Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2007, 15:14
Rachel
Rachel is offline
Ahh
Eigenlijk had ik dat al kunnen weten
Advertentie
Oud 04-11-2007, 12:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gesneuvelt in Irak.
omg
Oud 05-11-2007, 21:59
PV
PV is offline
laatste aflevering van het seizoen donderdag

De AVRO zendt op 8 november de (voorlopig) laatste aflevering van ER uit. Dat is aflevering 22 (de slotaflevering) van seizoen 12.
Het is zeker dat de AVRO ook (het voor Nederland nieuwe) seizoen 13 van ER zal uitzenden. Wanneer dit zal zijn is op dit moment (oktober 2007) nog niet precies bekend. Wanneer daar meer over de melden is zal dat zeker via deze website gebeuren.
Oud 05-11-2007, 23:49
Ieke
Ieke is offline
Ahh nee, dan zal het vast weer stikken van de cliffhangers en dat vind ik heel erg irritant
Oud 06-11-2007, 10:54
PV
PV is offline
je hebt het voorstukje nog niet gezien? dan zou ik dat proberen zo te houden
Oud 06-11-2007, 15:31
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
ja dat voorstukje is heavy!! ben benieuwd! Jammer dat het voorlopig even stopt, zat er net weer helemaal in! maar het komt iig weer terug, dat is zeker
Oud 06-11-2007, 18:45
Verwijderd
Net pas de aflevering van afgelopen donderdag gezien. Arme Neela Echt zielig.
Oud 06-11-2007, 18:59
rare kwast
rare kwast is offline
blegh waarom komen die afleveringen zo laat? ik zie er niets meer van
Oud 06-11-2007, 19:01
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
blegh waarom komen die afleveringen zo laat? ik zie er niets meer van
Ik vind tussen 10 en 11 wel prima, om andere tijden lijkt me juist moeilijker. Geloof dat dit wel de meest ideale tijd is, toen het voeger was keken er een stuk minder mensen en toen het heel laat was (tegen 12en) is ook minder ideaal.

Citaat:
Nog niet gezien idd, maar mijn moeder maakte er wel een opmerking over/
Oud 07-11-2007, 18:53
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik vind tussen 10 en 11 wel prima, om andere tijden lijkt me juist moeilijker. Geloof dat dit wel de meest ideale tijd is, toen het voeger was keken er een stuk minder mensen en toen het heel laat was (tegen 12en) is ook minder ideaal.

Nog niet gezien idd, maar mijn moeder maakte er wel een opmerking over/
ik lig om 10 uur toch echt wel gestrekt
Oud 07-11-2007, 20:58
Nebula
Nebula is offline
Alle series die ik volg komen op donderdagavond; eerst Prison Break, dan Heroes en dan E.R. Keurig achter elkaar aan gelukkig, dus ik ben blij dat E.R. niet eerder komt.

Heel sneu voor Neela en Gallant, ookal wist ik dat het zou gebeuren... (Dus nu Gallant overleden is ben ik wel eindelijk weer 100% spoilervrij. )

Jammer dat het alweer de laatste aflevering van 't seizoen is, maar het schijnt wel een hele goeie te zijn. (Met waarschijnlijk een hopeloos frustrerende cliffhanger...)
Oud 07-11-2007, 21:00
Rachel
Rachel is offline
De laatste al weer
Naja, kunnen ze het weer om 0.05 herhalen, dan zie k het weer

Hmm, ik lees net dit:

De AVRO zendt op 8 november de (voorlopig) laatste aflevering van ER uit. Het is zeker dat de AVRO ook seizoen 13 van ER zal uitzenden. Wanneer dit zal zijn is nog niet (oktober 2007) precies bekend. Wanneer daar meer over de melden is zal dat zeker via deze website gedaan worden.

ER wordt niet in dezelfde week herhaald. Ook is er geen mogelijkheid om via internet te kijken. Dit heeft te maken met auteursrechten. Omdat ER een aangekochte, buitenlandse produktie is gelden daar andere regels voor dan bij eigen produkties.
Oud 08-11-2007, 10:13
Sasz
Sasz is offline
das toch precies tzelfde stukje als PV hierboven al had geplaatst?
Oud 08-11-2007, 22:39
ook hallo
ook hallo is offline
OMG OMG

Ben echt direct een samenvatting van afl. 1 seizoen 13 gaan lezen want deze cliffhanger kon ik echt niet aan

Spoiler
Oud 08-11-2007, 22:45
Ieke
Ieke is offline
Te erg ja En het ergste is dat we niet eens weten hoe lang we moeten wachten op de volgende Naar einde, maar wel een zeer indrukwekkende aflevering alleen echt te snel afgelopen.
Oud 08-11-2007, 22:49
PV
PV is offline
en wie slaapt er dwars doorheen? ik zou dit nog ergens te downloaden zijn *gaat op zoek*

*downloadt en verdwijnt uit dit topic*

Laatst gewijzigd op 08-11-2007 om 23:00.
Oud 09-11-2007, 06:59
AlopiA
AlopiA is offline
Omg wat spannend
Oud 09-11-2007, 11:18
Nebula
Nebula is offline
Pfffff... Nou, ik ben niet teleurgesteld...

En nu als de bliksem ER volledig uit m'n hoofd zetten, zodat ik niet in de verleiding kom om te gaan lezen hoe 't verder gaat.
Oud 09-11-2007, 11:39
Verwijderd
Jeeeeezus, ik dacht weer eens te gaan kijken omdat ik toch niets te doen had, komt er net zo'n aflevering waar je echt nog dagen over loopt te malen en waar je tijdens de uitzending echt gilt en bijna huilt van de spanning. Mijn twee favoriete personages ooit (nou ja, bijna dan, naast Greene, Corday, Ross en Hathaway) in een verschrikkelijk zenuwslopende cliffhanger.
Ik moet ook kijken hoe het verdergaat, want ik houd het echt niet vol om nog te wachten tot weet ik wanneer...
Oud 09-11-2007, 12:09
Martiño
Martiño is offline
Nou, gisteren toch maar een stukje gekeken... Je komt er zo wel lekker in, maarja, nu is uiteraard het seizoen weer afgelopen.
Oud 09-11-2007, 18:46
Verwijderd
OMG dit was echt heel heftig... Ik MOET weten hoe dit afloopt... Pfff zat helemaal te trillen
Oud 09-11-2007, 20:12
Rachel
Rachel is offline
Ik heb bewust niet gekeken, omdat ik zooo veel gemist heb
Ik wacht weer op de herhalingen
Oud 09-11-2007, 22:52
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Wat een meesterlijke aflevering

Ben naast Abby en Kovac wel benieuwd hoe het verder gaat tussen Neela en de vader van Gallant. Ze pakte 'm goed aan.

Keyser Saus is (voor de gelegenheid) back
Oud 10-11-2007, 10:24
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wat een meesterlijke aflevering

Ben naast Abby en Kovac wel benieuwd hoe het verder gaat tussen Neela en de vader van Gallant. Ze pakte 'm goed aan.

Keyser Saus is (voor de gelegenheid) back
Jou ken ik nog wel.

Idd, het was zo terecht Maar ik wil nu nog steeds weten hoe het verder gaat. Is deze keer wel heel erg.
Oud 10-11-2007, 15:58
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Jeeeeezus, ik dacht weer eens te gaan kijken omdat ik toch niets te doen had, komt er net zo'n aflevering waar je echt nog dagen over loopt te malen en waar je tijdens de uitzending echt gilt en bijna huilt van de spanning. Mijn twee favoriete personages ooit (nou ja, bijna dan, naast Greene, Corday, Ross en Hathaway) in een verschrikkelijk zenuwslopende cliffhanger.
Ik moet ook kijken hoe het verdergaat, want ik houd het echt niet vol om nog te wachten tot weet ik wanneer...
helemaal mee eens! pfff wat een aflevering zeg!!! wil heeel graag zien hoe het verder gaat, weet niet of ik kan wachten totdat het weer op tv komt....
die spoiler hier in het topic ziet er ook erg verleidelijk uit....
Oud 10-11-2007, 16:11
Verwijderd
In die spoiler staat niet echt heel veel nuttigs, alleen over hoe Ook Hallo zich voelde nadat ze spoilers gelezen had.
Oud 11-11-2007, 17:35
Verwijderd
Cliffhangers...
Oud 14-11-2007, 10:41
PV
PV is offline
heb de aflevering eindelijk gekeken, damn

Het deed trouwens behoorlijk denken aan die ep waarin Carter en Lucy werden neergestoken

Laatst gewijzigd op 14-11-2007 om 11:50.
Oud 14-11-2007, 12:33
Verwijderd
Ja dat vond ik ook, al was het niet nageaapt ofzo.
Oud 14-11-2007, 15:21
Verwijderd
Citaat:
heb de aflevering eindelijk gekeken, damn

Het deed trouwens behoorlijk denken aan die ep waarin Carter en Lucy werden neergestoken
Vond ik ook ja. Ik moest daar ook gelijk aan denken.
Daar was ik toen ook helemaal van ondersteboven en toen duurde het twee weken voordat het verder ging geloof ik, en daar kon ik toen ook echt niet tegen.

Soms heeft ER echt van die legendarische memorabele afleveringen. Dit was er één, die met Carter en Lucy toen ook, en die met het treinongeluk waarna Kovac aan de bisschop vertelt hoe zijn vrouw en kinderen zijn overleden... En die waarin een boze vader allemaal kinderen en ouders enzo heeft neergeschoten en dat Greene hem dan laat sterven in de lift...
En nog wel meer.
Oud 14-11-2007, 15:35
Verwijderd
De aflevering dat Greene dood gaat was ook zo legendarisch.
Oud 14-11-2007, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Oooh ja, die natuurlijk ook!
En ook die daarvoor, dus dat al wel verteld wordt dat ie is overleden, en dan dat het hele personeel uit z'n doen is maar wel door moet met hun werk enzo...
Oud 14-11-2007, 17:16
Verwijderd
Ja inderdaad, dat ze zo'n brief krijgen of zoiets!
Oud 14-11-2007, 18:27
Sasz
Sasz is offline
ja die brief! dat was echt mooi!

grr kan niet wachten om te zien hoe het verder gaat!! maar voorlopig staat het niet eens ingepland wordt lang wachten!
Oud 14-11-2007, 18:49
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Klopt, maar die was in een bepaald opzicht wel heel anders. Dat Greene zou overlijden zag je immers al lang aankomen. Niettemin mooie aflevering natuurlijk.
Oud 14-11-2007, 19:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Naar mijn bescheiden mening zijn er geen legendarische afleveringen van ER zonder Dr. Greene.
Oud 14-11-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Naar mijn bescheiden mening zijn er geen legendarische afleveringen van ER zonder Dr. Greene.
Dat dacht ik tot voor kort ook.
Tot de legendarische donderdagavond 8 november 2007.
Oud 14-11-2007, 19:50
PV
PV is offline
De aflevering met Carol die in een overval op een winkel belandt, en dat ze dan de overvallers helpt, vind ik ook wel in dat rijtje passen.
Oud 14-11-2007, 20:00
Martiño
Martiño is offline
Dr. Greene zit ook in die aflevering.
Oud 14-11-2007, 21:38
Sasz
Sasz is offline
ik vond de aflevering waarin de helikopter op Romano stort ook wel indrukwekkend...!
Oud 15-11-2007, 07:35
Verwijderd
Ohja die overval!! Dat ze met allemaal spullen uit de winkel mensen probeert te helpen, echt mooi.

Over Greene: dat ie dood ging wisten we natuurlijk, maar OMG wat heb ik gehuild. Zelfs mijn zus die nooit huilt bij tvseries vroeg om zakdoekjes.
Oud 16-11-2007, 12:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik vond de aflevering waarin de helikopter op Romano stort ook wel indrukwekkend...!
Mwah, het was wel indrukwekkend, maar toen begonnen juist die extreem onwaarschijnlijke situaties. Voor mij was dat juist rond die tijd echt het punt dat ER "jumped the shark".
Citaat:
Over Greene: dat ie dood ging wisten we natuurlijk, maar OMG wat heb ik gehuild. Zelfs mijn zus die nooit huilt bij tvseries vroeg om zakdoekjes.
Ik had toen ook traantjes in mijn ogen. Was heel mooi.

De beruchte Lucy-episode vind ik trouwens ook nog steeds heel erg goed.
Oud 16-11-2007, 13:21
Verwijderd
Citaat:
De aflevering met Carol die in een overval op een winkel belandt, en dat ze dan de overvallers helpt, vind ik ook wel in dat rijtje passen.
Jaaaaa, met Ewan McGregor als één van de overvallers!
Oud 16-11-2007, 14:03
Balance
Balance is offline
Ik heb toevallig van de week de aflevering gezien, na al maanden geen ER meer te hebben gezien. Jeetje, wat spannend!
En nu ik lees over al die legendarische momenten, ga ik weer zó twijfelen of ik de ER box zal kopen van seizoen 1 t/m 7. Hij is 80 euro bij de Postbank. Erg goedkoop vergeleken met de winkels. Maar ja, het blijft toch 80 euro dat je dan aan dvd's uitgeeft
Oud 16-11-2007, 15:17
Sasz
Sasz is offline
pff nu ER zo hoog hier in de onderwerpenlijst blijft staan, wordt het nog lastiger om af te kicken!!! Ik moet gewoon weten hoe het verder gaat, Abby mag niet haar babytje verliezen, terwijl Luca hopeloos toe moet kijken
wanneer komt het ook al weer??
Oud 16-11-2007, 16:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En nu ik lees over al die legendarische momenten, ga ik weer zó twijfelen of ik de ER box zal kopen van seizoen 1 t/m 7. Hij is 80 euro bij de Postbank. Erg goedkoop vergeleken met de winkels. Maar ja, het blijft toch 80 euro dat je dan aan dvd's uitgeeft
Nou, als ik seizoen 1 t/m 6 nog niet had, zou ik het wel weten!
Oud 17-11-2007, 11:12
Balance
Balance is offline
Huhu misschien bestel ik hem wel ja
Ik heb toch nog veel fooiengeld liggen. Dan is het net of ik hem van m'n fooi heb gekregen
Oud 18-11-2007, 11:30
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Carol Hathaway is getrouwd
Oud 18-11-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toevallig van de week de aflevering gezien, na al maanden geen ER meer te hebben gezien. Jeetje, wat spannend!
Doen, je krijgt er geen spijt van!
Oud 20-11-2007, 14:54
Balance
Balance is offline
Hihi, ik heb hem gekocht en ik heb hem net binnen.
Seizoen 1 t/m 7 huhu

Wel lelijk dat de seizoenen verschillende formaten hebben trouwens. Zowel qua aantal dvd's per seizoen als type dvd hoesje (seizeon 7 is slimcase en de rest 3 of 4 gewone dvd's per seizoen).

Maar alsnog vind ik het te gek. Ik heb zo'n zin om te gaan kijken

Regels voor berichten