Advertentie | |
|
![]() |
|
Attentie Attentie
mocht iemand nog interesse hebben om deze vakantie dreads te laten zetten, ik ben beschikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag. reserveer snel ![]() bridesmaid_getting_laid@hotmail.com
||
![]() |
Citaat:
heej jij doet cmv ![]() gak ook doen next jaar..bevalt jou goed??leuk?? kusj |
![]() |
||
Citaat:
maar ik zal het proberen. thnx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
cute<3 en ik denk ook wle dat ze je erg goed staan ![]() |
![]() |
|
als er nog mensen zijn die deze vakantie dread willen hebben;
ik heb nog dinsdag en donderdag plek €50 + permanentvloeistof, ik woon in lelystad trashy_diva@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je krijgt ze er heel moeilijk uitgewassen doordat je je haren niet makkelijk kan wassen en je niet echt ziet wat je doet.. Je moet het door iemand anders laten doen.. |
![]() |
|
Ik heb ze ook nog steeds die schilfertjes. Als ik mn haar heb gewassen zie je niet heel erg op mn hoofdhuid maar als je probeert in dat stukje dread net na je hoofdhuid te kijken, zie je daar die schilfertjes zitten
![]() Kun je idd niet wegwassen omdat je er niet bijkomt denkik.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mortischa, jij maakt toch nepdreads?
Ik wil er namelijk een paar tussen mn echte, omdat ik er maar heel weinig heb en het ziet er helemaal niet 'vol' uit, je ziet overal lege plekken zegmaar. Ik wil denk ik neppe waarvan de kleur zo dicht mogelijk bij mijn kleur ligt, maar dat wordt best moeilijk aangezien mn haar een beetje een vreemde kleur heeft met nu ook een stuk uitgroei (lichtbruine dreads met donkere uitgroei). Die van jou zet je toch gewoon met een elastiekje vast aan je eigen dreads? En kun je die gewoon wassen of moet je ze er elke keer uithalen? En kun je ze ook afknippen zonder dat het er raar uit gaat zien, want mijn dreads zijn best wel kort. Ben ook bang dat je heel erg het verschil tussen de echte en de neppe ziet, mja. wat een vragen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() anders spreken we een keer wat af en dan gaan we nephaar kopen en kun je gelijk de kleur kiezen die het meest jou haarkleur is ![]() je kunt nepdreads net zo goed (mee) wassen, en ze verdoezelen heel geod kaleplekjes, maar ze zien er echt heel echt uit, gaat helemaal lukken hoor! pm maar |
![]() |
|
blij dat ik dit forum heb gevonden
![]() vraagje voor dread kenners onder ons: ik heb mijn haar een paar dagen voordat ik mijn dreads heb laten zetten, geverfd met henna. paar dagen daarna dus dreads erin laten zetten (met perm. vloeistof). nu wil ik graag mijn dreads verfen (ik heb ze sinds eind juli) en heb bij dreaden niks raars gemerkt met mijn henna vs. perm. vloeistof. de kapper (kinki, heb ze laatst laten bijwerken daar) zei dat ik enorm mazzel had gehad en dat je, met henna in je haar, niet mag "perm. vloeistoffen" of verfen. (dat zou gaan roken ofzo...) weet iemand hier iets van en van het verfen van dreads?? vast wel, want ben hier en daar wel wat tegengekomen op t forum, maar weinig over i.c.m. henna. als iemand iets weet......THANX....... |
![]() |
||
Citaat:
[edit]even wat duidelijker zijn: henna is plantaardig en kan achterblijven in je dreads, hoe goed je ook wast/spoelt. En dat gaan na een tijdje schimmelen en heb je schimmeldreads ![]() Gewoon verven kan wel, maar niet met henna (wel met Henna Plus overigens.)[/edit] En Ais, is de situatie van dat lichtblauwe haar al verandert? Ben nog steeds op zoek naar dat Sky-blue Kanelonhaar voor een schappelijke prijs. ![]()
Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 13:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
bedankt voor reactie, maar misschien moest ik duidelijker zijn...
ik heb dus NU nog waarschijnlijk vast wel een rest henna in mijn haar, en daar wil ik met gewone verf en eventueel blondeer, ontkleuringsmiddel overheen. kan dit rare reacties gaan geven? kapper zei van wel, maar second opinions zijn nooit verkeerd, toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zou het niet doen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ze gewoon de kleur krijgen die je erin gooit. Vooral als je ze eerst ontkleurt en daarna een andere kleur
![]() Ik had mijn dreads voor het dreaden ook geverfd (anderhalve week van tevoren, terwijl je 2 weken moest wachten).. Ze waren eerst aubergine en na de permvloeistof paars/bruin/blond achtig en nu meer lichtbruin..kvind het wel een leuk kleurtje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar hoeveel word je haar nou korter en groeit het ook langzamer? |
![]() |
|
Verwijderd
|
na het zetten van medium-dikke dreads was mijn haar een centimeter of 2 korter. het groeit nog even snel, maar omdat het in een dread groeit ziet het er uit of het langzamer gaat, het wordt dus minder snel lang. na het wassen rekken ze wel weer wat uit altijd, ik merk eigenlijk overall weinig van minder groei.
|
![]() |
|
jo mensen.
ik heb ook dreads(56) en over een poosje ga ik leren surfen in een of ander warm land met een zee uiteraard, over het algemeen houd ik niet van water en al helemaal niet als het zout is, maar met surfen ontkom je daar niet aan... Maar is het oke als ik zo met in het zoute water spring, ik kan natuurlijk ook een badmuts kopen... Het lijkt me erg kut, ielg dan heb ik helemaal zoute dreads ![]() Maar oke nu wat ik wou vragen.> Gaan mn dreads er aan kapot ![]() (misschien dat het al gevraagd is maar om nu aaaalle berichten door te spitten.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zout water is echt goed, ik heb het er wel es opgespoten (zout opgelost in water)..ze voelen stug en 'harder', er blijft echt geen zout achter hoor.
Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 18:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
neem eens een slok voor dfe gein :X Maar er zit genoeg in om goed of juist slecht te zijn ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |
Algemeen Dreads-topic deel 7 Ramble On | 478 | 14-05-2004 08:18 |