Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2016, 11:34
Verwijderd
Waarom zit sinix nog op de middelbare school?
Advertentie
Oud 31-05-2016, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is leuk tot je 30 bent en ze stellen vast wel wat eisen aan wat je moet kunnen. Vaak heb je toch een papiertje nodig van het een en ander om het te 'bewijzen'.
Ja ok... Maar als ik een diploma wil hebben moet ik toch die opdracht opnieuw kunnen inleveren.

Dus hoe kan ik die vent ompraten?
Oud 31-05-2016, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Yay, dank je voor de positiviteit! Ik had net m'n vader aan de lijn en die zei 'oh, en ga je nou over je andere vakken ook 10 jaar doen?'. Bedankt, pa.
Jeez, leuk zo'n knauw
Oud 31-05-2016, 11:35
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja ok... Maar als ik een diploma wil hebben moet ik toch die opdracht opnieuw kunnen inleveren.

Niet. Die enkele 1 kun je wel voldoende compenseren als je een beetje je best doet.
Oud 31-05-2016, 11:36
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Neeeeee
Ga dan maar naar een fissa op Schiermonnikoog of Schouwen Duiveland!
Verwijderd
Citaat:
Nu maar dealen met de 1 en volgende keer beter.
Da's niet goed voor m'n gemiddelde, volgende week de repetitie en die is ook vet moeilijk
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jeez, leuk zo'n knauw
Dit was nog vrij mild voor m'n pa eigenlijk.
Verwijderd
Citaat:
Engels. Ik werk op zich niet heel veel (3 avonden), maar het sociale aspect vreet bij mij energie. En de psychische problems helpen natuurlijk ook niet mee, maar daar ben ik aan bezig.
Inderdaad gefeliciteerd met je voldoende Het sociale aspect van het in de klas te zitten enzo? Het hoeft toch ook niet allemaal snel te gaan lijkt me?
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Da's niet goed voor m'n gemiddelde, volgende week de repetitie en die is ook vet moeilijk
Nu al beginnen met leren.
Oud 31-05-2016, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Ga dan maar naar een fissa op Schiermonnikoog of Schouwen Duiveland!
Dat kan ook nog.
Maar Ibiza is cooler
Verwijderd
Citaat:
Dit was nog vrij mild voor m'n pa eigenlijk.
aaioverjebol
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ga naar de docent, zeg dat het je spijt dat de opdracht niet gelukt is en vraag hem met je zieligste hoofd of er misschien een manier is dat je het nog kan maken.
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hey
Oud 31-05-2016, 11:38
Verwijderd
Maar ik heb weer les. Doei!
bloodyb
bloodyb is offline
En goed opletten hé!
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
aaioverjebol
Thanks. Mijn pa is van de uitspraak 'als je op je 30ste verjaardag alleen zit kan je beter meteen een touw om je nek knopen'.
Oud 31-05-2016, 11:39
Verwijderd
oh wat een stomme reactie.
Oud 31-05-2016, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ga naar de docent, zeg dat het je spijt dat de opdracht niet gelukt is en vraag hem met je zieligste hoofd of er misschien een manier is dat je het nog kan maken.
thanks
Oud 31-05-2016, 11:40
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
oh wat een stomme reactie.
Och ja, ik ben ik niet anders gewend.
Verwijderd
Citaat:
Thanks. Mijn pa is van de uitspraak 'als je op je 30ste verjaardag alleen zit kan je beter meteen een touw om je nek knopen'.
De tering. Dat je er nog contact mee hebt.
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Yay, dank je voor de positiviteit! Ik had net m'n vader aan de lijn en die zei 'oh, en ga je nou over je andere vakken ook 10 jaar doen?'. Bedankt, pa.
Dat schiet niet op om zo te reageren. Daarbij zijn er altijd kut vakken waarover je altijd een paar keer moet struikelen. Dat heeft iedereen wel.
Maar serieus, niet denken aan die hele stapel, maar stukje voor stukje. Je kunt het echt wel en heb het idee dat het ook wel bij je past. Het komt echt goed, deze heb je gehaald. Het eerste stuk van je essay heb je ook al.
Oud 31-05-2016, 11:42
Verwijderd
Sommige ouders snap ik écht niet. Mijn exlief had op twee weken voor een test voor treinbestuurder mechanica geleerd wat hij verder nooit echt gedaan had en was daarvoor geslaagd. Vervolgens zakt hij voor zijn psychologische test. Zijn vaders reactie; Je bent dus gek. Maar dat wisten we al.' of iets in die richting. Hallo, ondersteuning? Wat is de gedachte achter zulk soort reacties?
Oud 31-05-2016, 11:42
Ieke
Ieke is offline
Citaat:

Ie kan proberen een gesprek aan te gaan. Dat het dom was om het niet te doen, je nagedacht hebt en je graag een kans wil.
Maar ik acht de kans niet zo groot. Soms moet je op de blaren zitten en moet je het gewoon compenseren. Dat kan gelukkig nog.
Oud 31-05-2016, 11:44
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
De tering. Dat je er nog contact mee hebt.
Hij heeft ook z'n goede kanten hoor. Ik weet dat hij opzich alles voor me zou doen, maar hij is gewoon een lompe hork.
Oud 31-05-2016, 11:44
Verwijderd
En wat Ieke zegt! En het is niet erg om wat langer over dingen te doen. Dat je er wel gewoon voor gaat pleit al voor je. Hoeveel mensen gaan dan toch door? Ik denk niet veel. En ik denk dat je het alleen daarom al kunt.
Oud 31-05-2016, 11:45
bloodyb
bloodyb is offline
Fijne famielje!
Oud 31-05-2016, 11:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En wat Ieke zegt! En het is niet erg om wat langer over dingen te doen. Dat je er wel gewoon voor gaat pleit al voor je. Hoeveel mensen gaan dan toch door? Ik denk niet veel. En ik denk dat je het alleen daarom al kunt.
Aww. Thanks beebies.
Oud 31-05-2016, 11:47
Verwijderd
Oud 31-05-2016, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Wat een lieverd ben je toch!
Oud 31-05-2016, 11:49
Holland Oates
Holland Oates is offline
Kusjeeeee!

Totaal ongerelateerd: ik heb net een afspraak gemaakt voor de kapper. Was alweer een jaar geleden. Wat zal ik doennn?
Oud 31-05-2016, 11:53
Verwijderd
Kortpittig
Oud 31-05-2016, 11:54
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Kortpittig
Ik wíst dat je dat ging zeggen.
De kortpittigfase ligt achter me. Ik ben nu van langmild.
Oud 31-05-2016, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik wíst dat je dat ging zeggen.
De kortpittigfase ligt achter me. Ik ben nu van langmild.
Heb je toch nooit gehad?
Oud 31-05-2016, 12:01
Kuikie
Kuikie is offline
mijn hoofdpijn komt van mijn kaakbeenderen. yay!
Oud 31-05-2016, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Wat een lieverd ben je toch!
Dat valt wel mee hoor Ik denk dat echt.
Oud 31-05-2016, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Kusjeeeee!

Totaal ongerelateerd: ik heb net een afspraak gemaakt voor de kapper. Was alweer een jaar geleden. Wat zal ik doennn?
Kusje terug!
Oei, van mij is ook al ruim een jaar geleden
Oud 31-05-2016, 12:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah dat is op zich wel oke! Tweede klassen zijn wel het lastigst dacht ik. Dat is wat ik vaak hoor en wat ik nu ook wel gemerkt heb. En dat is waar ja! Ik denk dat ook oudere jaars dat nog wel hebben hoor. Die willen graag goedkeuring en dat de leerkracht achter ze staat.

haha, kunnen ze je anders niet verstaan? Ik vergeet zelf vaak dat ik een compleet ander accent heb en als er dan een opmerking over komt dan denk ik 'ohja'
Het is juist dat ik precies hetzelfde accent heb als mijn leerlingen, als ik niet uitkijk, en dan moet ik toch een beetje het goede voorbeeld geven en ABN praten
Oud 31-05-2016, 12:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou ja, ik studeer nog steeds, maar dat gaat ook alles behalve lekker.
(Al heb ik wel een voldoende gehaald voor het film-tentamen)
Zie je wel dat je het kan!
Oud 31-05-2016, 12:53
Yne
Yne is offline
Ik had een keer een 1.nogwat op een proefwerk Engels. In de vijfde. Ik moest huilen
Oud 31-05-2016, 12:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heb je toch nooit gehad?
Perongeluk wel.

Citaat:
Zie je wel dat je het kan!
*giechel*
Oud 31-05-2016, 12:56
Carn
Carn is offline
Engels

Ik had als enige van alle examen-klassen een 10 voor de luistertoets #madskillzz
Oud 31-05-2016, 13:00
Yne
Yne is offline
Wowie. Luistertoetsen waren mijn slechtste onderdeel, ik kijk series en zo ook altijd nog met ondertiteling
Uiteindelijk heb ik een 6 gehaald op de herkansing trouwens, maar die 1 was echt een dieptepunt in de laatste toetsweek van het schooljaar, ik had alleen maar vieren en blijkbaar ook een 1
Oud 31-05-2016, 13:02
Yne
Yne is offline
Ik heb overigens het vwo wel gehaald in die twee jaar na de havo en heb nu 0 studievertraging. Ik ben begonnen op de mavo en mijn juf in groep 8 zag dat ook al niet zo zitten. Zoals mijn moeder zegt, 'je vraagt erom om onderschat te worden'
Oud 31-05-2016, 13:17
Ieke
Ieke is offline
Mijn slechtste met Engels was spreekvaardigheid / literatuur. Die mondeling. Ik kreeg een 4 omdat ze niet lager gaven.
Het begon met een stukje voorlezen (dat is ook echt niet mijn sterkste punt, ook in het Nederlands niet) en toen de opmerking van de bijzittende docent dat ik nooit geneeskunde zou kunnen doen omdat ik dyslectisch was.
Ik was van te voren al zenuwachtig, maar toen werd het helemaal niks meer.
Oud 31-05-2016, 13:31
Yne
Yne is offline
Docenten kunnen zich zo verkijken, ik heb van zoveel klasgenoten gehoord dat ze bepaalde dingen niet kunnen of dat de docent geen vertrouwen heeft in leerlingen. Gelukkig is het aan de leerlingen om het tegendeel te bewijzen
Oud 31-05-2016, 13:33
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mijn slechtste met Engels was spreekvaardigheid / literatuur. Die mondeling. Ik kreeg een 4 omdat ze niet lager gaven.
Het begon met een stukje voorlezen (dat is ook echt niet mijn sterkste punt, ook in het Nederlands niet) en toen de opmerking van de bijzittende docent dat ik nooit geneeskunde zou kunnen doen omdat ik dyslectisch was.
Ik was van te voren al zenuwachtig, maar toen werd het helemaal niks meer.
Sowieso mondelinge taalvaardigheid testen door een (dyslectische) leerling een stukje voor te laten lezen, niet al te snugger
Oud 31-05-2016, 13:36
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Docenten kunnen zich zo verkijken, ik heb van zoveel klasgenoten gehoord dat ze bepaalde dingen niet kunnen of dat de docent geen vertrouwen heeft in leerlingen. Gelukkig is het aan de leerlingen om het tegendeel te bewijzen
Het enige is dan hopen dat je de kans krijgt. Kan ook nog wel een probleem zijn helaas.
Oud 31-05-2016, 13:39
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Sowieso mondelinge taalvaardigheid testen door een (dyslectische) leerling een stukje voor te laten lezen, niet al te snugger
Bijzondere keuze in ieder geval. Meest moeite had ik destijds met die docent die erbij zat en zo'n opmerkingen kon maken. Het was best een triest gebeuren zo alles bij elkaar. Maar goed, uiteindelijk toch mooi terecht gekomen waar ik wilde, zelfs als een van de jongsten.
Oud 31-05-2016, 15:42
Yne
Yne is offline
En toen had mijn scriptie 30 pagina's
Oud 31-05-2016, 15:43
Ieke
Ieke is offline
Goed bezig

Regels voor berichten