![]() |
||
Citaat:
Waarom?! GEEN HAVO scholier, is zo gek om een woordenboek uit te gaan pluizen en dan bestaat er nog zoiets als een leraar die les HOORT te geven, en op zulke dingen kan wijzen, examen vorig jaar stond implicitiet en explicitiet Sorry maar dat had ik ook niet geweten als dat op mijn examen kwam dit jaar |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je mag toch écht verwachten dat leerlingen dat in de 5e kennen hoor! Het is een compleet normaal Nederlands woord!
||
Citaat:
![]() maar uhm, ![]() ![]() oh, en, misschien heel dom, maar ik had nog nooit van cirkelredenering gehoord.. ![]() Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 18:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() meen je dat serieus? Ik gebruik het zelf zeker wel maandelijks en ik lees het minstends wekelijks.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In de krant staat er heel vaak dat er 'een kanttekening bij kan worden geplaatst' en ook in de les kom ik het geregeld tegen (voornamelijk bij maatschappijleer), maar misschien scheelt het voor dat laatste dat ik vwo doe ![]() Toch lijkt het me dat je het in het dagelijks leven vaak zat hoort van mensen of op tv. Maar misschien merk je dat pas op als je weet wat het betekent en luister/lees je daar anders overheen...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want er zijn er blijkbaar nog veel meer die het woord niet kennen. En ik denk dat als je een woord niet kent en het is normaal niet zo van belang, dat je het dan achterwege laat als je het tegenkomt. Je merkt het dan dus niet op denk ik... Alleen had ik gewoon verwacht dat bijna iedereen het wel zou kennen, maar dat is dus niet het geval. Maar ik vind jou in ieder geval helemaal niet dom hoor.
||
Citaat:
![]() al had ik dat gedeelte voor de helft goed. ik heb namelijk gewoon het belangerijkste opgeschreven verder om richting de 200 woorden te komen aangezien iets goed is en je krijgt punten is het fout krijg je geen aftrek dus.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
onder dat vak maatschappijleer 1 dan sliep ik meestal was me boring. Alleen met de regering was nog wel leuk maar de rest gaap. en ik sta een 8 ervoor en ik ben kanttekeningen nooit tegen gekomen in een pw
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[VMBO] HELP NEDERLANDS EXAMEN ! larissaaa | 4 | 13-05-2014 19:38 | |
Algemene schoolzaken |
examen nederlands niveau 5/6 literatuur? X_BlackMoon_X | 13 | 03-03-2012 21:45 | |
HAVO |
Normering Nederlands ***ailá*** | 10 | 16-06-2005 20:54 | |
Eindexamens 2004 |
Geen examen mogen doen verwijderen_aub | 12 | 24-05-2004 17:44 | |
Eindexamens 2003 |
nederlands-letterkunde ??? Alpha #1 | 9 | 09-05-2003 12:46 |