Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar serieus, niet denken aan die hele stapel, maar stukje voor stukje. Je kunt het echt wel en heb het idee dat het ook wel bij je past. Het komt echt goed, deze heb je gehaald. Het eerste stuk van je essay heb je ook al. ![]()
|
Verwijderd
|
Sommige ouders snap ik écht niet. Mijn exlief had op twee weken voor een test voor treinbestuurder mechanica geleerd wat hij verder nooit echt gedaan had en was daarvoor geslaagd. Vervolgens zakt hij voor zijn psychologische test. Zijn vaders reactie; Je bent dus gek. Maar dat wisten we al.' of iets in die richting. Hallo, ondersteuning? Wat is de gedachte achter zulk soort reacties?
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik acht de kans niet zo groot. Soms moet je op de blaren zitten en moet je het gewoon compenseren. Dat kan gelukkig nog.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Wowie. Luistertoetsen waren mijn slechtste onderdeel, ik kijk series en zo ook altijd nog met ondertiteling
![]() Uiteindelijk heb ik een 6 gehaald op de herkansing trouwens, maar die 1 was echt een dieptepunt in de laatste toetsweek van het schooljaar, ik had alleen maar vieren en blijkbaar ook een 1 ![]()
|
Ik heb overigens het vwo wel gehaald in die twee jaar na de havo en heb nu 0 studievertraging. Ik ben begonnen op de mavo en mijn juf in groep 8 zag dat ook al niet zo zitten. Zoals mijn moeder zegt, 'je vraagt erom om onderschat te worden'
![]()
|
Mijn slechtste met Engels was spreekvaardigheid / literatuur. Die mondeling. Ik kreeg een 4 omdat ze niet lager gaven.
Het begon met een stukje voorlezen (dat is ook echt niet mijn sterkste punt, ook in het Nederlands niet) en toen de opmerking van de bijzittende docent dat ik nooit geneeskunde zou kunnen doen omdat ik dyslectisch was. Ik was van te voren al zenuwachtig, maar toen werd het helemaal niks meer. ![]() ![]()
|
Docenten kunnen zich zo verkijken, ik heb van zoveel klasgenoten gehoord dat ze bepaalde dingen niet kunnen of dat de docent geen vertrouwen heeft in leerlingen. Gelukkig is het aan de leerlingen om het tegendeel te bewijzen
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|