Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb wel een halve kilo ansichtkaarten gekocht ![]() En verder heb ik als laatste gekocht: een potje creme fraîche en een mcFlurry ( ![]() En ik heb nog een hele hippe appelgroen rugbyshirt gezien, maar daar stond zo'n stom cijver achterop ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: - waterpistool - lowlandskaartje - rood-wit gestreept shirt met boothals (zeer verwijfd ![]() - lichtbruine rib-heupbroek
||
![]() |
Citaat:
![]() mgoed, ik heb gister een puzzelboekje gekocht ![]()
||
Citaat:
thank you ![]() I lof k3 for evah!! ik heb shampoo gekocht ![]()
|
![]() |
-felroze en felgeel kaftpapier van de v&d
-2 wiskundeschriften -etiketten in 5 kleurtjes van de hema -jip en janneke lippenbalsem ![]() -regenbooghaarspeltjes -kettinkje met groene zon -kettinkje met blauwe, groene en blauwgroene kraaltjes -blauwe eyeliner Ik mocht van mezelf geen kleren meer kopen, dus heb ik dit maar gekocht ![]() |
![]() |
|
Een jogginbroek met op mijn kont; Hottie... Erg gaaf, dat is nl helemaal hip in Amerika, dus wil ik m natuurlijk ook hebben he...
|
![]() |
zwarte bh
zwart strak t-shirt de bij nader inzien wel erg laag uitgesneden was ![]() zwart strak truitje zonder mouwtjes paarse borstel van de v&d met elastiekjes in het handvat ![]() lenzenvloeistof paarse panty en wat voedsel
|
Paarse 3/4 broek van ribstof van Stuka op het waterlooplein. (gisteren naar Amsterdam geweest
![]() Paars met zwart gestreepte kousen. Zwart rokje. Patch met dolfijntjes, een regenboog en de zee. En zo'n Boxie voor om een sigaretten pakje.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 20:52 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien... Universeel | 2 | 30-12-2006 16:15 | |
Lifestyle |
Voor het laatst... Verwijderd | 93 | 15-10-2004 21:47 | |
Muziek |
nieuwe muziekcrap Blenderhead | 275 | 17-02-2004 22:10 | |
Muziek |
Wat heb je voor het laatst gekocht? NewBreedhXc | 21 | 27-03-2003 22:22 | |
Lifestyle |
Wat heb je voor het laatst gekocht? -> Part II S | 472 | 13-06-2002 11:28 |