Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2005, 13:43
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Tijd geleden dat ik zo van een wedstrijd heb genoten als Villarreal - AZ, laat ze nou maar die cup pakken.

300
Oud 09-04-2005, 17:18
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-04-2005 @ 00:27 :
Die staat...!

Maar eerst afwachten of hij komt.
Hij komt niet, lijkt me sterk. Hij wil naar Engeland.
Oud 09-04-2005, 18:19
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
AZ is er nog niet die geweldige aanvallers van Villareal maken bijna altijd wel een goal dus uitkijken nog.
Oud 09-04-2005, 18:48
Gimme more beer
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-04-2005 @ 19:19 :
AZ is er nog niet die geweldige aanvallers van Villareal maken bijna altijd wel een goal dus uitkijken nog.
Mjah, maar AZ en niet scoren zou ook heel bijzonder zijn.
Oud 09-04-2005, 19:12
Endomychus
Endomychus is offline
jah zullen we het nu obver iets hebben dat wel interessant is...
Oud 09-04-2005, 20:35
Gimme more beer
Citaat:
Endomychus schreef op 09-04-2005 @ 20:12 :
jah zullen we het nu obver iets hebben dat wel interessant is...
Misschien is dit dan niet het juiste topic voor jou?
Oud 12-04-2005, 13:42
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
De blessures van de vier AZ verdedigers lijken mee te vallen.
Kromkamp heeft slechts een licht gekneusde enkel, maar lijkt op tijd fit voor donderdag. Mathijsen heeft al 2x pijn vrij getraint, woensdag wordt bekeken of hij 100% is. Men verwacht ook dat Opdam op tijd herstelt zal zijn van zijn spier blessure. En ook De Cler is waarschijnlijk donderdag wel hersteld van zijn lichte hersenschudding.

Das toch een meevaller. Ik vreesde al voor het ergste. Als ze niet op tijd fit waren geweest had Adriaanse wellicht moeten kiezen voor jeugdspelers als Ron Vlaar en Tom Zoontjes. En die zijn toch niet helemaal toe aan een wedstrijd tegen die aanvallers van Villarreal.
Oud 12-04-2005, 15:34
Gimme more beer
Ik gun AZ nog wel een rondetje

Maar de tweede plaats dan weer niet...
Oud 12-04-2005, 15:53
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-04-2005 @ 14:42 :
De blessures van de vier AZ verdedigers lijken mee te vallen.
Kromkamp heeft slechts een licht gekneusde enkel, maar lijkt op tijd fit voor donderdag. Mathijsen heeft al 2x pijn vrij getraint, woensdag wordt bekeken of hij 100% is. Men verwacht ook dat Opdam op tijd herstelt zal zijn van zijn spier blessure. En ook De Cler is waarschijnlijk donderdag wel hersteld van zijn lichte hersenschudding.

Das toch een meevaller. Ik vreesde al voor het ergste. Als ze niet op tijd fit waren geweest had Adriaanse wellicht moeten kiezen voor jeugdspelers als Ron Vlaar en Tom Zoontjes. En die zijn toch niet helemaal toe aan een wedstrijd tegen die aanvallers van Villarreal.
mathijsen doet mee... en villareal denkt nog steeds dat ze doorgaan
Oud 12-04-2005, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik kan me herinneren dat AZ al zijn Europacup duels thuis dit seizoen heeft gewonnen. Ik verwacht onder anderen daarom dat ze het wel redden thuis tegen die Spanjaarden, die nog 2 keer moeten scoren. Dus ik denk wel dat AZ het redt.
Oud 14-04-2005, 19:38
PV
PV is offline
1-0 al
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 19:50
PV
PV is offline
Rode kaart voor AZ, Mathijsen geblesseerd en nu lopen ze te meppen, iemand van Villareal ook rood. Gezellig
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 19:54
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Bedankt voor de info PV
Oud 14-04-2005, 20:37
Gary Glitter
Gary Glitter is offline
hou me maar goed op de hoogte hoef ik niet steeds mn kop te draaien naar de tv!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:22
PV
PV is offline
Citaat:
Gary Glitter schreef op 14-04-2005 @ 21:37 :
hou me maar goed op de hoogte hoef ik niet steeds mn kop te draaien naar de tv!
Ze zijn door dat was nog ff heel erg spannend
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:27
Mitros
Mitros is offline
AZ door naar de halve Finale, wat een heerlijk europees seizoen is dit
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:28
Gary Glitter
Gary Glitter is offline
cootje is oke ole ole
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 22:05
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
PV schreef op 14-04-2005 @ 22:22 :
Ze zijn door dat was nog ff heel erg spannend
Bijna net zo spannend als gisteren met PSV
Alhoewel ik dat toch nog wel ff wat spannender vond.
Oud 15-04-2005, 09:35
WolterB
WolterB is offline
Wat een geweldige wedstrijd gisteren

Heb genoten, iets wat de laatste tijd bij voetbal best ontbrak bij mij, maar dit soort wedstrijden maken het wel ruimschoots goed
Oud 15-04-2005, 11:26
Twanos
Twanos is offline
het was echt een achterlijk slechte wedstrijd, maar ja ze zijn wel door.
Oud 15-04-2005, 12:10
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Super natuurlijk, halve finale Uefa cup...

Maar weer een belangrijke speler met een hele zware blessure. Joris Mathijsen zal voor minimaal 6 maanden zijn uitgeschakeld.

Ik moet zeggen dat Jaliens het verlies van Joris fantastisch heeft opgevangen. Hij speelde erg sterk. En ook Lindenbergh viel weer eens op met zijn goeie spel. Maar eigenlijk kun je alle spelers wel een compliment geven, er zat er niet een tussen die gister avond niet alles heeft gegeven.

Tegen Sporting zal het ook weer lastig worden. Maar kansloos zijn we natuurlijk niet... Eerlijk gezegt schat ik Villarreal hoger in dan Sporting dus ik denk dat we wel kansen hebben. Al is het natuurlijk afwachten hoe fit de groep is, het zware programma eist toch zijn tol.
Oud 15-04-2005, 12:27
Brain-Damage
Brain-Damage is offline

Wie ziet het engeltje...?
Oud 15-04-2005, 14:20
Supersuri
Supersuri is offline
Dat ze zingen dat ze naar lisabon gaan klopt nu wel.

Hopelijk gaan ze 2x naar lissabon

Mooi team az en altijd leuk om naar te kijken, helaas heb ik het gister niet gezien. (wel samenvatting in herhaling sportjournaal)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 14:38
ibrahimovic55
ibrahimovic55 is offline
wat een geweldige wedstrijd gister hopelijk halen ze de finale. Ik geef ze een grote kans
Oud 15-04-2005, 14:42
Gimme more beer
Ik heb zó'n hekel aan AZ. Helaas doen ze het zo goed

Dus zeg ik: in het Nederlands belang hadden ze moeten winnen, kutgelijkspel
Oud 15-04-2005, 15:33
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-04-2005 @ 15:42 :

Zolang je maar hoopt dat AZ doorgaat ook al heb je er een hekel aan. Ik ben absoluut niet voor PSV of Feyenoord, maar in Europa hoop ik altijd dat ze ver komen. Want als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die hopen dat alleen hun ploegje ver in Europa komt.
Oud 15-04-2005, 18:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pfff, het was nog spannend hoor, ze hadden het nog moeilijk, zeker na de 1-1. Die Spanjaarden maakten zich nog ontiechelijk boos op de scheids, hehe. Slechte verliezers...
Fantastische prestaties van AZ en PSV. Tja maar Mathijssen ligt voor de rest van het seizoen eruit en Opdam is geschorst. AZ mist dus op zijn minst het hele centrale verdedigingsduo. Je hebt toch wel kans dat ze in de halve finale eruit vliegen (of het nou Newcastle of Sporting is geworden) omdat ze al de laatste weken minder spelen... maar hopelijk natuurlijk niet. Maar ik zie ze gewoon zeker niet uit bij Sporting winnen.
Had wel niet gedacht dat Newcastle van een 0-2 voorsprong (over de 2 wedstrijden genomen) nog uit handen zou geven...
Oud 15-04-2005, 18:07
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-04-2005 @ 15:42 :

Die mening deel ik volkomen met je, zoals vast wel bekend….
Een club van niks.
Mijn best herinnerende herinnering aan AZ is de snackbar achter het stadion met een eigenaar met het geheugen van een olifant; ook het postuur overigens.
Die hielp ons ooit eens herinneren aan een niet betaalde maaltijd van drie jaar daarvoor.
Dat jaar (toen waren we iets rijker) is die rekening alsnog betaald.

Maar ik moet wel toegeven dat ik het AZ wel gun.
Niet vanwege de club, maar meer vanwege de voetballers.
Voorheen allemaal middelmatige voetballers bij de Graafschap, FC Volendam, Cambuur Leeuwarden en FC Zwolle en nu ineens toppers.
Zo zie je maar weer dat het met voetbal alle kanten op kan.
Zowel alle spelers die nu Europees spelen als de clubs die afgelopen jaren Europees voetbal hebben gespeeld heb ik allemaal bij wedstrijden in de eerste divisie mogen zien.
Vitesse, SC Heerenveen, NAC en ook N.E.C. in de nacompetitie.
En nu dus ook AZ.
Sterker nog, ik kan me nog herinneren dat wij eredivisie speelden en AZ eerste divisie en wij daar een bekerduel moesten spelen. Verloren we overigens geheel volgens verwachting.
Daarna tegen FC Scheringa, met een hoofdrol voor Dick Jol toen je nog eerst een half uur écht kwetsende spreekkoren ten gehore moest brengen voordat een wedstrijd stil gelegd werd.
Tja, en een x aantal jaren verder staat de ene club in de onderste regionen van de eerste divisie en de ander in de halve finale van de UEFA-cup.
Daarom gun ik het AZ wel, vooral voor de spelers en de supporters die ook al kwamen in de slechtste tijden.
Als Real Madrid of Arsenal de halve finale hadden gespeeld hadden ze waarschijnlijk het publiek niet eens bedankt of waren er witte zakdoekjes geweest.
Nu was er een uitbundig feest.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 19:40
Gimme more beer
Citaat:
Floris_22 schreef op 15-04-2005 @ 16:33 :
Zolang je maar hoopt dat AZ doorgaat ook al heb je er een hekel aan. Ik ben absoluut niet voor PSV of Feyenoord, maar in Europa hoop ik altijd dat ze ver komen. Want als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die hopen dat alleen hun ploegje ver in Europa komt.
Feyenoord is een mooie club, PSV kan eventueel ook nog (ze roepen "doeluh", okee?), maar AZ is de grootste kutclub die ik ken. Ik zie nog liever Emmen Europees spelen dan AZ, ware het niet dat AZ het zo fucking goed doet.
Oud 15-04-2005, 19:42
Gimme more beer
Over opdam, hij kreeg meteen rood, dacht ik te zien? Dat kun je dan aanvechten, dan heb je alleen een wedstrijd schorsing, nav die gele kaart.
Oud 15-04-2005, 23:40
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-04-2005 @ 20:42 :
Over opdam, hij kreeg meteen rood, dacht ik te zien? Dat kun je dan aanvechten, dan heb je alleen een wedstrijd schorsing, nav die gele kaart.
Opdam kreeg 2x geel...
Oud 15-04-2005, 23:43
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-04-2005 @ 00:40 :
Opdam kreeg 2x geel...
Hmm, ik zag de gele kaart niet, de commentator blijkbaar wel, maar ik geloof alleen iets als ik het zie...

Mjah, 2 keer geel is ook goed, 1 wedstrijd schorsing... Ga je niet dood van. Ik vond Jaliens goed zat en tegen sporting maken ze best wel een kansje, als ik heel eerlijk ben.
Oud 16-04-2005, 00:08
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-04-2005 @ 00:43 :
Hmm, ik zag de gele kaart niet, de commentator blijkbaar wel, maar ik geloof alleen iets als ik het zie...

Mjah, 2 keer geel is ook goed, 1 wedstrijd schorsing... Ga je niet dood van. Ik vond Jaliens goed zat en tegen sporting maken ze best wel een kansje, als ik heel eerlijk ben.
Bij TVNH was het voorval van een andere positie gefilmt. Daar was duidelijk te zien dat hij eerst geel trok, en daarna pas rood. En de commentator had inderdaad goed gegokt... Hij kwam er ook vrij laat achter dat ook Jose Mari ook rood had gekregen.

En ik denk dat Lindenberg en Jaliens centraal in de verdediging uitstekende opties zijn. Gisteren deden ze het ongelovelijk goed op die posities. En anders kan oud klasgenoot van mij, Ron Vlaar, wel opdraven. Eerlijk gezegt had ik een jaar of 6 geleden niet verwacht dat hij het zo ver zou schoppen, al zat hij toen al bij de jeugd van AZ. Toch leuk voor die jongen...
Oud 19-04-2005, 18:26
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De finale van het toernooi om de UEFA Cup vindt volgend jaar plaats in het Philips-stadion in Eindhoven. Dat is dinsdag in Tallinn aan de vooravond van een UEFA-congres bekendgemaakt.

De laatste keer dat de eindstrijd van de UEFA Cup in Nederland werd gespeeld was in 2002, toen Feyenoord in de eigen Kuip Borussia Dortmund de baas was.

De UEFA wees de finale van de Champions League van 2006 toe aan het Stade de France in Saint-Denis bij Parijs.

Ook werd bekendgemaakt dat in 2007 de Champions League-finale in Athene zal worden gespeeld en de UEFA Cup-finale in Glasgow.
Bron: NOS-TT
Oud 27-04-2005, 00:17
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ zal het donderdag moeten doen zonder 3 van zijn basis verdedigers. Kromkamp en Mathijsen door een langdurige blessure en Opdam vanwege een schorsing. Hierdoor zal waarschijnlijk Ron Vlaar zijn debuut maken in Europa en met Jaliens de centrale verdediging vormen.
Oud 05-05-2005, 12:57
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ondanks de vele afwezigen vanavond heb ik toch veel vertrouwen in een goeie afloop vanavond... Ik hoop op een mooie 3-1 overwinning.

Vermoedelijke opstelling AZ vanavond:

Code:
                  Timmer

Jaliens     Vlaar       Opdam        De Cler

Landzaat    Ramzi      Sektioui

Perez
          Nelisse          Van Galen
Oud 05-05-2005, 15:43
0oFZo0
0oFZo0 is offline
ik hoop dat AZ doorgaat, ik gun het Sporting niet dat ze de finale thuis mogen spelen.
En ik vind het heel goed van AZ dat ze al zover gekomen zijn, ze vechten er echt voor, ze verdienen die finaleplek gewoon.
Oud 05-05-2005, 16:08
Gimme more beer
Alleen uit nationaal belang hoop ik vanavond dus op een overwinning van AZ...
Oud 05-05-2005, 16:21
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-05-2005 @ 17:08 :
Alleen uit nationaal belang hoop ik vanavond dus op een overwinning van AZ...
. Als AZ vanavond de finale haalt zal het voetbal winnen. AZ heeft bij vlagen voetbal van absolute wereldklasse laten zien het afgelopen seizoen. Ik ben nooit fan van AZ geweest maar het afgelopen jaar hebben ze dingen laten zien waar ik met heb naar zitten kijken.
Oud 05-05-2005, 17:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Twanos schreef op 05-05-2005 @ 17:21 :

Ik ben het wel met hem eens, AZ is toch een verschrikkelijk club man. Ze spelen dit seizoen bij vlagen prachtig voetbal maar ik zal ook nooit fan van ze worden.
Oud 05-05-2005, 20:51
0oFZo0
0oFZo0 is offline
OMG ... de 2 minuten waren al voorbij en de scheids laat gewoon doorspelen.

En hoevaak heeft de nummer 26 van Sporting nu al een laatste waarschuwing gekregen...
Oud 05-05-2005, 21:00
Wawl
Wawl is offline
Het wordt nog 3-1, dat heb ik in mijn glazen bol gezien.
Oud 05-05-2005, 22:36
Baron Sengir
Baron Sengir is offline

Wordt het godverdegodver 17 seconden voor tijd nog 3-2
Oud 05-05-2005, 22:36
Subject
Subject is offline
Jezus niet nog een keer .
Oud 05-05-2005, 22:37
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Dit is te erg ... de 2e keer in 2 dagen.

Maar hoe vaak komt het niet voor dat een Nederlandse club (of het Nederlands elftal) in de laatste minuten nog een goal tegen krijgt.
En dan heb ik het niet alleen over het afgelopen seizoen ...
Oud 05-05-2005, 22:39
The 1 and only
The 1 and only is offline
Sjezus tis echt niet te geloven zeg...
Keane
Keane is offline
Godverdomme...Dit is echt om schijtziek van te worden...GODVERDOMME! Dit gaat echt nergens meer over..
Tovenaar
Tovenaar is offline
Klote kut godver Ik ga een paar lantaarnpalen slopen
Oud 05-05-2005, 22:40
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Tovenaar schreef op 05-05-2005 @ 23:39 :
Klote kut godver Ik ga een paar lantaarnpalen slopen
ik doe mee
kutzooi ... pffff ...
Oud 05-05-2005, 22:40
rubenrtv
rubenrtv is offline
Godverdomme wat een onzin ....
2x de betere ploeg in de blessuretijd eruit ...
(piep-scheidsrechter had geen tijd moeten toevoegen )
Reageren

Regels voor berichten