Advertentie | |
|
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En trouwens heb je enige idee wat echte skinheads zijn? Ik geloof dat je ze verwart met neonazi
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar stel je even twee scenario's voor. 1. Pietje schiet Keesje neer, daarna schiet hij Klaasje neer. 2. Pietje schiet Keesje neer. Dan ziet Jantje dat er wat aan de hand is en draait de schietarm van Pietje op zijn rug. Pietje kan niet meer schieten en Klaasje leeft nog, alleen Pietje heeft een klein beetje pijn in zijn armpje. Kies maar wat jij leuker vindt. ![]() Nee, niet alles is zo simpel. Maar mijn punt is: een arrestatie is zo erg nog niet in verhouding tot wat er gebeurd is voorafgaande aan de arrestatie. En zeker niet zo erg als wat er zal gebeuren zonder de arrestatie (dat is een aanname ja). Bovendien: als jij je niet verzet tegen een arrestatie zal je niets gebeuren. Politie in Nederland is niet zo corrupt en gewelddadig. Zeker niet in verhouding tot andere landen.
||
Citaat:
Ik keur dat geweld niet af. Ik ben geen pacifist. Maar een pacifist dient toch minstens sympathie te hebben met het abolitionisme. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel dat de radicale moslims dan misschien een vergeldinkje plegen voor hun goede kameraad, die worden dan ook weer opgepakt, krijgen die ok de doodstraf, waarop er weer een vergelding wordt gepleegd..
Laatst gewijzigd op 13-02-2005 om 18:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hanteert de termen 'vergelding' en 'terrorisme' trouwens wel alleen zoals het jou uitkomt. Zo lust ik er ook nog wel een paar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ik hanteer helemaal dat soort termen niet als het mij uitkomt. Ik zeg gewoon waar het op staat. Ik sta voor dingen waarvan ik denk die goed die zijn, meer niet. De waarheid is blijkbaar hard voor sommige mensen.
Citaat:
Maar de manier waarop Mohammed B dit heeft gedaan. Het contact houden met met radicale groepen en immams etc etc. (laat ik niet in herhaling vallen) zijn voldoende argumenten om iemand tot de doodstraf te veroordelen, vind ik |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Iemand die contact heeft met radicale imams, moet de doodstraf krijgen?? ![]() En wat houdt etc etc in? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk: als je geen zin hebt om mijn berichten en die van anderen te lezen en alleen maar probeert mijn woorden te verdraaien, reageer dan liever niet. Kom met argumenten waarom jij vind dat Mohammed B niet tot de doodstraf veroordeeld moet worden!
Met "contact" bedoel ik het verspreiden van haat en geweld aan radicale immams en radicale groepen. (lees anders vorige geposte berichten of zelfs de inleiding door) met etc etc bedoel ik (zie andere geposte berichten) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je valt telkens in herhaling. En tot nu toe heb ik geen enkele bron gezien, terwijl je wel met "informatie" loopt te zwaaien. Etc etc..is mij nog steeds niet duidelijk. Kun je je niet verwoorden? Of heb je een ander probleem? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
evrder kunnen mensen zelf denken, en weten ze zelf wel het verschil tussen goed en kwaad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat: