Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gewerkt net als gister alleen was t vandaag rustig en hebben we liggen zonnen op t terras
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat klinkt als een plan, maar inderdaad, vooral de piboy. dat ie dan die nummers op gaat noemen ![]() oh ik deed ook nog iets ontopics want ik ging skin kijken maar echt vrolijk werd ik er niet van. wel goeie acteurs en dat deed me deugd. ik had wel een beetje medelijden met de hoofdpersoon maar als ik hem was had ik allang mezelf voor een trein geworpen. liever treinvertraging dan een nazi. overigens, we mogen met zijn alleen best wel van geluk spreken dat er pillen en touwen bestaan want dankzij die middelen blijft het aantal treinzelfmoorden op 11%. als dat bijvoorbeeld 50% zou zijn ( bij pillen bij de mannelijke sekse) dan zou ik echt niet eens fatsoenlijk naar school kunnen. en dit weet ik allemaal omdat ik vandaag de margriet las.
|
Verwijderd
|
^ gefeliciteerd!
ik heb me vannacht gedragen als een mongool, en nu schaam ik me echt een beetje, want het was echt belachelijk. we zijn nog een beetje aangeschoten, want we hebben 4 uur geslapen, maar we gaan zo eten en daarna uitslapen in het plantsoen haha. oh, en eerst nog douchen natuurlijk. |
![]() |
|
Gisteren had ik een feestje en er waren alleeeen maar verenigingsmeisjes en hockeymeisjes, en sommige waren beide. Dolle boel. Na een uur had ik de kan met bacardi-cola al op, dus ik vond eigenlijk alles wel gezellig. Daarna kwamen de drie jongens die ik had uitgenodigd en toen werd het pas echt een dolle boel. Verder heb ik vandaag minstens al 1 ding gedaan dat ik nog nooit in mijn leven eerder gedaan heb. Mooie dag.
|
gister heb ik gewerkt en erna gekookt met een vriendinnetje voor een paar gasten. wraps en nacho's uit de oven met kaas erover heen
![]()
|
Gisteren ben ik naar het strand geweest met vriendinnetjes en ik werd natuurlijk het snelste bruin héhé. Toen werden ze kreeften en zijn we maar weggegaan en naar een parkje gegaan met schaduw enzo. Daarna gebbqt met familie, dat was fijn
![]() ![]()
||
Citaat:
Leuke mensenn ![]() ![]()
|
'Hello beauty. . . may I be your friend? if your answer is YES, then I send you a sweet kiss, but if your answer is NO, I send you the sweet kiss anyway' aldus mijn inbox. JAIKS.
||
Citaat:
![]()
|
Gisteren met mijn huisgenoot meegeweest naar zijn surfbandje wat heel erg tof was! Daarna naar the Minds geweest alwaar we een tas met shite zijn kwijt geraakt, KUT! Vandaag met mijn huisgenoot en nog wat maten in de Hout gehangen met een biertje, een jointje en een tas vol muziek. Net even gegeten en straks komt Adam Warlock langs. Nu ga ik een raket eten.
|
Gisteren in Leiden 'terrasje gedaan' met beste vriendin en 's avonds richting Bibelot met m'n homeb0ys. Chikinki zou spelen en het was gratis dus ik dacht dat 't wel ok zou zijn, maar toen ik binnenkwam was er niemand en later op de avond was het nog steeds niet veel en de band was ook mwa, dus toen zijn we maar bij de shoarmatent gaan zitten.
Daarna nog naar Rotterdam, want m'n zus was daar en daar dus weer bij een shoarma tent gezeten, want dat is haar 'hangout' ofzo en toen werden we thuisgebracht door een taxichauffeur vriend van d'r. Vanochtend wakker met tering erge koppijn, mutti cadeautje gegeven en op visite geweest bij beide oma's. Nu ben ik heel erg moe, maar moet zo nog terug naar huis en ik denk dat ik in de trein in slaap ga vallen. *snurk*
|
Verwijderd
|
Vanacht hard huisfeest gehad bij een vriend van me.
Toen het afgelopen was leek het me een goed idee om op blote voeten door amsterdam te lopen omdat mijn slippers me irriteerden. Vanochtend dus wakker geworden met voeten vol schrammen en sneetjes, heerlijk. Vanavond werken tot laat. |
![]() |
|
terug uit nice. mooie stad, veel armoedige toeristen maar de wijn en pastis verdoezelden dat wel enigzins. verder op het strand gezeten en gekeken hoe mijn huid bruin kleurde en mijn haren juist lichter
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben bij mijn ouders, wat een rust; heerlijk. Ik ga zo maar eens in bad, voor de tv hangen en lekker slapen in een schoon bed.
|
Verwijderd
|
vanmorgen was ik al een beetje schor maar uiteindelijk kon ik helemaal niet meer praten dus ik heb ik de hele dag maar vriendelijk geknikt naar alle mensen die me kwamen feliciteren en kadoos geven dus dat was wel een beetje jammer. nu ga ik straks lekker weer mn stem verneuken want het is de laatste dag van het festival in de stad dus daar moet ik van profiteren
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ook daar! Maar er speelden ZO bizar veel bands die ik wilde zien, dat ik gewoon geen tijd had om rond te lopen. Bummer! Heb alleen even wat veganstuff kunnen kopen. Volgende x beter.. leuk gehad?
Vandaag heb ik rustig ontbeten in de zonovergoten tuin van mijn ouders, ben ik naar een vriendinnetje gefietst en heb ik in het opblaaszwembadje gezeten, heerrrlijk. Zo komen er andere vriendinnetjes eten en dan een goed tv-avondje, ![]()
|
De hele dag in het park gelegen en gepraat over sex. Geweldig. Straks een toffe film kijken en wijn drinken bij een friend, maar eerst douchen en eten. + ik heb sproeten! <333
|
Ik was bij mijn ouders gisteren, gezwommen en bruin geworden en gebarbequed en cadeautjes aan mijn moeder gegeven. Nu moet ik een opdracht maken en ik hoor al lang thuis te zijn maar ik miste de trein en toen moest ik een uur wachten arghhh. Nu snel eten en dan schrijven.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Naar het park geweest, en zolang ik helemaal niet bewoog ging het goed, maar toen besloot ik naar huis te gaan en begonnen mijn neus, traanklieren en alle overige lichaamsopeningen te lopen en te stromen en kon ik niet meer zien, ademen, horen, ruiken en/of praten. Op de tast naar huis gestrompeld en nu weer een beetje tot rust gekomen maar voorlopig durf ik mijn huis iig niet meer uit.
|
Verwijderd
|
gisteravond met maura en een vriendinnetje en wat andere stomme wijven naar cursed geweest, was GAAF! daarna gehangen in een lege shadrak, maar het was wel gezellig. eigenlijk wilden we liever in de zweefmolen, maar die was dicht
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 13-05-2008 om 13:43. |
![]() |
|
ik moet een essay schrijven over het onderwerp "maximale betrokkenheid met behoud van distantie", wat een kenseronderwerp
![]()
|
Gisteren hannahannah gekeken en dat is wel een toffe film. Vanochtend redelijk uitgeslapen, wat opgeruimd en naar huis gegaan. Nu is het hier ook een pokkezooi, dus dat moet ik straks ook maar even opruimen. En dan straks wat drinken met mijn twin.
|
Verwijderd
|
maura en ik gingen gisteren in een zweefmolen van 60 meter hoog, terwijl we best wel hoogtevrees hebben
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfelen over wat je wil Canberra | 22 | 05-06-2005 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Frank, Manon en Sanne [verhaaltje] Zut Alors! | 54 | 26-12-2004 21:33 | |
Software & Hardware |
[speakers] Installeren zonder cd? Boogie | 19 | 31-07-2004 08:59 | |
Liefde & Relatie |
Beloofd! Soezen | 43 | 19-07-2003 16:15 |