Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2008, 20:36
HenkMul
HenkMul is offline
Het is nogal gay als je je bedenkt dat het wereldrecord 67890 cijfers is.
Oud 10-05-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
woah ik keek net wedden dat ik het kan en daar zat een jongen in die kon 400 cijfers achter de komma van het getal pi opnoemen en hij leek op edward scissorhands en net een fractie meer sociaal begaafd maar dan niet bleek en wat een held
Omg zeg me dat het verder een nare gothic was, anders wil ik 'm daten
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 20:50
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het was een gezonde jonge knul met een rood t-shirt en een schattige moeder en ik wil hem ook daten dus ben je in voor in trio?
Oud 10-05-2008, 21:20
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Lesbie.
Oud 10-05-2008, 23:01
Verwijderd
Citaat:
het was een gezonde jonge knul met een rood t-shirt en een schattige moeder en ik wil hem ook daten dus ben je in voor in trio?
Ik zat laatst in een achtbaan en toen riepen van die tienjarige kotertjes die er ook in zaten constant: "Wie met z'n handen omhoog/omlaag zit is een homo of lesbie!" Aangezien ik meerdere malen op het verkeerde moment met m'n handen omhoog zat kan ik concluderen dat ik inderdaad behoorlijk lesbisch ben en zodoende zowel jou als de piboy moet d00n. Vooral de piboy. Overigens schreef ik eerst piknul, als in pi-knul, maar dat is tegen de lesbie-wet want er zit een pik in.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 23:09
Verwijderd
gewerkt net als gister alleen was t vandaag rustig en hebben we liggen zonnen op t terras en gister was t totale chaos en zat t hele terras vol en eergister 2 kiezen laten trekken en toen heb ik trimm trabb nog zien werken en was ik boos want er waren geen broodjes ham met zoete saus en gare courgettes
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 00:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik zat laatst in een achtbaan en toen riepen van die tienjarige kotertjes die er ook in zaten constant: "Wie met z'n handen omhoog/omlaag zit is een homo of lesbie!" Aangezien ik meerdere malen op het verkeerde moment met m'n handen omhoog zat kan ik concluderen dat ik inderdaad behoorlijk lesbisch ben en zodoende zowel jou als de piboy moet d00n. Vooral de piboy. Overigens schreef ik eerst piknul, als in pi-knul, maar dat is tegen de lesbie-wet want er zit een pik in.

dat klinkt als een plan, maar inderdaad, vooral de piboy. dat ie dan die nummers op gaat noemen hehehe piknul. nouja de lesbie wet heeft vast wel een uitzondering voor zulk soort knullen lijkt me, of desnoods maar tegen de wet in gaan.

oh ik deed ook nog iets ontopics want ik ging skin kijken maar echt vrolijk werd ik er niet van. wel goeie acteurs en dat deed me deugd. ik had wel een beetje medelijden met de hoofdpersoon maar als ik hem was had ik allang mezelf voor een trein geworpen. liever treinvertraging dan een nazi. overigens, we mogen met zijn alleen best wel van geluk spreken dat er pillen en touwen bestaan want dankzij die middelen blijft het aantal treinzelfmoorden op 11%. als dat bijvoorbeeld 50% zou zijn ( bij pillen bij de mannelijke sekse) dan zou ik echt niet eens fatsoenlijk naar school kunnen. en dit weet ik allemaal omdat ik vandaag de margriet las.
Oud 11-05-2008, 02:13
EvilConduct
EvilConduct is offline
Voor ze zoveeltste keer geld uitgegeven dat ik niet heb.
Teringbende. Leuk was het wel.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 03:00
capibara
capibara is offline
Drunk. Heanig. Teveel gerookt en nu heb ik zwaar de blafkanker.

Laatst gewijzigd op 11-05-2008 om 03:18.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 03:07
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben dronken! maar een andere forummer ook! de eerste letter van de nicname begint met c!!!
jajaaaaaa.
nou ik ag slapoen toedels
Oud 11-05-2008, 04:53
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik heb Uuuuf biertjes verkocht, ben ik nu incrowd?
Oud 11-05-2008, 06:40
Verwijderd
^ zeker! ik herkende je ook nog, oei!

wij zijn vet zat en deze nacht was misschien wel iets té leuk?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 08:33
Verwijderd
ik kwam om zes uur thuis na een veel te gave nacht en nu ben ik al weer wakker want vandaag word ik meegenomen naar iets en ikw eet nog niet wat maar het is omdat ik jarig ben en straks krijg ik kadootjessssssssss

Laatst gewijzigd op 11-05-2008 om 21:32.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 11:12
Verwijderd
^ gefeliciteerd!

ik heb me vannacht gedragen als een mongool, en nu schaam ik me echt een beetje, want het was echt belachelijk. we zijn nog een beetje aangeschoten, want we hebben 4 uur geslapen, maar we gaan zo eten en daarna uitslapen in het plantsoen haha. oh, en eerst nog douchen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 11:29
vilein
vilein is offline
Gisteren had ik een feestje en er waren alleeeen maar verenigingsmeisjes en hockeymeisjes, en sommige waren beide. Dolle boel. Na een uur had ik de kan met bacardi-cola al op, dus ik vond eigenlijk alles wel gezellig. Daarna kwamen de drie jongens die ik had uitgenodigd en toen werd het pas echt een dolle boel. Verder heb ik vandaag minstens al 1 ding gedaan dat ik nog nooit in mijn leven eerder gedaan heb. Mooie dag.
Oud 11-05-2008, 11:33
idontcare
idontcare is offline
gister heb ik gewerkt en erna gekookt met een vriendinnetje voor een paar gasten. wraps en nacho's uit de oven met kaas erover heen superlekker. toen guitar hero gespeeld op de wii en mn lens viel eruit omdat ik de hele tijd in dat scherm zat te staren hehe. na weken/maanden zeuren hebben we het eindelijk voor elkaar gekregen dat ze rosebier gehaald hebben voor op de tap in de trucker, en gisteravond was de releaseparty. gezellig en lekker! vanmiddag even chillen bij de dobbe (recreatiemeer) en vanavond naar a wilhelm scream en story of the year in waterfront. morgen ws dierentuin oehoeheoheoh
Oud 11-05-2008, 11:46
Broeder
Broeder is offline
Voor het eerst sinds 2004 ben ik maar weer eens naar Hex geweest. Bijna alle gothics zitten toch in Leipzig, dus dat moest wel kunnen. Helaas bleven de gehoopte new-wave-swingers grotendeels uit, maar goed, het kan niet altijd feest zijn
Oud 11-05-2008, 12:05
botulismf
botulismf is offline
Gehoest.
Oud 11-05-2008, 12:25
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Gisteren ben ik naar het strand geweest met vriendinnetjes en ik werd natuurlijk het snelste bruin héhé. Toen werden ze kreeften en zijn we maar weggegaan en naar een parkje gegaan met schaduw enzo. Daarna gebbqt met familie, dat was fijn . Vandaag moet ik werken en ik heb helemaal geen zin met dit weer, maar zal wel moeten.
Oud 11-05-2008, 14:04
vilein
vilein is offline
Citaat:
Bijna alle gothics zitten toch in Leipzig, dus dat moest wel kunnen. Helaas bleven de gehoopte new-wave-swingers grotendeels uit, maar goed, het kan niet altijd feest zijn
Ohja, een van mijn huisgenoten is er ook heen!

Leuke mensenn

Oud 11-05-2008, 14:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
'Hello beauty. . . may I be your friend? if your answer is YES, then I send you a sweet kiss, but if your answer is NO, I send you the sweet kiss anyway' aldus mijn inbox. JAIKS.
Oud 11-05-2008, 14:22
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
'Hello beauty. . . may I be your friend? if your answer is YES, then I send you a sweet kiss, but if your answer is NO, I send you the sweet kiss anyway' aldus mijn inbox. JAIKS.
Die had ik laatst ook al. Zo'n Fabio-wannabe toch?
Oud 11-05-2008, 14:36
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ben net terug van Groezrock, wat supertof was. Ik heb een piep in mijn oren waar je U tegen zegt, ik stink, het is in huis driehonderdmiljoen graden en ik ga zo moederdag VIEREN. In een jurkje in de zon,
Oud 11-05-2008, 16:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Die had ik laatst ook al. Zo'n Fabio-wannabe toch?
ja een enge gluiperd met lang golvend haar en een vies afgetraind lichaam, bleugh
Oud 11-05-2008, 18:16
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren met mijn huisgenoot meegeweest naar zijn surfbandje wat heel erg tof was! Daarna naar the Minds geweest alwaar we een tas met shite zijn kwijt geraakt, KUT! Vandaag met mijn huisgenoot en nog wat maten in de Hout gehangen met een biertje, een jointje en een tas vol muziek. Net even gegeten en straks komt Adam Warlock langs. Nu ga ik een raket eten.
Oud 11-05-2008, 18:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren in Leiden 'terrasje gedaan' met beste vriendin en 's avonds richting Bibelot met m'n homeb0ys. Chikinki zou spelen en het was gratis dus ik dacht dat 't wel ok zou zijn, maar toen ik binnenkwam was er niemand en later op de avond was het nog steeds niet veel en de band was ook mwa, dus toen zijn we maar bij de shoarmatent gaan zitten.
Daarna nog naar Rotterdam, want m'n zus was daar en daar dus weer bij een shoarma tent gezeten, want dat is haar 'hangout' ofzo en toen werden we thuisgebracht door een taxichauffeur vriend van d'r.
Vanochtend wakker met tering erge koppijn, mutti cadeautje gegeven en op visite geweest bij beide oma's. Nu ben ik heel erg moe, maar moet zo nog terug naar huis en ik denk dat ik in de trein in slaap ga vallen. *snurk*
Oud 11-05-2008, 18:29
Verwijderd
Vanacht hard huisfeest gehad bij een vriend van me.
Toen het afgelopen was leek het me een goed idee om op blote voeten door amsterdam te lopen omdat mijn slippers me irriteerden.
Vanochtend dus wakker geworden met voeten vol schrammen en sneetjes, heerlijk.
Vanavond werken tot laat.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 19:00
ragdoll
ragdoll is offline
terug uit nice. mooie stad, veel armoedige toeristen maar de wijn en pastis verdoezelden dat wel enigzins. verder op het strand gezeten en gekeken hoe mijn huid bruin kleurde en mijn haren juist lichter van alle plannen om musea te bezoeken kwam verder niet zoveel terecht maar ik heb wel gezien waar the man in the iron mask 11 jaar heeft vastgezeten dus dat was in ieder geval wat. nu is het hier ineens tropisch en maak ik plannen om de rest van de week in het vondelpark te gaan zitten.
Oud 11-05-2008, 19:56
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Vanacht hard huisfeest gehad bij een vriend van me.
Toen het afgelopen was leek het me een goed idee om op blote voeten door amsterdam te lopen omdat mijn slippers me irriteerden.
Vanochtend dus wakker geworden met voeten vol schrammen en sneetjes, heerlijk.
Vanavond werken tot laat.
Ik had een woordenwisseling met de Tokkie van aan de overkant (achter), ze is geen fan van onze bank en al helemaal niet van de vuilnisbelt van de buren, haha!

Ik ben bij mijn ouders, wat een rust; heerlijk. Ik ga zo maar eens in bad, voor de tv hangen en lekker slapen in een schoon bed.
Oud 11-05-2008, 21:34
Verwijderd
vanmorgen was ik al een beetje schor maar uiteindelijk kon ik helemaal niet meer praten dus ik heb ik de hele dag maar vriendelijk geknikt naar alle mensen die me kwamen feliciteren en kadoos geven dus dat was wel een beetje jammer. nu ga ik straks lekker weer mn stem verneuken want het is de laatste dag van het festival in de stad dus daar moet ik van profiteren
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 21:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^Gefeliciteerd!
Oud 12-05-2008, 13:43
STP
STP is offline
Ik was vr/za op Groezrock en gisteren nog bij een show in R'dam. Goed te doen alleen érg brak!

Waar was jij, Alies?
Oud 12-05-2008, 15:46
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ook daar! Maar er speelden ZO bizar veel bands die ik wilde zien, dat ik gewoon geen tijd had om rond te lopen. Bummer! Heb alleen even wat veganstuff kunnen kopen. Volgende x beter.. leuk gehad?

Vandaag heb ik rustig ontbeten in de zonovergoten tuin van mijn ouders, ben ik naar een vriendinnetje gefietst en heb ik in het opblaaszwembadje gezeten, heerrrlijk. Zo komen er andere vriendinnetjes eten en dan een goed tv-avondje,
Oud 12-05-2008, 16:53
ZerO
ZerO is offline
Wat een weer, wat een leven. Ik ga straks japans eten bij mijn vriendje en daarna met huisgenoten thuis chillen met wijn op het dakterras! Ik ontwijk al dagen mijn verplichtingen
Oud 12-05-2008, 16:53
Verwijderd
Chillenchillenchillen en morgen waarschijnlijk even strandje pakken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 17:11
vilein
vilein is offline
De hele dag in het park gelegen en gepraat over sex. Geweldig. Straks een toffe film kijken en wijn drinken bij een friend, maar eerst douchen en eten. + ik heb sproeten! <333
Oud 12-05-2008, 17:20
Drez
Drez is offline
Ik was bij mijn ouders gisteren, gezwommen en bruin geworden en gebarbequed en cadeautjes aan mijn moeder gegeven. Nu moet ik een opdracht maken en ik hoor al lang thuis te zijn maar ik miste de trein en toen moest ik een uur wachten arghhh. Nu snel eten en dan schrijven.
Oud 12-05-2008, 17:26
Verwijderd
ik zit onder het zand want ik heb net mn aardbeienplantjes overgepot met mn nieuwe witte jurk aan dus die zit onder groen en zwart van t zand en de zak, ik blijf ontactisch, en verder heb ik in de zon gelegen en wil ik nu slapen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 17:56
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Gecondoleerd.

Vanavond de Oosterburen maar eens met een bezoekje vereren:
[afbeelding]

En dan morgen weer. Gewapend Beton... Of:
[afbeelding]
Gewapend Beton overgeslagen. Veel gezopen. Nieuwe vrienden gemaakt onder de Oosterburen. Nog meer gezopen. En ook nog eens naar huis gebracht door Duitsers!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 18:36
botulismf
botulismf is offline
Naar het park geweest, en zolang ik helemaal niet bewoog ging het goed, maar toen besloot ik naar huis te gaan en begonnen mijn neus, traanklieren en alle overige lichaamsopeningen te lopen en te stromen en kon ik niet meer zien, ademen, horen, ruiken en/of praten. Op de tast naar huis gestrompeld en nu weer een beetje tot rust gekomen maar voorlopig durf ik mijn huis iig niet meer uit.
Oud 12-05-2008, 18:36
EvilConduct
EvilConduct is offline
We hebben trouwens ook nog het dierenparkje van Overhausen bezocht. Hongaarse wolvarkens FTW!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 18:38
Verwijderd
gisteravond met maura en een vriendinnetje en wat andere stomme wijven naar cursed geweest, was GAAF! daarna gehangen in een lege shadrak, maar het was wel gezellig. eigenlijk wilden we liever in de zweefmolen, maar die was dicht daarna gegeten, en daar zat echt de grootste vindicat-mongool ever dronken te wezen en LULLO te zeggen. vandaag met maura & vrienden bij de hoornseplas gezeten, en vanavond waarschijnlijk de zweefmolen!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 19:25
Broeder
Broeder is offline
Er wordt gerapt onder m'n raam.
Oud 12-05-2008, 21:23
STP
STP is offline
Citaat:
Ook daar! Maar er speelden ZO bizar veel bands die ik wilde zien, dat ik gewoon geen tijd had om rond te lopen. Bummer! Heb alleen even wat veganstuff kunnen kopen. Volgende x beter.. leuk gehad?
Ah, vandaar! Ik heb bijzonder weinig bands kunnen zien. Sowieso bijna de hele zaterdag in de merchtent gehangen! De gratis corona's maakten veel goed. Gelukkig wel HWM, Strike Anywhere en Face To Face gezien! Ik vond het een mooi feestje, op die mongolen op de camping na dan!

Laatst gewijzigd op 13-05-2008 om 13:43.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 08:53
kuik
kuik is offline
ik moet een essay schrijven over het onderwerp "maximale betrokkenheid met behoud van distantie", wat een kenseronderwerp het lukt me niet eens om er twee pagina's over te vullen en zo lang moet het zijn. ook moet ik nog mn referaat over darmkanker afmaken en dat allemaal voor 1 uur. daarna presentatie maken met groepsgenootjes en presenteren dus, om vervolgens op het amc te eten en ehbo-cursus te volgen. wat een suffe dag.
Oud 13-05-2008, 09:51
botulismf
botulismf is offline
Ziekgemeld voor werk. Waarom voel ik me toch altijd schuldig als ik me ziekmeld voor werk, terwijl de meeste collega's zich voor veel minder ziek zouden melden?
Oud 13-05-2008, 10:14
vilein
vilein is offline
Gisteren hannahannah gekeken en dat is wel een toffe film. Vanochtend redelijk uitgeslapen, wat opgeruimd en naar huis gegaan. Nu is het hier ook een pokkezooi, dus dat moet ik straks ook maar even opruimen. En dan straks wat drinken met mijn twin.
Oud 13-05-2008, 10:49
*oma*
*oma* is offline
Gisteren bij de hoornse plas gezeten en 's avonds uit eten geweest. Tapa's mjam!
Oud 13-05-2008, 11:14
Verwijderd
Ik moet vandaag allemaal mensen bellen voor een artikel maar ik heb geen zin, dus ik wacht er nog even mee en ga in de tuin zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 11:20
Verwijderd
maura en ik gingen gisteren in een zweefmolen van 60 meter hoog, terwijl we best wel hoogtevrees hebben maar uiteindelijk viel het nog wel redelijk mee, maar het begin was echt niet leuk haha. daarna wat gedronken in de stad, en nu ga ik m'n kamer opruimen, want het is hier echt ranzig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten