Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb sinds dinsdag de sleutel en ik heb tot gister geklust en vandaag ga ik verhuizen. Althans, bijna helemaal, grote spullen gaan morgen pas over.
Als ik foto's heb en alles, zijn jullie de eerste ![]() Trimmeh: Neem je moeder mee ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik snap overigens echt niet dat mensen verhuizen zo leuk vinden. Als het eenmaal achter de rug is is het wel leuk, en de eerste doos inpakken is ook prima, maar alles daar tussenin duurt achterlijk lang, is achterlijk veel werk en altijd gaan er dingen anders dan gepland.
Ik vond het echt best zwaar, maar dat komt misschien ook doordat ik geen verlof kon krijgen en meer dan fulltime werk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
gister weer dozen uitgepakt, keuken uitgemest, m'n kamer meer ingericht, dozen voor kringloop ingepakt, oude koelkast schoongemaakt zodat ie op MP kan, in het oude huis opgeruimd en schoongemaakt en bed/houten podium uit elkaar gehaald, 3 van de 6 gordijnen vermaakt, nieuwe lakens voor mezelf genaaid (heerlijke badstofdekbedhoezen). Vandaag weer verder want morgen begint de werk/schoolweek weer en dan heb je toch beduidend minder tijd en energie voor alles.
|
![]() |
|||
Citaat:
En wat dacht je dan van Charlie en The Waitress? En Dennis en die chick uit 'the D.E.N.N.I.S. system'? Die zijn ook met elkaar getrouwd. ![]() Citaat:
![]() Maar mijn vader heeft wel duizent meer kluservaring dan ik, heeft een schuur vol met professioneel gereedschap, is groot en sterk en eigenwijs genoeg om dingen in z'n eentje te sjouwen EN, eigenlijk het belangrijkste, hij heeft een auto. ![]()
|
Ik vind verhuizen meestal dikke prima, maar dat komt omdat mijn vader heel handig is en heel goed mee kan denken hoe alles moet en ongeveer al het kluswerk doet
![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat Trimm zegt! En dit! ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verhuizen is leuk. Nieuw begin en alles
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat herken ik wel
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog geen ervaring met verhuizen, want we verhuisden voor het laatst toen ik zes jaar oud was. En toen vond ik het heel leuk, maar mijn ouders vonden het minder grappig. Wat vanzelfsprekend is, want mijn moeder is een verzamelaar
![]() Mijn zus is in de laatste 4/5 jaar ook drie keer verhuisd, en daar heb ik wel bij geholpen. Dat vond ik wel leuk om te doen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is je ziekmelden niet gebonden aan wat voor een dag het is, gekkie. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar morgen de grote dingen verhuizen en van de week nog een laatste doosje met spulletjes meenemen en mijn kleding en dan is het klaar en heb ik hier niks meer te zoeken. Best wel een raar idee om mijn vader niet meer te zien, eigenlijk.
|
Verwijderd
|
Soms zou ik er ''koketteriger'' bij willen lopen dan ik doe. Natuurlijk niet in de pakjes die Dita aanheeft, maar de wel 't retro-achtige eraan, en het geklede. Maar aangezien ik op de ene of andere manier al te lui ben om lipstick te dragen zal 't er wel niet van komen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan dus ook niet tegen die stof op me, zoals bij dekbedhoezen. Dus naai ik die zelf van 2 hoeslakens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|