Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2007, 13:51
Kitten
Kitten is offline
Waarom is zij nou druk op de dagen dat ik vrij ben en andersom? Dat werkt toch niet?! Nu moet ik tot zondag wachten
Oud 02-03-2007, 14:41
groovy
groovy is offline
Ik heb morgenavond een date. Hij is echt ontzettend leuk en lief, maar ik ben nog niet echt aan een relatie toe denk ik.

Met de 'scharrel' waar ik eerst mee heb gedate, heb ik het contact verbroken. Hij begon verliefd op mij te raken en ik niet op hem en dat vond ik niet eerlijk voor hem. Maar nu weet ik niet of de jongen waarmee ik zaterdag ga daten, hetzelfde gaat eindigen..we zien wel, ik blijf gewoon eerlijk .

Heb ook nog mijn ex gezien, dat was wel raar..wel lang gepraat over hoe het met de ander ging en dat was wel fijn. Ik ben wel blij dat we normaal met elkaar om kunnen gaan, al vind ik op het moment niks normaal, omdat 'normaal' voor mij was dat we elkaar vasthouden, knuffelen en echt lachen samen. Nu was het allemaal nogal geforceerd. Mjah.
Oud 02-03-2007, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 02-03-2007 @ 14:41 :
ik vind paaseitjes echt enorm irritant want je bent de halve tijd bezig met dat aluminium eraf te peuteren
En ze zijn veel te snel op, want ze zijn zo fucking klein.
Oud 02-03-2007, 15:05
Orpheo
Orpheo is offline
Pff, de crisis van afgelopen week is opgelost. gelukkig. Ik zat echt op het randje. Ik heb haar woensdag weer gezien! van 7:45 tot (ik dacht) 23:30. voelde aan alsof het een uurtje was. De tijd vloog voorbij. Ik heb gekookt voor haar, d'r ma en broertje; viel volgens mij wel in goeie aarde!

Morgen zie ik haar weer, en zondag gaan we naar een festival! Heel moeilijk, de komende 8 uur doorbrengen... (daarna ga ik gewoon slapen, en dan even later staat ze voor mijn neus )

Damn ik ben verliefd zeg. lang niet geweest, en zeker niet zo erg!!
Oud 02-03-2007, 15:15
Luna
Luna is offline
waar je je al niet druk om kan maken.
edit; ik reageerde op iets dat echt totaal niet in dit topic staat. leip

ot: ohlala het loopt zo raar allemaal..

Laatst gewijzigd op 02-03-2007 om 15:22.
Oud 02-03-2007, 16:10
dwight88
dwight88 is offline
soms ben ik net zelf ook een wijf . (sorry, no offense ).

Vannacht kregen we ruzie om echt helemaal niks. Naja, ik sprak een gedachte uit over een vriendin van haar, en dat kon ze niet helemaal waarderen zegmaar. Dus toen ruzie over al die kleine dingen, jullie kennen het wel .

En vanmorgen alles wel weer goed. Eerste wat ik vroeg was of ze met me wilde trouwen , en toen was de glimlach er weer.

Zou niet zonder haar willen. Hoop dat alles blijft zoals het is .
Oud 02-03-2007, 17:18
Verwijderd
Ik ben blij met mijn vriendinnetjes en ik had me tegenover een goede vriend niet zo stom moeten gedragen en maandag de date ohhh
Oud 02-03-2007, 17:39
Verwijderd
Zoooooomergevoel!
En morgen zn ouders zien
Oud 02-03-2007, 17:42
Gothic
Gothic is offline
Vandaag heb ik hem 5 min gezien. Hopelijk kan ik zondag naar hem. Enige nadeel is dat ik vast meteen zijn ouders zie, maar ja, moet maar. Wil zo snel mogelijk meer tijd met hem doorbrengen. Kijken hoe het is en vooral de ongemakkelijke spanning zien te laten verdwijnen of omzetten in leuke spanning ...
Oud 02-03-2007, 19:43
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 02-03-2007 @ 18:39 :
Zoooooomergevoel!
En morgen zn ouders zien
hmm. meisje van 13 gaat de ouders van haar 20 jarige vriend ontmoeten. klinkt alsof t serieus is.
Oud 02-03-2007, 20:20
Orpheo
Orpheo is offline
shit dude! opeens mag ze wel komen slapen morgen! moah ik kan me ergere dingen voorstellen.
Oud 02-03-2007, 20:41
Verwijderd
Ik ben verschrikkelijk zenuwachtig
Oud 02-03-2007, 21:08
Verwijderd
Knuffel @ Nienna*

Ontopic: fuck, fuck, fuck. Hoe ontzettend niet-gezellig was ie vanmiddag. En ik weet niet of ik het nou moet wijten aan spanning of niet Maar ja, voorlopig zie ik 'm in ieder geval niet.

En die ander deed weer een dappere poging tot negeren. Maar toen dat mislukte, was ie iedere keer zo snel mogelijk weg. En ik wil alleen maar normaal met 'm omgaan
Oud 02-03-2007, 21:15
Verwijderd
Hihi, we gaan aankomende week bordspelletjes spelen en sterke drank drinken. En ik heb er heel erg veel zin in (en ik ben een beetje trots op hem want hij heeft heel stoer een operatie mogen bijwonen).
Oud 02-03-2007, 21:26
Verwijderd
mm gister met een jongen een avond in een kroeg gehangen. veel wijntjes achterover getikt en veel gekletst en gezoend. hij was leuk. leukleuk. zondag neemt hij me mee naar het park en gaan we eten. ik ben benieuwd.
oh hij heeft trouwens duizend tattoos en piercings. niets voor mij dus eigenlijk maar dit keer ineens wel? en toen ik vanmorgen wakker werd had hij een kaartje gestuurd
'Sanne, ik vind je echt leuk en het is lang geleden dat ik me zo gevoeld heb. Je bent een heel bijzonder meisje. Tot snel.'

ahw
Oud 02-03-2007, 21:31
Verwijderd
Aaaaaaaah, hij is zó leuk en lief en gewoon geweldig en ik ben nog steeds onwijs verliefd en alles
Oud 02-03-2007, 21:39
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 02-03-2007 @ 22:26 :
mm gister met een jongen een avond in een kroeg gehangen. veel wijntjes achterover getikt en veel gekletst en gezoend. hij was leuk. leukleuk. zondag neemt hij me mee naar het park en gaan we eten. ik ben benieuwd.
oh hij heeft trouwens duizend tattoos en piercings. niets voor mij dus eigenlijk maar dit keer ineens wel? en toen ik vanmorgen wakker werd had hij een kaartje gestuurd
'Sanne, ik vind je echt leuk en het is lang geleden dat ik me zo gevoeld heb. Je bent een heel bijzonder meisje. Tot snel.'

ahw
Wat leuk
Oud 02-03-2007, 21:42
Verwijderd
Het is zoooo weer net als in het begin. Elkaar steeds vertellen hoe leuk je de ander vindt, 'veel' smsen en bellen en elkaar elke dag willen zien..
Ik hou van dit weer ook trouwens, doet mijn humeur goed! Vinden al mn vrienden ook wel weer prettig denk ik
Oud 02-03-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 02-03-2007 @ 22:42 :
Het is zoooo weer net als in het begin. Elkaar steeds vertellen hoe leuk je de ander vindt, 'veel' smsen en bellen en elkaar elke dag willen zien..
Ik hou van dit weer ook trouwens, doet mijn humeur goed! Vinden al mn vrienden ook wel weer prettig denk ik
Dat zat ik ook al te bedenken ja, volgens mij is de winterdip over, ik heb spontaan kriebels en doe dom giegelig
Oud 02-03-2007, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-03-2007 @ 22:44 :
Dat zat ik ook al te bedenken ja, volgens mij is de winterdip over, ik heb spontaan kriebels en doe dom giegelig
Haha, ben ik dus niet de enige Ik heb het ook echt sinds een paar weken. Mja, heb ook sinds kort ene andere pil, en vriendje en ik hebben veeeel uitgepraat, dus het kan aan van alles liggen.
Maar ik merk wel dat het me goed doet

Geniet ervan!
Oud 02-03-2007, 22:01
gurl19
gurl19 is offline
Hij heeft het net uitgemaakt!!

Ging niet helemaal vlekkeloos, maar we zouden ervoor gaan hadden we zondag afgesproken. Maar vandaag heeft hij het toch anders besloten.

Ik voel me kut, en kan alleen maar janken!
Oud 02-03-2007, 22:07
Dvine
Dvine is offline
Hij komt vanavond nog of laten we zeggen, vannacht kunnen we tenminste samen slapen en komt hij me morgen van het werk ophalen <3 En heb best zin in dat feest van die vriendin van me =)
Oud 02-03-2007, 22:12
tetoJ
tetoJ is offline
ik ben verliefd eindelijk weer en ze is leukx1000
Oud 02-03-2007, 22:40
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 02-03-2007 @ 23:01 :

Ging niet helemaal vlekkeloos, maar we zouden ervoor gaan hadden we zondag afgesproken. Maar vandaag heeft hij het toch anders besloten.

pff klote!!! echt klote voor je! *knuf!*
Oud 03-03-2007, 06:37
Metal
Metal is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 02-03-2007 @ 22:26 :

ahw
Tof!

Alles gaat fantastisch goed. Nja, sowieso hoe ik me voel.
Ik kwam net zo'n ex scharrel achtig iets tegen (die ik ook voor carnaval tegen kwam, wat ik gepost had) en ze zag er goed uit. Ze was een week op vakantie geweest met haar zus naar ehh weet ik veel en ze had het fantastisch gehad. Ze had heel veel gesurfd (waar ze nu helemaal van ondersteboven is) en ze was heel erg bruin. Ik was ook met de user Carn en we hebben tot net bij een of andere vage gast gehangen. Die we gewoon op straat tegenkwamen hehe. En er is wel iemand. En diegene is er eigenlijk "altijd al geweest". Alleen heb ik er de laatste tijd niet bij stil gestaan. Sinds een week ofzo.... Weer.
Oud 03-03-2007, 08:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

*knuffel*

En ik voel me ook nog steeds kut. De gedachte van hem met een nieuw iemand kunnen mijn hersenen niet aan
Oud 03-03-2007, 08:36
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
dinsdag een date met mn schoolgenoot, uit eten ja dit wordt wel wat
Oud 03-03-2007, 08:39
Verwijderd
Oh god.
Dat gaat wat worden dit weekend.
Oud 03-03-2007, 09:32
Verwijderd
Citaat:

({) Sterkte! Dat kwam dus heel erg onverwachts?

ot: Vanavond (weer!) uit eten met zijn familie, omdat zijn zus morgen jarig is. Nu nog een cadeautje
Oud 03-03-2007, 12:30
Verwijderd
@ gurl19; knuff, best kut! Sterkte enzo!

OT: Oeh, het is toch wel errug aantrekkelijk, een dagje Parijs met de Thalys. Ik hou van dichtbij de Belgische grens wonen, dat scheelt echt enorm veel (reizen van NL of vanuit BE)... Vanmiddag maar eens voorleggen aan vriendje en zien of we er geld voor vrij willen maken...

Oh, en een heel lief vriendinnetje belde me gisteren op dat ze wss weer single is.. Ze ziet dr vriend over 2 weken en dan gaan ze iets beslissen.. Ik vind het echt kut voor dr, maar zij was er zooo rustig onder dat ik niet goed weet hoe ik moet reageren.. Ze had al genoeg gehuild zei ze..
Oud 03-03-2007, 13:17
Gothic
Gothic is offline
Pff ik word ongeduldig door hem. En het lijkt hem niet uit te maken... maandag lekker hard to get spelen, hij gaat maar eens z'n best doen. Ik ben duidelijk en initiatiefrijk geweest, als hij daar niets mee doet, mag hij het mooi zelf proberen... ondertussen ga ik leker naar andere mannen kijken, want ik weet dat hij snel jaloers is
Oud 03-03-2007, 14:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het leukst was nog dat mijn hond haar meteen accepteerde Want ze ruikt natuurlijk naar ons huis en zo, dus toen vond hij haar meteen lief. Het ging allemaal wel goed
Oud 03-03-2007, 14:27
dwight88
dwight88 is offline
waarom maak ik me nu zo druk? Ze gaat vanavond uit, waarschijn met o.a. die ene jongen waar ze, lang voor mij, mee geflirt heeft, die inmiddels ook al jaaaaren een vriendje heeft. En ze geeft aan dat ze het niet leuk vind als ik meega, want ... . En die snap ik zelf ook nog niet. Er zal niets gebeuren daar, dat weet ik ook wel, maar gewoon 't feit dat ze mij er liever niet bij heeft. Gewoon naar.

En verder wil ik gewoon dat ze hier blijft. Avondje écht samen, ipv alleen slapen. Zou ook wel weer 's leuk zijn.
Oud 03-03-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-03-2007 @ 15:16 :
Het leukst was nog dat mijn hond haar meteen accepteerde Want ze ruikt natuurlijk naar ons huis en zo, dus toen vond hij haar meteen lief. Het ging allemaal wel goed
Dat vond ik ook tof aan mijn hond, die komt nu op de voeten van mn vriend liggen, en zo met dr kont tegen zijn benen aan wrijven.. Tis een slijmbal, maar een lieverd (mn hond en mn vriend trouwens, haha)
Oud 03-03-2007, 15:08
niña
niña is offline
Het zijn gewoon allemaal kleine broertjes hier
Oud 03-03-2007, 15:29
Halflight
Halflight is offline
Gek hoe snel ik over mijn gevoel voor hem heen ben. Maar wel fijn, al houd ik alle opties open. Ik heb er nu in ieder geval een hele leuke vriend bij. Oh en hij heeft een kaartje gestuurd uit Zwitserland, dus hij denkt aan me, lief is dat

En ik begin gevoelens te krijgen voor een jongen van mijn theatergroep en daar heb ik geen zin in, maar hij is zo lief voor me en nu wil hij me bijles gaan geven en, uh, ja
Oud 03-03-2007, 15:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Net de introductieles op de sportschool gehad en de fitnessinstructeur zat (volgens vriendlief althans) behoorlijk met me te flirten Deed hij ook wel hoor en hij is opzich wel mijn type, dus dat klikte wel
En vriendlief en ik hebben nu 2 vaste avonden in de week dat we gaan sporten en dat is maar goed ook, want de weken zijn bijna ons gewoon bijna altijd chaotisch en druk, dus nu hebben we een beetje vastigheid. En we doen dan toch samen ons eigen dingen en kunnen daarna samen afsluiten in de sauna, dus dat is wel relaxed geregeld zo

Oh, en met zijn after-sport deo en douchegel ruikt hij echt té lekker!

Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 16:19.
Oud 03-03-2007, 16:37
gurl19
gurl19 is offline
tnx voor lieve reacties

Vandaag wel gewerkt, ma was erg kut! Kon moeilijk mn tranen inhouden, en die zijn ook wel een paar keer gekomen! Maja, het was wel een afleiding. Vanavond ga ik stappen met vriendinnen. Hoop dat het een goede afleiding is en dat ik niet heel dramatisch ga doen. Daar kan ik heel goed in zijn.

Nu mijn eerste weekend vrijgezel zijn. Erg kut! Maar ik zie hem zondagmiddag nog wel. Beetje afscheid nemen van zijn familie. Mijn eigen spullen meenemen en hij zijne. Dus dan zie ik hem nog ff. Maar het zal wel afkicken zijn. Helemaal omdat mn vriendinnen bijna allemaal bezet zijn en ik hen nooit zondags zie.

Maja we gaan door..
Oud 03-03-2007, 17:05
I C U
I C U is offline
@ Gurl19: Sterkte meis! *knuv* Zal wennen zijn, komende tijd...

OT: Ohlala, superbe! Was echt leuke avond/nacht/ochtend. Hij is zo onwijs lief en dan baal ik toch een beetje van dat ene Vooral voor hem... Maar gelukkig doet hij dr echt niet moeilijk over, en daz wel cute. Ja, ik heb 't tegen 'm aankruipen wel gemist afgelopen weken <3
Oud 03-03-2007, 17:37
snoopy
snoopy is offline
Nog steeds goed. We hebben gisteren een heel serieus gesprek over kinderen gehad (niet dat we ze nu al willen hoor... juist waarom we dat niet willen, maar ook dat als die factoren er niet zouden zijn we ze eigenlijk wel zouden willen )
Het begon bij hem ook behoorlijk te kriebelen toen ie mij met n baby zag

(maar we willen eerst afstuderen, reizen, een baan vinden en gewoon... ons leven op de rails krijgen)
Oud 03-03-2007, 17:53
Verwijderd
gadverdamme
Oud 03-03-2007, 18:29
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 28-02-2007 @ 13:16 :
op kraakbed na was het
Oud 03-03-2007, 18:42
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
*wijst omhoog*
Oud 03-03-2007, 18:45
Bloem
Bloem is offline
Kunnen jullie voortaan niet gewoon samen posten ipv direct na elkaar?
Oud 03-03-2007, 18:48
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-03-2007 @ 19:45 :
Kunnen jullie voortaan niet gewoon samen posten ipv direct na elkaar?
ja metroid, kun je niet eens wachten met posten tot ik online ben?
Oud 03-03-2007, 18:51
Verwijderd
Ik denk dat het beter is dat ik mezelf opsluit in mijn huis en de komende week er niet meer uitkom. Ik doe/zeg alleen maar stomme dingen in gezelschap
Oud 03-03-2007, 19:12
Verwijderd
Ik ben soms zo moeilijk.
Oud 04-03-2007, 00:55
igfy
igfy is offline
Het is uit met mijn vriend, na twee jaar en samenwonen, en hij wil niet mt me praten. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld.
Oud 04-03-2007, 01:04
malibukitty
malibukitty is offline
Ik ben weer eens alleen...
Hij is terug naar Amerika om te werken. Het is maar 5 weken, niks vergeleken met vroeger. Toen moest hij vaak vier maanden weg. We zijn al 3 jaar samen en het gaat zo ontzettend goed. Ik ben zo verliefd...
Ik mis hem zo.
Oud 04-03-2007, 07:16
Metal
Metal is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 03-03-2007 @ 19:51 :
Ik denk dat het beter is dat ik mezelf opsluit in mijn huis en de komende week er niet meer uitkom. Ik doe/zeg alleen maar stomme dingen in gezelschap
Tja. Misschien eens wat minder drinken? Volgens mij ben jij echt 4x per week compleet wasted. En dan ga je rare dingen zeggen ja hehe. Daarnaast zijn meisjes die heel erg dronken ook totaal niet aantrekkelijk, mja.

-

Ik heb vanmiddag een date. En ik ben een beetje mixed up hehe. Raar.

Regels voor berichten