Advertentie | |
|
![]() |
|
muziek
leuk maar moeilijk iemand anders zoeken cabaret te veel regelen regisseren leuk afwachten liedjes kan niet vinden ![]() morgen maar zien Sinterklaas kadootjes spannend ![]() druk weekend verjaardag kattenshow profielwerkstuk
|
Verwijderd
|
pi-pa-pepernoten!
sinterklaas op school ![]() ![]() k was druk vandaag ![]() t was ook zo gezellig! vanavond pakjesavond! oma is al hier gedichten *gniffelt* ow jongens, kalmeer mij! ![]() Marlies, Altijd ben je vrolijk, gezellig en druk, Zo kan de pauze niet meer stuk..!!; ) aaaah leuk! *zoen geeft* ow nee, die zoen had je al gehad ![]() babyboom: Emmely heeft er een tantezeggertje bij! Isabelle heet zij. Judith heeft een zoontje, Jeffrey is zijn naam! gefeliciteerd!!! Laatst gewijzigd op 05-12-2003 om 15:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() choco-letter was zo op ![]() weer een knipoog en een vette ook ![]() geen K en T Nja, wel J?? Ik? haha ![]() maar hij vind mij toch niks weet ik zeker wel beetje contact haha hij zal wel denken... Suus, wat wil jij nou? tafeltennis wel leuk M is stom! maar wel lekker ![]() geen trainen lekker ![]() *vlinders in de buik voelt*
|
sinterklaas
leuk zo blij met kadootjes lief beestje knuffie lieffff nu nog een naam knuffelbeest-verslaafd onwijs gezellig waarom verpest hij mn leuke dag ik wil een vader!
||
Verwijderd
|
Citaat:
klote sinterklaas hoe kon het ook anders mevrouw heeft het verknald hoewel ze er niets aan kan doen kan wel janken ![]() morgen naar Grease, en ik heb absoluut geen zin meer ik heb nergens meer zin in ![]() *wel heel lief gedicht gehad van Jurre* *feliciteerd Emmely* |
![]() |
|
heel moe
geen zin vroeg op bed morgen eerst vrij, maar toch werken *livejournal heeft* mooi geworden ![]() rug doet zeer ![]() geen antwoord stomme *** saai moe moe moe bah stom lichaam weer koppijn??? NEEEE ![]() ![]() gvd was het eindelijk eens weg ![]() wil weg en niet meer terugkomen geen idols geen zin niks meer
||
Citaat:
![]() *knuffel geeft*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je van leedvermaak houdt wel ja. RTL 4 |
![]() |
|
Verwijderd
|
kwaad
boos moe weer dat gezanik nou ben ik het gewoon zat ga nou naar een dokter hoor ik blijf bezig ![]() *gromt* engels handelingsdeel ja, sukkel, had je eerder moeten beginnen *gromt* maxima aant bevallen ![]() das wel leuk ![]() vanavond een klein prinsje of prinsesje *ook baby wil* steekt tong uit naar Marlies ![]() GREAAASEEE LIGHTNING!!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (kon hem idd wel gebruiken, voelde me kut!) ![]() werk trek lachen water wij gelukkig niet eten surprise af gedicht? hoop dat t me lukt vanavond weg joepie leuk staat dit wel? ![]() zoen mooi *auw mijn rug* ![]() mooi liedje trots ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
JIJ NEEMT GEEN BABY! ![]() de mijne: sinterklaas heeft mij zeker niet vergeten! Harry potter bijna uit ![]() nou al monique pws presentatie vordert nog niet komt wel goed. niet boos zijn dag oma! 't was heel gezellig gisteravond ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic #9!!! Quiana | 271 | 23-10-2003 13:42 | |