Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daardoor kon ik niet naar de open dag van de uni waar ik graag heen wil ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gisteravond de hele avond muziek geluisterd en Dawsons creek gekeken in bed. Vandaag ga ik naar de museumnacht en verder een beetje leren en films kijken denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
ik moest gister werken tot half 6. daarna snel omgekleed en de trein naarrr amsterdam gepakt voor london calling. eenmaal aangekomen bij de paradiso stond er een kenkielange rij ![]() ![]() wel 3 andere bands nog gezien en nu ben ik verliefd op white rose movement en the zutons (L) ohja ik werd nog vet misselijk en draaierig van 1 wijntje en 1 wodka ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond 't leukkkk met je! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zaten nog te twijfelen of we naar London Calling zouden gaan maar we dachten dat het vast duur was. ![]() Toen gingen we maar met gevaar voor eigen leven op haar zusjes fiets A Nightmare Before Chrismas halen. ![]() Ik heb vandaag Pocahontas gekeken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en owja london calling was vet, vooral toen we het barpersoneel lastig gingen vallen tijdens the zutons en ik om fristi vroeg.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb gister weer een avond besteed aan een 24 marathon houden met mn ouders. was erg gezellig vandaag studeren voor een ICT toets die ik woensdag heb want volgens mij denk ik dat ik heel veel weet maar valt dat echt enorm tegen. en mn moeder gaat me vanavond leren breien want ik wil mn eigen sjalen en dassen maken want die krengen zijn te duur..
||
![]() |
Citaat:
![]() Joost v. B. is één van de betere en veelzijdigere DJ's van NL ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou gister naar FabDisaster in eindhoven gaan, maar er was een of ander ongeluk gebeurd in een of ander klote dorp waar die IC doorheen moest een paar dagen geleden dus toen we in sittard waren hoorden we opeens dat het spoor nog niet was vrijgegeven. ![]() ![]() In eindhoven zijn we naar de bioscoop gegaan naar lord of war met nicolas cage, die een beetje tegenviel. Het had leuk uit kunnen pakken maar het was nogal een cliche verhaal met personages die niet echt goed uit de verf kwamen. Wel leuk, maar zeker niet speciaal, zoals ze in de metro zeiden. (goed, wie trekt zich ook iets aan van de metro zz) Ondertussen was het al half 4, dus zijn we nog ff gaan winkelen. Er was echt een heel gave design winkel, ![]() ![]() En het was kkkoud. En lekker gegeten in de ubertrendy la place. Miem op de bus gaan zetten, en naar de dynamo gelopen voor Municipal Waste. Fake was al daar samen met zijn broertje en Dizz. Eerste bands waren weinig interessant, wel cool was die band die een dead stop cover speelde (die cover dan, voor de rest). Even gepraat en een biertje gedronken met roxy en gerlo, en sigaretten gebietst van angela (die overigens wel terug heb gegeven op het einde) Nog wat forumers gesproken, en handjes geschud met de zus van vixen en carn. EN TOEN: MUNICIPAL WASTE Gelijk vanaf het begin ging het loos, niet meer normaal. Harde pit, pet nog kwijtgeraakt. Waanzin. En dat in zo'n kleine ruimte. De zanger die de hele tijd opriep tot circle pits, crowdsurfende/ divende mensen. Deadnation en Blenderhead die een paar keer langsvlogen in de pit. En op een gegeven moment die gasten die gingen crowdsurfen op een bodyboard haha, te cool ![]() En Blenderhead ook nog een dive zien maken. ![]() Toen eerder moeten vertrekken omdat ik de trein moest hebben naar maastricht, kutzooi. Lam in de trein gezeten, thuisgekomen nog even geinternerd, en mijn bed in gedoken. Poe hee
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic deel 94 alweer! Verwijderd | 494 | 21-04-2007 20:18 | |
Verhalen & Gedichten |
wat hou ik van gisteren levenlijdster | 3 | 06-11-2004 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Gisteren, vandaag en morgen… Soapsie | 11 | 24-06-2004 12:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Morgen en Vandaag 86dagreed | 4 | 20-05-2003 12:50 | |
Software & Hardware |
[serverload]Verschil Mozilla en IE ekki | 7 | 07-01-2003 18:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Jij, en je liegt Jamezy | 15 | 02-09-2001 22:26 |