of welke materialen wanneer waar moesten zijn.
Oud 24-11-2013, 16:58
Verwijderd
Toen ik ging verhuizen heb ik gewoon spullen in auto's gedaan en die naar mijn nieuwe huis gebracht.
Oud 24-11-2013, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ja dat herken ik wel Op het moment dat al het geregel dan in elkaar valt is het heel erg fijn! Dat gestructureer is wel handig, al vonden anderen het lachwekkend toen ik ruim van te voren lijstjes zat te maken over wat wanneer moest gebeuren, welke boodschappen nodig waren op klusdagen of welke materialen wanneer waar moesten zijn.
Nja, tien tegen één dat diezelfde lachers wel anders hadden gepiept als ze hadden meegeholpen en zondagochtend 09:00 zonder verse koffie met 'n broodje en/of gereedschap hadden gezeten
Oud 24-11-2013, 17:13
Verwijderd
Ja, dat probeerde ik ze ook duidelijk te maken. Hielp niet.
Oud 24-11-2013, 17:24
Ietje5
Ietje5 is offline
Haha bij mijn gaat verhuizen net zo chaotisch als de rest in mijn leven

Vind het wel heel erg leuk als alles achter de rug is en het klussen zelf vind ik ook wel leuk. Maar heb nu echt teveel spullen verzameld om het verhuizen zelf leuk te vinden.
Oud 24-11-2013, 17:33
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nog geen ervaring met verhuizen, want we verhuisden voor het laatst toen ik zes jaar oud was. En toen vond ik het heel leuk, maar mijn ouders vonden het minder grappig. Wat vanzelfsprekend is, want mijn moeder is een verzamelaar Van wie zou ik het toch hebben?

Mijn zus is in de laatste 4/5 jaar ook drie keer verhuisd, en daar heb ik wel bij geholpen. Dat vond ik wel leuk om te doen Lekker inpakken en klussen en inrichten. Maar ik zou geen idee hebben hoe het is om zelf te verhuizen. Het ligt erg aan de omstandigheden, denk ik.
Oud 24-11-2013, 17:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waar ga je naartoe verhuizen, Noedel? Ga je eindelijk die containerwoning uit?
Naar een 2-kamer-appartement in Amersfoort, 6e verdieping, 50 m2. Dus inderdaad, weg uit die kutcontainer
Oud 24-11-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik had geen pijn! Of nouja, wel, maar niet op die plaats en dat is niet waar het door kwam. Het is een hevig scheef/vast gevoel in je wervelkolom, beetje zoals je hebt als je je vingers wil knakken, maar dan erger en niks helpt ertegen. Het huilen en hyperventileren was een gekke fysieke reactie, ik snap zelf ook niet waar dat opeens vandaan kwam. Ik had zoiets nog nooit eerder gehad.

Vandaag voel ik me gek genoeg (relatief) goed en gisterennacht direct erna ook.

Qua werk - het is een dienst die ik twee weken geleden zelf heb uitgezocht, met veel afwisseling. Het is de minst belastende. Ik kan me niet echt ziekmelden want het is weekend. Dinsdag moet ik ook, maar dan ga ik niet, want vanaf maandag meld ik me wel officieel ziek.
Kunnen beknelde zenuwen zijn, doet tyfusveel pijn maar er hoeft niks ''kapot'' te zijn. Die huil-reactie is mij bekend, soort wtf-reactie reactie van je lichaam, net als mensen dat kunnen hebben als ze in- en in moe zijn.
Overigens is je ziekmelden niet gebonden aan wat voor een dag het is, gekkie.

Citaat:
Het gezicht hoeft overigens ook niet minder compact, ik vind het gewoon prettig om compacte dingen vast te houden. Ik vind Dennis en Dee ook helemaal niet zo puntig En ik vind 'r ook niet op een vogel lijken.
Als ik jou ooit nog eens meet ga ik daar dus de hele tijd aan denken, dat je waarschijnlijk mn hoofd graag wil vastpakken.
Oud 24-11-2013, 18:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nu komt mijn meest recente ontdekking.

Ik dacht altijd dat al die tekenaars gewoon supertoevallig ook allemaal heel goeie webdesigners waren, met hun profi sites en alles. Nu ging ik even kijken in hun broncodes, maar 't blijkt dat niemand (echt NIEMAND) (behalve Noedelhap misschien) zelf zit te kutten in Notepad.
Jamaar, ik heb ook maar wat in elkaar geflanst hoor, ben verre van een webdesigner. Toen had ik alleen nog tijd teveel.
Oud 24-11-2013, 18:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik snap overigens echt niet dat mensen verhuizen zo leuk vinden. Als het eenmaal achter de rug is is het wel leuk, en de eerste doos inpakken is ook prima, maar alles daar tussenin duurt achterlijk lang, is achterlijk veel werk en altijd gaan er dingen anders dan gepland.
Ik vond het echt best zwaar, maar dat komt misschien ook doordat ik geen verlof kon krijgen en meer dan fulltime werk.
Qft! Ik heb nu dan vanaf dinsdag hele dagen gemaakt (sommige dagen tot na 9 uur zelfs), dus ben nu ook wel echt moe. Mijn rug en nek doen zo'n pijn dat het al sinds gister doorstraalt naar mijn achterhoofd. Ik heb vrijwel nooit hoofdpijn, en anders in mijn voorhoofd, maar vannacht werd ik zelfs wakker van de pijn in mijn achterhoofd. Dat is nogal bizar, omdat ik normaal gesproken echt in coma lig.

Maar morgen de grote dingen verhuizen en van de week nog een laatste doosje met spulletjes meenemen en mijn kleding en dan is het klaar en heb ik hier niks meer te zoeken.
Best wel een raar idee om mijn vader niet meer te zien, eigenlijk.
Oud 24-11-2013, 19:09
Verwijderd
Ik ben verliefd op Dita von Teese. Wat een mooie vrouw.
Oud 24-11-2013, 19:10
Verwijderd
Ze is al van mij! Al vind ik 'r eerder cool dan mooi.
Oud 24-11-2013, 19:16
Verwijderd
Ik hoef d´r ook niet hoor, want ik vind haar zo gaaf en ben dan altijd bang dat mensen tegenvallen als ik ze ontmoet, dus hou d´r maar lekker, als ik maar mag kijkennnnnn <3
Oud 24-11-2013, 19:20
Verwijderd
Oud 24-11-2013, 19:23
Verwijderd
Ik vind hem hilarisch <3
Oud 24-11-2013, 19:23
Verwijderd
Soms zou ik er ''koketteriger'' bij willen lopen dan ik doe. Natuurlijk niet in de pakjes die Dita aanheeft, maar de wel 't retro-achtige eraan, en het geklede. Maar aangezien ik op de ene of andere manier al te lui ben om lipstick te dragen zal 't er wel niet van komen.
Oud 24-11-2013, 19:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Qft! Ik heb nu dan vanaf dinsdag hele dagen gemaakt (sommige dagen tot na 9 uur zelfs), dus ben nu ook wel echt moe. Mijn rug en nek doen zo'n pijn dat het al sinds gister doorstraalt naar mijn achterhoofd. Ik heb vrijwel nooit hoofdpijn, en anders in mijn voorhoofd, maar vannacht werd ik zelfs wakker van de pijn in mijn achterhoofd. Dat is nogal bizar, omdat ik normaal gesproken echt in coma lig.

Maar morgen de grote dingen verhuizen en van de week nog een laatste doosje met spulletjes meenemen en mijn kleding en dan is het klaar en heb ik hier niks meer te zoeken.
Best wel een raar idee om mijn vader niet meer te zien, eigenlijk.
Wat voor eigen plek heb jij? Hoe groot/soort woning?
Oud 24-11-2013, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Oh badstof is juist goddelijk in bed! Met name als het net gewassen is en in de wind gedroogd, dan is het zo heerlijk ruw
Ik kan het alleen nergens meer vinden tegenwoordig, dus nu heb ik weer zo'n saai zacht laken.
Bij mij gaat het nog wat verder. Glad katoen maakt me helemaal gek als ik dat moet aanraken. Ik krijg er nu al kippenvel en grote gevoelens van afkeer van als ik dit nu schrijf! Glad katoen is voor mij het equivalent van nagels over het schoolbord, walgelijk!
Ik kan dus ook niet tegen die stof op me, zoals bij dekbedhoezen. Dus naai ik die zelf van 2 hoeslakens.
Oud 24-11-2013, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Soms zou ik er ''koketteriger'' bij willen lopen dan ik doe. Natuurlijk niet in de pakjes die Dita aanheeft, maar de wel 't retro-achtige eraan, en het geklede. Maar aangezien ik op de ene of andere manier al te lui ben om lipstick te dragen zal 't er wel niet van komen.
Dit heb ik ook. Ik heb er (helaas) het werk ook niet voor, ik heb binnen no time iets in mijn kleren zitten wat er niet hoort, en vind het ook zonde om dure kleren te kopen die ik nauwelijks aan kan, en dan nog vrijwel alleen als ik naar de albert heijn ga of in de trein zit of of of of. Ik ga niet genoeg fancy dingen doen om daar hele dure kleren voor de kopen. Want vrijwel alles wat ik in die stijl mooi vind, vind ik vrij duur.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten