![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft nu Davidson als teamgenoot, ook een heel groot talent, reken maar dat vd Garde daar heel veel van kan leren. |
![]() |
||
Citaat:
Van der Garde kan eerder iets van Sato leren. Telfort zal hem wel aan dit zitje geholpen hebben... Want aan zijn prestaties zal hij het niet direct te danken hebben gehad.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb Sato nog haast nooit iets goeds zien doen, een gevaar op de weg is het, als Sato vd Garde iets gaat bijleren dan verongelukt ie nog, en dat willen we niet denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat krijg je nou als je het forum verlaat. ![]() Komt er nog ergens een herhaling? Zo niet, dan heb ik pech gehad.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
RTL akkoord met Olav Mol en Allard Kalff
04 januari 2007 Olav Mol en Allard Kalff voorzien de Formule 1 de komende drie seizoenen van commentaar. Dit kan F1Racing.net onthullen. In mei 2006 werd bekend dat RTL Nederland de uitzendrechten voor de Formule 1 had verkregen voor de seizoenen 2007, 2008 en 2009. Het was echter lange tijd onzeker of commentator Olav Mol mee zou verhuizen van SBS6 naar RTL. ----------------------------------------------------------------------------------------- Ok, Olav gaat gewoon weer naar RTL, cool ![]() Allard en Indy 500 en A1GP was gewoon bagger commentaar, maar toen ie nog pitreporter was kon ik hem nog wel goed vinden. |
![]() |
|
Hmmm...
Het kan twee kanten op volgens mij. Aan de ene kant is het wel leuk dat Kalff terug komt samen met Mol. Zij deden het vroeger ook altijd dus in dat opzicht gaan we weer terug naar wat we vroeger hadden en daar had ik nooit problemen mee. Mol als commentator en Kalff als pitreporter voor intervieuws met uitgevallen coureurs, teamleden etc. Aan de andere kant vind ik het wel jammer dat Jack Plooi zo te horen niet meer voor gaat komen. Ik vind Plooi helemaal niet zo fantastisch, maar als pitreporter deed hij het erg leuk altijd. Nuja we zullen wel zien hoe het zal gaan. Is er al wat bekend over wie de uitzendingen gaat presenteren? Ik neem aan dat dat dan weer Ruud ter Weijden gaat worden, of is hij inmiddels al met pensioen oid? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb al sinds F1 bij sbs was niks meer van hem gehoord dus lijkt me ook niet meer dat hij terugkomt. |
![]() |
|
Van Allard heeft ook nooit iemand weer iets gehoord binnen de F1, en hij is nu ook weer terug.
Ik hoop idd dat Ruud terugkomt. Maar het allergrootste voordeel is dat er niet meer van die achterlijke belspelletjes zullen zijn waarschijnlijk. "Wie is de wereldkampioen van 2006?" Huhu, bleeh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop ook dat Tom Coronel wegblijft, die denkt dat F1 een soort circus is met allemaal clowns en lachebekjes ![]() |
![]() |
|
Oef zometeen krijgen we nog Marcel Maijer.
Of erger nog, Barbara Barend. Het kan zomaar. Want verstand van voetbal heeft ze immers ook niet. Ik heb toch echt liever Ruud ter Weijden, of tenminste iemand met verstand van Formule 1. En niet zo'n gemaakt enthousiast figuur als Cuilenborg.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het zijn gewoon 'doppen' om die sidepods af te dichten zodat er geen vuil, stof, e.d. in terecht komt. Die foto's zijn geen officiele presentatie foto's, dus het is zeker niet voor de sier... Wanneer ze ermee zouden gaan rijden halen ze die dingen eruit natuurlijk, de motor heeft koeling nodig, anders hadden ze die hele sidepods wel weg kunnen laten.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik krijg alweer helemaal de spanningskriebels dit jaar. Ik kijk echt heel erg uit naar het nieuwe formule 1 seizoen. Dat heb ik ieder jaar eigenlijk wel een beetje en dan zakt het naarmate het seizoen vordert weer weg. Maar ik heb het nu wel heel erg.
Opzich wel slecht, want ik heb me de afgelopen jaren geirriteerd aan de manier waarop Alonso reed. En nu hij bij McLaren zit heb ik spanningskriebels omdat ik hoop dat hij ( of Hamilton natuurlijk ![]() Ik weet trouwens niet of dit in een F1 nieuwtjestopic thuishoort. Maar ik vond deze post te onzinnig voor een nieuw topic en ik wou het toch even kwijt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben allang blij dat er nog zoveel grijs/zilver in zit eigenlijk, ik was een klein beetje bang dat er nog meer rood in zou komen. en de pakken vind ik eigenlijk ook wel ok ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er was ook sprake van dat dat een jaar uitgesteld zou worden. Dat wouden sommige teams in ieder geval, weet niet of dat gelukt is ![]()
||
Citaat:
Maar ik weet niet precies hoe het zat met de officiele regels over tabaksreclame. Het zou in een bepaald seizoen helemaal verboden worden, ik dacht in 2008 maar dat weet ik niet zeker. Hoe dan ook vind ik het hele verbod op tabaksreclame onzinnig, maar dat terzijde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
West is voor mij McLaren en dus zou ik willen dat dat zo blijft. Maar aan de andere kant vind ik ook dat tabaksreclame verboden moet worden.
|
Inderdaad, West hoort bij McLaren zoals Lucky Strike bij BAR Honda en Honda.
Ik vind het hypocriet dat reclame voor tabak maken verboden is maar dat het wel wordt verkocht en dat er op elk pakje 'roken is dodelijk' staat. Ook vraag ik me af of een Button-fan opeens Lucky Strike gaat roken en iemand die rood een mooie kleur vindt opeens Marlborro gaat roken. En ik snap wel dat het reclame maken voor tabak opzichzelf niet erg wenselijk is, maar ik vraag me af of het ook zo'n groot effect heeft op kijkers. En bovendien lijkt mij drank veel gevaarlijker dan tabak. Voor drank mag wel reclame gemaakt worden, dus alles bij elkaar vind ik het op z'n minst een beetje hypocriet. En verder zorgen deze maatregelen ook nog voor veranderingen op de GP-kalender, wat ook niet altijd in het voordeel van de kijker uitpakt. Zo had de FIA eens eens een keer problemen met Spa over tabaksreclame waardoor die race in 2003 niet eens op de kalender stond. Laatst gewijzigd op 17-01-2007 om 14:37. |
![]() |
||
Ik vind de nieuwe McLaren wel mooi! Ze konden wel wat kleur gebruiken. Dat grijs en zilver was wat mij betreft veel te sober...
Dit was de mooiste McLaren van de afgelopen jaren: ![]() ![]() Nieuws uit het Spyker kamp: Citaat:
||
Citaat:
@ Spyker: Netjes ![]() |
![]() |
|
Idd, hiermee testen ze in Jerez vorig jaar. Oranje is eigenlijk de officiele racekleur van McLaren.
![]() Spyker zou trouwens ook in onderhandeling zijn met Capri-Sonne (sponsor van Sutil), een software bedrijf (waarschijnlijk Exact) en een telecom bedrijf (welke is onbekend)...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nogmaals, ik vind het jammer, maar ik begrijp het wel. Of drank veel gevaarlijker is dan tabak is een geheel andere discussie. Roken is in ieder geval alleen slecht en alcohol is bij gematigt gebruik zelfs gezond. Ook al vind je dat alcohol dan ook verboden moet worden, er moet ergens begonnen worden, je kan niet ineens alle reclame verbieden, dat is praktisch onmogelijk.
||
![]() |
Citaat:
Betekend dit ook dat ze nu in de middenmoot mee kunnen gaan draaien? of het seizoen daarna... Niet als draait om geld, dat bewijzen Red Bull en Toyota maar al te goed. Maar geld is toch altijd de grote belemmering geweest van de ontwikkeling bij het team dat nu spyker heet.
||
Citaat:
Hoe meer naamsbekendheid, hoe eerder iemand de link legt naar jouw product. Stel, ik zeg 'sigaretten' dan denk jij bijvoorbeeld 'Marlboro'! Omdat je die kent van al die jaren dat ze op de Ferrari staan en jij dat elke keer langs ziet komen als je F1 zit te kijken... Ik ben het wel eens met het verbieden van tabacs reclame/sponsoring. En dat drankreclame/sponsoring wel mag vind ik niet vreemd. Roken is altijd schadelijk voor de gezondheid. En drank alleen als je het teveel nuttigd. Anders zouden ze ook McDonalds reclame moeten verbieden, want teveel hamburgers is ook schadelijk... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2 Axel11 | 99 | 24-06-2012 11:02 | |
Software & Hardware |
Nieuw systeem voor video-editing/gaming Idiotique | 25 | 09-08-2008 22:30 | |
Vrije tijd |
[F1] Häkkinen sluit comeback uit Tofke_H | 7 | 08-02-2005 19:50 | |
Software & Hardware |
[toetsenbord] F1, F2, F3 etc. RoSaLiNi | 4 | 16-12-2002 23:34 | |
Vrije tijd |
dag Verstappen - Rothengatter: Verstappen mogelijk terug bij Arrows rickert | 138 | 13-08-2002 21:37 | |
Vrije tijd |
De F1 Presentaties: Toyota, B.A.R, Jaguar, Renault, Mclaren, Ferrari, Williams,Sauber Mitros | 53 | 07-02-2002 11:41 |