Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
BH winkels krijgen ook wel meer sportbh's in het assortiment. Ik zou trouwens wel een beetje uitkijken met samen lopen in het begin, het kan heel motiverend werken maar als de één sneller is/sneller vooruitgaat dan de ander, kan het zijn dat je zelf teveel gaat forceren en daardoor alleen maar geblesseerd raakt of zo. Eigen tempo lopen is vaak een stuk fijner! |
![]() |
||
Citaat:
![]() We gaan gewoon kijken hoe het gaat. Volgens mij zitten we allemaal wel redelijk op hetzelfde niveau, en voorlopig willen we gewoon braaf Evy gaan volgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je ook goede schoenen? Dat is nog wel belangrijker dan een goede bh ![]() En ook met Evy is het belangrijk dat je je eigen tempo loopt en niet dat van een ander. Maar komt vast wel goed. Leuk dat jullie elkaar weten te motiveren in ieder geval! |
![]() |
|
Vanmiddag ga ik ook gelijk kijken voor betere schoenen. Heb een paar keer op Nike mid runner sneakers gelopen, maar die gaven echt niet genoeg steun.
Dank voor je tips en het meedenken! ![]()
|
Het hardlopen gisteren viel me echt reuze mee. Een vriendin had er wat meer moeite mee, maar die is dan ook astmatisch.
De moeder van de vriendinnen wil ineens ook mee gaan lopen en mijn huisgenootje ook ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De muziek helpt wel voor m'n tempo dus dat vind ik fijner dan puur horen of ik moet lopen of wandelen.
||
Citaat:
![]()
|
Wij hebben vanmorgen een kilometer geoefend en roeiden er 5.36 over. Viel me mee maar mijn coach wilde onder de 5 minuten. Ik voelde me wel goed, lekker geroeid, pittig maar wel netjes. Mijn roeimaatje was alleen echt helemaal dood, zowat aan het hyperventileren en gewoon te ver op om nog uit te kunnen roeien of commando's te kunnen geven. Ze ziet de wedstrijd nu nog minder zitten.
Vanmiddag in Reeuwijk wezen kijken bij de wedstrijd van mijn vriend. Was leuk maar zuur dat je weer zelf niet roeit.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hmm, balen van je roeimaatje. Is er niemand anders waarmee je een wedstrijd zou kunnen roeien? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankjewel! Dat gaat hopelijk nog een keer gebeuren inderdaad ![]() Zelf ook tevreden? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mwah, niet met m'n tijd, maar wel met hoe het ging. Zonder pijntjes gelopen enzo, dat was al wel weer even geleden.. dus hopelijk komt een betere tijd ook wel weer! 1 november loop ik weer een 10 km, dan in Soesterberg (www.run4water.nl, misschien voor jou ook wel leuk?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen het kost zoveel tijd ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Houdt dit topic hoog zodat Onzin niet vergeet te hardlopen - en andere sporten #?? zeehond23 | 7 | 29-12-2015 20:44 |