Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn docente zei dat je als het echt niet kan dan pas voorzichtig citeren. Je verzint geen verhaal, je maakt een goed doorlopend verhaal die die bepaalde punten beantwoord. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mijn lerares heeft altijd gezegd dat je 10% mag overschrijden....! het mag wel...! weet het zeker...! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
heeft iemand hier een examenbundel van nederlands van havo?!?
Zo ja, kan je dan even die soort samenvattingen van de stof die je moet leren dat erinstaat scannen en naar mij toe sturen? (bijvoorbeeld die bladzijde over signaalwoorden, tekstdoelen..) Onze examenbundels mogen we namelijk niet mee naar huis nemen, (ja heel erg vaag) en ik kan daarmee beter leren. hele dikke kus alvast bedankt iris rocksterretje@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
twee van de vier antwoorden zijn absoluut nonsense. Dan zijn er nog twee, waarvan 1 het bijna is en de ander is het gewoon helemaal. Die laatste is dan het antwoord.
||
![]() |
Citaat:
Je kunt bij meerkeuzevragen het beste beginnen met het wegstrepen van antwoorden waarvan jij denkt dat ze niet goed zijn en dan blijft er vanzelf een over (of meer en dan moet je gokken). Probeer het maar eens.
||
![]() |
Citaat:
De eerste tekst met "tekstverklarings- begrijpendlezen" vragen is echt lekker easy. Wel kut is dat de samenvatting bijna 50% van je punten is!~~~! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja dat weet ik maar soms heb ik moeite met het vinden van die punten in de tekst..! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[VMBO] HELP NEDERLANDS EXAMEN ! larissaaa | 4 | 13-05-2014 19:38 | |
Algemene schoolzaken |
examen nederlands niveau 5/6 literatuur? X_BlackMoon_X | 13 | 03-03-2012 21:45 | |
HAVO |
Normering Nederlands ***ailá*** | 10 | 16-06-2005 20:54 | |
Eindexamens 2004 |
Geen examen mogen doen verwijderen_aub | 12 | 24-05-2004 17:44 | |
Eindexamens 2003 |
nederlands-letterkunde ??? Alpha #1 | 9 | 09-05-2003 12:46 |