![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het kunnen ook 100 andere dingen zijn hoor, maar ik heb een beetje haast ![]() (trouwens, mensen met een chronische ziekte kunnen meestal meer eten zonder in gewicht aan te komen. Zoals een docent ooit zei: ziek zijn is topsport. Je lichaam is (in rust) vaak harder aan het werk dan dat van mij bijvoorbeeld ![]() Overigens is het niet gek dat je 's nachts uit je bed moet om te plassen, simpelweg omdat je veel drinkt. Ooh ik lees nu pas dat je hoopte op een reactie van mij of Gothic, dat vind ik leuk om te lezen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
EDIT: Ik geef nog even een grof voorbeeld, vroeger ging je dood als je een slecht gebit had omdat je dan niet kon eten. Als je nu een slechte gebit hebt of zelfs geen tanden dan is dat geen probleem doordat wij een tandarts kennen.
||
![]() |
Citaat:
Maar je hebt gelijk hoor, sommige meer genetisch bepaalde ziekten worden nu meer doorgegeven dan pakweg een paar honderd jaar geleden. Al zou ik dat geen evolutie durven noemen. De vraag is natuurlijk wat je als evolutie definieert. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Althans, als je een prednison-tablet neemt, wordt het door het lichaam omgezet in de actieve vorm: namelijk prednisolon ![]() (yes bedankt, nu heb ik gelijk het idee dat ik mijn tentamen hierover ga halen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (heb het tentamen gehad dus alle kennis is gelijk even weggewaaid ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je zult die testen dus moeten afwachten. Misschien kan je dan ook wat meer informatie krijgen over wat ze denken dat de oorzaak is. Als je een medische term weet, kan je makkelijker wat informatie opzoeken. Maar zover is het nog niet, eerst maar afwachten wat er uit het onderzoek blijkt, voordat je allerlei rampscenario's op internet tegenkomt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Seks heb ik nog niet ![]() ![]() Maar ik hád de Nuvaring, eruitgehaald omdat ik dacht dat het daardoor kwam. Ondertussen slik ik nog antibiotica en dat moet nog vier dagen. Kan het door die antibiotica komen? En zo ja, ben ik er daarna pas vanaf? Ik heb wel de klachten van een vaginale schimmelinfectie, misschien heb ik er mijzelf op een of andere manier mee besmet, ik heb namelijk ook wel eens last van voetschimmel ![]() In ieder geval nog heel erg bedankt voor jreactie, ik heb er wat aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als er iemand is die er meer vanaf weet, correct me if I'm wrong, maar dit lijkt me het meest logisch.
||
Citaat:
Longontsteking wordt meestal veroorzaakt door een ziekteverwekker of een chemische stof, daar reageert je immuunsysteem dan op. Dit zit meestal dieper in de longen en tast dus niet zozeer de hoofdtakken aan, maar meer de kleinere structuren. Longontsteking krijg je vaak als je niet goed kunt hoesten, dan zakken de ziektekiemen dieper je longen in, en veroorzaken daar de ontsteking. Beetje lastig uit te leggen maar het heeft allebei een hele andere oorsprong ![]()
Laatst gewijzigd op 25-04-2006 om 20:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat je beter niet met sokken aan kunt slapen. Je voeten kunnen elkaar wel besmetten, maar ze kunnen veel makkelijker zichzelf besmetten. Het gaat sneller over (en is bovendien te voorkomen!) als je ze goed droog houdt, dus goed afdrogen na het douchen (ook tussen je tenen!), niet te dikke sokken dragen en eventueel talkpoeder erop doen. Als je wil voorkomen dat je je ouders besmet kun je beter ook een tijdje met slippers aan douchen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Eten & Drinken |
Wat kan ik wel en niet eten? dark princess | 37 | 05-09-2005 18:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |