Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2005, 10:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
gister naar london calling geweest, en daar kwam ik monolo tegen maar het gesprek moest al snel stop gezet worden want ik kwam er achter dat brakes al aan het spelen was
verder was het super vet, vooral white rose movement en kid carpet.. ik ben wel fucking brak nu
Advertentie
Oud 05-11-2005, 10:47
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Teun schreef op 04-11-2005 @ 21:36 :
Vandaag in de trein naar school spotte ik SUIKERPRINSES vanuit een langzaam rijdende trein die opgehouden werd door een stoptrein met vertraging.
Ehh nee, ik was gister de hele dag ziek thuis.
Daardoor kon ik niet naar de open dag van de uni waar ik graag heen wil Vandaag voel ik me niet meer ziek, dus straks mag ik lekker werken.
Oud 05-11-2005, 11:13
Verwijderd
Citaat:
suikerprinses schreef op 05-11-2005 @ 11:47 :
Ehh nee, ik was gister de hele dag ziek thuis.
Daardoor kon ik niet naar de open dag van de uni waar ik graag heen wil Vandaag voel ik me niet meer ziek, dus straks mag ik lekker werken.
Beterschap, naar welke uni ga je en wat wil je gaan studeren?

Ik heb gisteravond de hele avond muziek geluisterd en Dawsons creek gekeken in bed. Vandaag ga ik naar de museumnacht en verder een beetje leren en films kijken denk ik.
Oud 05-11-2005, 12:38
Verwijderd
Ik heb me gisteren met een zekere forummer in Amsterdam begeven. Corpse Bride gezien <3 toffe film.

Vanavond moest ik kotsen en nu ben ik misselijk.
Oud 05-11-2005, 12:45
655321
655321 is offline
ik ben opgestaan (op zich al een prestatie) en nu twijfel ik voor vanavond tussen naar een showtje in Eindhoven gaan, met een vriendin uit in Nijmegen of gewoon thuisblijven en leren.
optie 1 is leuk en met mensen die ik al te weinig zie en heel graag vaker wil zien
optie 2 is eerder beloofd en ook leuk
optie 3 is het allerverstandigst

Ik denk dat ik er maar een topic over op op liefde en relatie.
Oud 05-11-2005, 12:51
monolo
monolo is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 05-11-2005 @ 13:38 :
Ik heb me gisteren met een zekere forummer in Amsterdam begeven. Corpse Bride gezien <3 toffe film.

Vanavond moest ik kotsen en nu ben ik misselijk.
wiewiewie

ik moest gister werken tot half 6. daarna snel omgekleed en de trein naarrr amsterdam gepakt voor london calling. eenmaal aangekomen bij de paradiso stond er een kenkielange rij ik had natuurlijk te weinig aan dus dat was een beetje vervelend wachten. na 15 min eindelijk binnen en toen had ik the research gemist
wel 3 andere bands nog gezien en nu ben ik verliefd op white rose movement en the zutons (L)
ohja ik werd nog vet misselijk en draaierig van 1 wijntje en 1 wodka
Oud 05-11-2005, 12:54
kuik
kuik is offline
ik heb net gewerkt en nu ga ik leren totdat ik naar museumnacht ga. en ik kijk net op de site en ik weet echt niet waar ik allemaal heen zal gaan, maar mijn vriendin zal wel een plannetje hebben oh en we hebben geen eens kaartjes, maar goed.
Oud 05-11-2005, 13:26
*amélie*
*amélie* is offline
Ik heb net m'n dvd-speler naar de Mediamarkt gebracht, omdat ie stuk was. En ik kreeg gewoon een nieuwe, zonder dat ik moest zeuren enzo <3

Nu ga ik leren/lezen totdat ik naar de Museumnacht ga. En dan ga ik iig naar Artis
Oud 05-11-2005, 13:31
kuik
kuik is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 05-11-2005 @ 14:26 :
Ik heb net m'n dvd-speler naar de Mediamarkt gebracht, omdat ie stuk was. En ik kreeg gewoon een nieuwe, zonder dat ik moest zeuren enzo <3

Nu ga ik leren/lezen totdat ik naar de Museumnacht ga. En dan ga ik iig naar Artis
Oud 05-11-2005, 13:32
Gary X
Gary X is offline
vandaag kater, gister punkfeest in het Poortgebouw.
Oud 05-11-2005, 13:49
Verwijderd
Citaat:
*amélie* schreef op 05-11-2005 @ 14:26 :

Ik ga ook naar Artis, naar de aquariumrondleiding
Oud 05-11-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ruby Blue schreef op 04-11-2005 @ 21:45 :
Toen nam ik alweer de trein, want er was gister une grande party in Utrecht en daar was ik bij, toen kwam ik Mijns. nog tegen, en toen ging ik daar flink mee hakken en ze kan vet goed dansen. Ik schrok me wild. Anyway..
Jaa, how lovely was dat.
Ik vond 't leukkkk met je!
Oud 05-11-2005, 14:27
Verwijderd
gisteren stage en toen naar de vrankrijk, dat was leuk en dronken. laatste trein gemist dus maar weer door tanken in vrankrijk. toen naar mijn broer zijn huis gestrompeld en daar werd gelukkig open gedaan dus toen heb ik nog met mijn broer muziek zitten luisteren blowtjes gerookt tot diep in de nacht. op de bank wakker geworden en weer richting huis gegaan. op beursplein nog even bij de anti bont demo gekeken maar niet meegelopen omdat ik zometeen hard aan mijn school werk moet.
Oud 05-11-2005, 14:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik zou naar de anti bont demo gaan met mn vriend maar toen belde mn vader op dat hij nog een cadeau voor m'n moeder moest hebben, dus moest ik mee naar de stad omdat hij niks kon verzinnen. en vervolgens hebben we 3 uur lang alle juweliers in Utrecht langsgelopen aah
Oud 05-11-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 05-11-2005 @ 13:51 :
wiewiewie

ik moest gister werken tot half 6. daarna snel omgekleed en de trein naarrr amsterdam gepakt voor london calling. eenmaal aangekomen bij de paradiso stond er een kenkielange rij ik had natuurlijk te weinig aan dus dat was een beetje vervelend wachten. na 15 min eindelijk binnen en toen had ik the research gemist
wel 3 andere bands nog gezien en nu ben ik verliefd op white rose movement en the zutons (L)
ohja ik werd nog vet misselijk en draaierig van 1 wijntje en 1 wodka
Waltz. <3

We zaten nog te twijfelen of we naar London Calling zouden gaan maar we dachten dat het vast duur was.
Toen gingen we maar met gevaar voor eigen leven op haar zusjes fiets A Nightmare Before Chrismas halen.

Ik heb vandaag Pocahontas gekeken.
Oud 05-11-2005, 15:07
monolo
monolo is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 05-11-2005 @ 16:00 :
Waltz. <3

We zaten nog te twijfelen of we naar London Calling zouden gaan maar we dachten dat het vast duur was.
Toen gingen we maar met gevaar voor eigen leven op haar zusjes fiets A Nightmare Before Chrismas halen.

Ik heb vandaag Pocahontas gekeken.
het was ook duur
Oud 05-11-2005, 15:10
Jolene
Jolene is offline
Gisteravond naar het patronaat geweest en er was echt geen hond.Alleen maar van die huisvrouwen die 1 keer per jaar uitgaan .Toen hebben we maar een stempel gehaald bij de deur en naar mijn huis gegaan om de rest van de drank op te drinken.Roy was echt te lam ik moest op zijn gigantische mannenfiets hem achterop nemen, omdat hij overal tegenaan knalde .Uiteindelijk weer naar het patronaat gegaan en er waren nu nog meer huisvrouwen en saaie mensen hiephoi.In de kleine zaal stonden maximaal 10 mensen er was een soort videokunst muziek achtig iets en ik vond het wel vet.Maar roy ging ze af lopen zeiken en beweerde dat muziek alleen goed is als ze veel fans hebben .Toen werd ik pissig en ging ik tegen m aanzeiken dat dat bullshit is en bla.De rest ging om halfdrie naar huis en ik had nog geen zin om te slapen dus toen heb ik maar tot 5 uur stomme spelletjes gespeeld.Nu ben ik best wel brak en ik heb het de hele dag al fucking koud .Vanavond ga ik denk ik maar een beetje zielig bankhangen want ik heb geen zin om uit te gaan.Oh ik hoor duitse ruzie op tv,wat een heerlijke taal is het toch ook<3.
Oud 05-11-2005, 15:13
Verwijderd
vanavond naar Ask For Bob en de Skabalters in cafe Stiels, gratis

hint hint
Oud 05-11-2005, 15:15
Verwijderd
vanavond naar Municipal Waste \m/
Oud 05-11-2005, 16:20
Disintegration
Disintegration is offline
vandaag kreeg ik snoep in mijn oog gegooid van de sint
Oud 05-11-2005, 16:48
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 04-11-2005 @ 21:40 :
Hahahaha ik ben met de dood bedreigd hè, in m'n eentje op de fiets.
sorry, ik voelde me al heel lullig hoor.
Oud 05-11-2005, 17:35
Verwijderd
Gisteren heb ik een half uur naar het centraal station moeten lopen, omdat de bus mij en m'n vriendin voorbij reed Vandaag heb ik de hele dag gewerkt en vanavond ga ik naar Utrecht, uit.
Oud 05-11-2005, 17:59
kuik
kuik is offline
ik ga niet naar museumnacht omdat kaartjes op de avond zelf maar in beperkte mate verkrijgbaar zijn en duurder dan in de voorverkoop en we konden niet kiezen waar we heen gingen. dus nu gaan we maar idols kijken met popcorn. en mijn vader ging iets opnemen en dat is nogal kut met digitale tv, want je mag dan niet de zender veranderen voor en tijdens het opnemen en toen heeft hij wel 19738965 keer gezegd dat ik absoluut niet naar een ander net mocht zappen op de tv in de woonkamer en nu heeft hij zelfs de afstandbediening verstopt sukkel. en net keek ik kinderen voor kinderen en ze zongen alle liedjes van vroeger, helemaal gelukkig werd ik ervan :''''')
Oud 05-11-2005, 18:38
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 05-11-2005 @ 11:44 :
gister naar london calling geweest, en daar kwam ik monolo tegen maar het gesprek moest al snel stop gezet worden want ik kwam er achter dat brakes al aan het spelen was
verder was het super vet, vooral white rose movement en kid carpet.. ik ben wel fucking brak nu
en ik moest om 8 uur op, want ik ging oa. shoppen in r'dam.

en owja london calling was vet, vooral toen we het barpersoneel lastig gingen vallen tijdens the zutons en ik om fristi vroeg.
Oud 05-11-2005, 23:08
merels
merels is offline
ik ben heb gister geswingd/gedanst en het was relaxt want het was sinds een lange tijd en joost van bellen zou draaien maar die had buikgriep oid , verder klaag ik niet over de muziek. die rottreinen gingen te langzaam waardoor een oa een aansluiting miste en pas ´s morgens thuis was. ik was om een uur al weer opgestaan en nu ben ik erg moe. morgen moet ik werken en ga ik zwemmen. oh en mijn oma geeft een bridgedrive vanwege haar 85e verjaardag voor de rest van haar bejaarde kenniskring bij ons thuis , ach ieder zijn plezier.
Oud 05-11-2005, 23:16
monolo
monolo is offline
Citaat:
Haligh schreef op 05-11-2005 @ 19:38 :
en ik moest om 8 uur op, want ik ging oa. shoppen in r'dam.

en owja london calling was vet, vooral toen we het barpersoneel lastig gingen vallen tijdens the zutons en ik om fristi vroeg.
waar heb je geshopt in rdam?
Oud 05-11-2005, 23:29
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
merels schreef op 06-11-2005 @ 00:08 :
ik ben heb gister geswingd/gedanst en het was relaxt want het was sinds een lange tijd en joost van bellen zou draaien maar die had buikgriep oid , verder klaag ik niet over de muziek. die rottreinen gingen te langzaam waardoor een oa een aansluiting miste en pas ´s morgens thuis was. ik was om een uur al weer opgestaan en nu ben ik erg moe. morgen moet ik werken en ga ik zwemmen. oh en mijn oma geeft een bridgedrive vanwege haar 85e verjaardag voor de rest van haar bejaarde kenniskring bij ons thuis , ach ieder zijn plezier.
ach joost van bellen is net zo interessant als talpa
Oud 06-11-2005, 08:06
Back Door Man
Back Door Man is offline
ai nu ben ik echt moe, gisteren uit geweest terwijl ik eigenlijk te moe was maar ik heb vanochtend mijn vriendin naar dr stage in antwerpen gebracht en nu heb ik brandende ogen en kan ik me niet concentreren op de letters
Oud 06-11-2005, 08:24
Verwijderd
gister naar ask for bob en skabalters geweest ( lees ik ook net)
en dat was lache, ben alleen met de laatste bus naar huis gegaan want mn chick was moe en ik moest de volgende dag werken, wat een mooi bruggetje naar vandaag is, want vandaag moet ik werken. hoezee!
Oud 06-11-2005, 10:09
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik ging met m'n moeder naar een toneelstuk, want dat wilde ze graag. Daarna ging ik naar wat bandjes kijken, niet wetende dat in 1 vd bands 2 kennissen van mij zaten. Een urenlange nerdtalk volgde, wat heel tof was, maar ik kreeg een beetje te veel alcohol (zz).

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 10:17.
Oud 06-11-2005, 10:12
Verwijderd
gisteren heb ik gebeukt op Municipal Waste in Eindhoven.

Vandaag ga ik chillen en verder werken aan mijn gitaar
Oud 06-11-2005, 10:42
lookuptome
lookuptome is offline
gister heel de dag egwerkt, toen bij n vriendinnetje gegeten! toen kwam er n ander vriendinnetje en gingen we naar nog n ander vriendinnetje om daar wijnn te drinken! en toen de avodn afgesloten met n bezoek van een sexy urban feest Supergrappig

dalijk voor n kamer kijken
Oud 06-11-2005, 11:11
Verwijderd
ik ging gisteren skieen en snowboarden, en toen brak ik m'n pols

morgen scan laten maken, en dan kijken of het met gips moet, of dat ik zo'n hele stellage aan de buitenkant van mn arm krijg, met pinnen ieh. 4 scheurtjes en 2 losse stukjes in een minibotje waar al m'n zenuwen enz. langslopen kuuutzooi hoe krijg ik dat in godsnaam voor elkaar.

voor de rest was het echt heel leuk
Oud 06-11-2005, 11:18
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
uuuf schreef op 06-11-2005 @ 12:11 :
ik ging gisteren skieen en snowboarden, en toen brak ik m'n pols

o wat kut

ik heb gister weer een avond besteed aan een 24 marathon houden met mn ouders. was erg gezellig
vandaag studeren voor een ICT toets die ik woensdag heb want volgens mij denk ik dat ik heel veel weet maar valt dat echt enorm tegen.
en mn moeder gaat me vanavond leren breien want ik wil mn eigen sjalen en dassen maken want die krengen zijn te duur..
Oud 06-11-2005, 11:21
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oja en ik heb een ernstige "ik kan nooit nee zeggen" stoornis en nu heb ik weer ja gezegd tegen een leuke jongen op straat en ben ik lid van een boeken/dvd club en moest ik achteraf toch geld betalen voor een 'kado'.
enig pluspuntje is dat ik alice in wonderland nu op dvd krijg

Oud 06-11-2005, 11:33
Back Door Man
Back Door Man is offline
beterschap uuuf

- ik ben weer wakker en over een paar uur ga ik werken
Oud 06-11-2005, 11:40
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 06-11-2005 @ 00:29 :
ach joost van bellen is net zo interessant als talpa

Joost v. B. is één van de betere en veelzijdigere DJ's van NL Geen Meubelstukken-feestje zonder Joost
Oud 06-11-2005, 11:49
nps
nps is offline
vrijdag naar den haag waar ik met een vriend eindigde bij een jongen waarvan ik dacht hij is wel leuk maar gatverdegatver hij was uiteindelijk een enorme sukkel en zijn huis was supervies. dus toen zijn we daar zo snel mogelijk weggegaan en nu heb ik een trauma, waardoor ik gsiter maar thuis ben gebleven en ee nspelletje heb gespeeld met mijn ouders
Oud 06-11-2005, 12:36
vixen
vixen is offline
Ik was gisteren in de melkweg en daar traden allemaal metalbands op waaronder kutschurft. Dat was echt een aparte ervaring. Toen hebben ik alle icetea uit de koelkast opgedronken die in de kleedkamer stond en verder iedereen het bier. Toen nog even een scene geschopt omdat ik zo'n honger had en mn vriend niet mee wilde naar de mcdonalds. Toen maar naar huis gegaan en heerlijk geslapen. Vandaag eens even wat dingen regelen voor school en verder lekkerr niks doen.
Oud 06-11-2005, 13:27
Verwijderd
ik ben gisteren en eersgisteren naar ;ondon calling geweest en dat was zeer de moeite waard,leuke dingen gezien en ik baal nog steeds dat ik geen geld had voor cd's
nu ben ik stervende en vanavond personeelsfeest
Oud 06-11-2005, 13:29
Verwijderd
ik ging gister eerst interactief idols kijken met een vriend want we gingen de kandidaten via msn uitlachen en dat was heel nerdy , daarna vriendinnetje opgehaald van het station en er heel lang over gedaan om terug thuis te komen want het is kermis in de stad en t leek wel alsof het zaterdagmiddag was zo druk was het , toen marc marie huijbregts gekeken en kriek gedronken en daarna naar t amsterdammertje met vrienden en ook nog naar de keizer geweest, en ik was zat yahoo.

nou en nu typ ik mijn loopbaangesprekverslag en ik heb een nieuwe winamp waarmee ik helemaal in mijn nopjes ben, en ook nog iets van planet waarmee je cd's kunt downloaden voor niks straks douchen en naar de verjaardag van mijn neefje en vroeg naar bed want ik heb een nieuw rooster en moet ineens weer naar school op maandag
Oud 06-11-2005, 13:29
Gadje
Gadje is offline
gisteren de hele dag in een kraakpand gehangen waar lastsunset de zang opnam. gelukkig had ik een boek bij want anders ging ik dood. net mn haar geverfd en ik ga zo werken. goh wat leuk allemaal.
Oud 06-11-2005, 13:36
Quantes
Quantes is offline
gisteren heb ik uitgeslapen, daarna treintje gaan spotten in Dordrecht, vervolgens nog even gewerkt en vroeg gaan slapen

Vandaag heb ik een paar cd's gebrand, en ga met de trein van 17.59 uit Roosendaal naar Eindhoven, naar de ska-night. ZOmeteen eerst nog even koken.
Oud 06-11-2005, 13:46
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 06-11-2005 @ 11:12 :
gisteren heb ik gebeukt op Municipal Waste in Eindhoven.
dat was hard haha

Ik zou gister naar FabDisaster in eindhoven gaan, maar er was een of ander ongeluk gebeurd in een of ander klote dorp waar die IC doorheen moest een paar dagen geleden dus toen we in sittard waren hoorden we opeens dat het spoor nog niet was vrijgegeven. . En dat de IC terugging naar maastricht. Iedereen uit kunnen stappen, vette drama's. Toen zijn een heleboel (een kwart ofzo) met de stoptrein naar maastricht teruggegaan, want die kwam net aanrijden, en 10 minuten daarna werd het spoor opeens toch vrijgegeven en konden we toch door . Wazige shit.

In eindhoven zijn we naar de bioscoop gegaan naar lord of war met nicolas cage, die een beetje tegenviel. Het had leuk uit kunnen pakken maar het was nogal een cliche verhaal met personages die niet echt goed uit de verf kwamen. Wel leuk, maar zeker niet speciaal, zoals ze in de metro zeiden. (goed, wie trekt zich ook iets aan van de metro zz) Ondertussen was het al half 4, dus zijn we nog ff gaan winkelen. Er was echt een heel gave design winkel, . Oja de mediamarkt ook nog, maar dat echt niet leuk hoe druk het was. (hoewel ik nog wel eens drukker heb gezien in de mediamarkt in heerlen) nog wat kledingswinkels lekker boeiend. Toen zijn we naar het bos geweest
En het was kkkoud. En lekker gegeten in de ubertrendy la place.

Miem op de bus gaan zetten, en naar de dynamo gelopen voor Municipal Waste. Fake was al daar samen met zijn broertje en Dizz. Eerste bands waren weinig interessant, wel cool was die band die een dead stop cover speelde (die cover dan, voor de rest). Even gepraat en een biertje gedronken met roxy en gerlo, en sigaretten gebietst van angela (die overigens wel terug heb gegeven op het einde) Nog wat forumers gesproken, en handjes geschud met de zus van vixen en carn.

EN TOEN:

MUNICIPAL WASTE
Gelijk vanaf het begin ging het loos, niet meer normaal. Harde pit, pet nog kwijtgeraakt. Waanzin. En dat in zo'n kleine ruimte. De zanger die de hele tijd opriep tot circle pits, crowdsurfende/ divende mensen. Deadnation en Blenderhead die een paar keer langsvlogen in de pit. En op een gegeven moment die gasten die gingen crowdsurfen op een bodyboard haha, te cool
En Blenderhead ook nog een dive zien maken.
Toen eerder moeten vertrekken omdat ik de trein moest hebben naar maastricht, kutzooi. Lam in de trein gezeten, thuisgekomen nog even geinternerd, en mijn bed in gedoken.

Poe hee
Oud 06-11-2005, 13:58
reno
reno is offline
Museumnacht was tof.
Oud 06-11-2005, 14:06
idontcare
idontcare is offline
girlsnightout

- bowlen
- uit eten
- cocktailbar
- dans cafe
- veel gedanst
- toffe muziek
- leuke barman
- leuke jongen met mijn sig op z'n shirt
- 2 vallende sterren
- geen stem meer
Oud 06-11-2005, 14:29
Jolene
Jolene is offline
Gisteravond heb ik een beetje dood met een vriend op de bank gehangen en ruzie gemaakt met mn moeder, die me maar lastig vind omdat ik haar perfecte leventje met dr vriend verpest.Vandaag met mn vader spullen opgehaald om permanent bij hem te gaan wonen.En net bij mn broer gekeken en koffie gebracht omdat ie zo leuk dingen aan het opgraven is .Nu ben ik huizen aan het kijken op funda, omdat mn vader en zn vriendin gaan samenwonen binnenkort.
Oud 06-11-2005, 14:44
Gary X
Gary X is offline
vandaag kater, gister faux party in town.
Oud 06-11-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 06-11-2005 @ 12:40 :

Joost v. B. is één van de betere en veelzijdigere DJ's van NL Geen Meubelstukken-feestje zonder Joost
Joost van Bellen ís Meubelstukken, dolly!
Oud 06-11-2005, 15:46
monolo
monolo is offline
Citaat:
lookuptome schreef op 06-11-2005 @ 11:42 :
gister heel de dag egwerkt, toen bij n vriendinnetje gegeten! toen kwam er n ander vriendinnetje en gingen we naar nog n ander vriendinnetje om daar wijnn te drinken! en toen de avodn afgesloten met n bezoek van een sexy urban feest Supergrappig

dalijk voor n kamer kijken
omg was het urban in spijkcity (L) arme drommels!

Regels voor berichten